abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5847101
Ik was vandaag ff bij de videotheek, samen met mn vriendin. En die wilde graag een poster van Monsters Inc.

Maar hij had er maar 2 van gehad, 1 voor in de etalage, en 1 voor in z'n verzameling.

Ik: Huh? Verzameling?

Ja, ik spaar ze, zegtie..

Hij heeft er al meer dan 12.000!!

Posters die nu al meer waard zijn dan 500¤ !

Vet!

Schijnen beursen enzo van te zijn, wel grappig.

Meer mensen met dure filmposters?

pi_5849591
Ik heb er 3 ofzow.... telt dat ook ?
Het klinkt best wel gaaf! Misschien dat ik ook maar een verzamelingetje moet gaan beginnen.... Maar ehm.... waar bewaar je al die zooi?
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
  dinsdag 17 september 2002 @ 20:59:11 #3
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_5849705
ik heb wel een paar filmposters, maar geen dure
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_5849746
ik zoek nog een paar leuke, voor in m'n bioscoop..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  dinsdag 17 september 2002 @ 21:03:39 #5
10785 Smots
pi_5849822
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 21:00 schreef extreme het volgende:
ik zoek nog een paar leuke, voor in m'n bioscoop..
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_5851395
Hmmmz, hoeveel is een Gremlins 2 poster waard?
pi_5852295
Ik heb wel een lading van die posters, meestal koop/krijg ik elke maand een nieuwe leuke, voor in mijn kamer. Maar geen dure ofzo, meestal gewoon bij de Expo voor een paar euro's.

Ik heb al veel te veel andere dure verzamelingen om ook filmposters eraan toe te voegen

May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  woensdag 18 september 2002 @ 00:49:09 #8
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_5853781
Mijn broertje heeft een filmposter van Spiderman MET de WTC-torens gereflecteerd in zijn ogen .
Een filmposter van Ja Zuster, Nee Zuster MET een rode kruis erop i.p.v. een blauwe kruis.

Ikzelf heb een banner van de X-men met Wolverine erop.

Of ze duur zijn ? waarschijnlijk niet. Maar ze zijn in elk geval niet te koop in de winkel.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_5854127
Werk in de bios, dus neem wel eens wat mee Momenteel aan de muur hangen:

Blade II
Panic Room
Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
Ali G In Da House
Bad Company
Star Wars: Episode II

Moet weer een keertje wat nieuwe posters meejatten

woensdag 18 september 2002 @ 16:28:23 #10
10785 Smots
pi_5862757
* Smots heeft trouwens wel een GI-GAN-TI-SCHE filmposter van Creepshow (in het Frans, da's dan weer minder)
pi_5864135
Af en toe heb ik mijn pocahontas dekbed wel eens over de trapleuning hangen. Of telt dat niet?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 18 september 2002 @ 17:54:31 #12
10785 Smots
pi_5864160
quote:
Op woensdag 18 september 2002 17:53 schreef kamagurka het volgende:
Af en toe heb ik mijn pocahontas dekbed wel eens over de trapleuning hangen. Of telt dat niet?
Jawel, alleen als je de pretvlekken eruit hebt gewassen
  woensdag 18 september 2002 @ 17:55:18 #13
27360 danino
Are you talkin' to me?
pi_5864167
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 17:51 schreef MoJo het volgende:
Ik was vandaag ff bij de videotheek, samen met mn vriendin. En die wilde graag een poster van Monsters Inc.

Maar hij had er maar 2 van gehad, 1 voor in de etalage, en 1 voor in z'n verzameling.

Ik: Huh? Verzameling?

Ja, ik spaar ze, zegtie..

Hij heeft er al meer dan 12.000!!

Posters die nu al meer waard zijn dan 500¤ !

Vet!

Schijnen beursen enzo van te zijn, wel grappig.

Meer mensen met dure filmposters?

offtopic welke posters zijn dan zoveel geld waard
  woensdag 18 september 2002 @ 17:56:33 #14
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_5864187
quote:
Op woensdag 18 september 2002 17:54 schreef Smots het volgende:

[..]

precies op 't mondje

ik heb trouwens (serieus) lion king dekbed maar dies onderhand te klein voor me twijfelaar, bij paar pakke omo gekregen

somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_5864270
quote:
Op woensdag 18 september 2002 17:54 schreef Smots het volgende:

[..]

poca gets poked in Rio (the one you don't bring home for the wife & kids)

Heb nog wel ergens een verkreukelde bad taste poster, maar daar zitten de verdroogde resten van het kroketwerpen nog aanvast.

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 18 september 2002 @ 21:56:37 #16
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_5867943
Ik spaarde ze eerst wel. Mijn kamer hing er vol mee. Mijn oudste die ik heb hangen is van een film 'New Nightmare' uit 1995. Al die tijd heeft ie hier gehangen.

Ik had er eerst te veel, vandaar dat ik mijn schoolboeken mee ging kaften.

"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_5873934
Ik heb er eentje, en dan van die kleinere 'postertjes' die altijd in de vitrine hangen. M'n vriendje heeft meerdere posters vanuit de bios.
Vriend van me werkt in de bios, krijg ik welis wat leuks van
pi_8123115
waar kan je die een beetje goedkoop halen dan?
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')