abonnement Unibet Coolblue
pi_128320535
Trouwens. We zijn bezig met de badkamer aan het inrichten.

Ik zie nergens dat een godmorgen hoge kast, direct naast een godmorgen wastafelkast is geplaatst.

Dus direct ernaast (zodat je de wastafel aan de kast moet kitten) Er is altijd een afstand tussen.

Enig idee waarom?
pi_128322312
Ja, ik denk vocht.

Of om te laten ziet dat beide producten apart gekocht moeten worden, je niet het idee krijgt dat het 1 product is.


Wij hebben 2 hoge godmorgon kasten tegen elkaar aan gezet, nu 3 jaar geleden, maar niks aan de hand.
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:49:47 #203
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_128322670
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:54 schreef athlonkmf het volgende:
Trouwens. We zijn bezig met de badkamer aan het inrichten.

Ik zie nergens dat een godmorgen hoge kast, direct naast een godmorgen wastafelkast is geplaatst.

Dus direct ernaast (zodat je de wastafel aan de kast moet kitten) Er is altijd een afstand tussen.

Enig idee waarom?
Wij hebben voor onze nieuwe badkamer die combi van hoge kast naast wastafelkast ook in de planning, het liefst ook strak tegen elkaar. Wij hebben overigens we de ruimte ze los van elkaar te houden, ik denk dat het op het moment zelf beslist wordt wat we gaan doen.
pi_128322890
De hoge kasten worden vaak strak aan elkaar gezet, maar ik zie het dus niet bij hogekast+wastafel.

Maar goed, ik ben dus nog bezig om dat te installeren. (2 kranen aansluiten op 1 waterleiding is flink puzzelen met benodigde fittingen)
Wellicht dat ik het dan wel zie. (misschien is de wasbak niet strak op de wastafelkast. Als je daar dan een kast strak aan verbindt, zal er een spleetje zijn. Dunno.

Ik heb ook wel genoeg ruimte om los te houden.
pi_128324800
Gister even geshopt in Hengelo



Totaal 12 stuks


Voor de nieuwe badkamer


Om eens te proberen.


En de vrouw wil bloem zeven voor haar taartjes.
Jeroentje.
pi_128331070
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:54 schreef athlonkmf het volgende:
Trouwens. We zijn bezig met de badkamer aan het inrichten.

Ik zie nergens dat een godmorgen hoge kast, direct naast een godmorgen wastafelkast is geplaatst.

Dus direct ernaast (zodat je de wastafel aan de kast moet kitten) Er is altijd een afstand tussen.

Enig idee waarom?
Volgens mij puur uit optiek, maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee en ben ik ook wel benieuwd. Had dit zelf ook gepland voor bij een eventuele verbouwing.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128336347
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die ervaring heb ik niet :) niet wat betreft pleeborstels en dat soort dingen. Je moet er geen blender kopen nee.
Ik heb daar een paar maanden geleden een mini-blender gekocht - ding was nog geen 10 euro - en ik slurp nu lekker iedere ochtend een vers geblenderde fruitsmoothie. Valt me echt 100% mee dat ie het nog steeds doet :P
  maandag 1 juli 2013 @ 09:19:32 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_128449577
Hmm, in het mailtje van de IKEA staat het KURA omkeerbed als in de Plundra in Hengelo, maar als ik nu op de site kijk, staat het niet meer bij Plundra? Wel bij diverse andere vestigingen, zelfs nog goedkoper (maar naar Amersfoort rijden kost meer dan het 10-tje dat ik dan bespaar).
Er zijn er nog 30 op voorraad in Hengelo, zou hij daar tegen de prijs in het mailtje verkrijgbaar zijn (dus 109 ipv 129)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128450981
Mailtje uitprinten en meenemen.


Staat er niks in het mailtje over tot wanneer ze geldig zijn?
Behalve op=op?
  maandag 1 juli 2013 @ 10:54:04 #210
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_128451477
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:19 schreef Troel het volgende:
Hmm, in het mailtje van de IKEA staat het KURA omkeerbed als in de Plundra in Hengelo, maar als ik nu op de site kijk, staat het niet meer bij Plundra? Wel bij diverse andere vestigingen, zelfs nog goedkoper (maar naar Amersfoort rijden kost meer dan het 10-tje dat ik dan bespaar).
Er zijn er nog 30 op voorraad in Hengelo, zou hij daar tegen de prijs in het mailtje verkrijgbaar zijn (dus 109 ipv 129)
Zaterdag in Hengelo stonden ze nog gewoon bij de Plundra-artikelen, bij de kassa's :) .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 1 juli 2013 @ 11:00:14 #211
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_128451639
Mijn dochter is trouwens verliefd op deze lamp, voor haar nieuwe kamer O+

En ze hebben er ook nog een bijpassende kussensloop bij, zo schattig :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 1 juli 2013 @ 11:28:13 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_128452324
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:54 schreef MaLo het volgende:

[..]

Zaterdag in Hengelo stonden ze nog gewoon bij de Plundra-artikelen, bij de kassa's :) .
Vandaag ook :P Heb ik er eentje meegenomen en zelf naar binnen getild. Nu wachten op hulp voor naar boven tillen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 1 juli 2013 @ 12:02:03 #213
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_128453438
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:00 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochter is trouwens verliefd op deze lamp, voor haar nieuwe kamer O+
[ afbeelding ]
En ze hebben er ook nog een bijpassende kussensloop bij, zo schattig :D
[ afbeelding ]
Toekomstige labiele borderline chima detected.

Grapje :+
  maandag 1 juli 2013 @ 12:27:22 #214
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_128454376
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:02 schreef Che_ het volgende:

[..]

Toekomstige labiele borderline chima detected.

Grapje :+
Ze is 9 en wil een dierenkamer :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 1 juli 2013 @ 18:48:53 #215
3185 Adelante
To let it go now
pi_128469652
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:00 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochter is trouwens verliefd op deze lamp, voor haar nieuwe kamer O+
[ afbeelding ]
En ze hebben er ook nog een bijpassende kussensloop bij, zo schattig :D
[ afbeelding ]
Er is ook nog een vloerkleed van :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 2 juli 2013 @ 06:28:32 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_128488104
Ik heb een stuk hout wat niet goed is. En ik ga echt gewoon proberen om alleen dat stuk hout mee te nemen. De vorige keer ging het om een hele tafel die al een jaar stond waardoor er kleurverschil zou kunnen zijn, dit gaat om een bed wat pas gisteren in elkaar gezet is.

Want wat gaat er gebeuren: je levert het in, je krijgt je geld terug en je mag een nieuwe kopen. Dan kan ik toch net zo goed 1 stuk meenemen, die ruilen en als dat niet goed is ter plekke een nieuwe kopen, het juiste stuk eruit halen en de rest weer inleveren?

(Lees: ik heb het hele bed in elkaar zitten, het was een van de laatste dingen die niet goed bleek te zijn en no way dat ik het eerst weer helemaal uit elkaar ga zitten halen, naar beneden ga slapen, in de auto ga stoppen en straks weer andersom. 't Is een stuk wat gewoon bereikbaar en te vervangen is als het hele bed staat)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128489824
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 06:28 schreef Troel het volgende:
Ik heb een stuk hout wat niet goed is. En ik ga echt gewoon proberen om alleen dat stuk hout mee te nemen. De vorige keer ging het om een hele tafel die al een jaar stond waardoor er kleurverschil zou kunnen zijn, dit gaat om een bed wat pas gisteren in elkaar gezet is.

Want wat gaat er gebeuren: je levert het in, je krijgt je geld terug en je mag een nieuwe kopen. Dan kan ik toch net zo goed 1 stuk meenemen, die ruilen en als dat niet goed is ter plekke een nieuwe kopen, het juiste stuk eruit halen en de rest weer inleveren?

(Lees: ik heb het hele bed in elkaar zitten, het was een van de laatste dingen die niet goed bleek te zijn en no way dat ik het eerst weer helemaal uit elkaar ga zitten halen, naar beneden ga slapen, in de auto ga stoppen en straks weer andersom. 't Is een stuk wat gewoon bereikbaar en te vervangen is als het hele bed staat)
Je kan het proberen. Ze hebben meestal liever dat je pakket voor pakket omruilt. Dat is makkelijker bij de klantenservice want dan gaat het incomplete pakket gewoon gelijk de koopjeshoek in (in delen). Soms vinden ze het echter niet erg en dan doen ze het voor je.

Een andere optie is om een heel pakket te kopen. Open maken in de IKEA. Zelf plank omruilen en dan complete pakket terugbrengen bij de klantenservice. Dat heb ik ook weleens mensen zien doen.

Ik check altijd alle onderdelen *voordat* ik het in elkaar zet en woon gelukkig bij de IKEA om de hoek. Dat raad ik altijd mensen aan, ook als je geen tijd hebt om hem in elkaar te zetten, zeker als het een aanbieding is. Anders heb je een incompleet pakket of verkeerd pakket en dan heb je daarna niets als het een OP is OP aanbieding is.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:30:44 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_128491203
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:34 schreef kahlie het volgende:

[..]

Je kan het proberen. Ze hebben meestal liever dat je pakket voor pakket omruilt. Dat is makkelijker bij de klantenservice want dan gaat het incomplete pakket gewoon gelijk de koopjeshoek in (in delen). Soms vinden ze het echter niet erg en dan doen ze het voor je.

Een andere optie is om een heel pakket te kopen. Open maken in de IKEA. Zelf plank omruilen en dan complete pakket terugbrengen bij de klantenservice. Dat heb ik ook weleens mensen zien doen.
Dat gaat dus ook gebeuren als ze het niet willen omruilen ;)
quote:
Ik check altijd alle onderdelen *voordat* ik het in elkaar zet en woon gelukkig bij de IKEA om de hoek. Dat raad ik altijd mensen aan, ook als je geen tijd hebt om hem in elkaar te zetten, zeker als het een aanbieding is. Anders heb je een incompleet pakket of verkeerd pakket en dan heb je daarna niets als het een OP is OP aanbieding is.
Vaak doe ik dat ook hoor. Maar het was al met al gisteren iets te druk voor me en dus heb ik het over het hoofd gezien. Het is ook maar een klein schaafseltje aan de buitenkant, maar zo'n inbusding kan er niet in, dus zelfs met controleren was me dat niet opgevallen (ga niet overal die dingen instoppen om te kijken of het past ;) )
Als het echt om dingen gaat die belangrijk zijn, neem ik soms wel eens twee pakketten mee, om er zeker van te zijn dat het gaat werken (maar eigenlijk heb ik zelden problemen met ontbrekende dingen enzo).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128491343
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:54 schreef athlonkmf het volgende:
Trouwens. We zijn bezig met de badkamer aan het inrichten.

Ik zie nergens dat een godmorgen hoge kast, direct naast een godmorgen wastafelkast is geplaatst.

Dus direct ernaast (zodat je de wastafel aan de kast moet kitten) Er is altijd een afstand tussen.

Enig idee waarom?
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:49 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Wij hebben voor onze nieuwe badkamer die combi van hoge kast naast wastafelkast ook in de planning, het liefst ook strak tegen elkaar. Wij hebben overigens we de ruimte ze los van elkaar te houden, ik denk dat het op het moment zelf beslist wordt wat we gaan doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:54 schreef athlonkmf het volgende:
De hoge kasten worden vaak strak aan elkaar gezet, maar ik zie het dus niet bij hogekast+wastafel.

Maar goed, ik ben dus nog bezig om dat te installeren. (2 kranen aansluiten op 1 waterleiding is flink puzzelen met benodigde fittingen)
Wellicht dat ik het dan wel zie. (misschien is de wasbak niet strak op de wastafelkast. Als je daar dan een kast strak aan verbindt, zal er een spleetje zijn. Dunno.

Ik heb ook wel genoeg ruimte om los te houden.
Misschien omdat de wasbak enkele milimeters over het kastje uitsteekt? dan krijg je ze nooit mooi aan elkaar natuurlijk..
Ik heb dan wel geen ikea wastafelkast, maar mijn wastafel steekt rondom enkele milimeters uit..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_128491620
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 06:28 schreef Troel het volgende:
Ik heb een stuk hout wat niet goed is. En ik ga echt gewoon proberen om alleen dat stuk hout mee te nemen. De vorige keer ging het om een hele tafel die al een jaar stond waardoor er kleurverschil zou kunnen zijn, dit gaat om een bed wat pas gisteren in elkaar gezet is.

Want wat gaat er gebeuren: je levert het in, je krijgt je geld terug en je mag een nieuwe kopen. Dan kan ik toch net zo goed 1 stuk meenemen, die ruilen en als dat niet goed is ter plekke een nieuwe kopen, het juiste stuk eruit halen en de rest weer inleveren?

(Lees: ik heb het hele bed in elkaar zitten, het was een van de laatste dingen die niet goed bleek te zijn en no way dat ik het eerst weer helemaal uit elkaar ga zitten halen, naar beneden ga slapen, in de auto ga stoppen en straks weer andersom. 't Is een stuk wat gewoon bereikbaar en te vervangen is als het hele bed staat)
Bij IKEA delft moest ik alleen onderdeel meenemen die kapot is. Ze hebben blijkbaar veel reserveonderdelen (3x meegemaakt) of maken een nieuw pakket open (1x meegemaakt).
De rest van de spullen van het nieuwe pakket gebruiken ze weer als reserve of zo.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:01:53 #221
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_128492073
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:35 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

[..]

[..]

Misschien omdat de wasbak enkele milimeters over het kastje uitsteekt? dan krijg je ze nooit mooi aan elkaar natuurlijk..
Ik heb dan wel geen ikea wastafelkast, maar mijn wastafel steekt rondom enkele milimeters uit..
Helemaal correct! Dan is de keus dus gemakkelijk, los van elkaar!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:03:19 #222
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128492102
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_128492126
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:35 schreef RanTheMan het volgende:

[..]


[..]


[..]

Misschien omdat de wasbak enkele milimeters over het kastje uitsteekt? dan krijg je ze nooit mooi aan elkaar natuurlijk..
Ik heb dan wel geen ikea wastafelkast, maar mijn wastafel steekt rondom enkele milimeters uit..
Nee, steekt niet uit.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:25:08 #224
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_128492736
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:04 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nee, steekt niet uit.
Als je inzoomt op het kastje lijkt het wel zo hoor.
pi_128493225
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:04 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nee, steekt niet uit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:25 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Als je inzoomt op het kastje lijkt het wel zo hoor.

Dat steekt echt wel uit.. Lijkt me overigens voor het behoudt van je spaanplaat ook wel zo verstandig dat het zo zit

Overigens zou je hem best aan 1 kant iets meer kunnen laten uitsteken zodat de kast er aan de andere kant wel strak tegen aan kan.. Met die paar milimeter zie je dat niet, maar dan wel goed kitten aan de hoge kast kant..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')