Dude, heb je issues ofzo dat je nooit normaal kan reageren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik had de poll toen nog niet zien staan, ik heb gestemd op de allergrootste flikker van het forum.
Vindt jij Nikonlover geen flikker dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dude, heb je issues ofzo dat je nooit normaal kan reageren?
Ik dacht dat je het over iemand anders had..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vindt jij Nikonlover geen flikker dan.
vindquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vindt jij Nikonlover geen flikker dan.
Het hebben van een piemel heeft niks te maken met of je wel of niet een wijf kunt zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef Twiitch het volgende:
waarom wint nikonlover, die heeft toch een piemel?
ik stem dan wel op jou ok?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef ZarB het volgende:
Ik vind de posts hier nogal verwarrend. De één stemt op iemand met als reden dat ie diegene leuk vindt en de ander stemt met de reden dat iemand niet leuk is. Wat IS DIT VOOR FLUTONDERZOEK?!
dat is wel een goed puntquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Het hebben van een piemel heeft niks te maken met of je wel of niet een wijf kunt zijn.
Maar laat zich keer op keer weer uitwonen door mannen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef Twiitch het volgende:
waarom wint nikonlover, die heeft toch een piemel?
Denken dat ik een man benquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik wist niet dat AdoraBelle een man is, maar als het een man is dan is het zeker een flikker.
Maar met de allergrootste flikker van het forum doel ik natuurlijk op Nikonlover.
Nou dat ligt er helemaal wat we met dit onderzoekje willen aantonen natuurlijk. Vooralsnog is het me niet helemaal duidelijk. Ergens zit de biasssssquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
ik stem dan wel op jou ok?
[..]
dat is wel een goed punt
Moet je niet tegen mij zeggen, ik weet van niets.quote:
Super-girl ??????????????????????????????????????quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:57 schreef Piger het volgende:
Adorabelle komt bij mij over als een manwijf/kampwijf
Sanasoufi zit wel enorm om aandacht te zeiken, maar is het wel vrouwelijk?
Nikonlover is gewoon een flikker en komt daardoor het meest in de buurt van aandachtshoer
Brintneycheers is niet zo irritant omdat het er zo dik op ligt.
Aberkullie is gewoon een slet/hoer, maar niet om de aandacht.
Super-girl is lief, maar dat ligt voornamelijk aan haar UI.
Meloewa wil wel aandacht, maar probeert het zielige meisje te spelen.
Wat erger is, is dat de meeste het vrouwenicoontje [ afbeelding ] niet waard zijn. Omdat je iets vrouwelijks verwacht maar daadwerkelijk zoiets krijgt:
[ afbeelding ]
nou enquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Super-girl ??????????????????????????????????????
Je bent toch ook een vent?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
Volgens mij zijn nu zo'n beetje alle vrouwelijke KLB-users wel genoemd in de poll.![]()
![]()
Ik voel me gepasseerd. Ik ga wel terug naar ONZ
Stelletje BUITENSLUITERS
lafaardquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
Volgens mij zijn nu zo'n beetje alle vrouwelijke KLB-users wel genoemd in de poll.![]()
![]()
Ik voel me gepasseerd. Ik ga wel terug naar ONZ
Stelletje BUITENSLUITERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |