zeg het Gwn, nu wil ik het weten ook, als is het het gemeenste wat je kom verzinnen, ik kan het hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:04 schreef AdoraBelle het volgende: [..] Ik zou iets zeggen, maar ik houd me in. Want jij bent wel lief soms. Maar niet dom voelen... heb ik toch ook weleens?
Als je 21+ bent mag je een intelligentietest afnemen om te kijken of je geschikt bent voor hbo, heb hem al een keer gedaan maar dat zegt dus niks jammer genoeg.. je moet voor elke studie apart telkens weer een 21+ toets doenquote:
wat stomquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je 21+ bent mag je een intelligentietest afnemen om te kijken of je geschikt bent voor hbo, heb hem al een keer gedaan maar dat zegt dus niks jammer genoeg.. je moet voor elke studie apart telkens weer een 21+ toets doenheel hatelijk maargoed.
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik houd zelf wel van leren en kennis vergaren. Ik heb er alleen moeite mee dat je op school juist vooral beoordeeld wordt op hoe goed je kunt documenteren en niet op hoeveel je echt geleerd hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt, zou ook echt wel een mental breakdown zijn als ik te horen kreeg dat ik niet meer kan studeren
Jup, en niet zo goedkoop, Je betaald er 100-150 euro voor. En je moet je dus maanden eerder al inschrijven, wat ik niet gedaan heb omdat als je net een maand gestopt bent met je studie, je je daar niet echt mee bezig houdtquote:
Oh, is dat dombo mijn nieuwe bijnaam geworden ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
zeg het Gwn, nu wil ik het weten ook, als is het het gemeenste wat je kom verzinnen, ik kan het hebben.
Ja, dombo.
Wat was je vorige opleiding dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik houd zelf wel van leren en kennis vergaren. Ik heb er alleen moeite mee dat je op school juist vooral beoordeeld wordt op hoe goed je kunt documenteren en niet op hoeveel je echt geleerd hebt.
Nouja en daarnaast ben ik er nog niet uit wat ik nou echt wil. Mijn vorige opleiding beviel niet zo en ik weet nu even niet wat ik wil gaan doen qua school.
haha en wie betaalt dat allemaalquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup, en niet zo goedkoop, Je betaald er 100-150 euro voor. En je moet je dus maanden eerder al inschrijven, wat ik niet gedaan heb omdat als je net een maand gestopt bent met je studie, je je daar niet echt mee bezig houdt
Niet zelfgemaakt dus?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh en Letmein, ik heb de kapsalon zelf gehaald
jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was nogal nerdy... moet ik die echt noemen?.
In Emmen welquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet zelfgemaakt dus?
En jan dat gewoon op dinsdagnacht?
nee jouw bijnaam is praat paal met borsen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, is dat dombo mijn nieuwe bijnaam geworden ofzo?.
Nee, je bent dom dus het is logisch dat je je dom voelt.
dmquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha en wie betaalt dat allemaal
heb je eigenijk een baan?
Ik weet niet wat erger isquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
nee jouw bijnaam is praat paal met borsen.
Nooit van gehoord, is dat iets met apps ontwikkelen enzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |