PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Dit hoef ik echt niet te wetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
dit kwam op mijn facebook voorbij
ik ga er even vanuit dat ze haar facebook open heeft laten staan
Hmmmm, wil eigenlijk wel een paar Nederlandse renners uitkiezen maar ik vrees dat ik er spijt van ga krijgen.quote:
Heb er maar op gereageerdquote:
Ik hoop het, dan ben ik negerrijkquote:
Wat heb je ingezet tegen welke odds?quote:
Over 9.5 @ 3.25 en Spanje -8 (geld terug bij exact 8 goals verschil) @ 2.05quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heb je ingezet tegen welke odds?
NOS gewoon jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef Shygirl18 het volgende:
Werd Jap-Ita gister ook uitgezonden op de tv? Ik zat op een pauperstream te kijken.
Hoeveel geld ingezet dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over 9.5 @ 3.25 en Spanje -8 (geld terug bij exact 8 goals verschil) @ 2.05
Wel bizarre odds voor dit soort lines, maar alles onder de 10 zou me zo erg verbazen.
20 knopen en mijn toekomstige schoonmoederquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
20 knopen en mijn toekomstige schoonmoeder
Heb je een vriendin/vrouw Tim? No offense, gewoon een vraagquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
20 knopen en mijn toekomstige schoonmoeder
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat gaat weer leuk worden vanavond
Hoezo zou die vraag beledigend zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je een vriendin/vrouw Tim? No offense, gewoon een vraag.
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo zou die vraag beledigend zijn?
Nee, geen vriendin. En al helemaal geen vrouw
Wanneer krijg jij het bericht dat je niet 2x dezelfde reactie in een topic mag plaatsen?quote:
In sommige culturen zou je al meer dan 5 vrouwen kunnen hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Sommige mensen voelen zich aangevallen als je ze vraagt naar een vriendin/vrouw als ze die niet hebben. Dacht dat je al best oud was, maar als die 86 voor je geboortejaar staat dan zie ik nu pas in dat die vraag incl. vrouw een beetje over de top is
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij het bericht dat je niet 2x dezelfde reactie in een topic mag plaatsen?
Het klinkt heel raar maar ik heb bijna geen deals gevonden en ik heb ook niet heel veel zin om te handelen
Haha naja het kan best op je 26e, maar dat zijn meestal de mensen die niet gestudeerd hebben en al in een andere levensfase zitten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Sommige mensen voelen zich aangevallen als je ze vraagt naar een vriendin/vrouw als ze die niet hebben. Dacht dat je al best oud was, maar als die 86 voor je geboortejaar staat dan zie ik nu pas in dat die vraag incl. vrouw een beetje over de top is
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het klinkt heel raar maar ik heb bijna geen deals gevonden en ik heb ook niet heel veel zin om te handelen
Een vrouw kan al flink zeiken. Laat staan vijf tegelijkertijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
In sommige culturen zou je al meer dan 5 vrouwen kunnen hebben.
quote:
Haha, tja het zijn ook dezelfde culturen waar vrouwen nog gewoon hun mond dicht houden! ZOALS HET GODVERDOMME MOET!!!!@#!@#quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een vrouw kan al flink zeiken. Laat staan vijf tegelijkertijd.
Wat dat betreft wel respect voor die gasten in die culturen. Dat ze het volhouden. Misschien is dat ook wel de reden dat ze zich opgeven als zelfmoordterrorist
Jij zit oude berichten te lezenquote:
Komt wel goed man.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha naja het kan best op je 26e, maar dat zijn meestal de mensen die niet gestudeerd hebben en al in een andere levensfase zitten.
Daar zitten de vrouwen onder de plak natuurlijk..hier is het vaak andersom. En daar zitten ze meteen veel harder onder de plak ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een vrouw kan al flink zeiken. Laat staan vijf tegelijkertijd.
Wat dat betreft wel respect voor die gasten in die culturen. Dat ze het volhouden. Misschien is dat ook wel de reden dat ze zich opgeven als zelfmoordterrorist
Sinds die ragequit van hem komt dat nooit meer goedquote:
ragequit?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sinds die ragequit van hem komt dat nooit meer goed
quote:
Hij ragequitte omdat ik van hem wonquote:
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin? No offence.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin? No offence.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Patje1987 het volgende:
Opskeer gezet voor poker4life. Met mooie tas.
nee gr grquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je dan een vriend? No offence.
Gaat ie Amsterdam raken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat gaat weer leuk worden vanavond
Zegt degene die het nodig vindt op elkequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nee gr gr
heb jij nog wat te melden of post je hier alleen maar als ik iets geks post
Nee, daar heb ik niet meer mee gesproken sinds de vorige keer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had je die chicks uit de buurt nog geswaffeld?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoop het. Helemaal naar de tyfus die teringstad
Links R en rechts F. RaapFeest je weet.quote:
Dat er maar hagelstenen ter grote van bussen op dat kut stadion moge vallen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoop het. Helemaal naar de tyfus die teringstad
Zegt degene die mensen die posten hoe vaak jequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zegt degene die het nodig vindt op elkete reageren.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zegt degene die mensen die posten hoe vaak jegebruikt onvolwassen vindt. Hypocriet
Wat heeftquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zegt degene die mensen die posten hoe vaak jegebruikt onvolwassen vindt. Hypocriet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heeftermee te maken of je onvolwassen bent
En ze tellen ja dat vind ik onvolwassen.
Shit.quote:
Jij verandert niet als ik en anderen zeggen dat je die emoticon te vaak gebruikt, dat is ook onvolwassen. Ook dat je weer op die ragequit terugkwamquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heeftermee te maken of je onvolwassen bent
En ze tellen ja dat vind ik onvolwassen.
Oh en de vergelijking met mijn reactie slaat helemaal nergens op. Maar dat doe je sowieso altijd
Veranderdquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij verandert niet, dat is ook onvolwassen. Ook dat je weer op die ragequit terugkwam
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij verandert niet, dat is ook onvolwassen. Ook dat je weer op die ragequit terugkwam
Dan zeg ik dat alleen kleuters zittend plassen, dus ga maar eens staan en dan zeggen dat je volwassen bentquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij verandert niet als ik en anderen zeggen dat je die emoticon te vaak gebruikt, dat is ook onvolwassen. Ook dat je weer op die ragequit terugkwam
Meteen weer scheldenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is echt de grootste BS ooit. Oh en jij mag dus wel op dingen terugkomen die ik doe, maar wanneer ik iets zeg over wat jij gedaan hebt is het ook niet goed
Jankbal, jij bent echt een klein kind.
Meteen weer janken, typisch DSquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meteen weer scheldenTypisch Brabants.
En jij hapt weer te snelquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meteen weer janken, typisch DS
Ja mooie comeback van niks terug te zeggen hebbenquote:
Er was niks aan de hand maar jij maakte het weer erger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja mooie comeback van niks terug te zeggen hebben
Jij noemt mij hypocriet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er was niks aan de hand maar jij maakte het weer erger.
Daar ben ik wel voor nodig volgens mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Fuszy het volgende:
Er is hier nooit wat aan de hand om het ineens te laten ontploffen
BLØF, DOE MAAR!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies nog clubben vanavond? Anders breek ik mijn cd.
Dan kan jij hem de jouwe verkopen tochquote:
Toen hij net als G J E nog geen eigen mening had wel ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sonic was altijd zo een liev jongetje.
Kan, maar doe ik niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan kan jij hem de jouwe verkopen toch
Mijn mening is dat jij een jankbal bent? En dat is geen uitscheldenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is mijn mening. Dat jij mij dan ineens uit gaat schelden slaat dan weer nergens op.
Je zei ook 'klein kind' wat het ergste is wat iemand tegen mij kan zeggen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn mening is dat jij een jankbal bent? En dat is geen uitschelden
Mooi gezegd manquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef DuTank het volgende:
T_T en DS2. Eigenlijk twee flikkerbipsen die homo-haantjes gedrag vertonen. Alleen DS2 is baas, want hij is de SMLENO held.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je zei ook 'klein kind' wat het ergste is wat iemand tegen mij kan zeggen.
hihihihii je weet wel dat ik van jullie beiden houquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
Jongens, hou gewoon allebei op. Timmy ga even lekker fappen op de ingame stats van Strootman en DS2 ga even aan moeke vragen of je internetslot eraf mag.
Waarom? Ik vind dit wel leukquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
Jongens, hou gewoon allebei op. Timmy ga even lekker fappen op de ingame stats van Strootman en DS2 ga even aan moeke vragen of je internetslot eraf mag.
FYP enquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
Jongens, hou gewoon allebei op. Timmy ga even lekker fappen op de ingame stats van Strootman en DS2 ga even aan moeke vragen of je internetslot erop mag.
En DONDER EENS OP MET JE GROET GROETquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Soms heb je zoiets nodig om het topic actief te laten worden. Dit was het voor vandaag gr gr
groentesoep groentesoepquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
En DONDER EENS OP MET JE GROET GROET
1. Vahirua geloof ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf, Tahiti.Hebben die uberhaupt een profvoetballer?
Eentjequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf, Tahiti.Hebben die uberhaupt een profvoetballer?
Dat vragen ze zich daar nog steeds af ja..quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar hoe kan Nieuw Zeeland geen kampioen zijn geworden van dit continent?
sorry maar kun jij dan ook goede posts plaatsen die niet met mij te maken hebben? Groeten je voetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
En DONDER EENS OP MET JE GROET GROET
Omdat ze verloren van Tahiti.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar hoe kan Nieuw Zeeland geen kampioen zijn geworden van dit continent?
Ja, maar je hebt ook serieus wel pace nodig somsquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef zerokil het volgende:
Oke EA, Oke.
Als jullie het zo willen hebben kunnen jullie het krijgen.
Alleen maar PACE teams laten winnen? Oh really EA?
Welliton die Bolt er uit loopt, wil je het zo ? dan krijg je het zo.
TIJD VOOR EEN PACE TEAM.
hoi.
Ja en hoe is dat nou mogelijk als zij zo slecht zijnquote:
IF Messi die Vidic eruit kopt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt ook serieus wel pace nodig soms
Sprinten met IF Balotelli en dan word je eruit gelopen door fucking Piqué
Geen idee. Moet nu nog wat dingen doen voor schoolquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Patje1987 het volgende:
Wanneer kom je nou mee clubben Fuszy.
Dat is wel kut man, je had nog wel zo goed geleerd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee. Moet nu nog wat dingen doen voor school
Zowel een tentamen als een verslag niet gehaald. Kut zooi
Same shit, but the other way around.quote:
iemand?twitter:Kaan7o twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 02:15:12Wie net met een zilver Belgisch team speelden op xbox tegen mij met fut krijg kanker hoeremoeder. reageer retweet
Nieuw-Zeeland was uitgeput toen waardoor ze verloren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en hoe is dat nou mogelijk als zij zo slecht zijnNieuw Zeeland was toendertijd op dat WK niet eens zo slecht
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef quer het volgende:
iemand?twitter:Kaan7o twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 02:15:12Wie net met een zilver Belgisch team speelden op xbox tegen mij met fut krijg kanker hoeremoeder. reageer retweet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WTF Tahiti heeft een goal gescoord tegen Nigeria?![]()
Lekkere tweet van een zaterdag in Maartquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef quer het volgende:
Ja, ze hadden verder ook nog wel een aardige aanvalletjequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WTF Tahiti heeft een goal gescoord tegen Nigeria?![]()
wil je a.u.b. geen tweets opzoeken met kk erin en hier postenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef quer het volgende:
twitter:Dolfijnenman twitterde op donderdag 20-06-2013 om 21:02:45@Kaan7o Doe gewoon normaal. reageer retweet
Hou nou eens op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wil je a.u.b. geen tweets opzoeken met kk erin en hier posten
alvast bedankt
o ja ik was het niet
Ja had er veel vertrouwen in. Helaas werkt dat nooit. Als het kut gaat haal ik het meestal en andersom weer nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is wel kut man, je had nog wel zo goed geleerd.
Was met de search "xbox kanker"quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekkere tweet van een zaterdag in Maart
twitter:MusaDD_ twitterde op donderdag 20-06-2013 om 20:24:37"@Dolfijnenman: @MusaDD_ Doe gewoon normaal."Je mams mist 4 tanden reageer retweet
Michael Jadsonquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef zerokil het volgende:
Allemaal ontslagen!
Behalve...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef quer het volgende:
Groeten groetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wil je a.u.b. geen tweets opzoeken met kk erin en hier posten
alvast bedankt
o ja ik was het niet
Mooi wel dat jij mij persoonlijk aan gaat spreken en het dan zelf gaan doenquote:
HAHAHAH JA LAGGE MANquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
Dat er straks zo'n Tahitiaan vól op de knie van David Silva (of een andere multimiljardair) gaat staan.Einde carrière.
Dit heeft niets met hem te maken. Als je zulke domme posts gaat plaatsen dan weet je dat ze juist komen. Wat jij doet is gewoon puur op de man omdat je weet dat je hem aankunt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi wel dat jij mij persoonlijk aan gaat spreken en het dan zelf gaan doen
ja zij hebben maar 1* skill move hequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Fuszy het volgende:
als ze een keer kappen is het een mooie beweging
twitter:MelisliefxxP twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:19:12Krijg kk !bb GVD weer leeg!! Ik doe haar snel in oplader dan ben ik er weer !!:) @Ashleeey__x @mich_loveyou @wesseltjeee <3 reageer retweet
Wil je aub niet tweets posten met gvd? Gr grquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
twitter:MelisliefxxP twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:19:12Krijg kk !bb GVD weer leeg!! Ik doe haar snel in oplader dan ben ik er weer !!:) @Ashleeey__x @mich_loveyou @wesseltjeee <3 reageer retweet
Ligt het aan mij of is dit de blanke dochter van Gervinho?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
Hou je bek over oplader, me bb is gestorfen door oplader ja xdquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wil je aub niet tweets posten met gvd? Gr gr
Haha nu je het zegtquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit de blanke dochter van Gervinho?
[ afbeelding ]
twitter:KiiDTRiEU twitterde op woensdag 04-05-2011 om 01:14:12RT @WiSEKiDD: Ga me ps3 ruilen voor een xbox ofso man, kanker network is met vakantie ofso opdonderen van mij reageer retweet
Hij zegt net dat hij dat niet wil en jij komt met 2 van dat soort tweets, dat had je anders ook gedaan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit heeft niets met hem te maken. Als je zulke domme posts gaat plaatsen dan weet je dat ze juist komen. Wat jij doet is gewoon puur op de man omdat je weet dat je hem aankunt.
twitter:DutchHazardFan twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:04:12FIFA GEHACKT OFSO KANKER EA JONGE BETER FIXEN JULLIE ANDERS GAAT JULLIE HOOFDKANTOOR IN DE HENS KK KLOOTZAKKEN reageer retweet
Nou goed dan. Het spijt me. Kus op je piemel en klaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij dat niet wil en jij komt met 2 van dat soort tweets, dat had je anders ook gedaan?
Ik ga op de man wanneer iemand op mij op de man doet. Dat heeft niets met aankunnen te maken, dat doe ik bij iedereen hier.
twitter:Dolfijnenman twitterde op donderdag 20-06-2013 om 21:09:52@KiiDTRiEU Beter investeer je in een goede opleiding. reageer retweet
Dat is beleefdheid van Cazorla, die helpt onze vrienden uit Tahiti een afgang te voorkomen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een kut volk die Spanjaarden. Scheidsrechter fluit voor een overtreding en dan moet Cazorla zelfs tegen Tahiti de bal wegtrappen om wat tijd te rekken/vervelend te zijn.
Okquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou goed dan. Het spijt me. Kus op je piemel en klaar.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:DutchHazardFan twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:04:12FIFA GEHACKT OFSO KANKER EA JONGE BETER FIXEN JULLIE ANDERS GAAT JULLIE HOOFDKANTOOR IN DE HENS KK KLOOTZAKKEN reageer retweet
Boskampquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Haha, die vinden dat echt niet erg hoor. Die zijn gekomen om goed voetbal van dichtbij te kunnen zien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is beleefdheid van Cazorla, die helpt onze vrienden uit Tahiti een afgang te voorkomen.
Tegen Nigeria was ook wel mooi, maar ik snap ook niet dat Cazorla dat doet inderdaad. Schwalbe zit er af en toe ook nog inquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, die vinden dat echt niet erg hoor. Die zijn gekomen om goed voetbal van dichtbij te kunnen zien.
Wel mooi dat publiek! Maakt zo'n wedstrijd gelijk toch weer leuk.
En ook kappen met schelden met kankerquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hou je bek over oplader, me bb is gestorfen door oplader ja xd
mathijs grappenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En ook kappen met schelden met kanker![]()
Mijn oma is twee weken terug nog heel hard van de trap gekankerd
#Mathijsgrappenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar hij loopt waarschijnlijk altijd op teenslippers, dus hij weet niet hoe dat moet en het werd keurig voor hem gedaan.quote:
Mn cavia is er aan overleden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
twitter:Jesserdt twitterde op donderdag 20-06-2013 om 21:14:59Het niveau van deze ploeg is zo lachwekkend dat ik ze vanaf nu Tahihi noem. #spatah #mathijsgrappen reageer retweet
Van die plastic flessen met een stukje touwquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar hij loopt waarschijnlijk altijd op teenslippers, dus hij weet niet hoe dat moet en het werd keurig voor hem gedaan.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Van die plastic flessen met een stukje touw
quote:
Vanwege dit toernooi hequote:
Op FIFA zegt die Engelsman Santi Cazolra...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
Zegt die commentator nou serieus "Carzola " ?
Al meer dan 1x volgens mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
Zegt die commentator nou serieus "Carzola " ?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ze hebben ook echt allemaal de first touch van Zhano in zijn eerste potjes bij Dutchies.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ze hebben ook echt allemaal de first touch van Zhano in zijn eerste potjes bij Dutchies.
volgens mij zijn er geen in het spel...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
Als Tahiti scoort, hoop ik dat EA gewoon een special 99 rated Thiatiatihaiaan uitbrengt.
En de goal!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
''de chinese tahitiaan''
hou je muil roelfs
de rijste tahitiaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
''de chinese tahitiaan''
hou je muil roelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |