En verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Goedenavondquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
Bij deze TT hoort natuurlijk dit lied
Goedenavond
Tring!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:22 schreef Blaadjes het volgende:
Morgen komen Wim Lex en Maxima naar Zierikzee. Wat ik me nu dus afvraag,met al die afluister schandalen, als ik nou een mailtje de deur uit doe met daarin dat ik iets van plan ben. Komen ze me vannacht dan van m'n bed lichten?
Of zou deze post al genoeg zijn?
Daar heb je het gedonder alquote:
Viaducten werden verhoogd, anders kon dat kapsel er niet onderdoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar heb je het gedonder al
Morgen eens even kijken wat ze allemaal aangepast hebben voor hun komst. Weet nog dat Bea kwam heel wat jaartjes terug en toen haalde ze zelfs drempels uit de weg waarover buschauffeurs al jaren klaagden. Bizar
Haha, zou wim lex ook iets groots hebben waarvoor dingen moeten worden aangepast?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Viaducten werden verhoogd, anders kon dat kapsel er niet onderdoor
Uhm. Misschien een broek met bioscoopzakken? We weten het niet he. Moeten we aan Maxima vragenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha, zou wim lex ook iets groots hebben waarvoor dingen moeten worden aangepast?
Ja een groot inkomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha, zou wim lex ook iets groots hebben waarvoor dingen moeten worden aangepast?
Ik kan morgen wel even gaan kijken en dan roep ik gewoon heel hard: Heeeey Max is die van Wimlex groot en moest er wat aangepast worden daarvoor bij jou?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhm. Misschien een broek met bioscoopzakken? We weten het niet he. Moeten we aan Maxima vragen
Hoi Jacq...oudjequote:
Had gehoopt dat je de stille hint begreep dat het nu andersom moestquote:
Ow haha ja dat had ik niet door. In dat geval, draai je maar even om danquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je de stille hint begreep dat het nu andersom moest
Gedraaidquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow haha ja dat had ik niet door. In dat geval, draai je maar even om dan
Verzin dan maar iets andersquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gedraaid
Haha, tijd om te stoppen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Verzin dan maar iets anders
Goed hoor niks te klagenquote:
ja en ik dan weer 4 werkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goed hoor niks te klagen
Kijk wel uit naar het weekend. nog maar 1 dagje
Whahaha, ben jij even ongeduldigquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
je bent pleite oke tot morgen
Jij ook. Doeg enquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en ik dan weer 4 werken![]()
maar goed ik ben er vandoor fijne avond nog
Sorryquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Whahaha, ben jij even ongeduldigtis een slowchat he
Je hebt het maar druk, wel leuk bezoek?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef Dotteke het volgende:
ha ha denk ga ff fokken vanavond, maar kreeg bezoek en toen de telefoon en toen weer de telefoon.
De voorzitterquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk, wel leuk bezoek?
Voorzitter van wat? De brei club?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De voorzitter
Maar wel een gezellig vent.
Nope eeb bewoners vereniging. Ze wilde hier de wijk slopen maar dat wilde we niet dus hebben we een vereniging op op gerichtquote:
Mooi!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope eeb bewoners vereniging. Ze wilde hier de wijk slopen maar dat wilde we niet dus hebben we een vereniging op op gericht
en de sloop van de baan gekregen. De huizen zijn nu gerenoveerd
In dit geval wel, is een harde strijd geweest ppffff Maar we hebben gewonnen!!!quote:
quote:
Ja he?quote:
Trusten Lavenderrquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he?
Ik heb even alle deuren en ramen tegen elkaar opengezet en het is nu lekker koel in huis.
Denk dat ik er zo lekker induik. Beetje moe. Was drukke dag.
Wens je alvast een goede nacht en sweet dreams![]()
En iedereen hier.
Niks lekkerder dan winnen na een harde strijd!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In dit geval wel, is een harde strijd geweest ppffff Maar we hebben gewonnen!!!
Morguh allquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan winnen na een harde strijd!
Ik hou het ook voor gezien. Weltrusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh all
Zeker weten Blaadjes, het is ook mooi om te zien dat puien, te tegels de kleuren die wij hebben voorgesteld in de projectgroep ook het meeste door de bewoners zijn gekozen.
Zuur was dan wel dat mijn blok, bestaande uit drie woningen de kleur kozen die ik niet wilde ha ha ha
De bewoners mochten kiezen uit verschillende puien en optie, oa een schuifdeur. Ook mochten de bewoners kiezen uit 5 kleuren tegels en 5 kleuren voor de voordeur. Mijn b uren wilde natuurlijk niet dat wat ik graag wilde en het was meeste stemmen gelden. Gelukkig hebben ze op het laatst het voorstel gedaan om voor dan de grijze te nemen en achter de rode. Ook niet zoals ik het graag wilde, maar dan beter iets dan niets! (Wrang is dat de ene buur er net 2 maanden woonde en de andere buur eerdaags wil verhuizen)Het merendeel van de blokken heeft voor grijs gekozen, als tweede de rode een een blok heeft voor zachtgeel gekozen.
Alle bewoners hebben voor een roomwitte voordeur gekozen op een blok van drie die hebben meer een oranje/gele voordeur.
Ik kan je zeggen dat de arcitect niet blij was met mij ha ha, ik heb me poot strak gehouden voor de roomwitte deur, al die andere kleuren waren schijtkleuren echt.
Ik doe ff een foto van voor en na de renovatie onder een spoiler dan kan je zien hoe het geworden is.
We hebben nieuwe daken, de voor en de achter pui is er helemaal uit gegaan en hebben een nieuwe gekregen en als laatste zijn de schuren gesloopt en hebben we daar ook een nieuwe voor gekregen in de \zelfde steen als ze de kopgevels hebben gedaan!Mogguh Dotje en de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een verbetering. Hoe lang zijn ze ermee bezig geweest?
Je bent wel eerder klaar met ramen zemen zie ik wel.Niet jammer dat de ramen kleiner zijn geworden?
Ich hock in meinem Bonker
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh all
Zeker weten Blaadjes, het is ook mooi om te zien dat puien, te tegels de kleuren die wij hebben voorgesteld in de projectgroep ook het meeste door de bewoners zijn gekozen.
Zuur was dan wel dat mijn blok, bestaande uit drie woningen de kleur kozen die ik niet wilde ha ha ha
De bewoners mochten kiezen uit verschillende puien en optie, oa een schuifdeur. Ook mochten de bewoners kiezen uit 5 kleuren tegels en 5 kleuren voor de voordeur. Mijn b uren wilde natuurlijk niet dat wat ik graag wilde en het was meeste stemmen gelden. Gelukkig hebben ze op het laatst het voorstel gedaan om voor dan de grijze te nemen en achter de rode. Ook niet zoals ik het graag wilde, maar dan beter iets dan niets! (Wrang is dat de ene buur er net 2 maanden woonde en de andere buur eerdaags wil verhuizen)Het merendeel van de blokken heeft voor grijs gekozen, als tweede de rode een een blok heeft voor zachtgeel gekozen.
Alle bewoners hebben voor een roomwitte voordeur gekozen op een blok van drie die hebben meer een oranje/gele voordeur.
Ik kan je zeggen dat de arcitect niet blij was met mij ha ha, ik heb me poot strak gehouden voor de roomwitte deur, al die andere kleuren waren schijtkleuren echt.
Ik doe ff een foto van voor en na de renovatie onder een spoiler dan kan je zien hoe het geworden is.
We hebben nieuwe daken, de voor en de achter pui is er helemaal uit gegaan en hebben een nieuwe gekregen en als laatste zijn de schuren gesloopt en hebben we daar ook een nieuwe voor gekregen in de \zelfde steen als ze de kopgevels hebben gedaan!DE tuinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Ja erg he. Die TT klopt gelijk ook niet meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen wat een regen bah bah
ja val hier wel heel veel bahquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja erg he. Die TT klopt gelijk ook niet meer.![]()
Lekker ook voor al die mensen die vandaag de straat op gaan om de koning te zijn.
Hier zijn ze lang bezig geweest, het eerste blok. Heel veel fout gegaan, veel ellende gehad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh Dotje en de rest.
Wel een verbetering. Hoe lang zijn ze ermee bezig geweest?
Je bent wel eerder klaar met ramen zemen zie ik wel.Niet jammer dat de ramen kleiner zijn geworden?
Ow ja als eerste, dan moeten ze nog even gaan kijken hoe ze het eigenlijk moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zijn ze lang bezig geweest, het eerste blok. Heel veel fout gegaan, veel ellende gehad.
In totaal voor de hele wijk, ( 58 woningen) zijn ze van september 2012 tot mei 2013 bezig geweest.
Ja aan de ene kant wel, maar dit is veel knusser en de lichtinval valt mee. Het enige wat donker is geworden is de hal. En de ramen zemen is een stuk makkelijker joehoeeeeeeee!
De tuinen was een ramp, alles kapot getrapt en veel vernield, achter in mijn tuin zijn 10 hortensia's gesneuveld. Voor ook heel veel, daar moet ik nog mee aan de gang. Mijn achtertuin is nu klaar. Maar zoals je weet moet ik alles heel rustig aan doen beetje bij beetje, voortuin komt volgend jaar aan de beurt. De tuinen die je nu ziet is ook in het najaar he alles is net aan het afsterven!quote:
ik zie dat alle tuinen er niet uit zien ervoor en erna nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tuinen was een ramp, alles kapot getrapt en veel vernield, achter in mijn tuin zijn 10 hortensia's gesneuveld. Voor ook heel veel, daar moet ik nog mee aan de gang. Mijn achtertuin is nu klaar. Maar zoals je weet moet ik alles heel rustig aan doen beetje bij beetje, voortuin komt volgend jaar aan de beurt. De tuinen die je nu ziet is ook in het najaar he alles is net aan het afsterven!
PPff heftige discussies over gehad hoor, alsof ze voor het eerst een woning renoveren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow ja als eerste, dan moeten ze nog even gaan kijken hoe ze het eigenlijk moeten gaan doen.
Nee, dat kan ook niet he, die foto's zijn gemaakt gelijk toen de steigers net weg gehaald zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zie dat alle tuinen er niet uit zien ervoor en erna niet![]()
![]()
ervoor was alles ook al verzakt en beetje kaal en armoedig allemaal zonde. heb het niet eens over een tuin in het bijzonder dus
Lekker positief Jacq, bewijst maar weer eens dat je nooit foto's van iets moet plaatsen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
oke het positieve is dat de tuinen voor en na de renovatie precies zelfde uitzien
ik heb het over ervoor alles wat al verzakt na de renovatie hadden jullie er beroep op kunnen doen schade verhalen enzo .;)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker positief Jacq, bewijst maar weer eens dat je nooit foto's van iets moet plaatsen.
Ga jij je tuin doen als ze er doorheen lopen en er steigers in staan??
wat een mooie broek heeft die knulquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:35 schreef Lavenderr het volgende:
Morning!
Herfst![]()
Feeling down when the autumn has come
stormy days and the leaves keep on falling
I don't like the town when the autumn has come
clouds are grey and there's fog outside
Feeling down when the winter has come
frozen feet and the snowflakes are falling
I don't like the town when the winter has come
dirty streets and it's cold outside
I don't care for a riding sleigh
get your share from the rain in May
Rain in May wash your worries away
take a dose take off your clothes
feel the soft warm spray of the rain in May
Feeling down when the summer has come
burning heat drops of sweat keep on falling
I don't like the town when the summer has come
dusty streets and it's hot outside
I don't care for a sunny day
feel the soft warm spray of the rain in May.
En voor als de temperatuur verder gaat zakken heeft hij ook een mooiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:35 schreef Lavenderr het volgende:
Morning!
Herfst![]()
Feeling down when the autumn has come
stormy days and the leaves keep on falling
I don't like the town when the autumn has come
clouds are grey and there's fog outside
Feeling down when the winter has come
frozen feet and the snowflakes are falling
I don't like the town when the winter has come
dirty streets and it's cold outside
I don't care for a riding sleigh
Feeling down when the summer has come
burning heat drops of sweat keep on falling
I don't like the town when the summer has come
dusty streets and it's hot outside
I don't care for a sunny day
feel the soft warm spray of the rain in May.
ja, begint ook weer in te komen enzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof he? Is een overall als ik het goed zie.
alles oke daar?quote:
Leuke muziekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En voor als de temperatuur verder gaat zakken heeft hij ook een mooie
ja bij jou?quote:
echt hé! ik blijf dat wel bijzonder vinden eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die hele outfit kan nu gewoon weer. Pet ook top.
tring tringquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:38 schreef Blaadjes het volgende:
Ik was het niet maar toch.![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)koninklijk-paar.html
Gisteren, Enschede.quote:
Zag ook al een foto van het Tweede Twentekanaal.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zag ook al een foto van het Tweede Twentekanaal.
Voorheen: A1.
niet erg hoor kan morgen als ik zou willen uitslapen heb middag/avond dienstquote:
Ow dat is wel lekker. 2 tot 10 ofzo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet erg hoor kan morgen als ik zou willen uitslapen heb middag/avond dienst
ook, had vandaag sollicitatie maar was overgekwalificeerdquote:
kloptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow dat is wel lekker. 2 tot 10 ofzo?
hoi lavenderrquote:
Hoi!quote:
Neeee wat is dat nou voor kut smoes?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook, had vandaag sollicitatie maar was overgekwalificeerd
dat was best kut maar verder wel prima dag hoor
ze willen waarschijnlijk Polen of illegalen om uit te buiten en post te sorterenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Neeee wat is dat nou voor kut smoes?
Ik ga nu denk ik gewoon vragen of ik meer uren mag bij werk wat ik al heb denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Inso![]()
Pech zeg van je sollicitatie.
Heb je nog meer op je lijstje?
Hey Blaadjequote:
En dat vind je wel leuk werk? Want dan zou dat wel een goeie oplossing zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga nu denk ik gewoon vragen of ik meer uren mag bij werk wat ik al heb denk ik
Tsss, belachelijk!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze willen waarschijnlijk Polen of illegalen om uit te buiten en post te sorteren
Neu daar had ik niet zo'n behoefte aan. Had vandaag horretjes en hordeuren dus zat lekker binnen. Wel jammer anders was ik vrij en had ik extra lang weekend.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Blaadje![]()
Wel rotweer om op een ladder te klimmen of ben je even een kijkje gaan nemen bij het koninklijke bezoek?
Ja redelijk, gewoon bij groot warenhuis beetje kassa'en, vakken vullen en in magazijn laden en lossen enzo. Dus hopelijk kan datquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat vind je wel leuk werk? Want dan zou dat wel een goeie oplossing zijn
Ja vind dat echt slecht, al die mensen worden uitgebuit enzo en zitten met 8 man in klein flatje enzo en ook veel andere mensen kunnen geen werk meer vindenquote:
Waardeloos is het. Voor alle partijen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja vind dat echt slecht, al die mensen worden uitgebuit enzo en zitten met 8 man in klein flatje enzo en ook veel andere mensen kunnen geen werk meer vinden
Daarom vind ik het echt bizar dat bij m'n volgende werk vanaf 1 juli geen enkele buitenlander werkt. ongeveer 60 man en er is er geen 1....ja er was er 1 maar die is nu weg. Ok het is zeeland maar toch. Blijkbaar een nederlander eerst policy.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja vind dat echt slecht, al die mensen worden uitgebuit enzo en zitten met 8 man in klein flatje enzo en ook veel andere mensen kunnen geen werk meer vinden
Heb geen problemen met EU in principe maar er moet meer toezicht worden gehouden dat bedrijven zich aan de minimumlonen moeten houden enzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waardeloos is het. Voor alle partijen.
Fijn hoor, dat vrije werkverkeer. Lang leve de EU
Dat moet de EU niet doen maar het land zelf...vind ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb geen problemen met EU in principe maar er moet meer toezicht worden gehouden dat bedrijven zich aan de minimumlonen moeten houden enzo.
ja sowieso bedoel ik ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat moet de EU niet doen maar het land zelf...vind ik.
Lekker bankhangen en wijntje drinken. En jij?quote:
Ik ga niet zoveel doen. Geen planning in ieder geval, maar dat kan altijd veranderen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker bankhangen en wijntje drinken. En jij?
Oh wacht, jij bent net hersteld van je feestje van van de week natuurlijk.
Kopjevoor jou
Vanavond doe ik niks. beetje tv kijken en fokken en te veel bier drinken waarschijnlijk.quote:
Tof! Dus geen saai 12,5 jaar getrouwd feest?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vanavond doe ik niks. beetje tv kijken en fokken en te veel bier drinken waarschijnlijk.morgen heb ik een leuk feestje.
Nee gewoon een we hebben ineens een bak geld van de belasting terug feestje. hahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof! Dus geen saai 12,5 jaar getrouwd feest?
Dat is niet verkeerd! Partyquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee gewoon een we hebben ineens een bak geld van de belasting terug feestje. hahaha
Ik vind passenger ook wel leuke liedjes hebbenquote:
Zeker leuk liedje. Ik zat deze nog maar eens te luisteren tijdens m'n burgerquote:
Ik heb nog ergens een joint liggen, maar die ligt er al een paar maanden, dus ik weet niet of dat nog wat is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:55 schreef Blaadjes het volgende:
Heeft er iemand nog wat te blowen? Daar heb ik ineens zin in haha
Ik mag zo het appartementencomplex weer door voor lange vloeiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:55 schreef Blaadjes het volgende:
Heeft er iemand nog wat te blowen? Daar heb ik ineens zin in haha
Tuurlijk wel, opzoeken, aansteken en door passenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een joint liggen, maar die ligt er al een paar maanden, dus ik weet niet of dat nog wat is.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind passenger ook wel leuke liedjes hebben![]()
Ik vind zulke muziek wel mooi hoorquote:
Nee joh! Misschien voor jou "gabber"quote:
Ja, beetje wel he. Maar ik hou van veel soorten muziek hoor. Ook van Abbaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee joh! Misschien voor jou "gabber"
Ik heb dat ook. mense vragen dan van welke muziek hou je? Hoezo welke muziek? ik hou van de nummers niet het soort.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, beetje wel he. Maar ik hou van veel soorten muziek hoor. Ook van Abba
Johnny Cash. Ge-wel-digquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik luister vandaag eigenlijk al de hele avond johnny cash
Precies! Sommige liedjes pakken je en dan maakt het niet uit wie het zingt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. mense vragen dan van welke muziek hou je? Hoezo welke muziek? ik hou van de nummers niet het soort.
Net als vrouwen, je kan zeggen ik val op dit soort vrouwen en dan ineens val je op een totaal andere. haha mooie vergelijking toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies! Sommige liedjes pakken je en dan maakt het niet uit wie het zingt.
Hele mooie vergelijking!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Net als vrouwen, je kan zeggen ik val op dit soort vrouwen en dan ineens val je op een totaal andere. haha mooie vergelijking toch?
Mogguh Jacqquote:
Hoi Dotje! Hoop het ook voor je. Hier is het niks iig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all
Hier een weekend vol muziek, Live at the brons. Héérlijk, nu maar hopen dat het weer meevalt.
Allemaal een fijn weekend!!!!
Hey Blaadjes, het is nog droog en af en toe de zon, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh Jacq
[..]
Hoi Dotje! Hoop het ook voor je. Hier is het niks iig.
Ja krijgen we dat weer. pff. Maar als het maar droog is idd, hier staat nog een aardig windje maar dat zijn we gewentquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Blaadjes, het is nog droog en af en toe de zon, maar daar is ook alles mee gezegd.
Gisteren zijn we de zomer ingegaan, maar het lijkt wel herfst buiten.
Nog even en de treinen hebben weer problemen omdat er natte bladeren op de rail liggen
Zeker lekker. Hoopte al dat het zou regenen, want dat wil je natuurlijk graag in je vrije weekendquote:
Haha wat een muts ben je toch! de was, poetsen en boodschappen en dan zo'n smileyquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker lekker. Hoopte al dat het zou regenen, want dat wil je natuurlijk graag in je vrije weekend![]()
Nou ja, het heeft zo zijn voordelen. Ehhhhh ff denken hoor ...nee toch niet![]()
Oh well, dan maar de was doen, poetsen en boodschappen, ook leuk
Whahahaha slim!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:59 schreef Blaadjes het volgende:
lol, Die Sagan
[Video] Wielrenner Sagan parkeert fiets op eigen wijze
Ja leuk de tour. hopen dat m'n diensten gunstig vallen met de mooie bergritten. Heb er zin in!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Whahahaha slim!
Oh leuk, volgende week begint de tour
En volgende week TT in Assen !
Het komt nu dichtbij he, spannendquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja leuk de tour. hopen dat m'n diensten gunstig vallen met de mooie bergritten. Heb er zin in!
Wel bizar weet nog niet met wat voor dienst ik begin 1 juli, de rest ook nog niet overigens.
Hoop dat je het er reuze naar je zin krijgt. En fijne collega's. Zo belangrijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep, nog 1 weekje. Heb er wel zin in!
Met die collega's zit het wel goed. Ik ken ze al dus dat scheelt. Ja niet allemaal natuurlijk maar wel degenen waar ik veel mee ga werken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop dat je het er reuze naar je zin krijgt. En fijne collega's. Zo belangrijk.
JA JACQquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hEB JE NIEUWE BAAN BLAADJES?
ow wat voor werk ga je daar doen? en gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
JA JACQ
Ik deed rolluiken en zonneschermen enzo monteren en repareren maar dat bedrijfje staat op omvallen, de baas gaat met pensioen en z'n zoon neemt het wel over maar er is dan veel te weinig werk voor mij...nu al eigenlijk.
Toen zei een kennis: Joh waar ik werk gaan ze per 1 juli met ploegen werken dus we hebben mensen nodig. Nou mooi, gelijk ja gezegd. Wel heel iets anders maar ik heb wel werk. Daar gaat het om.
Is een horeca groothandel. Magazijn en bezorgen. Gewoon aanpoten dus maar daar hou ik wel van. Alhoewel ik daar nog wel van terugkom als ik met kratten bier moet sjouwen op het strand van Renesse en je ziet iedereen van de vakantie genietenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow wat voor werk ga je daar doen? en gefeliciteerd
ow das inderdaad wat anders maar volgens mij wel een leuke baan..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is een horeca groothandel. Magazijn en bezorgen. Gewoon aanpoten dus maar daar hou ik wel van. Alhoewel ik daar nog wel van terugkom als ik met kratten bier moet sjouwen op het strand van Renesse en je ziet iedereen van de vakantie genieten
Ja daarom ben ik er echt blij meequote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow das inderdaad wat anders maar volgens mij wel een leuke baan..
en gelukkig heb je weer snel werk gevonden , want wat een rare tijd is dit zeg
Veel bedrijven vallen massaal om...
Zijn ontzettend veel mensen werkeloos is gewoon om te janken deze crissis
ja dat klopt is wettelijk vastgelegdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik er echt blij meebeter dan thuis zitten!
Even vraagje jij doet ook ploegen he? Doe je ook de nacht? Ik krijg straks 200% van 12 tot 4 en 4 tot 6 150. is dat bij jullie ook?
Oh ja speuren of ik niet iets misloop.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Blaadjes je moet vragen om je cao en kijken wat daarin vastgezet is .;)
op de hoogte zijn van het cao kan heel belangrijk zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh ja speuren of ik niet iets misloop.
De cao is zeker belangrijk maar die ga ik echt niet doorspitten hoor zolang ik niks vreemds ondervind.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
op de hoogte zijn van het cao kan heel belangrijk zijn
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De cao is zeker belangrijk maar die ga ik echt niet doorspitten hoor zolang ik niks vreemds ondervind.
Zal wel naief zijn maar waar ik leef gaan we met elkaar om op basis van vertrouwen en niet wantrouwen. Dat zit er gewoon in.
Werkse!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]ik ben nu werken laters
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Ben geen Bieberfan, maar dit liedje vind ik wel leuk. Blijft hangen zeg maar
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik overweeg nu om afstand te nemen van deze sc
Kan niet! Je hebt een contract. Je kan alleen afgekocht worden voor een enorm bedrag aangezien jij ons grootste talent bent.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik overweeg nu om afstand te nemen van deze sc
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kan niet! Je hebt een contract. Je kan alleen afgekocht worden voor een enorm bedrag aangezien jij ons grootste talent bent.
Nee we hebben geen beloften SC, zijn we nog te klein voor, dus dat is geen optiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
maar is ik niet tevreden ben met de werkwijze in de sc dan mag ik toch wel weg stappen?
Nope. Hotel California, je weetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
maar is ik niet tevreden ben met de werkwijze in de sc dan mag ik toch wel weg stappen?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Hotel California, je weet![]()
Maar ik zal het goed maken met je. Komt ie
ahh oke, anders koop ik mijn contract wel gewoon af.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee we hebben geen beloften SC, zijn we nog te klein voor, dus dat is geen optie
Dat kan moet je bij Lavenderr zijn of bij ... nou ja laat maar die is hier nooit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ahh oke, anders koop ik mijn contract wel gewoon af.
Zeg nou gewoon dat je liever op VBL postquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ahh oke, anders koop ik mijn contract wel gewoon af.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je liever op VBL post
nee joh, ik vind het hier hartstikke gezellig lekker rustigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat kan moet je bij Lavenderr zijn of bij ... nou ja laat maar die is hier nooit.
Pffff....wil je ons niet zo laten schrikken danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
nee joh, ik vind het hier hartstikke gezellig lekker rustig
alleen heb ik een spelletje gekregen dus ben ik dat nu af en toe aan het doen. dus moeilijk om in meerdere sc's te gelijk te posten. en evengoed had ik gister nog 186 posts op een dag.
Ja lekker rustig he. af en toe denk ik dat ik alleen post.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
nee joh, ik vind het hier hartstikke gezellig lekker rustig
alleen heb ik een spelletje gekregen dus ben ik dat nu af en toe aan het doen. dus moeilijk om in meerdere sc's te gelijk te posten. en evengoed had ik gister nog 186 posts op een dag.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pffff....wil je ons niet zo laten schrikken dan
Football Managerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja lekker rustig he. af en toe denk ik dat ik alleen post.
Wat voor spelletje en voor wat?
ajacied4lf steunt inso4modquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
maar kunnen 4lf zijn modrechten niet beter worden afgepakt?
en aan blaadjes worden gegeven?
nee ik steun tjackaformod en styloformodquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben jij ook een eigen campagne begonnen?
Gelukkig!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
tjacka en ik hadden gister crisis in #teaminsomnia_ maar nu is het weer koek en ei
en lukt het een beetje. loop er ook over te denken dat eens te gaan spelen.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik steun tjackaformod en styloformod
nou het is nog vrij lastigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ook hoi, alles goed?
[..]
en lukt het een beetje. loop er ook over te denken dat eens te gaan spelen.
Nee. Ik had me wel opgegeven hoor maar ik zie het toch niet zo meer zitten. Zit vooral op de SC en lees mee bij de rest.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
maar kunnen 4lf zijn modrechten niet beter worden afgepakt?
en aan blaadjes worden gegeven?
maar moet je in fobo kijkenquote:
lijkt me niks man mod zjin. heb ook te slecht CV voor. te veel notes en bans gehadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee. Ik had me wel opgegeven hoor maar ik zie het toch niet zo meer zitten. Zit vooral op de SC en lees mee bij de rest.
Had me ook weer afgemeld trouwens maar toen was de keuze al gevallen blijkbaar.
Ow echt waar? Ja die muts hier wil me maar geen note geven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me niks man mod zjin. heb ook te slecht CV voor. te veel notes en bans gehad
dat had steven ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me niks man mod zjin. heb ook te slecht CV voor. te veel notes en bans gehad
ja heb 64 notes haha en had 6 weken ban in 2 maanden ofzo, maar sinds 6 weken ofzo ben ik rustig maar 5 notes gehadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow echt waar? Ja die muts hier wil me maar geen note geven.
goedzo tjackaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:20 schreef Tjacka het volgende:
ik heb op dit account en mijn andere account maar een keer een ban gehad
je zou wel een goede zijn denk ik. (4lf ook hoor als hij post)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee. Ik had me wel opgegeven hoor maar ik zie het toch niet zo meer zitten. Zit vooral op de SC en lees mee bij de rest.
Had me ook weer afgemeld trouwens maar toen was de keuze al gevallen blijkbaar.
Beetje een boefje ben je dus welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heb 64 notes haha en had 6 weken ban in 2 maanden ofzo, maar sinds 6 weken ofzo ben ik rustig maar 5 notes gehad
als vbl word je overal behalve hier gestigmatiseerd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Beetje een boefje ben je dus wel
Maar voorlopig heb je wel de OP in elke SC hier.
Tja BNW he, we staan open voor alles en iedereen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als vbl word je overal behalve hier gestigmatiseerd.
heb 7 dagen ban gehad voor in GC iets totaal normaals posten
Niet zo schelden he tegen a4lfquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow echt waar? Ja die muts hier wil me maar geen note geven.
13quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Blaadjes het volgende:
Trouwens Tjacka welke FM versie is dat? Dan ga ik hem ook even uhum..kopen.
Ok ga ik morgen ook eens beginnen. kunnen we een beetje vergelijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
13
ik heb hem gewoon via steam gekocht, snap nooit zoveel van dat cracken enzo daar was hij maar 13 euro
ga jij hem uhmm...kopen of echt kopen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok ga ik morgen ook eens beginnen. kunnen we een beetje vergelijken
kopen, niet echt kopen hehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga jij hem uhmm...kopen of echt kopen?
ik heb er ook nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hahaha zie het nu pas.
Sorry, wie eigenlijk?
quote:
ja, van vbl we moeten weer geaccepteerd worden op andere deel van het forum.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We zullen hem niet te veel pesten. Hoe zit dit eigenlijk? #TJACKAFORMOD?
Dat snap ik niet helemaal. Jij wil mod worden maar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, van vbl we moeten weer geaccepteerd worden op andere deel van het forum.
ja. stiekem nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. Jij wil mod worden maar?
Goedemorgenquote:
Sorry!quote:Op zondag 23 juni 2013 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wil je aub niet zo wapperen ? Het is nog vroeg
En het is weer ...weer. Met perenquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het is weer ...weer. Met peren.
Zal ik voor jou een leuk liedje posten? Iets met goedemorgen?
Leuk! Beetje een zwaar hoofd nu maar goed je moet er wat voor over hebben.quote:
You and me both .quote:Op zondag 23 juni 2013 11:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Leuk! Beetje een zwaar hoofd nu maar goed je moet er wat voor over hebben.
Ow dus het was met de visite ook leuk? Vonden ze de taart lekker enne...is er nog wat over?quote:Op zondag 23 juni 2013 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
You and me both .
Enfin, eigen schuld dikke bult he?
Niks over. Geen kruimeltjequote:Op zondag 23 juni 2013 11:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow dus het was met de visite ook leuk? Vonden ze de taart lekker enne...is er nog wat over?
Heel belangrijk!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is leuk he? Zit zelfs context in
Ja, dat is wel apart. Vast ook iets met context.quote:Maar..goedemorgend?
Hey Divje. Long time no see!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:24 schreef Divje het volgende:
Niks aan het handje wb m'n bloed. Heb het gevierd door het alcoholpercentage op te schroeven, gevolg is dat m'n handpalm rood en bloederig is omdat ik ging rennen met m'n dronken kop
![]()
Nu bed maar eens verschonen
Hallooquote:Op zondag 23 juni 2013 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Divje. Long time no see!
Fijn dat alles goed is![]()
We doen allemaal weleens stom als we een bakkie op hebben nietwaar?
samequote:Op zondag 23 juni 2013 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed he. Maar mis het voetbal wel op zondagen
Het voorseizoen begint weer straks, da's dan wel weer leuk. En Anderlecht komt 2 Juli oefenen op 5 minuutjes fietsen van m'n huis, lijkt me nog wel grappig om te kijkenquote:
Oh, dat is idd een fijn nummertjequote:
ja voetbal is al veel beterquote:Op zondag 23 juni 2013 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Het voorseizoen begint weer straks, da's dan wel weer leuk. En Anderlecht komt 2 Juli oefenen op 5 minuutjes fietsen van m'n huis, lijkt me nog wel grappig om te kijken
Juistquote:Op zondag 23 juni 2013 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dit.
Heb zo'n zin in de tour! Volgende week begint het grote spektakel weer
ik dus ook...quote:Op zondag 23 juni 2013 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed he. Maar mis het voetbal wel op zondagen
nee maar ik gaf antwoord op die post nl over het wielrennenquote:
Nog anderhalve maand en dan gaan we weer losquote:
Waarom hij?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij al een onbekende renner geadopteerd?
Ik wel: Danny van Poppel.
Omdat ik een artikel las over de familie van Poppel waarin van Poppel vertelde dat zijn zoons allebei goede wielrenners waren, maar dat Danny van de twee het veelzijdigste is.quote:
Mooie reden geen op of aanmerkingenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat ik een artikel las over de familie van Poppel waarin van Poppel vertelde dat zijn zoons allebei goede wielrenners waren, maar dat Danny van de twee het veelzijdigste is.
En ze doen allebei voor het eerst aan de tour mee, dus dacht ik: ik adopteer Danny!
Yep, alleen moet ik zeggen dat het laatste anderhalf best zonnig is. Veel wind merkte ik net toen ik een stukkie ging fietsen en wind mee hadquote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het weer bij jou in Zeeland? Ook wind en buien en af en toe een voorzichtig zonnetje?
Ach ja, dat heb je met herfst he?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep, alleen moet ik zeggen dat het laatste anderhalf best zonnig is. Veel wind merkte ik net toen ik een stukkie ging fietsen en wind mee hadEn straks tegen...
Stond wel in het weer bericht ja, herfst weerquote:Op zondag 23 juni 2013 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja, dat heb je met herfst he?
Oh wacht
Ik hoop op Gesink want die gun ik zo graag een ritzege en eigenlijk op alle Nederlandse renners, maar ben bang dat het niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Stond wel in het weer bericht ja, herfst weer
Verwacht je wat van Nederlanders dit jaar in de tour?
Ik hoop ook dat hij een mooie rit kan pakken nu hij niet als kopman hoeftquote:Op zondag 23 juni 2013 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop op Gesink want die gun ik zo graag een ritzege en eigenlijk op alle Nederlandse renners, maar ben bang dat het niet gaat gebeuren.
Máár! Wonderen bestaan
Zou wel super zijn he?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij een mooie rit kan pakken nu hij niet als kopman hoeft![]()
En er zijn altijd verrassingen in de tour dus wie weet is dat deze keer een nederlander.
Gesink? nee die heeft toch een beetje een vrije rol ofzo. niet voor het klassement.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou wel super zijn he?
Mijn hoop is ook wel een beetje gevestigd op Bouke Mollema. Kopman voor Blanco. Hoop dat die voor verrassingen gaat zorgen.
edit- Is hij geen kopman voor Blanco?
Ik zat verkeerd te lezen. Sorryquote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gesink? nee die heeft toch een beetje een vrije rol ofzo. niet voor het klassement.
Sir! Yes Sir!quote:Op zondag 23 juni 2013 15:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geeft niet maar laat het de laatste keer zijn
quote:
Gesink ging alweer onderuit vandaag na 200 meter. Het zit hem ook niet mee hequote:Op zondag 23 juni 2013 15:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar ben ook wel benieuwd hoor hoe Mollema het gaat doen als kopman. Kan Gesink beetje knechten in de bergen.
Nee idd. Hoe oud is hij nu eigenlijk?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gesink ging alweer onderuit vandaag na 200 meter. Het zit hem ook niet mee he
Hij is van 86. You do the math.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee idd. Hoe oud is hij nu eigenlijk?
Ja, vandaar dat ik ook hoop op een geweldige Tour voor hem. Gun het hem zo na al zijn pech.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tjonge jonge haha
Bijna op z'n top dus.
Ik ook hoor en hij heeft natuurlijks best goeie klassementen gereden maar springt er nooit echt uit. Hopen dat hij dat nu wel doet!quote:Op zondag 23 juni 2013 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik ook hoop op een geweldige Tour voor hem. Gun het hem zo na al zijn pech.
Hij zat net even op kop las ik op TDF-topic.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ook hoor en hij heeft natuurlijks best goeie klassementen gereden maar springt er nooit echt uit. Hopen dat hij dat nu wel doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |