OUD en fucking seniel he?quote:
Ai, te laat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik raad het je sterk af btw, want ik kan niet mooi noch rustgevend zingen.
See you in my dreams, kleine setareh van me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kom eraan, huhhuhuheihoeuhiuhiuwhiuhw.
Slaap lekker bby.
quote:
Ja word tijd dat je me eindelijk dat geld overmaakt ja.quote:
Omdat je van jezelf nog niet goed genoeg geisoleerd bentquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En waarom lig ik onder een winterdekbed?
Honderd miljoen miljard was het toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja word tijd dat je me eindelijk dat geld overmaakt ja.
Maar.. Mijn gravitatie en dichtheid dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Omdat je van jezelf nog niet goed genoeg geisoleerd bent
You read too much....quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar.. Mijn gravitatie en dichtheid dan?
Ik ben aan het multitasken ja?quote:
Je bent zeker ook aan het vingeren, vies meisje.quote:
bwaahahaahaaaa.. maak dat de kat wijs.quote:
* Ogen afplakt met ductapequote:
Ik ben roze pijltjes aan het maken in screenshots van google mapsquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent zeker ook aan het vingeren, vies meisje.
Alleen dames kunnen dat.quote:
Waarom moet ik Bonnie nou weer storen? Ze is net rustigquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bwaahahaahaaaa.. maak dat de kat wijs.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen dames kunnen dat.
"IK ZIE HIER GEEN DAMES."
Bonnie laat zich niets meer wijsmaken hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bwaahahaahaaaa.. maak dat de kat wijs.
HOAXquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom moet ik Bonnie nou weer storen? Ze is net rustig
[..]
Gebrek aan oestrogeen
Jawel, deed vanmiddag nog alsof ik iets gooide, zij rennen hahahahahhaaahahhaa ;pquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonnie laat zich niets meer wijsmaken hoor.
Je hoeft geen pijltjes te maken voor me hoor, kan gewoon een routebeschrijving via m'n telefoon krijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben roze pijltjes aan het maken in screenshots van google maps
Z'n moeder is een man, idioot/geaaak en die trap in zn ballen was volkomen gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom moet ik Bonnie nou weer storen? Ze is net rustig
[..]
Gebrek aan oestrogeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |