abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:25:13 #251
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_157072418
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:32 schreef LostFormat het volgende:
Ook ik vraag me af wat het bordspeltopic in MEN doet.

Het gaat er niet om dat we tussen topics staan die ons niet liggen. Het gaat er om dat we totaal onvindbaar zijn.
Wederom wordt hier zwaar overdreven. Een actief topic staat gewoon boven in de actieve topics. Open je een nieuw deel, dan staat het gewoon bovenaan de nieuwe topics. In MEN komen genoeg users, dus ook daar staan actieve topics gewoon in de picture. Als je een discussie wil voeren, prima, maar kom alsjeblieft niet met dit soort onzinnige argumenten aanzetten. Dan ben ik er snel klaar mee.
quote:
Wij bordspel enthousiastelingen dragen graag onze hobby uit. Hier kunnen we nieuwe aanwas wel vergeten.

[..]

Ik vind dit ronduit beledigend.
Beledigd omdat een topic naar een ander forum verplaatst wordt? Ook voor jou het advies om het wat minder persoonlijk te nemen.
quote:
Mag ik hier jullie redenatie over horen?
Bordspellen is gezellig met elkaar spellen spelen. Precies wat hier in MEN ook gebeurt. Bij videogames is dat af en toe ook het geval, maar over het algemeen gewoon niet. Dus past het beter in MEN dan in GAM.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 22:00 schreef Young_David het volgende:
Dank voor de wat meer serieuze reactie.
De reactie was net zo serieus als de voorgaande, alleen wat uitgebreider.
quote:
Maakt niet dat ik het met je eens ben. Ik blijf het raar vinden dat een forum wat onderscheid maakt tussen muziek (MUZ), festivals (FES), talentenjachten (TAL) en het Eurovisie Songfestival (ESF) niet de verschillen weet tussen een forumspel en een fysiek spel.
Ik blijf het raar vinden dat je denk dat we het verschil niet weten. Dit is een bewuste keuze geweest.
quote:
Maar goed, wellicht dat dat inzicht nog komt als de moderators er na een tijdje achter komen dat ze een appels-en-peren-forum hebben.
Zou kunnen. Zou ook kunnen dat jij er na een tijdje achter komt dat dit helemaal nog niet zo'n slecht idee was. De tijd zal het leren :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_157072786
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 22:25 schreef Bart het volgende:

[..]

Wederom wordt hier zwaar overdreven. Een actief topic staat gewoon boven in de actieve topics. Open je een nieuw deel, dan staat het gewoon bovenaan de nieuwe topics. In MEN komen genoeg users, dus ook daar staan actieve topics gewoon in de picture. Als je een discussie wil voeren, prima, maar kom alsjeblieft niet met dit soort onzinnige argumenten aanzetten. Dan ben ik er snel klaar mee.
Ik zeg hoe ik over de verplaatsing denk. In MEN staan postopkrik woordspelletjes. Hier wordt gepost om het posten. Een willekeurige forum user zal hier niet snel binnenlopen en blijven hangen omdat hier zoveel kwaliteit staat. Nogmaals mijn mening. Het is leuk dat jij daar klaar mee bent maar als mod zou je open moeten staan voor kritiek.

quote:
Beledigd omdat een topic naar een ander forum verplaatst wordt? Ook voor jou het advies om het wat minder persoonlijk te nemen.
Nee, beledigend omdat jij bordspellen vergelijkt met de topics die hier staan. Woordspelletjes op een forum zijn niet te vergelijken met bordspellen. Bordspellen zijn op dit moment super divers, al jaren aan het groeien en een sociaal gebeuren waar je met elkaar in levende lijve rond de tafel zit. Ik snap dat het jullie intentie is om MEN breder te trekken maar het is jammer dat ons topic daar de dupe van is.

[ Bericht 0% gewijzigd door LostFormat op 24-10-2015 22:48:01 ]
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 25 oktober 2015 @ 08:04:05 #253
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_157077836
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 22:39 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ik zeg hoe ik over de verplaatsing denk. In MEN staan postopkrik woordspelletjes. Hier wordt gepost om het posten. Een willekeurige forum user zal hier niet snel binnenlopen en blijven hangen omdat hier zoveel kwaliteit staat. Nogmaals mijn mening. Het is leuk dat jij daar klaar mee bent maar als mod zou je open moeten staan voor kritiek.
Ik sta altijd open voor kritiek. Maar niet voor onzin. In MEN staan geen postopkrik woordspelletjes. Hier staan o.a. woordspelletjes. Hier wordt niet gepost om het posten, hier wordt gepost om met elkaar spelletjes te spelen. In diverse vormen, waaronder een kennisquiz, diverse streetviewquizzen, een Wordfeudcompetitie, en ja, ook woordspelletjes. Dat jij die woordspelletjes niet leuk vindt is je goed recht, maar dat maakt het geenszins postopkriktopics. Dus als je meer users in MEN wil hebben en daarmee in je favoriete spellentopic, dan kun je daar zelf voor zorgen door te stoppen met verkondigen dat in MEN alleen maar trieste postopkriktopics staan.
quote:
[..]

Nee, beledigend omdat jij bordspellen vergelijkt met de topics die hier staan. Woordspelletjes op een forum zijn niet te vergelijken met bordspellen. Bordspellen zijn op dit moment super divers, al jaren aan het groeien en een sociaal gebeuren waar je met elkaar in levende lijve rond de tafel zit. Ik snap dat het jullie intentie is om MEN breder te trekken maar het is jammer dat ons topic daar de dupe van is.
De spellen in MEN zijn ook divers, ware het niet dat jij alles oversimplificeert tot simpele postopkrik woordspelletjes. Dan is het inderdaad ontzettend moeilijk om de overeenkomst te zien tussen wat er in MEN gebeurt, en wat er om een tafel met een bordspel erop gebeurt. En als je serieus van mening bent dat jouw topic daar de dupe van is, dan is dat heel jammer, maar daar kan ik dan verder niets aan doen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_157079025
quote:
In MEN staan geen postopkrik woordspelletjes.
:D :'( :D

Woordensamenstelspel #1128
Alfabetspel #41
Het username Lepel-topic #20
Woordslang #86
Verander een letter expert (7lettereditie) #25
Verander één letter. Expert # 43 (8 letters)
Verander één letter: Expert #88 (9 letters)
Verander één letter: Expert #30 (10 letters)
Woordassociatiespel #802
Televisielepeltopic #74.
Verander één letter: starter #308 (6 letters)
Sportlepeltopic # 44
Buitenlandse steden lepeltopic #175
Nederlandse Plaatsnamen lepeltopic #84
Dierenlepeltopic #94
Merken lepeltopic #74
Filmlepeltopic #13
Track name lepeltopic #9
VBL Lepeltopic # 76
Verander één letter: starter #320 (5 letters)
Zanger(essen) /bands lepeltopic #132
Verander één letter: starter #300 (4 letters
Weerlepeltopic # 8
3 letters lepelen (algemeen) #19
2 letters lepelen (algemeen) #33 Next
Voetballerslepeltopic Deel 9.
Gamelepeltopic #4 Game on!
Meisjesnamenlepeltopic #171 en weer verder
Radio-Lepeltopic
Het Grote Geschiedenislepeltopic #16
Jongensnamenlepeltopic #222
Hondennamen lepeltopic
Lepeltopic met plaatjes # 21
Filmlepeltopic met afbeeldingen.
Muzieklepeltopic #3
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 25 oktober 2015 @ 10:05:46 #255
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_157079054
quote:
10s.gif Op zondag 25 oktober 2015 10:04 schreef LostFormat het volgende:

[..]

:D :'( :D

Woordensamenstelspel #1128
Alfabetspel #41
Het username Lepel-topic #20
Woordslang #86
Verander een letter expert (7lettereditie) #25
Verander één letter. Expert # 43 (8 letters)
Verander één letter: Expert #88 (9 letters)
Verander één letter: Expert #30 (10 letters)
Woordassociatiespel #802
Televisielepeltopic #74.
Verander één letter: starter #308 (6 letters)
Sportlepeltopic # 44
Buitenlandse steden lepeltopic #175
Nederlandse Plaatsnamen lepeltopic #84
Dierenlepeltopic #94
Merken lepeltopic #74
Filmlepeltopic #13
Track name lepeltopic #9
VBL Lepeltopic # 76
Verander één letter: starter #320 (5 letters)
Zanger(essen) /bands lepeltopic #132
Verander één letter: starter #300 (4 letters
Weerlepeltopic # 8
3 letters lepelen (algemeen) #19
2 letters lepelen (algemeen) #33 Next
Voetballerslepeltopic Deel 9.
Gamelepeltopic #4 Game on!
Meisjesnamenlepeltopic #171 en weer verder
Radio-Lepeltopic
Het Grote Geschiedenislepeltopic #16
Jongensnamenlepeltopic #222
Hondennamen lepeltopic
Lepeltopic met plaatjes # 21
Filmlepeltopic met afbeeldingen.
Muzieklepeltopic #3
Je post een mooie lijst met woordspelletjes, en geen enkel postopkrik woordspelletje. Bedankt voor het verduidelijken van mijn punt :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_157080419
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 10:05 schreef Bart het volgende:

[..]

Je post een mooie lijst met woordspelletjes, en geen enkel postopkrik woordspelletje. Bedankt voor het verduidelijken van mijn punt :).
Hoe definieer jij postopkrikspelletjes dan wel?
జ్ఞ‌ా
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:09:41 #257
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_157081207
quote:
14s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef µ het volgende:

[..]

Hoe definieer jij postopkrikspelletjes dan wel?
Niet. Je hebt postopkriktopics en je hebt spelletjestopics. Die twee zijn niet verenigbaar.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 12:25:21 #258
382129 crew  Donna
pi_157081613
Misschien moet de FAQ nog wat duidelijker aangepast worden. Dus niet pas als laatste vermelden dat het 'ook voor praten over spellen' is. Maar dat en beetje één maken samen.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:34:22 #259
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_157081846
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:25 schreef DonnaRush het volgende:
Misschien moet de FAQ nog wat duidelijker aangepast worden. Dus niet pas als laatste vermelden dat het 'ook voor praten over spellen' is. Maar dat en beetje één maken samen.
Goed idee, ik zal een en ander proberen te verduidelijken :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_157143921
Kan dit aan de OP worden toegevoegd? MEN / Woordassociatiespel #803
Welkom bij het zoveelste deel van het Woordassociatiespel! *O*

Het doel:
Maak een keten van woorden. Het is de bedoeling dat woorden qua semantiek op elkaar aansluiten (ironie is natuurlijk ook een prima oplossing).

DO'S:
Quoot in je reactie altijd het woord waarop je voortborduurt, dit komt het overzicht ten goede. Mocht je (onverhoopt) een te late post plaatsen, edit deze dan aub zodat het geheel overzichtelijk blijft. Woorden dienen bij voorkeur Nederlandstalig te zijn, maar slang kan altijd. In de FIPO hoeft niet gequoot te worden. Een fatsoenlijke openingspost is een must, zodat ook nieuwe spelers de regels kunnen lezen en leren!

DONT'S:
GEEN associatie met NAMEN! Beperk je reactie zoveel mogelijk tot één woord.
Mensen die alleen maar hier komen om het topic te verstieren, kunnen beter in de zandbak gaan spelen. Als je te laat bent met posten, dan moet je je post editten (weghalen) en dus niet wijzigen, waardoor het lijkt of de volgende te laat is!

Wil iemand bij een bepaald woord een kleine uitleg geven, doe dit dan in een subtekst of een spoiler.
Zo blijft het spel leesbaar en overzichtelijk.

Laatste woord:
  † In Memoriam † dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:19:24 #261
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157145775
Ja hoor, geen punt. Ook geen komma trouwens. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_157146005
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ja hoor, geen punt. Ook geen komma trouwens. :)
^O^

Zal straks nog even wat andere topics bekijken. :7
pi_157151315
Kan bij deze topics ook de OP aangepast worden?

MEN / Verander één letter: starter #301 (4 letters)
MEN / Verander één letter: starter #320 (5 letters)
MEN / Verander één letter: starter #308 (6 letters)
MEN / Verander een letter expert (7lettereditie) #25
MEN / Verander één letter. Expert # 43 (8 letters)
MEN / Verander één letter: Expert #88 (9 letters)
MEN / Verander één letter: Expert #30 (10 letters)

Welkom bij "Verander één letter"! Spel

Hierbij de algemene spelregels:
Dit spel gaat als volgt: men leest het woord van de laatste poster.
Dan verandert men één letter van het woord zodat er een compleet nieuw woord ontstaat.
Het woord moet steeds hetzelfde aantal letters blijven bevatten. In de OP is te zien om hoeveel letters het gaat.

Tevens is het niet gewenst woorden te gebruiken die niet in de Van Dale terug te vinden zijn,
of zelfverzonnen woorden te gebruiken!
Quote het voorgaande woord.

Is iemand anders je voor, edit dan je post (--edit-- neerzetten of --te laat--) en dus niet veranderen
waardoor het lijkt of de volgende te laat is!

Degene die een deel afsluit is in principe ook verantwoordelijk voor het openen van een nieuw topic,
als dit te lang duurt kan een van de andere deelnemers deze rol op zich nemen.

# -Note- Om verwarring te voorkomen is besloten dat de ij telt voor 2 letters.

Eerste woord van dit nieuwe topic is
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2015 @ 00:22:12 #264
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157151747
Ik heb de meeste nu aangepast. Ik kijk morgen wel even of het zo ok is. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 08:50:32 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158072735
Zou de TT van dit topic aangepast kunnen worden in "waar eindelijk weer actief gepost wordt".?

MEN / [AKQ SC] #1661 Waar we Mw MM beterschap wensen
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 7 december 2015 @ 13:55:47 #266
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_158078530
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:50 schreef MaJo het volgende:
Zou de TT van dit topic aangepast kunnen worden in "waar eindelijk weer actief gepost wordt".?

MEN / [AKQ SC] #1661 Op naar de Kerstdagen!
Al met een iets andere titel aangepast door Mark, waarvoor mijn dank!
  † In Memoriam † maandag 7 december 2015 @ 14:31:01 #267
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158079783
Ok, opgelost. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 februari 2016 @ 09:09:26 #268
862 Arcee
Look closer
  maandag 15 februari 2016 @ 09:11:02 #269
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_159929209
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_161365225
Hi, ons bordspeltopic is aan het doodbloeden. Sinds dat het in dit subforum geplaatst is, is het qua posts echt dik achter uit gegaan.

Bordspellen is voor ons een hobby die we graag uitdragen en waar we heel graag nieuwe mensen voor proberen warm te maken. Dit werkt totaal niet in dit subforum. Hier hebben we geen nieuwe aanwas en daarnaast vinden eerdere posters ons topic niet meer.

Kan dit niet net als het magic topic naar een ander subforum verplaatst worden? Ik denk dat we goed in GAM passen. Bordspellen zijn al jaren groeiend, vele zeggen dat dit komt doordat videogamers overstappen op boardgames omdat men weer behoefte heeft om met een groep vrienden aan een tafel te zitten en zo samen een spel te spelen.

Praten over bordspellen hoort niet in een subforum waar spelletjes gespeeld worden.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_161370480
Als Magic in GAM kan, dan bordspelen zeker. Wellicht dat er een 'offline' subforum kan komen. Kunnen topics als Warhammer, D&D, Pokemon TCG ook ergens terecht. Of moeten we dat met de modjes van GAM bespreken?
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:11:20 #272
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_161372507
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2016 23:33 schreef LostFormat het volgende:
Hi, ons bordspeltopic is aan het doodbloeden. Sinds dat het in dit subforum geplaatst is, is het qua posts echt dik achter uit gegaan.
Je kunt gewoon posten, iedereen kan gewoon posten in dat topic, ongeacht het forum waar het in staat. Dat het doodbloedt vind ik als bordspelliefhebber zeer jammer, maar het is toch echt aan de users die in het topic posten om het levendig te houden. En die users zijn er al jaren, en die kunnen gewoon doorposten als het in MEN staat in plaats van in UVT.
quote:
Bordspellen is voor ons een hobby die we graag uitdragen en waar we heel graag nieuwe mensen voor proberen warm te maken. Dit werkt totaal niet in dit subforum. Hier hebben we geen nieuwe aanwas en daarnaast vinden eerdere posters ons topic niet meer.
Eerdere posters hebben het topic in hun MyAT dus die zouden het moeten kunnen vinden ongeacht het forum waar het topic staat.
quote:
Kan dit niet net als het magic topic naar een ander subforum verplaatst worden? Ik denk dat we goed in GAM passen.
GAM is voor digitale spellen.
quote:
Bordspellen zijn al jaren groeiend, vele zeggen dat dit komt doordat videogamers overstappen op boardgames omdat men weer behoefte heeft om met een groep vrienden aan een tafel te zitten en zo samen een spel te spelen.

Praten over bordspellen hoort niet in een subforum waar spelletjes gespeeld worden.
We hebben dit destijds achter de schermen besproken, het hoort naar onze mening meer in een forum waar men spelletjes met elkaar speelt, dan een forum over digitale games. Daarnaast denk ik niet dat een topic opeens tot leven komt als het ergens anders staat.

Maar ik zal het nogmaals aankaarten, ook weer bij de GAM-mods.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_161379080
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:11 schreef Bart het volgende:

[..]

Je kunt gewoon posten, iedereen kan gewoon posten in dat topic, ongeacht het forum waar het in staat. Dat het doodbloedt vind ik als bordspelliefhebber zeer jammer, maar het is toch echt aan de users die in het topic posten om het levendig te houden. En die users zijn er al jaren, en die kunnen gewoon doorposten als het in MEN staat in plaats van in UVT.

[..]

Eerdere posters hebben het topic in hun MyAT dus die zouden het moeten kunnen vinden ongeacht het forum waar het topic staat.

[..]

GAM is voor digitale spellen.

[..]

We hebben dit destijds achter de schermen besproken, het hoort naar onze mening meer in een forum waar men spelletjes met elkaar speelt, dan een forum over digitale games. Daarnaast denk ik niet dat een topic opeens tot leven komt als het ergens anders staat.

Maar ik zal het nogmaals aankaarten, ook weer bij de GAM-mods.
Wellicht dat GC beter is? Ik gooi maar wat op..

Ik snap de redenatie van het bordspeltopic in dit subforum toen UVT uitgekleed werd. Maar nu we een half jaar verder zijn, vind ik het wel de tijd om te kijken of het echt werkt. Als ik nu snel de topiclijst van MEN bekijk dan zijn we met het wordfeud en een nieuw schaaktopic de enige topics die geen forumspelletjes zijn. Onvindbaar voor nieuwelingen, ook door het posttempo van de andere topics. Dat blijkt ook uit het aantal posts. Het staat echt stil sinds de verplaatsing.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 12 april 2016 @ 19:14:49 #274
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_161379791
Klopt. Maar ik betwijfel ten zeerste dat het topic verplaatsen naar een ander forum opeens meer topics over bordspellen gaat opleveren, en dat het bordspellentopic opeens drukker gaat worden. Maar we zijn in beraad achter de schermen :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:01:24 #275
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_161383029
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:14 schreef LostFormat het volgende:
Schop in dit kansloze subforum.
Als ik dit soort posts zie ligt het stilvallen van een topic eerder aan je eigen mentaliteit dan aan het forum waarin het topic staat. Beetje kinderachtig.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')