Het aantal mensen die zo zelfverzekerd was als jij en die er meer dan 3 keer over heeft gedaan is overigens ook niet meer te tellen hoor, ik zou maar eens een toontje lager zingen. Je hebt in feite nog minder dan degene die je probeert af te zeiken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:36 schreef Braddie het volgende:
Heb misschien wel een lange weg te gaan, maar ik zit zelf niet meer gespannen in de auto/met zenuwen/stress. Rij juist heel relaxed, en m`n instructeur vond ook vandaag dat ik heel erg goed reed
ik had 20 december examen. 16u les gehad, totaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
20 oktober begonnen, 16 november examen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sta er niet lang bij stil. Maar ik vind het gewoon absurd.
5x gezakt voor d`r praktijk+ Die lessen...
Ze moeten een regel invoeren. 3x gezakt voor je praktijk = geen rijbewijs. Of zo
Okee jongen!!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies.
Als je nou 1 of 2x zakt, dat kan gebeuren.. zenuwen.
Maar 80 lessen van 2 uur (160 uur....) en dan nóg 5x zakken voor je praktijk.
Dan kan je gewoon niet auto rijden, vraag me echt af hoe dit persoon in de auto zit, waarschijnlijk zo gespannen als het touw van een koorddanserres..
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:10 schreef Braddie het volgende:
Ging wel primaMuziekje aan, check. Chickies checken, check.
Ging 1 dingetje mis, weer door m`n overzicht. instructeur zegt " Ja, ga hier maar naar rechts " Dus ik ga daar naar rechts, wil ik zo een fiets pad opduikenDus ik.. oeps, je bedoelde de rechts 1tje verder zeker?
_______!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:05 schreef Braddie het volgende:
Heb denk ik wel 50-60 les uur nodig.
Helaas..
Maargoed, beter laat dan nooit.
Totdat jou hetzelfde overkomt, natuurlijk. Dan ligt het zogenaamd aan het CBR.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sta er niet lang bij stil. Maar ik vind het gewoon absurd.
5x gezakt voor d`r praktijk+ Die lessen...
Ze moeten een regel invoeren. 3x gezakt voor je praktijk = geen rijbewijs. Of zo
Niet overal zijn de lessen 2 uur slimpie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:23 schreef Braddie het volgende:
Sprak net een kennis van me, die had 80!!! lessen. Nee, niet les uur.. LESSEN!
Ik moest lachen om het woord perennerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:08 schreef Nielsch het volgende:
Foto van TS gespot, wat een ontzettende perennerd met die puistenkop. En dan commentaar hebben op anderen.
Een googlesearch naar het woord perennerd leidt tot de conclusie dat dit woord Nielsch' paradepaardje is sinds 2008.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het woord perennerd.
Ja dat houd ik allemaal niet bij hoor, ik spendeer gelukkig nog steeds 95% van mijn tijd buiten internet (inclusief Fok!).quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Een googlesearch naar het woord perennerd leidt tot de conclusie dat dit woord Nielsch' paradepaardje is sinds 2008.
Nepperennerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja dat houd ik allemaal niet bij hoor, ik spendeer gelukkig nog steeds 95% van mijn tijd buiten internet (inclusief Fok!).
Zo, heel zelfverzekerd ben ik niet hoor. Er gaan nog zat kleine dingetjes fout (Versnelling verkeerd.. aflaten slaan, niet genoeg kijken, niet ver genoeg vooruit kijken, inschatten)quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het aantal mensen die zo zelfverzekerd was als jij en die er meer dan 3 keer over heeft gedaan is overigens ook niet meer te tellen hoor.
Iemand proberen te imiteren leidt tot een resultaat dat zelden kan tippen aan het origineel.quote:
MIsschien een perennerd met een puistenkop. Maar hebben we het daar over?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:08 schreef Nielsch het volgende:
Foto van TS gespot, wat een ontzettende perennerd met die puistenkop. En dan commentaar hebben op anderen.
Gelukkig spendeer jij maar 5% van je tijd op internet. Onguur sujet dat je bent.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iemand proberen te imiteren leidt tot een resultaat dat zelden kan tippen aan het origineel.
Dat zijn geen kleine dingetjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo, heel zelfverzekerd ben ik niet hoor. Er gaan nog zat kleine dingetjes fout (...) niet genoeg kijken, niet ver genoeg vooruit kijken, inschatten)
Kan wel zijn, maar er bestaan nu eenmaal mensen die geen zelfkritiek kennen en ook niet ontvankelijk blijken voor de kritieken van anderen. Zij houden zichzelf dus voor dat het perfect gaat, terwijl dit eigenlijk niet zo is. Op het moment wanneer er een proeve van bekwaamheid -in dit geval het praktijkexamen- plaatsvindt, kan het dus zomaar zijn dat je wel aan je eigen eisen voldoet, maar niet aan die van de examinator oftwel het CBR.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo, heel zelfverzekerd ben ik niet hoor. Er gaan nog zat kleine dingetjes fout (Versnelling verkeerd.. aflaten slaan, niet genoeg kijken, niet ver genoeg vooruit kijken, inschatten)
Maar het gaat nu al wel beter als bijvoorbeeld 2-3 weken geleden, dat merk ik aan mezelf, 3 weken terug zat ik nog zo gespannen als een touw in de auto, en nu zit ik al wel redelijk relaxed in de auto, af en toe (Bij drukke kruispunten/winkelstraatjes) is het nog een beetje zweten soms. Maar meestal gaat het wel *ok*
Laat ik het zo zeggen: Vergeleken met vorige maand rij ik nu een stuk zekerder en durf ik meer. Ik rij defensiever.
Sterke comeback, iets herhalen wat ik zelf al zei...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Gelukkig spendeer jij maar 5% van je tijd op internet. Onguur sujet dat je bent.
Na 25 uur rijles zet je hem nog wel eens in de verkeerde versnelling ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo, heel zelfverzekerd ben ik niet hoor. Er gaan nog zat kleine dingetjes fout (Versnelling verkeerd.. aflaten slaan, niet genoeg kijken, niet ver genoeg vooruit kijken, inschatten)
Maar het gaat nu al wel beter als bijvoorbeeld 2-3 weken geleden, dat merk ik aan mezelf, 3 weken terug zat ik nog zo gespannen als een touw in de auto, en nu zit ik al wel redelijk relaxed in de auto, af en toe (Bij drukke kruispunten/winkelstraatjes) is het nog een beetje zweten soms. Maar meestal gaat het wel *ok*
Laat ik het zo zeggen: Vergeleken met vorige maand rij ik nu een stuk zekerder en durf ik meer. Ik rij defensiever.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
instructeur zegt " Ja, ga hier maar naar rechts " Dus ik ga daar naar rechts, wil ik zo een fiets pad opduikenDus ik.. oeps, je bedoelde de rechts 1tje verder zeker?
_______!
De laatste 10 uur rijles niet meer, maar het gebeurd me nog wel eens dat ik vergeet terug te schakelen van 2 > 1 en dat ie dan afslaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Na 25 uur rijles zet je hem nog wel eens in de verkeerde versnelling ?
Je kan ook in de 2e versnelling wegrijden hoor (:quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
De laatste 10 uur rijles niet meer, maar het gebeurd me nog wel eens dat ik vergeet terug te schakelen van 2 > 1 en dat ie dan afslaat
Dat niet nee.. toegegeven, eigenlijk zit er meer fout dan ik misschien wil toegeven, want inderdaad... het kijken/inzicht zijn geen kleine dingetjes, maar stukje bij beetje gaat ook dat beter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat zijn geen kleine dingetjes.
Er zijn mensen die dit al niet meer hebben na 5 lessen, hun rijbewijs na een jaar en na 3 examens pas halen. Dit zakken kwam bij hun niet door gebrek aan rijvaardigheidskwaliteiten en zegt ook totaal niets over hun carrière als chauffeur. Wil dat er al in bij je of nog niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
De laatste 10 uur rijles niet meer, maar het gebeurd me nog wel eens dat ik vergeet terug te schakelen van 2 > 1 en dat ie dan afslaat
Want? Als ik in de les auto onder de 15 KM rijd in z`n 2 dan gaat ie bokken en móet ik wel terug naar z`n 1.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
Terugschakelen van 2 naar 1? Jij snapt het niet helemaal.
Dat deed ik vanmiddag, kreeg ik nog een compliment van door m`n instructeur " Goed van je dat je vanuit stilstand weg kan rijden in z`n 2quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Je kan ook in de 2e versnelling wegrijden hoor (:
Hoeft niet zolang je niet stilstaat. Dat de auto gaat bokken betekent dat je de koppeling niet onder controle hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want? Als ik in de les auto onder de 15 KM rijd in z`n 2 dan gaat ie bokken en móet ik wel terug naar z`n 1.![]()
Stel ik nader een stoplicht en ik rij weet ik veel... 8, dan scakel ik toch écht terug.
Nee dus, als ie gaat 'bokken' dan kun je ook gewoon de koppeling intrappen en wegrijden door gedoseerd gas te geven en de koppeling met een beetje feeling weer omhoog te halen. En zoals iemand al zei, je kunt in 2 en zelfs vanuit de 3 vanuit stilstand wegrijden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want? Als ik in de les auto onder de 15 KM rijd in z`n 2 dan gaat ie bokken en móet ik wel terug naar z`n 1.![]()
Stel ik nader een stoplicht en ik rij weet ik veel... 8, dan scakel ik toch écht terug.
Vanuit 3?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee dus, als ie gaat 'bokken' dan kun je ook gewoon de koppeling intrappen en wegrijden door gedoseerd gas te geven en de koppeling met een beetje feeling weer omhoog te halen. En zoals iemand al zei, je kunt in 2 en zelfs vanuit de 3 vanuit stilstand wegrijden.
Ze leren je het niet aan misschien, maar het kan weleens verrekte handig zijn, met extreme gladheid bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat deed ik vanmiddag, kreeg ik nog een compliment van door m`n instructeur " Goed van je dat je vanuit stilstand weg kan rijden in z`n 2M`n complimenten. Maar dat mag éigenlijk niet he?
"
Valt wel mee, je moet het wel met beleid doen, echt je gas doseren en je koppelingsplaten niet laten verschroeien. Ik heb het bij 1 auto zelfs vanuit de 4 gedaan net voordat ik hem naar de sloop bracht, de motor klonk toen wel alsof ie het niet fijn vond, maar het lukte wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanuit 3?___! Dat lijkt me dan een héle zware taak voor de motor of niet?
Dat zei m`n instructeur ook.... Dat is het klote.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoeft niet zolang je niet stilstaat. Dat de auto gaat bokken betekent dat je de koppeling niet onder controle hebt.
Toch snap ik je niet TS, je ziet dus zelf kennelijk ook wel in dat nog niet je van het is, je hebt nog nooit examen gedaan, dus je weet niet hoe dat is. En toch heb je al zo een scherp oordeel klaar over mensen die nota bene hun rijbewijs hebben, goede chauffeurs zijn en er wat langer over hebben gedaan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zei m`n instructeur ook.... Dat is het klote.
Combinatie van verkeerde schoenen (Ze zijn serieus 2 maten te groot, dus ik heb niet echt veel gevoel in m`n pedalen..) En de voortuigbeheersing die dan toch nog te kort schiet..
Nee, maar ik heb nogal een brede voet... Dus dan is het lastig om schoenen te vinden van maat 45 die goed zitten of zelfs maat 46.. Dus dan kom je bij 47/47.5 uit..quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef Copycat het volgende:
Waarom draag je schoenen van twee maten te groot? In de groei ben je niet meer, lijkt me.
Lichamelijk misschien niet, maar geestelijk moet hij zich nog behoorlijk ontwikkelen vind ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef Copycat het volgende:
Waarom draag je schoenen van twee maten te groot? In de groei ben je niet meer, lijkt me.
Cinquecento staat wel bekend als chickmagnet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef Plantagehouder het volgende:
Denk je dat je straks beter bij de dames ligt met je wagen?
Klopt, ik zie het ook heel duidelijk dat er genoeg aan schort.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch snap ik je niet TS, je ziet dus zelf kennelijk ook wel in dat nog niet je van het is, je hebt nog nooit examen gedaan, dus je weet niet hoe dat is. En toch heb je al zo een scherp oordeel klaar over mensen die nota bene hun rijbewijs hebben, goede chauffeurs zijn en er wat langer over hebben gedaan?
Het examen is niet alleen voertuigbeheersing hè, maar ook verkeersinzicht, het juist interpreteren van borden en dergelijke.
Die Cinq word gesloopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Cinquecento staat wel bekend als chickmagnet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |