En verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Goedenavondquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
Bij deze TT hoort natuurlijk dit lied
Goedenavond
Tring!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:22 schreef Blaadjes het volgende:
Morgen komen Wim Lex en Maxima naar Zierikzee. Wat ik me nu dus afvraag,met al die afluister schandalen, als ik nou een mailtje de deur uit doe met daarin dat ik iets van plan ben. Komen ze me vannacht dan van m'n bed lichten?
Of zou deze post al genoeg zijn?
Daar heb je het gedonder alquote:
Viaducten werden verhoogd, anders kon dat kapsel er niet onderdoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar heb je het gedonder al
Morgen eens even kijken wat ze allemaal aangepast hebben voor hun komst. Weet nog dat Bea kwam heel wat jaartjes terug en toen haalde ze zelfs drempels uit de weg waarover buschauffeurs al jaren klaagden. Bizar
Haha, zou wim lex ook iets groots hebben waarvoor dingen moeten worden aangepast?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Viaducten werden verhoogd, anders kon dat kapsel er niet onderdoor
Uhm. Misschien een broek met bioscoopzakken? We weten het niet he. Moeten we aan Maxima vragenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha, zou wim lex ook iets groots hebben waarvoor dingen moeten worden aangepast?
Ja een groot inkomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha, zou wim lex ook iets groots hebben waarvoor dingen moeten worden aangepast?
Ik kan morgen wel even gaan kijken en dan roep ik gewoon heel hard: Heeeey Max is die van Wimlex groot en moest er wat aangepast worden daarvoor bij jou?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhm. Misschien een broek met bioscoopzakken? We weten het niet he. Moeten we aan Maxima vragen
Hoi Jacq...oudjequote:
Had gehoopt dat je de stille hint begreep dat het nu andersom moestquote:
Ow haha ja dat had ik niet door. In dat geval, draai je maar even om danquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je de stille hint begreep dat het nu andersom moest
Gedraaidquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow haha ja dat had ik niet door. In dat geval, draai je maar even om dan
Verzin dan maar iets andersquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gedraaid
Haha, tijd om te stoppen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Verzin dan maar iets anders
Goed hoor niks te klagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |