Dan is het 4%. Mijn punt ging niet over de homofielen om jou heen. Ik heb 5-10% gezegd omdat verschillende onderzoeken anders beweren. Het verschil tussen 5 en 4 is niet groot en het is irrelevant voor mijn stelling.quote:Mathemaat het volgende:[/b]
[..]
Jawel, want 10% homo is, is gewoon een enorm getal. Dan zouden er constant homofielen om mij heen moeten zijn, maar dat is niet zo.
nu je het zo verwoorde, klinkt best aantrekkelijk eigenlijk erdogan de grote, daarnaast, weerstand van mensen laat erdogans obsessie blijken? die serie commentaar vond ik ook overbodig, hoe is een replica maken van culurele erfgoed om hotels/avm/woningen te maken een kenmerk van een obsessie, ottomaanse rijk was voornamelijk non turkishquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Uit de weerstand na wat speeches of opmerkingen van inwoners uit voormalige landen die tot t rijk behoorden. Uit t feit dat hij persoonlijk kritiek leverde op het kanaal dat een serie over Suleyman produceerde. Uit t feit dat hij de barakken wil herbouwen en uit t feit dat er nu een concept "Turkish world" is gecreeerd dat vanuit deze basis verder kan groeien. En er zullen hier vast mensen zijn die deze lijst nog verder kunnen aanvullen.
Hij zal buiten de oude grenzen ook naar nieuwe landen rondom kijken waarin Turkije de spil van zal gaan worden. Als hij zn beleid kan doorzetten. Islam is het enige wat Turkije sterk met volk van andere (vaak voormalige ottomaanse landen) kan verbinden en dat volk lijkt nu belangrijker om te bereiken samen met zijn achterban ipv het Turkse volk als geheel. Hij wil de geschiedenisboeken in als de man die de Ottomaanse hoogtijdagen doet herleven. Erdogan de grote
Wel als je steekproef 'van dingen om je heen zien' groot is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Overigens is "dingen om je heen zien" niet iets wat serieus wordt genomen in de empirische wetenschap.
Gewoon de rest van mijn post negeren ook. Mooi.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wel als je steekproef 'van dingen om je heen zien' groot is.
uiteraard!quote:
Verkapte homo's, omdat ze niks met meisjes kunnen doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jawel, want 10% homo is, is gewoon een enorm getal. Dan zouden er constant homofielen om mij heen moeten zijn, maar dat is niet zo.
ska geffiquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]Mij in een hokje willen douwen. Yuru.
Gewoon neen vraagje joh stel je nie aanquote:
Wat is dan de link tussen het decriminaliseren van homoseksualiteit, zogenaamd niet islamitisch meer zijn en het uiteenvallen van het ottomaanse rijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef Che_ het volgende:
de_guidance: mijn opmerking had niets te maken met 'straf van boven'.
"gewoon een vraag" die je 1000x stelt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:58 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
ska geffiwaarom zo geheimzinnig zina?
Ge
[..]
Gewoon neen vraagje joh stel je nie aan
En nog steeds geen antwoord op heb gekregenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
"gewoon een vraag" die je 1000x stelt.
Nog steeds niet getrouwd? Foei.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:00 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
En nog steeds geen antwoord op heb gekregen
Als ze Moslima is kan ik haar hand gaan vragen
Dat homoseks willen een drift is, wordt gewoon geaccepteerd in klassieke islamitische rechtsboeken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon de rest van mijn post negeren ook. Mooi.
Het ging niet alleen om een paar gays. Aan het eind was de sterkte van de imaan sterk verminderd..er was meer corruptie etc etc.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat is dan de link tussen het decriminaliseren van homoseksualiteit, zogenaamd niet islamitisch meer zijn en het uiteenvallen van het ottomaanse rijk?
Oke. Mja dit is wel erg offtopic allemaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat homoseks willen een drift is, wordt gewoon geaccepteerd in klassieke islamitische rechtsboeken.
Rustig aan ben 23 kardaschquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nog steeds niet getrouwd? Foei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |