abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:32:55 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127995119
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_127996681
Danic schattig O+ en supermooi kleed!
Suiker wil jij het niet meer hebben over Lilliputiens }:| ik kende het niet en ging googlen en nu wil ik het
Suiker je vroeg over slaapjes. Lang verhaal over slaapjes en ritme enzo. Niet iedereen zal zich erin kunnen vinden maar ik heb er een hele andere baby door gekregen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127997055
Lilliputiens O+ Daar heb ik van de familie Sjeen een mooie kip met kuikentjes van gehad O+
En een knijpkip O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127997172
Lilliputiens is inderdaad geweldig! O+

Fieder jouw stukje had ik vorige week kunnen schrijven. Ik denk dat we misschien iets te snel meer tijd tussen de flessen zijn gaan hanteren, en dat hij daardoor uit zijn hum is. Hij draaide wel zelf het ritme om: hij werd wakker een half uur voor de fles, en na de fles viel hij direct in slaap.
Ik ga nu even met hem in bad in de hoop hem te kalmeren (en hij heeft het bloedheet). Voor hij ging piepen hadden we wel een hoogtepunt qua lachen *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Suikertante op 19-06-2013 18:40:53 ]
pi_127997713
O+ Lekker ding
Als L een halfuur te vroeg wakker wordt geef ik hem zn flesje vaak gewoon. Of een halfuur later een enkele keer. Maar nooit meer dan een halfuur. En met dit weer is het ook gewoon niks met zo'n mini }:|
pi_127998002
Ohh lachbaby O+ niet stoppen met fotospam, ik vind het juist zo superleuk om foto's van alle kindjes te zien!
pi_127998342
Oooh wat een moppie is F toch Suiker! O+
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:00:54 #8
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127998364
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef L0t.. het volgende:
Ohh lachbaby O+ niet stoppen met fotospam, ik vind het juist zo superleuk om foto's van alle kindjes te zien!
Same here!! O+
pi_127998835
Ohh wat een goede, leuke, mooie speelkleed en mobile tips! Ik heb alweer tig tabbladen openstaan om straks/morgen/overmorgen rond te snuffelen!

LB O+ Ik vind jouw meisje echt zo lief elke keer, prachtige ogen en zo'n zachte blik O+

En Suiker O+ Ik smelt van F. die lachjes! Die hoop ik zondag live te kunnen bewonderen!

Danic, wat een tof kleed en wat ligt je meisje er lekker op O+

quote:
17s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Kyara het volgende:
Oooh die foto LB! O+
Leuk dat ze kleertjes aan heeft die jij nog gedragen hebt!

Zag trouwens ook nog een mooie foto op de vorige pagina van Belle. O+ Gebruik jij een filter? Jouw foto's hebben zo'n mooie dromerige sfeer.

Die mobiles zijn trouwens mooi!
Ik ben dan ook fotograaf he :D Dus ik heb een hele goede camera + lens + photoshop skills om nog wat extra te tweaken! Maar het is vooral de lens die ik gebruik (30mm f1.4, dus heel licht gevoelig, vandaar dat ik het licht heel mooi op de foto kan krijgen!)
pi_128000588
Ooooh wat worden baby's soms gelukkig van een bad O+ en als papa daarna de draagzak pakt gaan de ogen vanzelf heel snel dicht!

Ze zijn zo zoet je foto's belle O+

Fieder zo strak doe ik het ook niet hoor, als hij blijft slapen kijk ik t ook een klein half uurtje aan. Het is ook allemaal geen ramp, was gewoon benieuwd hoe dat bij andere baby's en ouders gaat!
pi_128000966
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef bellelena het volgende:
Ohh wat een goede, leuke, mooie speelkleed en mobile tips! Ik heb alweer tig tabbladen openstaan om straks/morgen/overmorgen rond te snuffelen!

LB O+ Ik vind jouw meisje echt zo lief elke keer, prachtige ogen en zo'n zachte blik O+

En Suiker O+ Ik smelt van F. die lachjes! Die hoop ik zondag live te kunnen bewonderen!

Danic, wat een tof kleed en wat ligt je meisje er lekker op O+

[..]

Ik ben dan ook fotograaf he :D Dus ik heb een hele goede camera + lens + photoshop skills om nog wat extra te tweaken! Maar het is vooral de lens die ik gebruik (30mm f1.4, dus heel licht gevoelig, vandaar dat ik het licht heel mooi op de foto kan krijgen!)
Hoever heb jij je diafragma openstaan op dergelijke foto's?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 19 juni 2013 @ 20:24:51 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128001977
Oh! Ik haak weer even goed getimed in; ik ga ook een digitale spiegelreflex kopen dus ben op zoek naar tips! Ik wil vooral mn baby fotograferen, maar op vakantie maak ik ook graag foto's van stadsgezichten en gebouwen.

Tips voor <600 euro?
pi_128002023
Tally: Wat lief die 2 *;
LB: wat een mooi popje ! *;
Danic: Wat een lekker moppie O+
F: Daaristiedanweerdelachebek *;
Belle: wat een sprookje *;
M en de meiden: _O_ :D

Wie vergeet ik ?

Super leuk om te zien *; Zeker met de verhalen erbij. Heb je een beeld. En ja Suiker, dat zijn dus de gekken waar ik het over had. Vandaar geen bl0ot in het park.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_128002380
Wat gaan jullie belachelijk snel, ik kan niet eens een dag werken...!

Ik las allerlei merken en dingen die ik op moest zoeken en niet had willen weten :X
goeie tip Danic, van dat Hema kleed! Wij hebben een oude slaapzak als speelkleed, niet erg bijzonder maar wel makkelijk. Kan prima overal liggen maar mijn hormonen willen misschien toch wel een keer een leuke/mooie/eigen... We gebruiken best wel veel spulletjes van onszelf van vroeger (kleertjes, idd Petit Bateau!, lakentjes, dekentjes, boekjes, speelgoed) en hoewel ik dat enerzijds superleuk vind en voor hergebruik ben (ook een reden waarom ik vaak tweedehands kleding koop) wil ik ook graag af en toe wel iets nieuws voor mijn jongetje. Dus dan laat ik mijn hormonen los. Gebeurt alleen te weinig.
Skip Hop is tof, die tasjes zijn ook superleuk!
Lamaze vond ik in eerste instantie ook te hysterisch, maar ik bedacht hetzelfde as LadyBlack, kleurtjes zijn goed en verschillende stofjes ook.

Mobile hebben wij een plastic ding van Prenatal, heeft meneer nooit naar omgekeken. Boven z'n bed wil ik nog wel iets maar weet nog niet wat. Blijft dat papier wel mooi? djeco heeft ook mooie lampen ook.

En verder zag ik mooie en lieve foto's, met een speciale vermelding voor de after baby shoot van Belle, de pruik van F van Kwisted, de lachjes van suikerF en M die een zusje opzij trekt :D

Zal ook mijn jongetje weer eens posten, eens zoeken...
pi_128002442
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oh! Ik haak weer even goed getimed in; ik ga ook een digitale spiegelreflex kopen dus ben op zoek naar tips! Ik wil vooral mn baby fotograferen, maar op vakantie maak ik ook graag foto's van stadsgezichten en gebouwen.

Tips voor <600 euro?
Ik ben heel gelukkig met mijn Nikon en lenzen, maar dat is al een oudje dus geen tips voor nu. Alleen dat je even moet gaan voelen welk merk je lekker in de hand vind liggen,
pi_128002775
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoever heb jij je diafragma openstaan op dergelijke foto's?
Helemaal! Eigenlijk heb ik hem bijna altijd helemaal openstaan, soms wanneer ik bijv. kraambezoek met Nin op schoot fotografeer doe ik hem op 3.5 oid zodat ik net iets meer scherp heb. Maar ik ben fan van de scherpte-diepte en het licht dat naar binnen stroomt met het diafragma helemaal open!

Een goede tip voor een mooie lens bij een spiegelreflex (voor zowel Canon als Nikon bestaat ie in ieder geval) is de 50mm f1.8, goed betaalbaar en dus lekker lichtgevoelig!
  woensdag 19 juni 2013 @ 20:43:04 #17
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128002859
Suiker O+ lekker blijven doorspammen hoor, en anders even doorverwijzen naar het fototopic dan kijken we daar wel.

Belle, oh dat wist ik niet. Maar buiten de apparatuur en photoshopskills heb je ook de fotografieskills want het zijn echt prachtige fotos. Het sfeertje past ook echt bij hoe je hier overkomt en bij Nin haar naam vind ik. Weet niet hoe ik het moet omschrijven maar het sluit zo mooi aan bij het beeld dat ik van je heb.

LB, Ik ben nog steeds blij met mijn Canon 400D met sigma lens (ik noem het altijd mijn reis lens omdat ie zoo'n groot bereik heeft en ik op reis niet met verschillende lenzen wil slepen. Maar misschien moet ik toch een keer een goede portretlens erbij hebben).
  woensdag 19 juni 2013 @ 20:45:36 #18
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128002976
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:41 schreef bellelena het volgende:
Een goede tip voor een mooie lens bij een spiegelreflex (voor zowel Canon als Nikon bestaat ie in ieder geval) is de 50mm f1.8, goed betaalbaar en dus lekker lichtgevoelig!
Thanx! Ik ga eens zoeken. Maak nu vooral foto's van de kinderen dus dan is zo'n lens wel fijn.
pi_128003177
Bedankt voor de lens tip, ik ga ook kijken! En wat Kyara zegt over sfeer en zo O+ Het past gewoon helemaal!
pi_128003792
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef LadyBlack het volgende:

Tips voor <600 euro?
Ik ben onwijs blij met mijn canon 450D uiteraard zijn er nu opvolgers dus die zullen wel nog beter zijn (hoop ik dan maar) maar ik vind het een onwijs fijne camera. O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_128004923
Suikertante ik heb Riley al heel snel onder de babygym gelegd. Toen ze een week of 6 was. Ze heeft het altijd erg leuk gevonden.

Tally wat een lieve foto O+

Belle wat een liefje heb je toch

Wat een mooie mobiles van Djeco. Wil ik hebben. Of eentje van Skip Hop. Allemaal merken die ik niet kende en ik weet nu al dat dat beter was voor mijn portemonnee.

Mijn moeder heeft een bril en net als Suikertantes F. herkende ze haar moeilijker. Wij vergeleken haar altijd met Lois Lane. Toen ze laatst mijn moeder wel goed herkende zonder bril hebben we gejuicht dat ze nu slimmer is.

Kyara. Echt geweldige foto's. En bedankt voor de waarschuwing. Hihi

Danic wat een lieve foto. Ze vermaakt zich echt prima zie je

Suiker ik vond dat in het begin ook lastig die moeheidssignalen te herkennen. Maar ze worden straks duidelijker hoor. :*

LadyBlack wat een scheetje O+

Suikertante niet stoppen met het spammen van F. Die foto's waarop hij lacht O+

En hier een foto van Riley met zomerhoedje

pi_128005000
:D *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:18:26 #23
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128005042
O+

dat zomerhoedje hebben wij ook
pi_128005470
Ik heb een Nikon d40x oud beestje dus maar voldoet echt prima. Ik heb een gewone kitlens 18-55mm en de 55-200 lens. Maar m'n nieuwe lens 50mm 1.8 is wel een onwijs fijne aankoop. Ik wil er dan nog een lens bij. Maar nu twijfel ik weer of ik dan wel een vast brandpunt wil, met die meiden is het behoorlijk ruk. Die lopen iedere keer weg of staan stom te doen als ze de camera zien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_128006182
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een Nikon d40x oud beestje dus maar voldoet echt prima. Ik heb een gewone kitlens 18-55mm en de 55-200 lens. Maar m'n nieuwe lens 50mm 1.8 is wel een onwijs fijne aankoop. Ik wil er dan nog een lens bij. Maar nu twijfel ik weer of ik dan wel een vast brandpunt wil, met die meiden is het behoorlijk ruk. Die lopen iedere keer weg of staan stom te doen als ze de camera zien.
Heb ik ook! Ben er nog steeds heel blij mee, en twijfel nu dus over die 50 mm lens. Wilde al langer eentje met vaste brandpunt maar was even naar de achtergrond verdwenen. Off topic, maar wat zou je er nu bij willen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')