quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, handige website. Ze verkopen er ook hennepzaad. Iets wat ik ook bij een andere smoothie terug zag komen
Ah, dat verklaart waarom ik het nooit heb gezien. Dat schap sla ik altijd overquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef minilot het volgende:
Niet aanstellen jongens, zelfs onze dorps-AlbertHeijn heeft flesjes agavesiroop staan in het schapje met suikervrije chocoladerepen en Zonnatura-producten.Verder te krijgen bij elke reformwinkel of vergelijkbare marktkraam. Ik vind het erg lekker spul!
Ik ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom ik het nooit heb gezien. Dat schap sla ik altijd over
Op donderdag gaan er altijd een paar groente- en fruitaanbiedingen in die alleen van donderdag tot en met zaterdag (misschien zondag) gelden. Die staan inderdaad niet in de folder maar wel in de nieuwsbrief via email.quote:
helaas, niet te vinden bij de lidl en personeel wist ook van niets.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Op donderdag gaan er altijd een paar groente- en fruitaanbiedingen in die alleen van donderdag tot en met zaterdag (misschien zondag) gelden. Die staan inderdaad niet in de folder maar wel in de nieuwsbrief via email.
Het staat gewoon op hun website anders http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl ? (even op "groenten" klikken)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:43 schreef loecje het volgende:
[..]
helaas, niet te vinden bij de lidl en personeel wist ook van niets.
Wat ráár!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:43 schreef loecje het volgende:
[..]
helaas, niet te vinden bij de lidl en personeel wist ook van niets.
Kiek aan! Daarom is manlief geweest, voor de Griekse specialiteiten, we hebben nu dus ook eenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het staat gewoon op hun website anders http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl ? (even op "groenten" klikken)
Manlief heeft even 3 karretjes volgeladen voordat Loecje naar de Lidl ging?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat ráár!ik heb een hele lading, misschien waren ze op
![]()
nee vast niet
Nee, zoveel nou ook weer nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Manlief heeft even 3 karretjes volgeladen voordat Loecje naar de Lidl ging?
4kg bevroren aardbeien.. daar kun je wel wat smoothies mee makenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, zoveel nou ook weer niet8 bakken aardbeien maar
jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
4kg bevroren aardbeien.. daar kun je wel wat smoothies mee maken
Ik heb er 4 gekocht, maar als er morgen nog is ga ik nog meer halenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond mijn vier bakken aardbeien al veel![]()
En nu ik weet dat ze in tevriezen zijn baal ik dat ik maar twee avocado's heb gekocht bij Bas gisteren.
Als ik het een keer tegenkom wil ik deze siroop wel eens proberenquote:
Ik maak wel eens een smoothie met een halve Advocado, een halve Banaan, Sojamelkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand enig idee wat ik voor leuke smoothie ik met een avocado kan maken?
Ah! dank voor de tip! De mijnese lust geen Advocadoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je kunt een halve avocado trouwens goed bewaren als je de pit er nog in laat zitten en wat citroen of limoensap er over sprenkelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |