Yeah.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dit is zeker waar. Die dingen zijn ook alleen tof als ze optrekken eigenlijk
Zelfde met musclecars etc
Ja man.quote:
Vet man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:00 schreef Pastapipos het volgende:
Laatste vid![]()
Zit wel iets kleinere uitlaat op die in de video, maar dat geluid van die motor in stationair alleen al geeft mij een bigi bana
Sure? Die vent uit de OP is 30 cm of zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Er traint een gast in de gym die aan hetzelfde lijdt/iets soortgelijks als gym mascotte?
Zijn ziek veel remakes/tributes van, waaronder van honda geloof ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vet man.Je ziet die stijl motoren nog best veel rijden trouwens.
Inderdaad alpha as fuck.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zijn ziek veel remakes/tributes van, waaronder van honda geloof ik.
Ze worden ook nogsteeds gemaakt
[ afbeelding ]
Leraar op m'n school heeft van zelfde bonneville als ik heb een soort harley achtige cruiser gemaakt. Zelf lage achterkant erop gelast enzo. Niks voor mij though, maar wel vet.
Goed gedaan menneke. Jij mag blijven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:07 schreef VMSDKR het volgende:
Heb er wat neergekwakt, zal wel goed zijn.
Thanks man. Who'se awesome? You're awesome.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goed gedaan menneke. Jij mag blijven.
http://motor.marktplaza.n(...)-2-2012-25664718.htmquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad alpha as fuck.Wat mag zo'n ding nieuw nou kosten dan?
Dat zeker man, dat zeker. Zo'n motor is nou wel ideaal met dit weer though. Gelukkig is leer niet verplicht; volgens mij ga je kapot in zo'n pak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://motor.marktplaza.n(...)-2-2012-25664718.htm
http://www.motorcycliston(...)y_edition/123857/05/
Nog wel een aardig prijskaartje opzich, kan je een leuk autootje voor halen
Haha idd. Denk dat ik op Triumph nog wel zonder pak zou durven bij rustig rijden maar die bmw totaal niet. Toch net een stuk zwaarder en hogerquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zeker man, dat zeker. Zo'n motor is nou wel ideaal met dit weer though. Gelukkig is leer niet verplicht; volgens mij ga je kapot in zo'n pak.
dacht een vriend van mij ook totdat er een scooter tegen hem opbotste, lekker over het asfalt schavenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zeker man, dat zeker. Zo'n motor is nou wel ideaal met dit weer though. Gelukkig is leer niet verplicht; volgens mij ga je kapot in zo'n pak.
True, true.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Haha idd. Denk dat ik op Triumph nog wel zonder pak zou durven bij rustig rijden maar die bmw totaal niet. Toch net een stuk zwaarder en hoger
Rustigggggquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:15 schreef VMSDKR het volgende:
Toch maar een nieuwe poging doen tot slapen. GN maatjes.
Ja, dat zijn nou net die dingen die kut zijn man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht een vriend van mij ook totdat er een scooter tegen hem opbotste, lekker over het asfalt schaven
Zie mensen ook wel eens in hemdjes rijdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht een vriend van mij ook totdat er een scooter tegen hem opbotste, lekker over het asfalt schaven
Ach, soms zie je zelfs dat die hele helm eraf flikkert. Volgens mij kan het zelfs zo extreem gaan dat je hele kop eraf gerukt wordt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:20 schreef Pastapipos het volgende:
Of als je zo'n helm hebt zonder kin (dus geen integraalhelm/systeemhelm) eb daarmee met je kin over het asfalt schaaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |