Fair enough, mijn zegen heb je!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, ik ben voornamelijk van de fighters/brawlers en de JRPG's en zodra het op de laatste categorie aankomt zijn de 'goede' installments op de current-gen op een hand te tellen.
De One ga ik niet met de launch kopen door mijn ervaring met mijn launch 360... Die was echt na een maand of zo al kapot.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar Roy is van het padje af, hij wil zelf die day One One hebben.
Early adaptors worden hoe dan ook genaaid, ze betalen het dubbele en krijgen de helft.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef Tain het volgende:
[..]
De One ga ik niet met de launch kopen door mijn ervaring met mijn launch 360... Die was echt na een maand of zo al kapot.
dat is altijd zo, bij elk apparaatquote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Early adaptors worden hoe dan ook genaaid,
Ik ga kijken of ik het vol ga houden tot de Slim uitvoering.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Early adaptors worden hoe dan ook genaaid, ze betalen het dubbele en krijgen de helft.
Tenzij je je 15 minutes of fame wilt hebben in je vriendenkring, kun je echt beter een half jaartje wachten met de aanschaf van een next-gen console.
Mijn launch 360, wat een kutapparaatquote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef Tain het volgende:
[..]
De One ga ik niet met de launch kopen door mijn ervaring met mijn launch 360... Die was echt na een maand of zo al kapot.
Vriendenkring zal mij een zorg zijn maar ga zeker wel de ps4 gewoon gelijk bij launch halenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Early adaptors worden hoe dan ook genaaid, ze betalen het dubbele en krijgen de helft.
Tenzij je je 15 minutes of fame wilt hebben in je vriendenkring, kun je echt beter een half jaartje wachten met de aanschaf van een next-gen console.
Ik heb hem nog steedsquote:Op maandag 24 juni 2013 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn launch 360, wat een kutapparaatdaar hb k echt veel gezeik mee gehad
Die van mij heeft echt zoveel kuren gehad, en die erna ook. Toen dus de derde overleed ben ik er mee gekapt want i kspeelde er bijna nooit op en ze bleven maar kapot gaanquote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steedsAl zou ik echt niet weten of hij het nog doet. Dat ding ligt nu al zolang in de kast...
In de laatste blog?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ok dat scheelt weer de aanschaf van last of us. Heel het verhaal staat gewoon op games. En ik lees het verdomme ook nog
Ja die. zowat heel het verhaal staat daar. Ik zou wegblijven als ik jouw wasquote:
ik ga er ook helemaal niets over lezen, ben zo benieuwd naar die game maar wil geen spoilers lezenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ok dat scheelt weer de aanschaf van last of us. Heel het verhaal staat gewoon op games. En ik lees het verdomme ook nog
Dat is dan best sneu..quote:Op maandag 24 juni 2013 14:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ja die. zowat heel het verhaal staat daar. Ik zou wegblijven als ik jouw was
Dat is het ook. Geen idee wat het idee erachter is. Maar zolang was het spel nog niet eens uitquote:
Misschien willen ze lezers wegjagenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Geen idee wat het idee erachter is. Maar zolang was het spel nog niet eens uit
Dat zou een optie zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien willen ze lezers wegjagenlukt aardig op deze manier
Heb al m'n playstations gelijk op de launch date gekocht vanaf de 1 , en ik heb nog nooit een probleem gehad.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn launch 360, wat een kutapparaatdaar hb k echt veel gezeik mee gehad
mijn ps3 doet t ook nog prima iddquote:Op maandag 24 juni 2013 16:00 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb al m'n playstations gelijk op de launch date gekocht vanaf de 1 , en ik heb nog nooit een probleem gehad.
Ken verder ook niemand in m'n vriendenkring die daar uberhaupt problemen mee heeft gehad.
Alleen een maat van me had na een jaar of 4 problemen met z'n laser in de ps3 , dat is alles.
Maar goed , dat ding stond echt 24/7 bij hem aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |