Uiteraard, en zij denken dat de verwrichte behuizing genoeg bewijs is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Denken is niet goed.
Bewijzen.
Simpeler dan dat kan ik het niet maken.
Op dat formulier kun je, je beroepen(valschade is immers niet zw. op wit geconstateerd),verder bij de meeste bedrijven betaal je onderzoekskosten(men werkt immers niet gratis)deze varieren wel bij velen, dat weer wel.(Coolblue is een der grootste webaanbieders,en gaan niet hun reputatie op het spel zetten voor een simpele Ipad)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:52 schreef yvette1982 het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal.
De Ipad is overigens teruggebracht naar Coolblue waar deze ook gekocht is. Ik heb een formulier waarop staat dat bij inname alleen gebruikerssporen zijn. Als de Ipad echt gevallen zou zijn en dus de boven- en onderhoek kapot zou zijn dan had dat toen ook opgevallen moeten zijn.
Voorlopig heb ik bij dit bedrijf een klachtenformulier neergelegd. Ook heb ik de serviceafdeling gezegd dat ik niet akkoord ga met alle drie de opties en dat ze de zaak nog eens goed moeten bekijken en met een passende oplossing moeten komen. Ook heb ik foto's van de zogenaamde schade gevraagd.
Ik wacht nu op reacties en hoop dat ze tot hun zinnen komen. Een rechtsbijstandsverzekering heb ik helaas niet, echter sta ik zo in mijn recht dat ik het niet wil laten zitten en alles zal proberen om mijn gelijk te krijgen. Dus alle hulp en tips blijven welkom!
Vandaar dat Apple schijt heeft aan wettelijke regels en daarmee zo goed in het nieuws is geweest.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:38 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Ach wat een complete onzin. Apple zelf is juist heel goed met garantie. Ik ruil daar zelfs mn iPhone van 1,5 jaar om voor een gloednieuwe omdat er een knopje nog maar gedeeltelijk werkte. Waarschijnlijk te weinig knaken, frustie
Lul niet zo dom.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Vandaar dat Apple schijt heeft aan wettelijke regels en daarmee zo goed in het nieuws is geweest.
Wat goed van ze....... Oh wacht........
Iets met een pot en een ketel.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef TC03 het volgende:
Weet waar je over praat en vervuil dit topic niet met je onwetendheid.
Niet weten op wie je reaktie geeft... Ik ben TS niet slimpie...quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef dronkeykong het volgende:
Had gewoon een afspraak gemaakt bij de Genius bar van de Apple Store en je had waarschijnlijk gewoon een refurbished meegekregen.
Vriend van me heeft gisteren nog zijn iPhone langs gebracht en liep 10min later weer met een nieuwe naar buiten.
En anders lekker bij de Dixons je tablet moeten halen had je gewoon 3 jaar garantie gehad meneer Beware
Hoezo? Ik weet precies waar ik over praat. Die gast doet net alsof de service van Apple is omdat de Consumentenbond had geklaagd over de garantie-voorwaarden. Dat zijn echter twee dingen die los staan van elkaar.quote:
Die sturen het door.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Dubish het volgende:
Dit topic doorgestuurd naar Coolblue , eens kijken wat hun reactie is..
Belachelijk dat ze dit zo regelen, ik dacht juist dat hun klantenservice 1 van de beste was..
Ik duidde op jouw kennis (of interpretatie) van het consumentenrecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik weet precies waar ik over praat. Die gast doet net alsof de service van Apple is omdat de Consumentenbond had geklaagd over de garantie-voorwaarden. Dat zijn echter twee dingen die los staan van elkaar.
Wat is daar mis mee dan? Ik heb niks foutiefs gezegd hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik duidde op jouw kennis (of interpretatie) van het consumentenrecht.
Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.quote:
Ben je overspannen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:10 schreef TC03 het volgende:
Het gaat erom dat mensen niet overspannen moeten reageren met reacties als 'dit gaat tegen alle consumentenrechten in!!111'.
Wachten op de webcare dan maarquote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Dubish het volgende:
Dit topic doorgestuurd naar Coolblue , eens kijken wat hun reactie is..
Belachelijk dat ze dit zo regelen, ik dacht juist dat hun klantenservice 1 van de beste was..
De Kapitein fietst niet.quote:
Ja, omdat ik gewoon gelijk heb.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |