abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132150861
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik doe ook altijd een eetlepel of 2 havermout in mijn smoothies. Ontbijtsmoothies zijn anders vaak te caloriearm om een goed begin van de dag te zijn voor mij.
:D ik doe er wel meer in tegenwoordig want ik heb meestal een halve liter :+
pi_132158693
Het bevroren fruit is deze week in de bonus bij de appie. Ideaal voor smoothies :)

Zag ook granaatappelpitjes, lijkt mij ideaal. Normaal is dat zo'n gekloot :')

Wat is de havermout hier opeens populair --> door de voedselzandloper?
  maandag 14 oktober 2013 @ 16:26:12 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132158768
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Bucketlist het volgende:

Ik doe die geregeld door mijn yoghurt met muesli (en lijnzaad). Erg lekker!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132158787
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Bucketlist het volgende:
Het bevroren fruit is deze week in de bonus bij de appie. Ideaal voor smoothies :)

Wat is de havermout hier opeens populair --> door de voedselzandloper?
Havermout is gewoon gezond :o

http://eten-en-drinken.in(...)t-van-havermout.html

Net als lijnzaad

http://www.culy.nl/inspiratie/alles-over-lijnzaad/

en die Havermouth vult lekker :9
pi_132158815
granaatappelpitjes nog nooit geproefd geloof ik, moet ik maar eens een keer proberen dan :P

oe... ja die moet ik dus ook hebben nu :')

http://mens-en-gezondheid(...)jn-super-gezond.html

Ik kan wel wat extra ruimte gebruiken ondertussen in mijn keuken, koelkast en vriezer :+
pi_132393229
Vanmiddag een smoothie gemaakt van banaan, peer, bramen en een stukje komkommer (zonder schil). Resultaat :9
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_132690381
Vandaag een smoothie van verse sinaasappelsap, sap van een halve citroen, 2 kleine peren (vers van de boom), wat bramen uit de diepvries en ietsiepietsie verse gember. Hopelijk doet dit vitaminebommetje zijn werk...

:9
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_132694487
Ik heb gisteren een ijsje door mijn smoothie gedaan :D Een smoothie ijsje van AH, dat is eigenlijk gewoon geblend en ingevroren bosvruchten. Ik had me vergist in wat er nog in mijn vriezer lag.
Spoilers!
pi_134283205
Pas geleden ontdekt en bevalt erg goed, speltmelk!

Ook voor in je koffie...

http://ikeetzuivelvrij.nl/zuivelvervangers/speltdrank/
pi_134283225
Ik ben de laatste weken groot fan van cranberries in mijn smoothies O+
Spoilers!
pi_134283250
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben de laatste weken groot fan van cranberries in mijn smoothies O+
Nog nooit geprobeerd! Ga ik zeker doen!
pi_134283280
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 10:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nog nooit geprobeerd! Ga ik zeker doen!
Ik heb nu een doosje verse in de koelkast liggen maar pas had ik ook een zakje ingevroren. Dat werkt perfect. Volgens mij verkoopt AH ze in de diepvries.
Spoilers!
pi_134283310
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb nu een doosje verse in de koelkast liggen maar pas had ik ook een zakje ingevroren. Dat werkt perfect. Volgens mij verkoopt AH ze in de diepvries.
Ik heb bij de landmarkt geloof ik wel eens hele grote zakken zien liggen, maar het kan ook bij de Plus
geweest zijn :@ weet ik niet meer :') ik stond nog te twijfelen of ik ze zou nemen, maar heb toen
toch maar weer mijn geliefde blauwe bessen genomen, volgende keer neem ik een zak mee :D

edit
diepvries dus :+
  zondag 22 december 2013 @ 08:31:37 #239
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_134550959
Ik wil sapjes maken met mijn blender/staafmixer, maar het is nogal een gedoe om met een zeefje alle sappen uit de pulp te krijgen. Nu zag ik het volgende YouTube filmpje:

De avondmens in mij zegt "wat een gedoe in de ochtend, koop een juicer", maar de boekhouder in mij zegt "das nog best handig (en goedkoop)"

Alleen, weet iemand waar je van die juice bags kunt kopen? Kan alleen websites vinden in het buitenland en zou toch het liefst een Nederlandse webshop hebben (ook weer ivm verzendkosten en minimaal bestelbedrag etc)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_134551497
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 08:31 schreef Maraca het volgende:
Ik wil sapjes maken met mijn blender/staafmixer, maar het is nogal een gedoe om met een zeefje alle sappen uit de pulp te krijgen. Nu zag ik het volgende YouTube filmpje:

De avondmens in mij zegt "wat een gedoe in de ochtend, koop een juicer", maar de boekhouder in mij zegt "das nog best handig (en goedkoop)"

Alleen, weet iemand waar je van die juice bags kunt kopen? Kan alleen websites vinden in het buitenland en zou toch het liefst een Nederlandse webshop hebben (ook weer ivm verzendkosten en minimaal bestelbedrag etc)
Ik snap het probleem niet zo goed eigenlijk. Je kunt zo'n sapje toch gewoon wat vloeibaarder maken zodat het makkelijker drinkt? Ik vind het nogal zonde ook om het gezondste deel van het sap er juist uit te halen.

Je zou kunnen proberen om kaasdoek (of dunne, goedkope hydrofiele luier) te gebruiken om daardoor het sap te filteren.
Spoilers!
  zondag 22 december 2013 @ 10:20:03 #241
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_134551748
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik snap het probleem niet zo goed eigenlijk. Je kunt zo'n sapje toch gewoon wat vloeibaarder maken zodat het makkelijker drinkt? Ik vind het nogal zonde ook om het gezondste deel van het sap er juist uit te halen.

Je zou kunnen proberen om kaasdoek (of dunne, goedkope hydrofiele luier) te gebruiken om daardoor het sap te filteren.
Ja, dat heb ik vanmorgen geprobeerd, maar dat was echt ranzig :D De pulp is gewoon niet weg te krijgen.

Bedankt voor de tips :)
pi_134551815
Die luiers kan je goedkoop bij de Hema vinden trouwens. Ik vind ze ideaal, ik bewaar er kruiden en groenten in in de koelkast (eerst vochtig maken) en laat er yoghurt in uitlekken voor bijvoorbeeld tzaziki, Voor 6 euro heb je er 6 geloof ik.

Ik denk dat je best een nachtje dat sap door een luier kunt laten zakken. Uiteindelijk wint de zwaartekracht het toch wel, dan hoef je niet te knijpen.
Spoilers!
  zondag 22 december 2013 @ 10:33:54 #243
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_134551930
Nooit gedacht dat ik ooit luiers zou kopen :D Wel ideaal als ik ze dan een nachtje kan laten trekken. Dan heb ik 's morgens ook niet al dat gedoe :)
pi_135270588
Goed topic. Mn oude goedkope blender heeft het begeven helaas dus ik heb snel en nieuwe besteld (Omniblend V), nu even een berg fruit en groenten inslaan, dan kunnen we weer los.

Ik mis mn bananensmoothies nu al :')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_135270676
Bij de Lidl verkopen ze grote zakken gemengd Fruit, voor weinig (weet de prijs niet meer precies)
in de diepvries moet je zoeken, zomerfuit, zoals aardbeien, bessen etc...

deze zakken...

pi_135271519
Zijn 2,70 ofzo. Heb er laatst een zak of 8 van gekocht :D

750 gram per zak.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_135271557
Oh da's een stuk goedkoper dan die doosjes zomerfruit e.d. bij de appie en andere supermarkten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_135272037
Mijn cranberries zijn bijna op. Zouden ze die nog verkopen? Wel verse dan, ik ken de doosjes van AH uit de diepvries al ;)

Volgens mij heb ik de goedkope mango periode gemist. Ik kocht er dan een stuk of 8 die gesneden de vriezer ingingen.
Spoilers!
pi_135274617
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:44 schreef venomsnake het volgende:
Zijn 2,70 ofzo. Heb er laatst een zak of 8 van gekocht :D

750 gram per zak.
Ook maar eens kijken dan, die doosjes van de AH van 250 gram zijn al 1,55.
pi_135282136
Die doosjes zijn gewoon oplichterij, belachelijk duur. :D

Gewoon die zakken van de Lidl scoren, zijn altijd wel snel uitverkocht hier trouwens. Je hebt die zakken ook met aardbei en Framboos. Iedere ochtend een hand vol in m'n smoothie, heerlijk..

Keuze is in Nederland gewoon erg beperkt als het om "frozen fruit" gaat. In de VS kun je zakken met kilo's bevroren fruit kopen tegen spotprijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')