PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
hmm kan best, was er ook mee gekapt nadat ik een bepaald level maar niet voorbij kwamquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dat spel lijkt me fucking moeilijk
Schijnt 1 van de beste ps2 spellen te zijn. Maar na 8 jaar ziet het er wel heel verouderd uit natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben jij nu al overgestapt
Ik heb een deel van die walkthrough gekeken maar ik vond er niet veel aan
Bale.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:34 schreef TBakkert het volgende:
'Nani of IF Kagawa?' that's the question.
Assaidiquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:34 schreef TBakkert het volgende:
'Nani of IF Kagawa?' that's the question.
wel fifa 14 halen voor ps3 hequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:33 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Schijnt 1 van de beste ps2 spellen te zijn. Maar na 8 jaar ziet het er wel heel verouderd uit natuurlijk.
Ik had vorig jaar al een ps3 gekocht. Maar na Fifa 12 speelde ik er amper op. Vorige week na lange tijd mn ps3 weer aangezet voor The Last of Us. Ook gelijk een ps+ abo genomen voor Uncharted 3
Dat wist ik, maar dat PS abbo nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:33 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Schijnt 1 van de beste ps2 spellen te zijn. Maar na 8 jaar ziet het er wel heel verouderd uit natuurlijk.
Ik had vorig jaar al een ps3 gekocht. Maar na Fifa 12 speelde ik er amper op. Vorige week na lange tijd mn ps3 weer aangezet voor The Last of Us. Ook gelijk een ps+ abo genomen voor Uncharted 3
Haha verkeerde smileyquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dat PS abbo niet
Valt het tegen ja?
Lol, maar 40 Gb is dan ook nogalquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:46 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Haha verkeerde smiley. Het downloaden ervan duurde alleen 3x zo lang als op de xbox. 12 uur nodig voor 40gb.
Ik mag toch hopen dat TOTS Jackson morgen komtquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:52 schreef ThadCastle het volgende:
Komt er morgen (vandaag) een TOTS of is dat niet bekend?
Kan je nagaan als MS in de toekomst verder wil gaan zonder de Blu-ray schijven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol, maar 40 Gb is dan ook nogalOp die manier heeft een game kopen via download ook weinig zin
Hopelijk een Zuid Europa TOTS, Portugal/Liga adelante/SerieBquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat TOTS Jackson morgen komt
Er komen er maar 8quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hopelijk een Zuid Europa TOTS, Portugal/Liga adelante/SerieB
en dan Scandinavie/Rusland/Korea/Zuid Afrika
Je bedoelt een nieuwe voeding, en in een normale PC? Heb ik een keer moeten doen, is heel makkelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe moeilijk is het voor een computerleek om een PSU te vervangen?
ja nieuwe voeding, deze overheat al als je een game speeltquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:04 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je bedoelt een nieuwe voeding, en in een normale PC? Heb ik een keer moeten doen, is heel makkelijk.
Er zijn er al 8 geweest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nog 1? Dan zijn het die ik net noemde samen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |