abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:10:24 #76
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128116834
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Denken is niet goed.
Bewijzen.

Simpeler dan dat kan ik het niet maken.
Uiteraard, en zij denken dat de verwrichte behuizing genoeg bewijs is.

Het gaat erom dat mensen niet overspannen moeten reageren met reacties als 'dit gaat tegen alle consumentenrechten in!!111'. Dat slaat nergens op. Is gewoon een klein geschil.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128146696
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:52 schreef yvette1982 het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal.

De Ipad is overigens teruggebracht naar Coolblue waar deze ook gekocht is. Ik heb een formulier waarop staat dat bij inname alleen gebruikerssporen zijn. Als de Ipad echt gevallen zou zijn en dus de boven- en onderhoek kapot zou zijn dan had dat toen ook opgevallen moeten zijn.

Voorlopig heb ik bij dit bedrijf een klachtenformulier neergelegd. Ook heb ik de serviceafdeling gezegd dat ik niet akkoord ga met alle drie de opties en dat ze de zaak nog eens goed moeten bekijken en met een passende oplossing moeten komen. Ook heb ik foto's van de zogenaamde schade gevraagd.
Ik wacht nu op reacties en hoop dat ze tot hun zinnen komen. Een rechtsbijstandsverzekering heb ik helaas niet, echter sta ik zo in mijn recht dat ik het niet wil laten zitten en alles zal proberen om mijn gelijk te krijgen. Dus alle hulp en tips blijven welkom!
Op dat formulier kun je, je beroepen(valschade is immers niet zw. op wit geconstateerd),verder bij de meeste bedrijven betaal je onderzoekskosten(men werkt immers niet gratis)deze varieren wel bij velen, dat weer wel.(Coolblue is een der grootste webaanbieders,en gaan niet hun reputatie op het spel zetten voor een simpele Ipad)
Er zijn ook bedrijven die het kwijtschelden als je de reparatie bij hun laat verrichten(soort garantie)
  zondag 23 juni 2013 @ 18:01:45 #78
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_128157641
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:38 schreef Adrenaline0182 het volgende:

[..]

Ach wat een complete onzin. Apple zelf is juist heel goed met garantie. Ik ruil daar zelfs mn iPhone van 1,5 jaar om voor een gloednieuwe omdat er een knopje nog maar gedeeltelijk werkte. Waarschijnlijk te weinig knaken, frustie
Vandaar dat Apple schijt heeft aan wettelijke regels en daarmee zo goed in het nieuws is geweest.
Wat goed van ze....... Oh wacht........
  zondag 23 juni 2013 @ 18:49:07 #79
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128159159
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Vandaar dat Apple schijt heeft aan wettelijke regels en daarmee zo goed in het nieuws is geweest.
Wat goed van ze....... Oh wacht........
Lul niet zo dom.

Apple geeft idd maar 1 jaar garantie, dat mag niet en dat is kwalijk. Dit geldt overigens alleen voor producten die bij Apple zelf zijn aangeschaft.

Echter. Binnen dat ene jaar geeft Apple je de beste service die je maar kan wensen. 100x beter dan Samsung, Asus of HTC.

Weet waar je over praat en vervuil dit topic niet met je onwetendheid.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128162327
TS kan ook om een second opinion vragen. Kan zijn dat er bij het reparatiecentrum (waarschijnlijk Dynafix) een fout is gemaakt.
pi_128165329
Had gewoon een afspraak gemaakt bij de Genius bar van de Apple Store en je had waarschijnlijk gewoon een refurbished meegekregen.
Vriend van me heeft gisteren nog zijn iPhone langs gebracht en liep 10min later weer met een nieuwe naar buiten.

En anders lekker bij de Dixons je tablet moeten halen had je gewoon 3 jaar garantie gehad meneer Beware :')


:)

[ Bericht 3% gewijzigd door dronkeykong op 23-06-2013 21:05:01 ]
MOKUM XXX RATED
pi_128175014
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef TC03 het volgende:
Weet waar je over praat en vervuil dit topic niet met je onwetendheid.
Iets met een pot en een ketel.
pi_128175110
Ik zie trouwens hier dat veel mensen aanraden direct naar Apple te gaan, echter voor zover ik weet is dit niet de juiste weg in deze daar de Ipad niet bij Apple is aangekocht, en dus zal Coolblue altijd het eerste aanspreek punt zijn zeker daar Apple in dit geval ws ook niets gaat doen als de Ipad daarwerkelijk valschade heeft (al dan niet veroorzaakt door TS), Apple is namelijk geen partij in deze en zal user abuse ook gewoon afkeuren. Ik heb zowel zakelijk als prive Apple al meerdere (al dan niet terechte) garantie claims zien afwijzen wegens user abuse (denk aan val, stoot, vochtschade). Daarnaast kan voor zover ik weet Cooblue zelfs onder haar garantie verplichting uitkomen als je naar een andere partij gaat zonder Coolblue de kans te geven het probleem op te lossen en hierdoor Coolblue eigenlijk buitenspel zet.

Ik denk dat TS mogelijk tegen een ouderwets partijtje welles nietus aan kan gaan lopen met Coolblue waarin gelijk krijgen en gelijk hebben 2 hele verschillende zaken zijn, het is dan ook voor TS zeer belangrijk een goed dossier aan te leggen van alle communicatie waarin de mogelijke verklaring dat de Ipad bij het inleveren geen valschade had wel eens cruciaal kan zijn voor de uitkomst. Verder ook zoveel mogelijk schriftelijk communiceren met Coolblue zodat je alles op schrift hebt.
pi_128179046
Dit topic doorgestuurd naar Coolblue :s) , eens kijken wat hun reactie is..
Belachelijk dat ze dit zo regelen, ik dacht juist dat hun klantenservice 1 van de beste was.. :r
pi_128183177
Tja of het belachelijk is kan nog niet vastgesteld worden imho. Op dit moment is in deze thread alleen het verhaal van TS bekend, zonder staving van correspondentie (of misschien wel belangrijker detail foto's van de Ipad op het moment van inlevering). Nu wil ik niet zeggen dat TS niet eerlijk is hierover, echter op internet (zeker in dit soort topics) heb ik echter vaak genoeg zaken gezien zowel vanuit de consument als ook vanuit de ondernemers kant waarin uiteindelijk bleek dat de initieel verstrekte informatie toch niet altijd 100% juist was en in sommige gevallen zelfs volledig onwaar. Dat ik altijd wat voorzichtig ben de informatie in dit soort topics zonder bewijs 100% op iemand zijn blauwe ogen te geloven.

Laten we dus eerst de bewijsstukken eens afwachten voordat we Coolblue (of TS) gaan affakkelen.
pi_128183198
dubbel
  maandag 24 juni 2013 @ 19:01:37 #87
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_128205679
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef dronkeykong het volgende:
Had gewoon een afspraak gemaakt bij de Genius bar van de Apple Store en je had waarschijnlijk gewoon een refurbished meegekregen.
Vriend van me heeft gisteren nog zijn iPhone langs gebracht en liep 10min later weer met een nieuwe naar buiten.

En anders lekker bij de Dixons je tablet moeten halen had je gewoon 3 jaar garantie gehad meneer Beware :')

:)
Niet weten op wie je reaktie geeft... _O- :W Ik ben TS niet slimpie...
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:10:06 #88
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128228094
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:35 schreef r_one het volgende:

[..]

Iets met een pot en een ketel.
Hoezo? Ik weet precies waar ik over praat. Die gast doet net alsof de service van Apple is omdat de Consumentenbond had geklaagd over de garantie-voorwaarden. Dat zijn echter twee dingen die los staan van elkaar.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128228344
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Dubish het volgende:
Dit topic doorgestuurd naar Coolblue :s) , eens kijken wat hun reactie is..
Belachelijk dat ze dit zo regelen, ik dacht juist dat hun klantenservice 1 van de beste was.. :r
Die sturen het door.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 25 juni 2013 @ 09:26:43 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_128228369
@TS, heb je inmiddels contact opgenomen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_128249793
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:10 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoezo? Ik weet precies waar ik over praat. Die gast doet net alsof de service van Apple is omdat de Consumentenbond had geklaagd over de garantie-voorwaarden. Dat zijn echter twee dingen die los staan van elkaar.
Ik duidde op jouw kennis (of interpretatie) van het consumentenrecht.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:38:39 #92
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128255763
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik duidde op jouw kennis (of interpretatie) van het consumentenrecht.
Wat is daar mis mee dan? Ik heb niks foutiefs gezegd hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128256952
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zelf kapot maken = geen garantie.
Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.
pi_128257086
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.
Ben je overspannen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128257223
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ben je overspannen?
Huh? :?
pi_128257370
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef r_one het volgende:

[..]

Huh? :?
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:10 schreef TC03 het volgende:

Het gaat erom dat mensen niet overspannen moeten reageren met reacties als 'dit gaat tegen alle consumentenrechten in!!111'.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128257545
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

[..]

Ah ... op die fiets :D :')
pi_128257692
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Dubish het volgende:
Dit topic doorgestuurd naar Coolblue :s) , eens kijken wat hun reactie is..
Belachelijk dat ze dit zo regelen, ik dacht juist dat hun klantenservice 1 van de beste was.. :r
Wachten op de webcare dan maar ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_128257870
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef r_one het volgende:

[..]

Ah ... op die fiets :D :')
De Kapitein fietst niet. :{w
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:40:57 #100
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128268728
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.
Ja, omdat ik gewoon gelijk heb.

Het is niet zo dat je altijd óf wel óf niet in je recht staat, dat zijn dingen waarover je van mening kan verschillen. Niet voor niets dat er (n het algemeen) rechters nodig zijn om te bepalen wie er in hun recht staat.

Of TS in zijn recht staat is allerminst zeker en dan kan dus betwist worden. Door te overtuigend te stellen dat TS in zijn recht staat, ga ik twijfelen aan jouw kennis van het consumentenrecht. Dat kan je namelijk alleen stellen als je gedetailleerde informatie hebt over de al dan niet ontwrichte behuizing en het eventuele verband met de kapotte speaker.

Lijkt me stug dat jij die informatie hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door TC03 op 26-06-2013 08:47:42 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')