SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Suikertante op 19-06-2013 18:40:53 ]
Same here!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef L0t.. het volgende:
Ohh lachbabyniet stoppen met fotospam, ik vind het juist zo superleuk om foto's van alle kindjes te zien!
Ik ben dan ook fotograaf hequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Kyara het volgende:
Oooh die foto LB!
Leuk dat ze kleertjes aan heeft die jij nog gedragen hebt!
Zag trouwens ook nog een mooie foto op de vorige pagina van Belle.Gebruik jij een filter? Jouw foto's hebben zo'n mooie dromerige sfeer.
Die mobiles zijn trouwens mooi!
Hoever heb jij je diafragma openstaan op dergelijke foto's?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef bellelena het volgende:
Ohh wat een goede, leuke, mooie speelkleed en mobile tips! Ik heb alweer tig tabbladen openstaan om straks/morgen/overmorgen rond te snuffelen!
LBIk vind jouw meisje echt zo lief elke keer, prachtige ogen en zo'n zachte blik
En SuikerIk smelt van F. die lachjes! Die hoop ik zondag live te kunnen bewonderen!
Danic, wat een tof kleed en wat ligt je meisje er lekker op
[..]
Ik ben dan ook fotograaf heDus ik heb een hele goede camera + lens + photoshop skills om nog wat extra te tweaken! Maar het is vooral de lens die ik gebruik (30mm f1.4, dus heel licht gevoelig, vandaar dat ik het licht heel mooi op de foto kan krijgen!)
Ik ben heel gelukkig met mijn Nikon en lenzen, maar dat is al een oudje dus geen tips voor nu. Alleen dat je even moet gaan voelen welk merk je lekker in de hand vind liggen,quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oh! Ik haak weer even goed getimed in; ik ga ook een digitale spiegelreflex kopen dus ben op zoek naar tips! Ik wil vooral mn baby fotograferen, maar op vakantie maak ik ook graag foto's van stadsgezichten en gebouwen.
Tips voor <600 euro?
Helemaal! Eigenlijk heb ik hem bijna altijd helemaal openstaan, soms wanneer ik bijv. kraambezoek met Nin op schoot fotografeer doe ik hem op 3.5 oid zodat ik net iets meer scherp heb. Maar ik ben fan van de scherpte-diepte en het licht dat naar binnen stroomt met het diafragma helemaal open!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoever heb jij je diafragma openstaan op dergelijke foto's?
Thanx! Ik ga eens zoeken. Maak nu vooral foto's van de kinderen dus dan is zo'n lens wel fijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:41 schreef bellelena het volgende:
Een goede tip voor een mooie lens bij een spiegelreflex (voor zowel Canon als Nikon bestaat ie in ieder geval) is de 50mm f1.8, goed betaalbaar en dus lekker lichtgevoelig!
Ik ben onwijs blij met mijn canon 450D uiteraard zijn er nu opvolgers dus die zullen wel nog beter zijn (hoop ik dan maar) maar ik vind het een onwijs fijne camera.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oh! Ik haak weer even goed getimed in; ik ga ook een digitale spiegelreflex kopen dus ben op zoek naar tips! Ik wil vooral mn baby fotograferen, maar op vakantie maak ik ook graag foto's van stadsgezichten en gebouwen.
Tips voor <600 euro?
Heb ik ook! Ben er nog steeds heel blij mee, en twijfel nu dus over die 50 mm lens. Wilde al langer eentje met vaste brandpunt maar was even naar de achtergrond verdwenen. Off topic, maar wat zou je er nu bij willen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een Nikon d40x oud beestje dus maar voldoet echt prima. Ik heb een gewone kitlens 18-55mm en de 55-200 lens. Maar m'n nieuwe lens 50mm 1.8 is wel een onwijs fijne aankoop. Ik wil er dan nog een lens bij. Maar nu twijfel ik weer of ik dan wel een vast brandpunt wil, met die meiden is het behoorlijk ruk. Die lopen iedere keer weg of staan stom te doen als ze de camera zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |