abonnement Unibet Coolblue
pi_374032
Mij valt het op dat Zohee consequent Aminata blijft nomineren, zonder dat er aanwijsbare conflicten zijn (geweest).
Hypocriet ? Of is het jalouzie ...Zoe als (bijna) knapste meisje van de klas, helaas is daar de mooie Aminata nog, waar Bart misschien belangstelling voor zou kunnen tonen....
nvt
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 oktober 2000 @ 11:51:43 #2
862 Arcee
Look closer
pi_374066
Zoë en Aminata zijn beide gewoon sterke vrouwen en dat botst. Tussen Zoë en Diana was precies 't zelfde.
pi_374625
Nou ik vind Zoe er toch stukken beter uitzien
  maandag 2 oktober 2000 @ 17:42:08 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_374848
quote:
Op 02 oktober 2000 15:46 schreef hessels1 het volgende:
Nou ik vind Zoe er toch stukken beter uitzien
Ja, maar jij hebt ook een foto van W.A. van Buuren onder je naam...
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 oktober 2000 @ 17:59:45 #5
862 Arcee
Look closer
pi_374894
quote:
Op 02 oktober 2000 17:42 schreef Verbal het volgende:
Ja, maar jij hebt ook een foto van W.A. van Buuren onder je naam...
LOL
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 12:16:34 #6
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_376215
"sterke" vrouwen vind ik nogal een vaag begrip, wat versta je onder sterk ? Sterke persoonlijkheid ? Ik vind niet dat Zoe dat heeft, ze is eerder afwachtend, passief en sterk leunend op de "sterke" mannen rondom haar in tegenstelling tot Aminata.
Natuurlijk ziet Zoe er goed uit, ze weet ook dat dit haar "sterke" punt is en nomineerde vanaf het begin al direct de concurrentie hierin (Diana & Aminata), laf meisje, die Zoe
pi_376403
Ik vind Aminata erg sterk overkomen: in gesprekken met anderen blijft e stevig overeind, laat zich niet omlullen, gaat niet janken, laat zich niet intimideren...Reden voor jaloezie bij Zoe? Ken wel...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_376463
Persoonlijk lijkt me Aminata nogal een zelfingenomen arrogante tante.
Haar reactie op Zoe toen die met haar (moedig!) besprak waarom ze door Aminta schijnheilig gevonden werd en dat ze daar geen prettig gevoel bij had, was m.i. niet oke. Ze bleef bij haar standpunt en had GEEN oog voor het gevoel van Zoe. Toonde vrijwel geen begrip, maar vond dat ze nog steeds het grootste gelijk van de wereld had. M.i. is het geen kwestie van gelijk als je het over elkaars gevoel hebt. Dat bestaat gewoon en als je een ander daarin kwetst kan er best een sorry vanaf.
Bah , ijskoud dat hol-ogige vrouwspersoon. Zoe komt juist warm over. Denk dus dat deze tegenstelling tussen de beide dames ervoor zorgt dat Zoe Aminata steeds nomineert en andersom.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_376477
Aminata is de beste vrouwelijke passagier, de enige in de bus die het openlijk tegen Koen aan durft en het ook doet! Itt Bart, Richard enzovoort!!!!!
uit
pi_376539
quote:
Op 03 oktober 2000 14:46 schreef dalai het volgende:
Aminata is de beste vrouwelijke passagier, de enige in de bus die het openlijk tegen Koen aan durft en het ook doet! Itt Bart, Richard enzovoort!!!!!
Vergeet Audrey niet. Neemt het ook tegen Koentje op en komt na haar gesprek met de Spieg erachter dat ze zich teveel inhoudt, dus daar kan nog wel wat meer tegenstand en dus spektakel uitkomen
Maar tja, dit topic ging erover of Zoe jaloers was of niet, toch?
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 oktober 2000 @ 15:35:05 #11
862 Arcee
Look closer
pi_376555
quote:
Op 03 oktober 2000 14:37 schreef tiki het volgende:
Bah , ijskoud dat hol-ogige vrouwspersoon. Zoe komt juist warm over. Denk dus dat deze tegenstelling tussen de beide dames ervoor zorgt dat Zoe Aminata steeds nomineert en andersom.
Aminata is gewoon erg zelfverzekerd, prachtig vind ik dat. Zoë ook, hoewel die, inderdaad, wat "warmer" overkomt.
pi_376595
Zoë is *oe*!?!
uit
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 oktober 2000 @ 15:50:02 #13
862 Arcee
Look closer
pi_376605
quote:
Op 03 oktober 2000 15:46 schreef dalai het volgende:
Zoë is *oe*!?!
  woensdag 4 oktober 2000 @ 10:24:45 #14
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_377649
In reactie op Tiki:

Je eindconclusie klopt niet want Aminata heeft Zoe nog nooit genomineerd.
Het "warm" overkomen komt op mij vooralsnog over als passief, hypocriet, labiel (t.o.v. mannen) en jaloers (op andere vrouwen). Met holle ogen heb ik geen probleem als de vrouw in kwestie toont daarachter wel over hersenen en karakter te beschikken. Van sommige figuren in de bus zou ik ook holle ogen krijgen....

pi_378208
Ik vind Aminata arrogant en hooghartig. Dat was Diana ook, en dat zijn typisch de vrouwen waar Zoë niet mee overweg kan. Van die vrouwen die zichzelf supermooi vinden en denken dat ze alles maar kunnen maken.

Ik vind Aminata en Audrey samen onuitstaanbaar, alsof ze beter zijn dan de rest terwijl ze nog niet eens doorhebben wat voor spelletje Koen en Ruth speelden.

Zoë komt een stuk sympathieker over, in elk geval.

pi_378333
Goh, en laat Weather girl nou ook een vrouwtje zijn!!!
uit
  donderdag 5 oktober 2000 @ 08:39:59 #17
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_379303
hoe oud ben je, weathergirl, 12 ? Dit is namelijk typisch (jaloers) territoriumgedrag van meisjes op de basisschool.
"Ik moet jou niet want je gezicht staat me niet aan" in het geval van Zoe zullen het wel de figuurtjes/asses van Diana, Aminata en Audrey zijn welke zij niet kan uitstaan, zelf in het bezit zijnde van een figuur van dame van middelbare leeftijd.
pi_379615
quote:
Op 05 oktober 2000 08:39 schreef kijknooit het volgende:
hoe oud ben je, weathergirl, 12 ? Dit is namelijk typisch (jaloers) territoriumgedrag van meisjes op de basisschool.
"Ik moet jou niet want je gezicht staat me niet aan" in het geval van Zoe zullen het wel de figuurtjes/asses van Diana, Aminata en Audrey zijn welke zij niet kan uitstaan, zelf in het bezit zijnde van een figuur van dame van middelbare leeftijd.
Persoonlijke aanval! Hoi hoi hoi! Dat kan ik ook... Maar ik doe het niet. Omdat ik daar ver boven sta.

Dat je er uberhaupt aan dénkt dat de figuren van de 'dames' aanleiding zijn voor Zoë om ze niet te mogen, is voor mij voldoende om te realiseren dat jij die jaloezie misschien herkent en projecteert op Zoë. Ik had daar nog niet eens bij stilgestaan.

pi_379696
quote:
Op 04 oktober 2000 10:24 schreef kijknooit het volgende:
In reactie op Tiki:

Je eindconclusie klopt niet want Aminata heeft Zoe nog nooit genomineerd.
Het "warm" overkomen komt op mij vooralsnog over als passief, hypocriet, labiel (t.o.v. mannen) en jaloers (op andere vrouwen). Met holle ogen heb ik geen probleem als de vrouw in kwestie toont daarachter wel over hersenen en karakter te beschikken. Van sommige figuren in de bus zou ik ook holle ogen krijgen....


Sorry, foutje mijnerzijds dat Aminata Zoe nog nooit genomineerd heeft. Ik weet niet meer precies wie nou exact wie heeft genomineerd.
De rest, daar sta ik nog steeds achter, hoewel dat 'hol-ogige' idd niet relevant is.
Zoe hypocriet??? Argumenten graag.

Verder, gezien de overige reacties in dit topic. Je kunt als vrouw blijkbaar niet zeggen dat je een andere (mooie) vrouw arrogant vindt. Meteen conclusie: jaloers. Wat een onzin. Zeker in dit geval Zoe versus (mooie maar arrogante) Aminata. Zoe heeft nl. ook een erg knap koppie .

Arrogantie zegt niets over hersens en karakter. Kan allemaal heel goed samen gaan.

P.s. Tiki = vrouw, die niets tegen mooie, intelligente en karaktervolle vrouwen heeft, integendeel!. Heb wel iets tegen onnodig kwetsen van anderen en daar heeft Aminata m.i. zich schuldig aangemaakt.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_381416
quote:
Op 05 oktober 2000 13:38 schreef tiki het volgende:
[knip]
Verder, gezien de overige reacties in dit topic. Je kunt als vrouw blijkbaar niet zeggen dat je een andere (mooie) vrouw arrogant vindt. Meteen conclusie: jaloers. Wat een onzin. Zeker in dit geval Zoe versus (mooie maar arrogante) Aminata. Zoe heeft nl. ook een erg knap koppie .
[knip]
Mee eens, viel me eerder in BB topic ook al op dat je als vrouw over bijv. Kim niets negatiefs 'mag' zeggen.

Ik vind het van grote bekrompenheid getuigen om meteen maar te denken dat de 'commentator' in kwestie dan jaloers is. Wij vrouwen hebben toch wel meer in petto dan alleen die oppervlakkige stereotiepen?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')