Een combinatie, veel werken, beetje stufi, en als dat niet toereikend is kan ik altijd nog m'n ouders lief aankijken. En lenen.quote:
Ja daarom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
en @letmein: Groningen is een studentenstad hoor
Lenen moet je gewoon doen ja. Als je het toch niet terug kan betalen later hoef je het ook niet te doen dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Een combinatie, veel werken, beetje stufi, en als dat niet toereikend is kan ik altijd nog m'n ouders lief aankijken. En lenen.
Travel-guruquote:
Als je het niet kan terug betalen hoef je het dan niet te doen huh?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lenen moet je gewoon doen ja. Als je het toch niet terug kan betalen later hoef je het ook niet te doen dus.
Heb je nog goeie tips?quote:
Dan moet je de studie niet gaan doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je het niet kan terug betalen hoef je het dan niet te doen huh?
beetje geld in je schoenen doen, voor als je wordt beroofdquote:
Das nog niet zeker hèquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lenen moet je gewoon doen ja. Als je het toch niet terug kan betalen later hoef je het ook niet te doen dus.
2 jaar geduld hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
Ik wil na mn vwo weer naar Utrecht. Ik houd van Utrecht
Zolang je na je studie het niet kan betalen hoef je het niet te betalen. Of ze laten het deel per maand afhangen van je maand inkomen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je het niet kan terug betalen hoef je het dan niet te doen huh?
Ook op de HAN Arnhem?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
een jongen bij mij op het werk gaat dat misschien doen
Haha ik bedoelde meer qua route, of speciale bezienswaardighedenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beetje geld in je schoenen doen, voor als je wordt beroofd
Mijn ouders zouden echt niet meebetalenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
[..]en tsja, veel werken dus, en ik heb ouders
[..]
Nope, waarschijnlijk Groningen
Nee Nijmegenquote:
Volgens mij is dat nu nog ook al zo hoorquote:
Wat weet jij van de HAN?quote:
Gewoon chillen in Mexico Gquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde meer qua route, of speciale bezienswaardighedennog onbewoonbare eilandjes zonder toeristen
Oh handig, nooit geweten!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je na je studie het niet kan betalen hoef je het niet te betalen. Of ze laten het deel per maand afhangen van je maand inkomen.
Oh ik zei sukkel tegen hem. niet tegen jou.quote:
Ik hou niet zo van Midden en Zuid-Amerikaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon chillen in Mexico G
beach, cultuur, tequila, steden
Je moet wel de zekerheid hebben dat je je studie afrondt want anders heb je een bizar hoge studieschuld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh handig, nooit geweten!
Dat wordt dus studeren zonder te werken
Noem eens een betere hogeschoolquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
HAN is gewoon echt een zooitje ongeregeld en kut
Ik zit er ook op, maar echt inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef chapel24 het volgende:
Gvd waarom moet je overal voor betalen. Dan maar geen kamernet.nl gebruiken voor een kamer, afzetters
oooh zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik zei sukkel tegen hem. niet tegen jou.
Oh dan krijg ik ook nog eens gratis motivatiequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet wel de zekerheid hebben dat je je studie afrondt want anders heb je een bizar hoge studieschuld.
ik heb een hele maand Vietnam gedaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Midden en Zuid-Amerika![]()
Welke route heb jij gedaan toen je in ZOA was dan?
Mijn ouders betalen ook niet zomaar alles voor me, maar ze schieten wel bij waar nodig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden echt niet meebetalen
Ik ken allen de HAN en HU. En HU vond ik beterquote:
Saxion Enschede hoor ik nooit wat slechts over eigenlijkquote:
stufi blijft ook nog een jaar, dus het sociaal leenstelsel is ook niet meteen nodigquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nu nog ook al zo hoorKan je wel ff opzoeken
Dat is ook redelijk klote ja. Waar heb jij een kamer nodig?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit er ook op, maar echt inderdaad![]()
En al die onbeschofte verhuurders die geen eens een reactie terugsturen
Ah maar jij moet natuurlijk wel op kamers omdat de dichtsbijzijnde uni heel wat kilometertjes verder is dan mijn HBO, dat is makkelijk te doen met het OVquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen ook niet zomaar alles voor me, maar ze schieten wel bij waar nodig.
Aan de ene kant heb je daar wel gelijk in ja. Maar ja je ziet wel veel als je beetje snel reistquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een hele maand Vietnam gedaan
en ooit nog 2 weken thailand.
Ik besteed liever lang de tijd ergens, dan heel veel landen snel bezoeken om zo je 'wereldkaart' te vullenDie mensen
Hoor je ook genoeg over...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Saxion Enschede hoor ik nooit wat slechts over eigenlijk
Als jij volgend jaar slaagt dan heb je toch nog net geluk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef msacras het volgende:
En ze veranderen constant qua plannen met financieren van studeren dus niks is zeker
Niks, maar vrienden zitten erop en zeggen dat het kut is. En vind zelf de mensen waarmee ik in contact ben gekomen (meeloopdagen, open dagen) ook vervelend. En de gebouwenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar sof wat heb je met de HAN gehad?
Ik woon in Leiden dus een universiteit in de buurt is het probleem nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah maar jij moet natuurlijk wel op kamers omdat de dichtsbijzijnde uni heel wat kilometertjes verder is dan mijn HBO, dat is makkelijk te doen met het OV
Opendag van HAN beviel mij beter dan Saxion Deventer iigquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoor je ook genoeg over...
En zo heeft elke school wel wat
Oh maar lenen voor een kamer wel natuurlijk. Dat zou ik tenminste doen aangezien je dan je tijd gewoon goed voor je studie kan gebruikenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef msacras het volgende:
[..]
stufi blijft ook nog een jaar, dus het sociaal leenstelsel is ook niet meteen nodig
Je ziet juist niet veel, je ziet alleen de fotopuntenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je daar wel gelijk in ja. Maar ja je ziet wel veel als je beetje snel reist
Sliep je vooral in hostels of wel gewoon je eigen kamer?
Ben ik de han?quote:
Het gebouwquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Niks, maar vrienden zitten erop en zeggen dat het kut is. En vind zelf de mensen waarmee ik in contact ben gekomen (meeloopdagen, open dagen) ook vervelend. En de gebouwen
Ik heb niks `perse'' nodig omdat ik niet op kamers gaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Dat is ook redelijk klote ja. Waar heb jij een kamer nodig?
ohquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden dus een universiteit in de buurt is het probleem niet
Gebouwen in nijmegen vind ik anders wel nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Niks, maar vrienden zitten erop en zeggen dat het kut is. En vind zelf de mensen waarmee ik in contact ben gekomen (meeloopdagen, open dagen) ook vervelend. En de gebouwen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Als jij volgend jaar slaagt dan heb je toch nog net geluk?
Ook leuk, als is utrecht wel moeilijk vgm. Maar studio/appartement is wat anders dan studentenhuis, wat ik zoek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niks `perse'' nodig omdat ik niet op kamers gaik zoek naar appartementjes en studio`s. Gewoon omdat ik uit huis wil
In Utrecht
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hete aantrekkelijke nederlandse
Als je het in 1 keer haalt dan hequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef msacras het volgende:
[..]eerst zou ik er net buiten vallen, dus ik baalde flink omdat ik was blijven zitten, maar nu dus toch niet
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je ziet juist niet veel, je ziet alleen de fotopunten![]()
vooral eigen kamer, maar ik was toen ook met mijn toenmalige vriendin, dus we hadden wel privacy nodig
Mijn vader zegt altijd: "Je kan lenen voor 2 dingen in het leven, en dat zijn je huis en je studie." Ben ik het mee eens. Maargoed, ik zie dan nog wel wat ik ga doen qua financieren, eerst eens kijken wat de overheid dan weer heeft bedacht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar lenen voor een kamer wel natuurlijk. Dat zou ik tenminste doen aangezien je dan je tijd gewoon goed voor je studie kan gebruiken
Blijkbaar reageren studenten ook massaal op appartementjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ook leuk, als is utrecht wel moeilijk vgm. Maar studio/appartement is wat anders dan studentenhuis, wat ik zoek.
Mijn ouders niet, het is toch zeker míjn studie, en niet die van hén? Ze laten me vrij in mijn studiekeuze (al vinden ze het niet zo leuk dat ik zo ver weg ga volgensmij, maar goed).quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef nodig het volgende:
[..]
ohMijn ouders hadden dan gezegd je gaat maar lekker fietsen
Maar als het ook dichtbij kan zeggen mijn ouders dan doe je dat maarquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn ouders niet, het is toch zeker míjn studie, en niet die van hén? Ze laten me vrij in mijn studiekeuze (al vinden ze het niet zo leuk dat ik zo ver weg ga volgensmij, maar goed).
Ik zoek msacras op :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar reageren studenten ook massaal op appartementjesecht heel vervelend.
Waar jij dan?
Nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik zoek msacras op :$
Haha ik ga volgend jaar, als het goed is ( loting ), studeren aan de uni van Leiden, dus in Leiden
Niet elke universiteit bied ook elke studie aan, dus dan beperken ze je alsnog zwaar in je studiekeuze. Vind ik vreemd, als ouder wil je toch het beste voor je kind?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar als het ook dichtbij kan zeggen mijn ouders dan doe je dat maarTenzij die school wel zo slecht is dan valt er over te praten natuurlijk
Is bijna niet te vergelijken. Alleen is heel chill wat betreft vrijheid enzo, maar soms kan het wel eens 'eenzaam' zijn. En dan bedoel ik meer met: wat ga ik vandaag doen, wat doe ik met eten, etc. Terwijl met zijn 2en ben je aan elkaar gebonden, wat ook gezelligheid biedt maar ook beperkingen. Helemaal als de persoon met wie je gaat al die tempels wil bezoeken, en jij er na 5 klaar mee bentquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Oh ja dan kan je het niet hebben om in een druk hostel te zitten nee
En nu? Reis je liever alleen of?
Ik twijfel namelijk het meest over de accommodatievooral omdat het eerste keer is dat ik lang ga backpacken, en ik heb altijd wel behoefte aan privacy en gewoon een goede nachtrust. Maar aan de andere kant wil ik ook gewoon mensen leren kennen daar
Als ik het haal, en wel met een 7 gemiddeld (onder voorbehoud), dan moet iedereen het kunnenquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit niet te dromen jongen, eet je pasta
Oh zo, maar dat is anders, als mijn studiekeuze hier niet in de buurt was dan had ik ook heus wel op kamers gemochtquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet elke universiteit bied ook elke studie aan, dus dan beperken ze je alsnog zwaar in je studiekeuze. Vind ik vreemd, als ouder wil je toch het beste voor je kind?
Nederlandse is goed hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die H en A gingen vrij vlot, maar die N
Hm ja is een beetje dingen tegen elkaar afwegen denk ik. Maar denk dat als je eenpersoonskamers in hostels boekt dat je dan ook nog wel mensen tegenkomtquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is bijna niet te vergelijken. Alleen is heel chill wat betreft vrijheid enzo, maar soms kan het wel eens 'eenzaam' zijn. En dan bedoel ik meer met: wat ga ik vandaag doen, wat doe ik met eten, etc. Terwijl met zijn 2en ben je aan elkaar gebonden, wat ook gezelligheid biedt maar ook beperkingen. Helemaal als de persoon met wie je gaat al die tempels wil bezoeken, en jij er na 5 klaar mee bent
Maar alleen reizen is welvooral omdat je heel veel mensen ontmoet en slap ouwehoert enzo, en dat je allemaal te gekke dingen kunt doen zonder jezelf voor lul te zetten
Karaoke, etc
Nee ik eet geen vleesquote:
Nouja, mijn probleem is juist andersom. De precieze studie die ik wil doen die bieden ze aan in Leiden, en Leiden is toch wel dé rechten/politicologie stad. Maar als ik in Leiden studeer dan woon ik nog zo lang thuis, en Groningen is zo'n leuke stad en ik wil gewoon lekker daar studeren en op kamers wonen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh zo, maar dat is anders, als mijn studiekeuze hier niet in de buurt was dan had ik ook heus wel op kamers gemochtMaar ik bedoel dat wanneer je opleiding ook in de buurt is en als ik dan zo nodig een op een uni aan de andere kant van het land wil dan sponsoren mijn ouder mijn kamer sws niet
Ik zat ook in het regenseizoen, maar viel reuze meequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja is een beetje dingen tegen elkaar afwegen denk ik. Maar denk dat als je eenpersoonskamers in hostels boekt dat je dan ook nog wel mensen tegenkomt![]()
En welke periode ging jij? Want ik zit waarschijnlijk precies in het regenseizoen
Voordeel is dat je dan weer veel dingen binnen kan bezoeken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zat ook in het regenseizoen, maar viel reuze meealleen smiddags ff een buitje en binnen 10 minuten weer droog. Iedereen een poncho aan en life goes on
Leg het uit aan je ouders en ga anders in Leiden op kamers? Heb je iig je eigen plekquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Nouja, mijn probleem is juist andersom. De precieze studie die ik wil doen die bieden ze aan in Leiden, en Leiden is toch wel dé rechten/politicologie stad. Maar als ik in Leiden studeer dan woon ik nog zo lang thuis, en Groningen is zo'n leuke stad en ik wil gewoon lekker daar studeren en op kamers wonen.![]()
Maargoed, dat is meer mijn probleem dan dat van m'n ouders. Ze sponsoren me wel in mijn keuze, in het begin iig.
gvdquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een lekkere prei voor je
Lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit niet te dromen jongen, eet je pasta
http://instantrimshot.comquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Vergeet niet, rookworst zonder r is óók worst
Waarom moet ik lachenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een lekkere prei voor je
vertelquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voordeel is dat je dan weer veel dingen binnen kan bezoeken.
Ik heb in ieder geval voor de eerste 15 dagen al een route gemaakt
Ik kan binnen een half jaar ook nog zonder tijdsverlies switchen naar fiscale economie of fsm. En binnen een jaar nog naar bequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, en een gemeenschappelijke P dus kan ik nog veel andere kanten op.
Zelfde hiero, ik kon ook naar Tilburg, is voor mij met de auto 15 minuutjes. Maar ik wilde niet thuis blijven wonen, en aangezien dat in tilburg wel het geval zou zijn, koos ik voor Leiden. En omdat Leiden veel leuker, gezelliger en mooier dan Tilburg is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Nouja, mijn probleem is juist andersom. De precieze studie die ik wil doen die bieden ze aan in Leiden, en Leiden is toch wel dé rechten/politicologie stad. Maar als ik in Leiden studeer dan woon ik nog zo lang thuis, en Groningen is zo'n leuke stad en ik wil gewoon lekker daar studeren en op kamers wonen.![]()
Maargoed, dat is meer mijn probleem dan dat van m'n ouders. Ze sponsoren me wel in mijn keuze, in het begin iig.
Ja maar ik kan niet zomaar in Leiden op kamers, ik sta helemaal onderaan de wachtlijst dan ivm reistijd, snap je. En het gaat niet eens alleen om het op kamers wonen, maar Leiden kén ik al helemaal qua bezienswaardigheden, scholen, uitgaan, etc. Ik wil nieuwe steden ontdekken. En Leiden's uitgaanscentrum is vrij magertjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Leg het uit aan je ouders en ga anders in Leiden op kamers? Heb je iig je eigen plekIk zou wel lekker in Leiden blijven als dat de beste school is bij die opleiding hoor
Nondeju dat is ook breed. Wat doe je nu dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan binnen een half jaar ook nog zonder tijdsverlies switchen naar fiscale economie of fsm. En binnen een jaar nog naar be
kom maar weer eens naar roffa danquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zomaar in Leiden op kamers, ik sta helemaal onderaan de wachtlijst dan ivm reistijd, snap je. En het gaat niet eens alleen om het op kamers wonen, maar Leiden kén ik al helemaal qua bezienswaardigheden, scholen, uitgaan, etc. Ik wil nieuwe steden ontdekken. En Leiden's uitgaanscentrum is vrij magertjesDat van Groningen daarintegen...
al 6 jaar vegetariërquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij lust wel een sausage ofnie?
ja okquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom maar weer eens naar roffa dan
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Jotcha het volgende:
Hallo! Ik kom ook weer een keer posten na een hele lange tijd niets
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Jotcha het volgende:
Hallo! Ik kom ook weer een keer posten na een hele lange tijd niets
sjezus, nou dan wordt het eens tijd om weer aan sappige vleesstaven te sabbelenquote:
Ahh oke ik wist niet dat die wachtlijsten zo werktenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zomaar in Leiden op kamers, ik sta helemaal onderaan de wachtlijst dan ivm reistijd, snap je. En het gaat niet eens alleen om het op kamers wonen, maar Leiden kén ik al helemaal qua bezienswaardigheden, scholen, uitgaan, etc. Ik wil nieuwe steden ontdekken. En Leiden's uitgaanscentrum is vrij magertjesDat van Groningen daarintegen...
Ga beginnen in september met Accountantcyquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nondeju dat is ook breed. Wat doe je nu dan?
je weet toch dat ik voor jou een uitzondering maakquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sjezus, nou dan wordt het eens tijd om weer aan sappige vleesstaven te sabbelen
Dag 1: Amsterdam-Singaporequote:
Voor een deel ja, als je meer dan 2 uur reistijd hebt krijg je sowieso een kamer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Ahh oke ik wist niet dat die wachtlijsten zo werktenDan kom je idd niet snel aan de beurt nee ;o Maar wil je iedere week gaan reizen tussen groningen-leiden? Moet je best lang reizen ofniet
Maleisië dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag 1: Amsterdam-Singapore
Dag 2: Aankomst Singapore
Dag 3: Singapore
Dag 4: Singapore
Dag 5: Singapore-Malakka (bus)- Savonds evt bus naar Kuala Lumpur
Dag 6: Kuala Lumpur
Dag 7: Kuala Lumpur
Dag 8: Kuala Lumpur
Dag 9: Kuala Lumpur
Dag 10: Penang
Dag 11: Penang
Dag 12: Langkawi
Dag 13: Langkawi
Dag 14 Langkawi
Dag 15: Langkawi-Bangkok
Heb je niet overwogen om bijvoorbeeld in België te gaan studeren? Een kameroverschot in bijna alle steden daarquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Voor een deel ja, als je meer dan 2 uur reistijd hebt krijg je sowieso een kamer.
En nee natuurlijk niet, als ik in Groningen ga studeren ga ik daar op een kamer. Ik wil gewoon tijdens mn studententijd niet thuis wonen, punt. En dan het liefste ook in een andere stad, namelijk Groningen, maar dat moet ik nog even bekijken.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Zelfde hiero, ik kon ook naar Tilburg, is voor mij met de auto 15 minuutjes. Maar ik wilde niet thuis blijven wonen, en aangezien dat in tilburg wel het geval zou zijn, koos ik voor Leiden. En omdat Leiden veel leuker, gezelliger en mooier dan Tilburg is.
och schone dame, jij maakt me blozenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef msacras het volgende:
[..]
je weet toch dat ik voor jou een uitzondering maak
mooi lijstje overal een goed aantal dagenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag 1: Amsterdam-Singapore
Dag 2: Aankomst Singapore
Dag 3: Singapore
Dag 4: Singapore
Dag 5: Singapore-Malakka (bus)- Savonds evt bus naar Kuala Lumpur
Dag 6: Kuala Lumpur
Dag 7: Kuala Lumpur
Dag 8: Kuala Lumpur
Dag 9: Kuala Lumpur
Dag 10: Penang
Dag 11: Penang
Dag 12: Langkawi
Dag 13: Langkawi
Dag 14 Langkawi
Dag 15: Langkawi-Bangkok
Dat is allemaal Maleisië.quote:
Ja, ook hoor! Maar ik kijk nog even.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb je niet overwogen om bijvoorbeeld in België te gaan studeren? Een kameroverschot in bijna alle steden daar
Dus dan laat je je vrienden in Leiden gewoon achterquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Voor een deel ja, als je meer dan 2 uur reistijd hebt krijg je sowieso een kamer.
En nee natuurlijk niet, als ik in Groningen ga studeren ga ik daar op een kamer. Ik wil gewoon tijdens mn studententijd niet thuis wonen, punt. En dan het liefste ook in een andere stad, namelijk Groningen, maar dat moet ik nog even bekijken.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
och schone dame, jij maakt me blozen
Mijn vrienden studeren ook niet allemaal in Leiden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus dan laat je je vrienden in Leiden gewoon achterEn je werk enzo
Collega's die op kamers wonen komen ieder weekend weer naar huis en komen dan werken
jij altijd!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik jou een keer trakteren op een ijsje?
Ja daarom ook 4 dagen in Singapore. Heb ook geen idee hoeveel last ik van een jetlag heb dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
och schone dame, jij maakt me blozen
[..]
mooi lijstje overal een goed aantal dagenen vergeet niet dat je aankomstdag vaak vermoeid in de middag op zoek naar een hotel gaat en dan waarschijnlijk niet al te veel ziet
ik tenminste1e dag is steeds hotel zoeken, beetje eten, rondlopen, misschien 1 ding zien en eten, drinken, slapen
Aankomende dinsdagavond, twijfel alleen nog; ben nog niet eens ingeloot en als ik de kamer krijg moet ik sowieso 1 maand nutteloze huur betalen omdat hij vrij komt per 7 juli en ik tot 28 juli op vakantie ben, en eigenlijk pas vanaf de ELCID een kamer nodig heb. Nog ff denken dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef msacras het volgende:
[..]
wanneer kwam je nou hospiteren in 071?
Lijkt veel op Thailand ook hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Minste land van ZOA
wat ik gehoord heb
quote:
0 dagenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom ook 4 dagen in Singapore. Heb ook geen idee hoeveel last ik van een jetlag heb dus
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn vrienden studeren ook niet allemaal in Leiden?
Bovendien vind ik daar wel weer nieuw werk, en ook daar vrienden.
Ik kan toch niet voor eeuwig hier blijven?
Ik zou wel gewoon gaan kijken. Mocht het toch niks zijn, dan weet je dat meteen. Is het fantastisch, dan neem je de kamer gewoon, en zie je wel wat er gebeurt. Wat ga je doen als je niet wordt ingeloot?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Aankomende dinsdagavond, twijfel alleen nog; ben nog niet eens ingeloot en als ik de kamer krijg moet ik sowieso 1 maand nutteloze huur betalen omdat hij vrij komt per 7 juli en ik tot 28 juli op vakantie ben, en eigenlijk pas vanaf de ELCID een kamer nodig heb. Nog ff denken dus
Zie paar posts hierbovenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk of je de cameron highlands gaat bezoeken
De vestiging waar ik nu werk gaat sluiten per 28 juliquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
[..]Ik ben eigenlijk best blij met het werk dat ik heb en zou dat niet zomaar willen opgeven
En mijn vrienden hier wil ik liever ook nog wel blijven zien eigenlijk
Geeft nietquote:
Dat niks zijn zal wel niet, maar ¤280 betalen voor een maand terwijl ik er niet ben is best pittig. Maar als ik het word en ik kom in leiden terecht dan is het top!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou wel gewoon gaan kijken. Mocht het toch niks zijn, dan weet je dat meteen. Is het fantastisch, dan neem je de kamer gewoon, en zie je wel wat er gebeurt. Wat ga je doen als je niet wordt ingeloot?
Jij gaat naar Rotterdam toch? zoeken we samen een huisje enzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:55 schreef msacras het volgende:
[..]
De vestiging waar ik nu werk gaat sluiten per 28 juli![]()
![]()
![]()
Ik kan nog wel blijven werken in de UB, maar dat is minder leuk. Dus ik kijk nog even.
Ja, mijn vrienden hier wil ik natuurlijk blijven zien, maar dat kan ook als ik ergens anders studeer. Ik heb vrienden die studeren/gaan studeren in Leiden, Nijmegen, Utrecht, Wageningen, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, etc. Ik ga niet in Leiden blijven puur voor m'n vrienden. Het is mijn leven, niet dat van hen. Nu zie ik ze ook niet dagelijks, en dat gaat ook prima.
en dan zo de bijstand inquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:55 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Dat niks zijn zal wel niet, maar ¤280 betalen voor een maand terwijl ik er niet ben is best pittig. Maar als ik het word en ik kom in leiden terecht dan is het top!
Als ik niet in Leiden terechtkom dan zal ik in Rotterdam of Tillie terechtkomen. Word ik helemaal uitgeloot dan denk ik Internationale betrekkingen of bestuurskunde
Nee, maar wat ik er van op internet heb gezien lijkt mij dat wel de moeite waard om te bezoekenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geeft nietMaar hoezo? Ben je in Maleisië al geweest?
goed verhaal, goede onderbouwing: 6.7/10quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik er van op internet heb gezien lijkt mij dat wel de moeite waard om te bezoeken
Maar je kan er toch best gewoon gaan wonen? Je kan ook prima in Leiden wonen en in Rotterdam studeren ofzo. Internationale betrekkingen is tof, dat wil ik ook gaan doen, als master dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:55 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Dat niks zijn zal wel niet, maar ¤280 betalen voor een maand terwijl ik er niet ben is best pittig. Maar als ik het word en ik kom in leiden terecht dan is het top!
Als ik niet in Leiden terechtkom dan zal ik in Rotterdam of Tillie terechtkomen. Word ik helemaal uitgeloot dan denk ik Internationale betrekkingen of bestuurskunde
Cameron Highlands wel ja. Taman Negada niet omdat dat 1 meuk toeristen (Lees: Nederlanders) op een hoopje isquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik er van op internet heb gezien lijkt mij dat wel de moeite waard om te bezoeken
eigenlijk niet, maar vooruitquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij gaat naar Rotterdam toch? zoeken we samen een huisje enzo?
Hmm ja als je werk toch gaat sluitenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:55 schreef msacras het volgende:
[..]
De vestiging waar ik nu werk gaat sluiten per 28 juli![]()
![]()
![]()
Ik kan nog wel blijven werken in de UB, maar dat is minder leuk. Dus ik kijk nog even.
Ja, mijn vrienden hier wil ik natuurlijk blijven zien, maar dat kan ook als ik ergens anders studeer. Ik heb vrienden die studeren/gaan studeren in Leiden, Nijmegen, Utrecht, Wageningen, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, etc. Ik ga niet in Leiden blijven puur voor m'n vrienden. Het is mijn leven, niet dat van hen. Nu zie ik ze ook niet dagelijks, en dat gaat ook prima.
Ik zit op mobiel dus laat ik de onderbouwing even achterwegenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goed verhaal, goede onderbouwing: 6.7/10
Ja maar jullie zijn nu allemaal net klaar met 5havo toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm ja als je werk toch gaat sluitenNiemand uit mijn vriendengroep studeert eigenlijk ver weg ;o Nog niet..
Trustenquote:
Hier zitten de Nederlanders toch ook op een hoopjequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cameron Highlands wel ja. Taman Negada niet omdat dat 1 meuk toeristen (Lees: Nederlanders) op een hoopje is
oh jijquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Trusten sof
en mocht je het warm hebben ...
En daarom gaan we op vakantie, om die azijnpissers te vermijdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hier zitten de Nederlanders toch ook op een hoopje!!!!
Ik ben enigste uit mijn vriendengroep die havo doetquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn nu allemaal net klaar met 5havo toch?
Ja maar als je zo ver verwijderd bent van Nederland heb ik liever locals om me heen dan Henk en Ingrid die in de jungle hun zakje nootjes lopen weg te werken (ha kijk een aap!!! laten we hem voeren hahahah!)quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hier zitten de Nederlanders toch ook op een hoopje!!!!
dan zitten ze allemaal nog in 5vwo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben enigste uit mijn vriendengroep die havo doet
Ben je in Nijmegen nu?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben feitelijk heel dicht in de buurt he
Apenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als je zo ver verwijderd bent van Nederland heb ik liever locals om me heen dan Henk en Ingrid die in de jungle hun zakje nootjes lopen weg te werken (ha kijk een aap!!! laten we hem voeren hahahah!)
Of ze doen vmbo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
dan zitten ze allemaal nog in 5vwo?
Haha klopt, maar liefst natuurlijk in Leiden wonen en studeren! IBO is zeker tof, heb je ook in Grunn maar dan compleet engels dacht ik. Grunn lijkt me ook supergaaf, maar 3.5uur enkele reisquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar je kan er toch best gewoon gaan wonen? Je kan ook prima in Leiden wonen en in Rotterdam studeren ofzo. Internationale betrekkingen is tof, dat wil ik ook gaan doen, als master dan.Daarbij, internationale betrekkingen is ook in Leiden, bestuurskunde volgensmij ook.
Spannendquote:
Jup, en een paar doen nu mboquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
dan zitten ze allemaal nog in 5vwo?
ohja.quote:
ik ga morgenochtend om 10 uur weer weg, dus je moet snel wezenquote:
Maar is toch wel fijn dat als je lang van huis bent je toch nog wat Nederlanders ziet, of vind je van niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als je zo ver verwijderd bent van Nederland heb ik liever locals om me heen dan Henk en Ingrid die in de jungle hun zakje nootjes lopen weg te werken (ha kijk een aap!!! laten we hem voeren hahahah!)
Dat ga ik waarschijnlijk doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:00 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haha klopt, maar liefst natuurlijk in Leiden wonen en studeren! IBO is zeker tof, heb je ook in Grunn maar dan compleet engels dacht ik. Grunn lijkt me ook supergaaf, maar 3.5uur enkele reis
In india 3 weken lang geen Nederlander gezienquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar is toch wel fijn dat als je lang van huis bent je toch nog wat Nederlanders ziet, of vind je van niet?
Ik kom wel op de fietsquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga morgenochtend om 10 uur weer weg, dus je moet snel wezen
Morgen begint tha journey?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga morgenochtend om 10 uur weer weg, dus je moet snel wezen
Ik vind het vooral grappig. Was in de zomer aan het interrailen en om half 10 sochtends in de trein van Munchen naar Rome, ja hoor..: Ohh Hans, die fiets hoor je niet zo te parkeren!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar is toch wel fijn dat als je lang van huis bent je toch nog wat Nederlanders ziet, of vind je van niet?
morgen ga ik weer naar Rotterdam, voor onze date weet je nogquote:
Als ik later zo'n vrouw zou hebben, dan mag je haar uit de rijdende trein duwenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig. Was in de zomer aan het interrailen en om half 10 sochtends in de trein van Munchen naar Rome, ja hoor..: Ohh Hans, die fiets hoor je niet zo te parkeren!![]()
Laat mij maar weer doen
ga jij maar naar je plek, hier heb je een stroopwafel
Klinkt allebei ook superleuk, maar het Juridische ligt mij toch iets meer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat ga ik waarschijnlijk doenInternational Relationships and International Organizations
![]()
Maar ik wil eigenlijk gewoon een BSc Politicologieen dat hebben ze niet in Groningen.
Das geen argument, voor mij is 't 4 uur en 20 minuten reizen
ohjaquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
morgen ga ik weer naar Rotterdam, voor onze date weet je nog
Ik nam aan dat het een basisschool klas was en de juffrouw dat zei tegen kleine Hansje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik later zo'n vrouw zou hebben, dan mag je haar uit de rijdende trein duwen
slaap lekkerquote:
Dat is dus ook precíes mijn punt. Maar economie en geschiedenis vind ik ook wel leuk, vandaar BSc Politicologie, dat is een heel leuke combi van alles. En dan IBO er achter aan als master.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Klinkt allebei ook superleuk, maar het Juridische ligt mij toch iets meer.
En is Leiden-Groningen 4:20 enkele reis?!?! Das idd wel ziek veel.
Iets zegt me dat jij niet bepaald zo`n type vrouw zoektquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik later zo'n vrouw zou hebben, dan mag je haar uit de rijdende trein duwen
Nee, oud stel wat op fietsvakantie wasquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik nam aan dat het een basisschool klas was en de juffrouw dat zei tegen kleine Hansje.
ik haat alles wat te maken heeft met fietsen en oude mensen sinds vandaagquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, oud stel wat op fietsvakantie was
quote:
quote:
quote:
Vielen dank, ik wens mezelf heel veel succes met opstaan om 7.30quote:
Ik zoek een beetje een onderdanig daaps type die er goed uitziet en mij op een voetstuk plaatsquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij niet bepaald zo`n type vrouw zoekt
Maar dat over 'ga maar naar je plek hier een stropwafel' dat klinkt zo raar voor volwassenen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, oud stel wat op fietsvakantie was
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef msacras het volgende:
[..]
ik haat alles wat te maken heeft met fietsen en oude mensen sinds vandaag
Dan heb je niet veel aan mequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje een onderdanig daaps type die er goed uitziet en mij op een voetstuk plaats
Oh dan moet je in Thailand zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje een onderdanig daaps type die er goed uitziet en mij op een voetstuk plaats
Zoekt niet iedereen dat dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn oom die heeft nu z'n tweede Thaise vriendin, gvd wat een bullshitquote:
Grapjequote:
g-g-golddiggersquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn oom die heeft nu z'n tweede Thaise vriendin, gvd wat een bullshitHij wordt steeds compleet gebrainwashed door dat mens. Gewoon profiteren van z'n geld, maar zelf ziet ie het niet.
Jup. Die vent was ook wel echt een lulletje rozenwaterquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat over 'ga maar naar je plek hier een stropwafel' dat klinkt zo raar voor volwassenen.
Hij loopt zijn lul achternaquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn oom die heeft nu z'n tweede Thaise vriendin, gvd wat een bullshitHij wordt steeds compleet gebrainwashed door dat mens. Gewoon profiteren van z'n geld, maar zelf ziet ie het niet.
Nee echt ergquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
[..]
dit beschrijft mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Grapje
ik wil wel een vrouw met een eigen mening, maar die mening moet wel af en toe kunnen buigenik heb de tendens om nog wel eens een beetje eigenwijs te zijn
zoals alle mannen?quote:
Ging jij niet slapen?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef msacras het volgende:
[..]
dit beschrijft mij
Zoals mijn coördinator op school altijd zegt, "Msacras is lief, maar wel erg eigenzinnig"
Ja, en heeft het zelf niet door. Maargoed, ik verdenk hem er al jaren van dat hij lichtelijk autistisch is (en mn vader, gepromoveerd psycholoogquote:
ja echt wtf manquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee echt ergAl die Thaise vrouwtjes vallen ook echt ALLEEN maar op westerse mannen
ohjaquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow jamag ik nu een stroopwafel>?
Als je op je plaats gaat zitten!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe kan dat, als mijn fiets nog niet goed staat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je op je plaats gaat zitten!
Fap-signaal gespot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zit nu gewoon mee te lezen zonder iets te posten
ja hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lurkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef LETMEIN het volgende:
Nu post je toch ietsquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef LETMEIN het volgende:
...meer laten trillen. Okequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef msacras het volgende:
[..]
volgende keer als ik in rdam ben kan ik wel meer laten trillen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahaha nee nog steeds niet, ik kan hier geen plaatje neerzetten (vage url shit, dat snapik allemaal niet).quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef msacras het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk al pics geplaatst?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef msacras het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oef, that escalated quicklyquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef msacras het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verklein het plaatje dat je wilt gebruiken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hahahahaha nee nog steeds niet, ik kan hier geen plaatje neerzetten (vage url shit, dat snapik allemaal niet).
Ook moet ik nog steeds een ava maar dat lukt ook niet, al mijn fotos die ik wil gebruiken zijn te groot
Uhh hoe, de afmetingen zijn wel oke maar allemaal te groot bestand.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Verklein het plaatje dat je wilt gebruiken?
Als je photoshop hebt, opnieuw opslaan met een lagere kwaliteit. En als het nog geen jpeg is jpeg maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Uhh hoe, de afmetingen zijn wel oke maar allemaal te groot bestand.
zoek een fotoquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hahahahaha nee nog steeds niet, ik kan hier geen plaatje neerzetten (vage url shit, dat snapik allemaal niet).
Ook moet ik nog steeds een ava maar dat lukt ook niet, al mijn fotos die ik wil gebruiken zijn te groot
waar is dat??quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Ik loop hier over paar maandjes gewoon overheen
Singaporequote:
Afbeelding down-scalen. Heb je photoshop?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Uhh hoe, de afmetingen zijn wel oke maar allemaal te groot bestand.
Singapore heeft geen wereldwonder, dus je kunt niet verder op je lijstjequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Ik loop hier over paar maandjes gewoon overheen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef msacras het volgende:
Nu ga ik slapen, morgen weer vroeg op, doei.
Slaap lekker schoonheidquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef msacras het volgende:
Nu ga ik slapen, morgen weer vroeg op, doei.
Ja, wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Jij had het over mijn elektrische tandenborstel toch?
Komt goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan?
Bij de mijne zijn de batterijen op dus moet de jouwe lenen
Dat had ik toen ik in Las Vegas was, zwembad op de 8e verdieping buitenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypermoderne stad
Check dit:
[ afbeelding ]
Zwembad op dak van een hotel
Als ik geld over heb en ik heb een impulsieve bui zou ik zo weleens vliegtuig naar Beijing kunnen pakken en de Chinese Muur gaan zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Singapore heeft geen wereldwonder, dus je kunt niet verder op je lijstje
Nicequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik in Las Vegas was, zwembad op de 8e verdieping buitensupernice, zwemmen en zonnen naast de Eiffeltoren
Dat is echt nice inderdaad. Ik kan dat hotel niet betalen overigens en zwembad is verboden voor andere mensen dan gastenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik in Las Vegas was, zwembad op de 8e verdieping buitensupernice, zwemmen en zonnen naast de Eiffeltoren
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt nice inderdaad. Ik kan dat hotel niet betalen overigens en zwembad is verboden voor andere mensen dan gasten
Ciaoquote:
Kijk dat is fijn, maar dan wel in het foto topic heeuquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef msacras het volgende:
[..]
zoek een foto
ga naar tinypic.com
upload
kopieer de url
plak hem hier
tada
LV?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nice
Mijn ouders zijn net terug van USA en LV
JNG / [JNG userfoto's #3] nog meer foto'sssssssquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:21 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Kijk dat is fijn, maar dan wel in het foto topic heeu
Ben je niet benieuwd naar mijn foto, heb een hele leukeuitgekozen whahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef msacras het volgende:
[..]
JNG / [JNG userfoto's #3] nog meer foto'sssssss
ik lurkte nog even mee sstmaar nu is het dus echt bedtijd jwz
Post um maarquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ben je niet benieuwd naar mijn foto, heb een hele leukeuitgekozen whaha
Neinquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef AdoraBelle het volgende:
LETMEIN weet je al een topictitel voor het volgende deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |