Een combinatie, veel werken, beetje stufi, en als dat niet toereikend is kan ik altijd nog m'n ouders lief aankijken. En lenen.quote:
Ja daarom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
en @letmein: Groningen is een studentenstad hoor
Lenen moet je gewoon doen ja. Als je het toch niet terug kan betalen later hoef je het ook niet te doen dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Een combinatie, veel werken, beetje stufi, en als dat niet toereikend is kan ik altijd nog m'n ouders lief aankijken. En lenen.
Travel-guruquote:
Als je het niet kan terug betalen hoef je het dan niet te doen huh?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lenen moet je gewoon doen ja. Als je het toch niet terug kan betalen later hoef je het ook niet te doen dus.
Heb je nog goeie tips?quote:
Dan moet je de studie niet gaan doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je het niet kan terug betalen hoef je het dan niet te doen huh?
beetje geld in je schoenen doen, voor als je wordt beroofdquote:
Das nog niet zeker hèquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lenen moet je gewoon doen ja. Als je het toch niet terug kan betalen later hoef je het ook niet te doen dus.
2 jaar geduld hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
Ik wil na mn vwo weer naar Utrecht. Ik houd van Utrecht
Zolang je na je studie het niet kan betalen hoef je het niet te betalen. Of ze laten het deel per maand afhangen van je maand inkomen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je het niet kan terug betalen hoef je het dan niet te doen huh?
Ook op de HAN Arnhem?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
een jongen bij mij op het werk gaat dat misschien doen
Haha ik bedoelde meer qua route, of speciale bezienswaardighedenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beetje geld in je schoenen doen, voor als je wordt beroofd
Mijn ouders zouden echt niet meebetalenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
[..]en tsja, veel werken dus, en ik heb ouders
[..]
Nope, waarschijnlijk Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |