Wees blij. Het gaat erom wie de grootste aandachtshoer is. Tenminste, ik ben er nog niet helemaal over uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
Volgens mij zijn nu zo'n beetje alle vrouwelijke KLB-users wel genoemd in de poll.![]()
![]()
Ik voel me gepasseerd. Ik ga wel terug naar ONZ
Stelletje BUITENSLUITERS
jij staat er ook niet in. hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wees blij. Het gaat erom wie de grootste aandachtshoer is. Tenminste, ik ben er nog niet helemaal over uit.
Wanneer ga jij weer weg?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wees blij. Het gaat erom wie de grootste aandachtshoer is. Tenminste, ik ben er nog niet helemaal over uit.
Ga maar snel weg want je hoort hier ook niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
Volgens mij zijn nu zo'n beetje alle vrouwelijke KLB-users wel genoemd in de poll.![]()
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
Nou, daar ben ik dus ook nog niet helemaal over uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij staat er ook niet in. hoe voelt dat nou?
jij viezerikquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ga maar snel weg want je hoort hier ook niet.
Zolang ik nog niet word aangedragen voor dit soort nominaties denk ik dat men hier weinig last heeft van moi XDquote:
Disney XD?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet word aangedragen voor dit soort nominaties denk ik dat men hier weinig last heeft van moi XD
Is trouwens niet helemaal waar. Ik ben ook niet genomineerd, maar word ook als een last ervaren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet word aangedragen voor dit soort nominaties denk ik dat men hier weinig last heeft van moi XD
Dat weet je omdat iemand dat waarschijnlijk toch benoemd heeft. Tot nu toe weinig klachten hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is trouwens niet helemaal waar. Ik ben ook niet genomineerd, maar word ook als een last ervaren.
iemand?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat weet je omdat iemand dat waarschijnlijk toch benoemd heeft. Tot nu toe weinig klachten hier.
Begrijp ik. Veel plezier daarquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
Ik hou je niet tegen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hou me juist tegen. Ik wil niet weg
Draag je tas naar beneden en hou de deur voor je open.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hou me juist tegen. Ik wil niet weg
Heb je op me gestemd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Draag je tas naar beneden en hou de deur voor je open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |