Gaan we doen! Hoogtepunt van het jaar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je mag me over 2 maanden weer aanmoedigen bij de damtotdam, C_x, dit jaar moet er écht een fatsoenlijk PR komen.
Knakken > buigen. Rennen > wandelen. Gras > bankje. Patat > friet. Haring met vork > haring zonder vork.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef Gellius het volgende:
Wacht even, wandelen is niet meer de rigueur?
Hier kan ik zo verschikkelijk boos om worden dat ik er schele koppijn van krijg. Wat een ONBEGRIP!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Knakken > buigen. Rennen > wandelen. Gras > bankje. Patat > friet. Haring met vork > haring zonder vork.
Kusje d'rop.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Hier kan ik zo verschikkelijk boos om worden dat ik er schele koppijn van krijg. Wat een ONBEGRIP!
Buigers zijn in en in corrupt. Dat je het weet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:59 schreef Gellius het volgende:
Je hebt knakkers en buigers, DO. Knakkers breken in de wind en buigers buigen handig een beetje mee en lachen het laatst. In a nutshell.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:05 schreef Gellius het volgende:
Gellius: filosofische status: It's complicated.
Ik applaudisseer graag mensen die een zware fysieke inspanning bijna hebben voltooid. I've been there, enzo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
Doet zodiakk tegenwoordig aan wandelen?
Goede vraag.quote:
Ah, een topic met potentie. Ik praat graag mee, hoewel je bijna zou zeggen dat het te warm is voor een goed gesprek.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goede vraag.
Het topic zelf gaat eigenlijk nergens over (alhoewel dit zeker de 500-ste is in een reeks, de stand wordt niet meer bijgehouden). Hier komt de zelfbenoemde elite van FOK samen om over hele burgerlijke onderwerpen te praten. Maar langzaam, heel langzaam.
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:23 schreef k_man het volgende:
Als je uit het antwoord van L opmaakt dat hier goede gesprekken plaatsvinden, moet ik je teleurstellen. Hier wordt de ander merendeels volkomen genegeerd.
Zeer spijtig. Maar daar kan verandering in komen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:23 schreef k_man het volgende:
Als je uit het antwoord van L opmaakt dat hier goede gesprekken plaatsvinden, moet ik je teleurstellen. Hier wordt de ander merendeels volkomen genegeerd.
Wat vond jij ervan?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef Z het volgende:
Dat geleuter over de presentator ook altijd. De avond gaat om de gast en zijn fragmenten. Duid dat eens.
Ik hoef daar niets over kwijt. Ik hoopte juist dat sigme er wat meer over zou kunnen vertellen. Wat zo'n beest kost, bijvoorbeeld, wat die mensen er mee gingen doen. Waarom ze haar zo vriendelijk leken. Hoe oud dat ouderlijk echtpaar eigenlijk was. Hoe de transactie verliep. Hoe ze met elkaar in contact waren gekomen, etc. etc.quote:
Leuke fragmenten wel: Hitchens, Frank Sinatra, Glenn Gould en Trash Humpers. Maar ook een paar mindere: Die Antwoord dat Snooker fragment en die Pat Condell. Van Hans heb ik niets anders gehoord dan dat ik al wist, ik vond hem een beetje laf en achteraf geen goede keuze van de redactie.quote:
En hoeveel stroom er op de draad staat en wat het ouderechtpaar met de ooilammeren gaat doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik hoef daar niets over kwijt. Ik hoopte juist dat sigme er wat meer over zou kunnen vertellen. Wat zo'n beest kost, bijvoorbeeld, wat die mensen er mee gingen doen. Waarom ze haar zo vriendelijk leken. Hoe oud dat ouderlijk echtpaar eigenlijk was. Hoe de transactie verliep. Hoe ze met elkaar in contact waren gekomen, etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |