quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik hou niet van sinaasappelsap, dus geen ervaring mee. Ik heb wel eens een smoothie van alleen spinazie en appelsap gemaakt, maar alle spinazie ging meteen bovenin drijven en lekker was het ook nietMaar banaan bindt, dus dat zal wel helpen daartegen.
Sla is ook totaal niet overheersend, net als spinazie, dus dat werkt gewoon even goed neem ik aan.
Ik heb hem nu trouwens, de smoothie. Net gemaakt, aangevuld met wat lijnzaad. Hij is wat bananiger dan ik me herinner, maar ik doe er nu altijd een halve doorheen dus een hele ben ik niet meer gewendHij is wel lekker
ik heb vanmorgen een Smoothie gemaakt gewoon zoals ik meestal doe, dit keer weer met banaan,quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt, voor mij was dit een heel gemakkelijke stap naar groene smoothies in elk geval
Zelfde ga ik dan ook wel doen met spinaziequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:30 schreef trovey het volgende:
Enige groen wat ik gebruik is spinazie en tarwegraspoeder maar dat is gewoon een onderdeel van de smoothie.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:10 schreef venomsnake het volgende:
Zometeen eens bij de lidl kijken of ze eindelijk nieuwe zakken frozen fruit hebben, mijn voorraad begint op te raken.
Ik heb het toevallig van de Tuinen maar het Kruidvat heeft het tegenwoordig ook en de Etos maar die vind ik te duur, kleine verpakking en grote prijs.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen een Smoothie gemaakt gewoon zoals ik meestal doe, dit keer weer met banaan,
want mijn advcado's waren nog steeds te hard. vers sinaasappelsap, beetje noten en zadenmix,
beetje havermouth, lijnzaad en toen een flinke hand sla erbij, proef je inderdaad niks van![]()
Ik zal het langzaam opvoeren, zodat ik er aan kan gaan wennen,
[..]
Zelfde ga ik dan ook wel doen met spinazie![]()
Is tarwegras niet harstikke duur?en waar verkopen ze dat eigenlijk, toch niet gewoon in de
supermarkt of wel?
Ow,, wachtik zie nu pas tarwegrasPOEDER, dat zal wel uit de bio winkel komen denk ik?
edit: al gevonden gewoon bij De Tuinen dus http://www.detuinen.nl/mattisson-tarwegras-poeder-bio.html/ ik zal een een potje gaan proberen dan, baat het niet dan schaad het niet denk ik dan maar![]()
Ah, Kruidvat dus!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb het toevallig van de Tuinen maar het Kruidvat heeft het tegenwoordig ook en de Etos maar die vind ik te duur, kleine verpakking en grote prijs.![]()
Tarwegraspoeder gebruik je per theelepel en met al dat fruit in een smoothie proef je er helemaal niets van.![]()
Tegenwoordig gooi ik er ook een eetlepel gepeld hennepzaad (Kruidvat 3,99 200 gram)bij, schijnt heel goed te zijn voor het regelmatig houden van je bloedsuikerspiegel en dat kan ik prima gebruiken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |