SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Bijv met een vrouw dansen waar je niet op valt, of met haar praten waarbij ze blij begint te voelen mag best wel. Dat zij er waarde aan begint te hechten tja, maar wel goed voor je skills en je filters vedwijnen:) eerst actie, daarna keuren is het motto.
[ Bericht 0% gewijzigd door firefly3 op 20-06-2013 17:37:18 ]Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Gewoon vol gooien met alcohol en dan hopen dat je de volgende ochtend naast een chick wakker wordtWat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert![]()
Kan je net zo makkelijk naast een vent wakker worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:46 schreef adnapekkid het volgende:
Gewoon vol gooien met alcohol en dan hopen dat je de volgende ochtend naast een chick wakker wordt
Of naast 2 venten.
Of naast je moeder.
Geen goed plan dus.
En bovendien, wat heb je aan zo'n nacht met (hopelijk!) een chick als je je er toch niks meer van herinneren kan![]()
![]()
daar heb je een punt, hmm, geen idee. het heeft voor mij nog nooit gewerkt eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je net zo makkelijk naast een vent wakker worden.
Of naast 2 venten.
Of naast je moeder.
Geen goed plan dus.
En bovendien, wat heb je aan zo'n nacht met (hopelijk!) een chick als je je er toch niks meer van herinneren kanWat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert![]()
Ik zeg het tegen wat maten van me ook altijd, er zijn geen quickfixesen maar blijven hengelen met 1 projectje met een tekort aan sociale vaardigheden en zelfvertrouwen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:03 schreef firefly3 het volgende:
Ik zeg het tegen wat maten van me ook altijd, er zijn geen quickfixesen maar blijven hengelen met 1 projectje met een tekort aan sociale vaardigheden en zelfvertrouwen.
Rustig aan.![]()
De ochtend?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je net zo makkelijk naast een vent wakker worden.
Of naast 2 venten.
Of naast je moeder.
Geen goed plan dus.
En bovendien, wat heb je aan zo'n nacht met (hopelijk!) een chick als je je er toch niks meer van herinneren kan
Rustig aan.![]()
Ik zie het al voor me: "Hee skatje *gaap*...ruim jij die plas kots even voor me op?" gevolgt door een pets in je gezichtquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: "Hee skatje *gaap*...ruim jij die plas kots even voor me op?" gevolgt door een pets in je gezicht![]()
Good times.Rustig aan.![]()
Het aanspreken/flirten moet in principe met alle vrouwen. Als je dat niet doet, zet je andere vrouwen al op een voetstuk omdat je ze anders behandeld.Verder leer je veel lanzamer, omdat je amper sociaal bezig bent.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als vrouwen iets niet kunnen hebben is op een voetstuk geplaatst worden, gek genoegquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het aanspreken/flirten moet in principe met alle vrouwen. Als je dat niet doet, zet je andere vrouwen al op een voetstuk omdat je ze anders behandeld.Verder leer je veel lanzamer, omdat je amper sociaal bezig bent.
Complimenten over uiterlijk als openingszin reageren ze ook altijd zo slecht op.Rustig aan.![]()
Zat net in de trein met een wat oudere vrouw te ouwehoeren toen ik poste. Gewoon flirten met subcommunicatie ipv verwoorden idd :p.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als vrouwen iets niet kunnen hebben is op een voetstuk geplaatst worden, gek genoeg
Complimenten over uiterlijk als openingszin reageren ze ook altijd zo slecht op.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Oudere vrouw? Je houdt wel van Omatjes?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zat net in de trein met een wat oudere vrouw te ouwehoeren toen ik poste. Gewoon flirten met subcommunicatie ipv verwoorden idd :p.Rustig aan.![]()
Zij is al nr vijf vandaag, beetje aan het opwarmen voor vanavond
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Gewoon een moeder leeftijd. Zoals ik al zei, je moet met iedereen flirtenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oudere vrouw? Je houdt wel van Omatjes?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ligt er maar net aan hoe je 't brengtquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als vrouwen iets niet kunnen hebben is op een voetstuk geplaatst worden, gek genoeg
Complimenten over uiterlijk als openingszin reageren ze ook altijd zo slecht op.
Edit:Ow, lees nu als openingszin. Ja, als allereerste zin zou ik dat niet zeggen nee.![]()
Lekker milfje is toch niet oud man!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoon een moeder leeftijd. Zoals ik al zei, je moet met iedereen flirten
PFfffffjzzffffaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pass mij die mooie vrouw maar.
Rustig aan.![]()
Heee Fireflyquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoon een moeder leeftijd. Zoals ik al zei, je moet met iedereen flirten
Wil jij mijn vuurvliegje zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hecht meer waarde aan mijn gedachtes uitspreken dan aan het effectquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je 't brengt
Edit:Ow, lees nu als openingszin. Ja, als allereerste zin zou ik dat niet zeggen nee.Ook al is het effect 95% van de keren negatief (vooral bij Nederlanders gek genoeg... Buitenlanders reageren er een stuk beter op.)
Rustig aan.![]()
Openingszin maakt niets uit. Je kunt met alles openen. Ze let op je ogen, houding en gedrag, of je rust uit straald. Soms verstaan ze je niet eens omdat ze met haar hoofd ergens anders is.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik geef eigenlijk alleen maar een compliment over iemands uiterlijk als 1)ik iemand al goed ken of 2)als in een 1e conversatie het moment toevallig goed is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan mijn gedachtes uitspreken dan aan het effectOok al is het effect 95% van de keren negatief (vooral bij Nederlanders gek genoeg... Buitenlanders reageren er een stuk beter op.)
In beide gevallen moet het trouwens wel gemeend zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |