Kiek aan! Daarom is manlief geweest, voor de Griekse specialiteiten, we hebben nu dus ook eenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het staat gewoon op hun website anders http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl ? (even op "groenten" klikken)
Manlief heeft even 3 karretjes volgeladen voordat Loecje naar de Lidl ging?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat ráár!ik heb een hele lading, misschien waren ze op
![]()
nee vast niet
Nee, zoveel nou ook weer nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Manlief heeft even 3 karretjes volgeladen voordat Loecje naar de Lidl ging?
4kg bevroren aardbeien.. daar kun je wel wat smoothies mee makenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, zoveel nou ook weer niet8 bakken aardbeien maar
jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
4kg bevroren aardbeien.. daar kun je wel wat smoothies mee maken
Ik heb er 4 gekocht, maar als er morgen nog is ga ik nog meer halenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond mijn vier bakken aardbeien al veel![]()
En nu ik weet dat ze in tevriezen zijn baal ik dat ik maar twee avocado's heb gekocht bij Bas gisteren.
Als ik het een keer tegenkom wil ik deze siroop wel eens proberenquote:
Ik maak wel eens een smoothie met een halve Advocado, een halve Banaan, Sojamelkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand enig idee wat ik voor leuke smoothie ik met een avocado kan maken?
Ah! dank voor de tip! De mijnese lust geen Advocadoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je kunt een halve avocado trouwens goed bewaren als je de pit er nog in laat zitten en wat citroen of limoensap er over sprenkelt.
Sojamelk drinken is niets, maar verwerkt in bv een smoothie of pannenkoek is het primaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb hem inmiddels al gemaakt met yoghurt, vers sinaasappelsap en mango want dat had ik allemaal in huis. Ik had toevallig nog een halve avocado over van een broodje van vanmiddagIk heb een vrij gorte gemaakt, met dus 1,5 avocado. Een deel voor vanavond om te delen met mijn vriend en morgen voor mij alleen als ontbijt.
Je kunt een halve avocado trouwens goed bewaren als je de pit er nog in laat zitten en wat citroen of limoensap er over sprenkelt.
Ik moet ook eens sojamelk kopen, heb het nog nooit op. Dat gaat morgen op de boodschappenlijst
Ik gebruik het net voor het eerst en wat heerlijk zeg!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:26 schreef Tanin het volgende:
Sojamelk drinken is niets, maar verwerkt in bv een smoothie of pannenkoek is het prima
Wat voor oploskoffie gebruik je hiervoor?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vanmorgen IJSKOFFIE gemaaktveel lekkerder met dit weer dan warme koffie
![]()
Ik heb een combinatie gemaakt van deze twee video's:
Eerst de oploskoffie en suiker (of stevia zoetjes of zoetstof) in een klein beetje kokend water
oplossen.
De rest van de video is ook leuk om af te kijken want dit lijkt mij ook een lekkere ijskoffie, met
roomijs erin en je hebt niet eens een blender nodig maar dat lijkt mij dan weer lekkerder als toetje,
niet voor 's morgens. Maar die ga ik zeker ook een keer maken!
Die vent is hilarisch trouwens.![]()
Dan volg je de rest van deze video:
Doe melk (of soja melk) in de blender, gooi de oplossing van oploskoffie en suiker of stevia erbij, Blender aan voor 30 seconde, ijsklontjes erbij en weer blenderen.
De blender op de video is een hele krachtige dus die dame zegt 30 seconde, maar met een iets minder krachtige blender zal je misschien iets langer moeten doen maar niet te lang zoals de dame zegt dus!
Was érg lekker en je kan het dus zo sterk en zo zoet maken als jij wil.
Gewoon Nescafé is prima hoor!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat voor oploskoffie gebruik je hiervoor?
In zo'n potje? Je hebt namelijk wat verschillende soorten oploskoffiequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon Nescafé is prima hoor!
Ik had nog een pot Arabische oploskoffie staan die heb ik eerst opgemaakt en toenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:07 schreef Maraca het volgende:
Morgen maar weer eens naar de markt en wat fruit inslaan
[..]
In zo'n potje? Je hebt namelijk wat verschillende soorten oploskoffie
Met melk?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:45 schreef VuileRat het volgende:
Ik gooi vaak een banaan, een sinaasappel en en een handjevol aardbeien in de blender met een vanille stokje
Klein beetjequote:
Oké, ik ga het eens proberen met (soja) melkquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:12 schreef VuileRat het volgende:
[..]
Klein beetjeOf half een glas half volle melk (yoghurt), of tijdens een dag in het weekend wat light roomijs
![]()
het is erg moeilijk om het percentage vanille concetraat goed te krijgen.
Soja melk is prima. Je kunt beter te veel melk proberen en te weinig qua vanille stokje. Wees daar voorzichtig mee. Zo'n vanille stokje heeft een enorme impact qua smaak.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, ik ga het eens proberen met (soja) melk
Blijkbaar leest mijn buurt mee, want die was uitverkochtquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had nog een pot Arabische oploskoffie staan die heb ik eerst opgemaakt en toen
die op was heb ik Nescafé Gold gekocht, ik proefde eigenlijk geen verschil hoor![]()
allebei even lekker
Die heb ik ook sinds een weekend! Elke ochtend een smoothie met aardbeien, bessen, lijnzaad en hennepzaad. Soms melk en soms met yoghurt. En af en toe een beetje cacao poeder erbij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:59 schreef Ole het volgende:
Ik doe dat met Wiener melange. Heb nu een kleine blender van de Action van een tientje. Werkt prima!
Als ik er een beetje teveel koffie in doe word ik ook een beetje hyper om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Blijkbaar leest mijn buurt mee, want die was uitverkochtheb nu andere van DE gehaald. Lijkt me ook wel prima
Nou.. maar eens proberen. Hopelijk word ik alleen niet zo hyper als die Greg uit dat eerste filmpje
Ze zijn er weer hoor voor 49 ct per stuk!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand enig idee wat ik voor leuke smoothie ik met een avocado kan maken?
Ik schrijf ze net op mijn lijstjequote:Op woensdag 31 juli 2013 09:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn er weer hoor voor 49 ct per stuk!
Bij Bas, Dirk en Digros.
http://www.lekkerdoen.nl/(...)n-fruit/avocado-.htm
Ah! je had ze al gezienquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik schrijf ze net op mijn lijstje
Ah! Komt er op neer dat aardbeien al de pesticiden opnemen, (daarom dacht ik dat het voor framboosjes ook wel zal gelden) dus je kan ze wassen tot je een ons weegt maar die krijg je er nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zegt dat filmpje Fann? Ik kan m even niet afspelen.
Hier is ook een discussie ontstaan Lucky, dus ik weet het ook niet hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zegt dat filmpje Fann? Ik kan m even niet afspelen.
Sorry ik was even weg...quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Thanks voor de info. Ik weet dat als een blik eenmaal geopend is, de etenswaren in het blik snel bliksmaak aannemen maar dat is dus niet zo als het blik nog dicht is. als je restjes wilt bewaren moet je dat dus eigenlijk overgieten in plastic of glas.
Thanks voor de info. Ik heb ook even meegelezen in het vega-topic en het filmpje bekeken. Ik ga in dit geval voor de korrel zout-methodequote:Op zondag 25 augustus 2013 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sorry ik was even weg...
Nee het zit anders, hier staat het ook over tomaten ik blik, geen filmpje dus hier kan je lezen
waar het om gaat http://www.care2.com/gree(...)our-body.html?page=6
Bedoel je die van het merk Menga? Die gebruiken wij op werk altijd, het is wel lekker, maar smaakt niet echt naar fruit, en ik denk ook dat het een stuk minder gezond is, zo is het hele effect van gezonde verse sapjes weg omdat het uit een pakje is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:59 schreef Aberkullie het volgende:
Heeft iemand hier die pakjes al geprobeerd voor in de blender waar alleen ijs aan toegevoegd moet worden? Kokos-ananas lijkt me wel lekker
Wat is de korrel zout-methode?quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Thanks voor de info. Ik heb ook even meegelezen in het vega-topic en het filmpje bekeken. Ik ga in dit geval voor de korrel zout-methodeAl is het alleen maar omdat ik anders alle lekkere aardbeien in mijn vriezer weg moet gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |