Griekenland is het mooiste land ter wereld, neem dat maar van mij aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja weet ik het man, ik ben ook maar een simpele ziel.weet alleen dat ik Griekenland soberso wel een tof land vind om vakantie te vieren. [/henkeningrid]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Griekenland is het mooiste land ter wereld, neem dat maar van mij aan.
Neuh, dat blijft voor mij Schotland. Prachtige natuur en regen, niet van die hitte. Maar absoluut Griekenland op een goede tweede.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Griekenland is het mooiste land ter wereld, neem dat maar van mij aan.
Mijn fysiek is pure kutzooi, maar ik ben daar lekker rustig mee bezig. Heb wat dingen achter de rug waardoor ik niet te intensief kan trainen.quote:
Droge kutbende. Pleurislandschap. Het is dat de zon er veel schijnt.quote:
Is veel meer dan dat man. Het eten, de cultuur, de mensen. Alles.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Droge kutbende. Pleurislandschap. Het is dat de zon er veel schijnt.
Je lijkt wel een Griek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is veel meer dan dat man. Het eten, de cultuur, de mensen. Alles.
Gohquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Griek.
Ik ben nog nooit buiten Europa geweest mattie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Griek.
De wereld begint pas buiten europa!
Deze man dames en heren!quote:
Mij twee. Volgensmij kan je je daar helemaal stuk feesten.quote:
I know... Niet weten dat ik met zijn zusje heb geslapen.quote:
Pics.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
I know... Niet weten dat ik met zijn zusje heb geslapen.
Zou fucking graag naar Ultra willen man, fuck.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mij twee. Volgensmij kan je je daar helemaal stuk feesten.
Omdat het me een serieuze vraag lijkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef esv7 het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat mogelijk is als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |