als administrator opstarten.. hoe? Ik ben een computer noobquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef Djoere0 het volgende:
Als administrator opstarten misschien..
Anders even opnieuw installeren!
Rechter muisknop -> uitvoeren als administrator (iets in die richting)quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
als administrator opstarten.. hoe? Ik ben een computer noob
nope werkt niet. Weer hetzelfde: laadschermpje maar dan niks. Maar moet ik het serieus opnieuw opstarten? Maar hij heeft het wekenlang goed gedaan!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:33 schreef Djoere0 het volgende:
[..]
Rechter muisknop -> uitvoeren als administrator (iets in die richting)
Ik zou niet weten wat je anders nog zou kunnen doen, het kan geen kwaad om hem even te verwijderen en opnieuw te installeren.. Misschien dat iemand anders nog met een suggestie komt..quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
nope werkt niet. Weer hetzelfde: laadschermpje maar dan niks. Maar moet ik het serieus opnieuw opstarten? Maar hij heeft het wekenlang goed gedaan!
Hoe kom ik erachter of het via steam loopt? Ik ben een computer noob en heb bij de eerste keer de CD erin gedaan en het knopje 'instaleer mij' ingedrukt. Toen ging alles vanzelf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Chef_M het volgende:
TS, verloopt de game via Steam?
Zoja, in je Library rechtermuisknop op de game, Properties, tab Local Files, Verify integrity of game cache.
Als het niet via Steam is zou ik proberen met je CDkey de game via Steam binnen te halen, scheelt de meeste problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |