Super kut!!quote:
Deed jij dat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en dan in de trein trek je opeens je broek uit :S
Ja als je thuis bent en je hebt 't warm.. waarom niet hequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]nee maar ik heb gehoord dat VA wel broekloos fokt
Is dat zo raar? Waarom zou je een broek aan doen als je toch niet naar buiten gaat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
Vanmiddag bij xcachet ook. Met broek kan het gewoon NIETquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik fok buiten hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Waarom zou je een broek aan doen als je toch niet naar buiten gaat?
oehlalalaquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanmiddag bij xcachet ook. Met broek kan het gewoon NIET
Wat voor ondergoed had ze aan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanmiddag bij xcachet ook. Met broek kan het gewoon NIET
yoloquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Waarom zou je een broek aan doen als je toch niet naar buiten gaat?
Dit mag je niet posten! Haal weg!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanmiddag bij xcachet ook.
QFTquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef TienVingers het volgende:
Als het gaat regenen ga ik buiten staan
kijk eens op facebookquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind dat licht op mijn scherm altijd maar niks :/
Kom we gaan dansen in the rainquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef TienVingers het volgende:
Als het gaat regenen ga ik buiten staan
Ik wist echt niet dat hij er zo uit zag.quote:
Altijd al zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat hij er zo uit zag.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:03 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dansen in de sneeeuw
Met je lekkere lijfff
En de verschrikkelijke sneeuwman heeft hem altijd stiiiijjffffquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:03 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dansen in de sneeeuw
Met je lekkere lijfff
heb geen bb.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik ben die swaggergirl
Wat is je ping voeg me op je bbm
Begint wel oké maar op het einde hoor ik me toch een pokkenherrie.quote:
Vind m ook niet leuk neequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Begint wel oké maar op het einde hoor ik me toch een pokkenherrie.
Daar wordt iedereen gepaald?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee is palingfeest. Alleen voor de 'rijke' mensen
Palingfeest klinkt echt heel erg voor de arbeidersklasse juist.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee is palingfeest. Alleen voor de 'rijke' mensen
niet weten dat cachetdorp draait om palingenquote:
Tis net Volendamquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet weten dat cachetdorp draait om palingen
Ik denk heel vaak aan eten. En knappe jongens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat in jouw hoofd afspeelt!
Niet onaardig bedoelt.
Nee. Paling = duur. Alleen mensen met kaartjes. Maar zag allemaal mooie waggies dus het gaat niet echt om de palingquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Palingfeest klinkt echt heel erg voor de arbeidersklasse juist.
Ik ben beide!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik denk heel vaak aan eten. En knappe jongens.
Is haring goedkoper?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Paling = duur. Alleen mensen met kaartjes. Maar zag allemaal mooie waggies dus het gaat niet echt om de paling
Nee het is Transsylvanie waar dracula iedereen op palen spiestquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik denk heel vaak aan eten. En knappe jongens.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef LETMEIN het volgende:
En dan kom je erachter dat je een 'belangrijke' krant bent vergeten...![]()
![]()
Overnieuw! Maar dan in ja nakie hihihiquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef LETMEIN het volgende:
En dan kom je erachter dat je een 'belangrijke' krant bent vergeten...![]()
![]()
Hey vaquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Overnieuw! Maar dan in ja nakie hihihi
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is opnieuw of over doen, contaminaties enzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Graag, ik kijk wel graag vaker naar mooie damesquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hey va
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?
xD xD! Whaha Hihi :$
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is opnieuw of over doen, contaminaties enzo.
Sorry
Moet ik jou even een lesje leren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
49 Respect, 28 reacties
Koala Mooiboii (K)
R&R = BaCkKk je weet togg dushi (K)
Ping 045i3--24igfm;GM (K)
App 0653624213 (L)
xxxx je swekkerboii murat
Vergeten het is ook nakijken of checken en niet nachecken. Ik weet het welquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is opnieuw of over doen, contaminaties enzo.
Sorry
Die is best goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hey va
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?
xD xD! Whaha Hihi :$
ja haal dat nummer maar weg gr.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
49 Respect, 28 reacties
Koala Mooiboii (K)
R&R = BaCkKk je weet togg dushi (K)
Ping 045i3--24igfm;GM (K)
App xxxxxxxxxx (L)
xxxx je swekkerboii murat
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vergeten het is ook nakijken of checken en niet nachecken. Ik weet het wel
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Graag, ik kijk wel graag vaker naar mooie dames
Ja die breekt z'n nek.quote:
Wtf?quote:
Controle verliezen over zijn spieren?quote:
Waarom krijg ik hoofdpijn als ik hier aan denk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trap tegen z'n borst --> stukje bot naar z'n hersenen geschoten
Zoiets, trap tegen z'n borst, stukje bot naar z'n hersenen en toen een soort aanval..quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Controle verliezen over zijn spieren?
Mij is wat anders verteld haha. Maar dat ziet er wel geloofwaardiger uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trap tegen z'n borst --> stukje bot naar z'n hersenen geschoten
Wil je je eitjes gekookt, gebakken of bevrucht?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een keer in de zoveel tijd
Wat dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mij is wat anders verteld haha. Maar dat ziet er wel geloofwaardiger uit.
Het was Allah die een message stuurde naar de mensheid!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mij is wat anders verteld haha. Maar dat ziet er wel geloofwaardiger uit.
Gebakken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:17 schreef zwerty het volgende:
[..]
Wil je je eitjes gekookt, gebakken of bevrucht?
Liefst niet bevrucht. Kinderenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:17 schreef zwerty het volgende:
[..]
Wil je je eitjes gekookt, gebakken of bevrucht?
Ik kende het filmpje van iemand anders zie zei dat hij zijn nek brak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat dan?
Dit is het echte verhaal dácht ik en ziet er redelijk zo uit ja.
Zijn nek brak hij wellicht wel na al die gekke capriolen ja, maar dat kwam dus doordat ie de controle over zijn spieren al kwijt was.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kende het filmpje van iemand anders zie zei dat hij zijn nek brak.
Maar wat jij zegt zal dan waar zijn ja.
Ja, echt eng om naar te kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zijn nek brak hij wellicht wel na al die gekke capriolen ja, maar dat kwam dus doordat ie de controle over zijn spieren al kwijt was.
Kindjes zijn leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liefst niet bevrucht. Kinderen
Maar ik ben 18, ik wacht lieverquote:
ja ik ook heurquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik ben 18, ik wacht liever
sta je weer voor de spiegel?quote:
Communityquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
TROY AND ABED IN THE MOOOORRRNNNINGGGG
Captain slick in tha hizzlequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sta je weer voor de spiegel?
is dit een hintquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sta je weer voor de spiegel?
Nee. Niet subtiel genoeg voor een hintquote:
hahahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:25 schreef Toto69 het volgende:
Dit was vorig jaar hier vlakbijBAAS
[ afbeelding ]
Meer een hosselquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Niet subtiel genoeg voor een hint
liefst de hele dagquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mag ook, liefst vanavond laat t/m morgenochtend
Ook prima, ik herinner me nog... 11-12 juli 2011 of zo, iets in die richting. De lucht was gewoon groen hier, echt heeerlijkquote:
wil je skypenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:29 schreef zwerty het volgende:
omg heb like zo'n zin in een tinychat omg
like fashion
groen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook prima, ik herinner me nog... 11-12 juli 2011 of zo, iets in die richting. De lucht was gewoon groen hier, echt heeerlijk
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lees de zin onder AldoTheApache zijn naam
haha goed want ik fok broekloosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha goed want ik fok broeklooskonijnen dragen toch nooit broeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pics van je pyjamaquote:
morgenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:32 schreef zwerty het volgende:
[..]
konijnen dragen toch nooit broeken?
[..]
pics van je pyjama
pyjama'squote:Op woensdag 19 juni 2013 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
morgenIk heb trouwens wel altijd een te bazige pyjama
weet niet. met een tshirt ofzoquote:
blijkbaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Dragen mensen serieus nog pyjama`s?_
Oh hai trouwens![]()
Haaii fok-it!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Oh hai trouwens![]()
dat is dan toch ook een soort pyajama, alleen dan voor paupersquote:
Ik heb een fluwelen pyjama, maar al tijdje niet gedragen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Oh hai trouwens![]()
Ik ga niet mijn geld uitgeven aan een pyjama!!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is dan toch ook een soort pyajama, alleen dan voor paupers
ik heb een nachtjaponquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Oh hai trouwens![]()
Wil ik weten wat je daar mee gaat doen dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:35 schreef supersof het volgende:
naja ik ben weer weg. ff taart en melk en smeerkaas halen.
tampon hihahoquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik heb een nachtjapon
japon, echt een kutwoord
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
Oh hai trouwens![]()
Is dat niet hetzelfde?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik heb een nachtjapon
japon, echt een kutwoord
pfftttquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn geld uitgeven aan een pyjama!!!
Vrouwelijke pyjamaquote:
Not againquote:
Het is niet important hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal ik straks doen goed? DM mag ook altijd als het important is
Niet gewoon naakt slapenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik droeg op het laats een PJ toen ik 8 was ofzo
Nah naakt hoeft ook niet, maar ik dacht dat 99 procent van de jongens tegenwoordig gewoon in een boxer sliepenquote:
doe eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
Iemand interesse in TC met hongaarse vanavond? Ik geef vanavond 1x aan wanneer, en dan kan ik link dm'en. Geen geklooi, gewoon zoals vannacht. Dat was wel lachen.
Is vanavond later pas, vannacht was lachenquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah naakt hoeft ook niet, maar ik dacht dat 99 procent van de jongens tegenwoordig gewoon in een boxer sliepenDat doe ik zelfs als het winter is
en dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://tinychat.com/ss33/ec52d3/d1/abriana/bnl64/06-19-2013
Nah, had beter niet zo lui moeten doen en gaan koken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pizza is als zoenen. Al is het niet lekker, je hebt toch gezoend
mss kan je deze volgen https://www.facebook.com/GewoonWatEenStudentjesAvondsEet?fref=tsquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, had beter niet zo lui moeten doen en gaan koken.
EZELLLquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
het is watquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:53 schreef Ezell het volgende:
Koelkast zit overigens weer vol met fruit.
Ben je hele nacht doorgegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hm, zou niet mijn favoriete ontbijt zijnquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:55 schreef Ezell het volgende:
Met een slaperig hoofd in de keuken broccoli snijden.![]()
Blijkbaar toch nietquote:
ik heb je laatst wel een verhaal verteldquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:58 schreef Ezell het volgende:
Jullie moeten ook eens van dit soort vage verhaaltjes deken.
Ik ben vannacht om 3 uur op een olifant naar Utrecht geredenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:58 schreef Ezell het volgende:
Jullie moeten ook eens van dit soort vage verhaaltjes delen.
Was je moeder vergeten zijn brood te snijden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
m'n broertje had gister een bijl mee naar school
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
m'n broertje had gister een bijl mee naar school
Krabs heeft toch alleen vaders?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was je moeder vergeten zijn brood te snijden?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was je moeder vergeten zijn brood te snijden?
Is dit serieus?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de juf had gevraagd om een bijl of houweel voor in de musical, maar ik denk dat ze een plastic bijl had verwacht.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de juf had gevraagd om een bijl of houweel voor in de musical, maar ik denk dat ze een plastic bijl had verwacht.
Je bent goed bezig he?quote:
wat leuks verzinnen danquote:
Huh?quote:
Ik verkoop oude tijdschriftenquote:
Beetje raar hoor Emielquote:
Slap die bitchquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik verkoop oude tijdschriftenZij wil mijn Hoe Overleef Ik... tijdschriften hebben
En zij wilde even goedkoop uit zijn, maar ik had de prijs al naar beneden gedaan
Maar ze is elfquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik verkoop oude tijdschriftenZij wil mijn Hoe Overleef Ik... tijdschriften hebben
En zij wilde even goedkoop uit zijn, maar ik had de prijs al naar beneden gedaan
Bespaar het jezelf maarquote:
HAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
whatsappgesprekken over ananas, clitje likken etc
Lebberen*quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh fuck datquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
valt mee vergeleken met de gesprekken van sof en mij als ik dronken benquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
valt mee vergeleken met de gesprekken van sof en mij als ik dronken bengeloof ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
valt mee vergeleken met de gesprekken van sof en mij als ik dronken benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
[..]
valt mee vergeleken met de gesprekken van sof en mij als ik dronken benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |