Dat was ook mijn indruk. Heel soms leek Teeuwen even dat foefje van hem los te laten, maar dat was bij vlagen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Z het volgende:
Van Hans heb ik niets anders gehoord dan dat ik al wist, ik vond hem een beetje laf en achteraf geen goede keuze van de redactie.
Wat vind jij van zo'n Pat Condell?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat was ook mijn indruk. Heel soms leek Teeuwen even dat foefje van hem los te laten, maar dat was bij vlagen.
Toch net iets minder erg dan gezichtsverlies leiden.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:16 schreef JAM het volgende:
Buiten dat om moet me van het hart dat ik zojuist in een e-mailtje schreef: '[...] of je dat wel met je werk red want de wedstrijd begint [...]'.
Of je dat red.
Of je dat red.
Of je dat RED!.
Dat was toch die racist waar Mainport het over had? Vreselijk fragment. Naar, opgefokt mannetje vol haat.quote:
Ik zou zo met 'em trouwen, ondanks z'n kaalheid.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:35 schreef Z het volgende:
Een racist inderdaad. Hitchens manier van spreken en eloquentie is jaloersmakend.
Begrijp ik, begrijp ik.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:43 schreef JAM het volgende:
De Japanners noemen zo'n kin een 'ketsuago', oftewel, een reetkin. Ik heb daar nooit de charme van ingezien.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:45 schreef JAM het volgende:
Bij vrouwen lijkt het me ook een stuk minder charmant. Volgens mij komt dat ook niet voor, vrouwen met een ketsuago.
Dat is gewoon een dom kuiltje.quote:
Kin is niet hoekig genoeg.quote:
Interessante vraag.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:49 schreef JAM het volgende:
Is zo'n kuiltje nu alleen een plooiing in de huid of wijkt het bot zelf ook af?
Ik denk dat het me moeilijk kwalijk te nemen is, zeker bij deze foto, dat het me gewoon nooit opgevallen is.quote:
Lijkt me iets voor de Nachtzuster. Bel jij vannacht even?quote:
De dochter van Hogan is een interessant schepsel. Vrouwelijk lichaam, mannelijk gezicht.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:50 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik denk dat het me moeilijk kwalijk te nemen is, zeker bij deze foto, dat het me gewoon nooit opgevallen is.
Vannacht ben ik druk met YouTube-filmpjes van Tim Buckley kijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Lijkt me iets voor de Nachtzuster. Bel jij vannacht even?
Als dat vannacht tenminste op de radio is. Dat weet ik ook niet.
Mwoah, mannelijk, dat zou ik niet zeggen. Ze heeft niet zo'n poppenkopje zoals anderen, maar mannelijk, nee, dat gaat me te ver.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De dochter van Hogan is een interessant schepsel. Vrouwelijk lichaam, mannelijk gezicht.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Mwoah, mannelijk, dat zou ik niet zeggen. Ze heeft niet zo'n poppenkopje zoals anderen, maar mannelijk, nee, dat gaat me te ver.
Die komt ermee weg. Niet met die ontzettend hoerige lipgloss, overigens.quote:
Het lag aan de foto. Okay. Claudia 1 - 0 JAM.quote:
Da's gewoon een mooi bescheiden kinnetje.quote:
Er staat wel achter: "clarification needed".quote:Op maandag 29 juli 2013 22:57 schreef Z het volgende:
The terms cleft chin, chin cleft, dimple chin, ketsuago, or a chin dimple refer to a dimple on the chin. It is a Y-shaped fissure on the chin with an underlying bony peculiarity.
Om het universum weer in evenwicht te brengen, zou ik nu eigenlijk 4 lammeren van je moeten kopen om op te eten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:22 schreef sigme het volgende:
Het oudere echtpaar heeft zich erop toegelegd schaapjes te kopen en ervoor te zorgen dat deze niet geslacht worden. De ooilammeren die zij vorig jaar van ons kochten, waren in de praktijk een tikje wild. Ze hebben dezen doorverkocht aan een zorgboerderij. Ondanks dat onze lammeren dit jaar hetzelfde zijn opgevoed als die van vorig jaar(*), wilden ze toch opnieuw graag lammeren van ons kopen.
* Mogelijk zijn ze iets makker, we hadden dit jaar namelijk een leblam. Maar dat lam hebben we niet verkocht.
Dat sentimentele geouwehoer ook altijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |