Super kut!!quote:
Deed jij dat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en dan in de trein trek je opeens je broek uit :S
Ja als je thuis bent en je hebt 't warm.. waarom niet hequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]nee maar ik heb gehoord dat VA wel broekloos fokt
Is dat zo raar? Waarom zou je een broek aan doen als je toch niet naar buiten gaat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
Vanmiddag bij xcachet ook. Met broek kan het gewoon NIETquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik fok buiten hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Waarom zou je een broek aan doen als je toch niet naar buiten gaat?
oehlalalaquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanmiddag bij xcachet ook. Met broek kan het gewoon NIET
Wat voor ondergoed had ze aan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanmiddag bij xcachet ook. Met broek kan het gewoon NIET
yoloquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Waarom zou je een broek aan doen als je toch niet naar buiten gaat?
Dit mag je niet posten! Haal weg!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanmiddag bij xcachet ook.
QFTquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef TienVingers het volgende:
Als het gaat regenen ga ik buiten staan
kijk eens op facebookquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind dat licht op mijn scherm altijd maar niks :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |