nou het is hier flink warm heurquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Sharana_LV het volgende:
waar blijft dat warme weer, verdomme niet voor niets mijn teennagels gelakt
goeden ideequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lorren ga een keer op dinsdag avond met Sjon mee cocktails drinken
16-20, why? Er is erna nog een chiptune feestje jn de stadquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
goeden idee
trouwens moet jij zaterdag avond werken?
nou mn madre gaat met der vriend langs oma dus ik dacht heujjj dan kunnen sjon en ik misschien meerijden naar breda en dan langs spaids en brumquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
16-20, why? Er is erna nog een chiptune feestje jn de stad
HOE laat dan einzquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nou mn madre gaat met der vriend langs oma dus ik dacht heujjj dan kunnen sjon en ik misschien meerijden naar breda en dan langs spaids en brum
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
Aw yeah ! Toch nog maar eens boozyshop gemaild; of ik niet alvast een compleet nieuwe kan bestellen en dat ze dan mijn geld terug storten (omdat ik het palette echt voor dit weekend binnen wil hebben).
Krijg ik bericht terug: Geef maar ordernummer door; dan verwerk ik het vandaag nog en sturen we je meteen de nieuwe toe.![]()
Service
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
Aw yeah ! Toch nog maar eens boozyshop gemaild; of ik niet alvast een compleet nieuwe kan bestellen en dat ze dan mijn geld terug storten (omdat ik het palette echt voor dit weekend binnen wil hebben).
Krijg ik bericht terug: Geef maar ordernummer door; dan verwerk ik het vandaag nog en sturen we je meteen de nieuwe toe.![]()
Service
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |