Godsamme dat duurde lang voor ik hem snaptequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik moest lachen
[ afbeelding ]
fuck ik moest lachenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik moest lachen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik moest lachen
[ afbeelding ]
quote:
Die van mac? Ik wou ook falen en toen dacht ik: Waarom zou ik... ik heb zo'n soort kleuren alquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik moest lachen
[ afbeelding ]
Jup, RiRi Boy en RiRi Wooquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die van mac? Ik wou ook falen en toen dacht ik: Waarom zou ik... ik heb zo'n soort kleuren al![]()
Dus toen kon ik het makkelijk weg klikken
WAT IS DEZEN
Goed excuus om een keertje lipstick te dragen! Deed ik ook nooit maar het staat nu best leukquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Dwyn het volgende:
Ik wilde gaan bestellen, maar toen dacht ik. Ik draag nooit lipstick.
Ik heb een heel toilettasje vol met ongebruikte lipsticks. Ik heb zo'n klein mondje dat niks leuk staat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goed excuus om een keertje lipstick te dragen! Deed ik ook nooit maar het staat nu best leuk
lipstickquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goed excuus om een keertje lipstick te dragen! Deed ik ook nooit maar het staat nu best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |