Beste FOK!ers,
Ik zit met een dilemma, graag wil ik jullie vragen om wat advies. Het verhaal is als volgt:
Afgelopen zaterdag is het uitgegaan tussen mij en mijn vriendin(ex). Onze relatie heeft ongeveer anderhalf jaar geduurd. Het eerste jaar was erg leuk, er waren weinig tot geen irritaties en we hebben een erg goede relatie gehad. Na een jaar begon het gezeur, we hadden irritaties aan elkaar, regelmatig ruzie en de spanning verdween tussen ons. Echter was dat het enige probleem, de liefde bleef volop aanwezig.
Nu is het zaterdag dus uitgegaan. Dezelfde dag ben ik gaan stappen in Amsterdam. Na een aantal biertjes, wat er toch behoorlijk wat waren, zijn we op de Wallen belandt, hier is het fout gegaan. Flink aangeschoten en behoorlijk balend van de situatie, heb ik sex gehad met een prostituee. Dit was een behoorlijke aanfluiting, niks aan en heeft werkelijk waar niets met me gedaan.
De volgende dag(zondag) begon het allemaal. Mijn ex en ik zaten te sms'en met elkaar. Het verlangen naar elkaar was er weer en ze is gelijk naar me toegekomen. Heb liggen huilen in haar armen, want het besef was er al; we wilden absoluut niet uit elkaar. We houden zielsveel van elkaar maar het ging niet meer zoals het moest gaan.
Nu een paar dagen later, is ze een paar nachten bij me gebleven, hebben we leuke dingen gedaan en gaan we veel beter met elkaar om. Er is een druk af en de spanning die tussen ons hing was weg. Echter is er iets wat er behoorlijk aan me knaagt, en dat is schuldgevoel, heel erg veel schuldgevoel.
We hebben besloten om een pauze in onze relatie te houden. We nemen wat meer afstand van elkaar en het doel is om uiteindelijk weer bij elkaar te komen. Dit omdat we zo ontzettend gek zijn met elkaar. Maar nu heb ik dus sex gehad met notabene een prostituee. Nog nooit heb ik zoveel spijt gehad van iets wat ik heb gedaan, maar dit, ik zit er continu mee in mijn hoofd. Aanstaande zaterdag hebben we afgesproken om naar de film te gaan. We missen elkaar ontzettend erg, hebben veel contact over de sms en denken continu aan elkaar. Kortom, we willen elkaar terug. Maar ik heb sex gehad met een ander!!
Wat nu??! Ik zit in een dilemma, moet ik haar dit vertellen ja of nee?
Ik wil haar heel graag terug, maar ik wil niet met een geheim lopen dat ik sex heb gehad met een prostituee. Echter, wanneer ik dit aan haar vertel, is de kans zeer groot dat ze me voorgoed gedag zegt, dit vanwege onze jaloezie. Onze harten zullen dan beide volledig gebroken zijn.
Aan jullie, wat moet ik?? Ik wil haar zeker weten terug, het kan namelijk tussen ons, we zijn er beide van overtuigd.
Ik ben overigens 22, zij is 20.
Alvast bedankt voor de genomen moeite,
Arjen