Okquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan snap je een beetje hoe de auto werkt en wat je wel/niet kunt doen.
Precies, wil je hulp dan moet je het vragen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:09 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja daarom dus. Als je hulp wil van mijn instructeur moet je daar om vragen en hij zegt verder sowieso de hele les niets. Examen heeft hij mijn hele cursus geen woord over gerept en de TTT ook niet totda tik er over begon de 1na laatste les van mijn pakket. Nu heb ik extra lessen en heeft hij expres mijn examen na zijn vakantie geplant ver ver van nu. Maar hopen dat ik het na 3 weken niet rijden nog kan
Ik heb het geprobeerd te berekenen maar mijn rekenmachine liep vast.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
Moet je nagaan hoe zwaar ts wordt als 'ie eindelijk z'n rijbewijs heeft.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
Moet je nagaan hoe zwaar ts wordt als 'ie eindelijk z'n rijbewijs heeft.
Nee, maar aangezien m`n oom een groot eigen terrein heeft, kan dat primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
alsof je in dat voortuintje met de auto kan rijden
Maak daar maar 30 van.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ver boven het gemiddelde valt heel erg mee.
M`n instructeur zei dat zijn leerlingen gemiddeld 35-40 lesuren nodig hebben.
quote:Nouja, ik leer wat langzamer. Boeiend.
Kneusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
Klacht: Mensen die 1 jaar over hun rijbewijs doen.
Waarom is dat precies een klacht TS? Iedereen heeft toch zijn eigen tempo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
Klacht: Mensen die 1 jaar over hun rijbewijs doen.
Gemiddeld heb je er zo'n 30 tot 35 nodig. Jij zal waarschijnlijk 50 lessen nodig hebben, gezien de manier waarop je jezelf al rijk rekent alvorens je bij het echte werk begint. Even een leuk feitje, er zitten 52 weken in een jaar. Zou jij, TS, 1 les per week krijgen, dan doe je er zelf ook een jaar over.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb zelf net 25 uur er op zitten, nieuw pakket gekocht van 15 uur (Dat maakt dus 40)
M`n instructeur zei dat ik waarschijnlijk 45-50 les uur nodig had en ik dan wel afrijd.
Netzoals de mensen die er een jaar over doen. Dag gegronde klacht.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb het geprobeerd te berekenen maar mijn rekenmachine liep vast.
Jij bent 17? "Kanker knurft" stoer man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:54 schreef theunderdog het volgende:
Ts is een onzeker persoon en probeert nu zijn zelfvertrouwen op te krikken door neer te kijken op mensen die langer lessen dan in zijn ogen wenselijk.
Eigenlijk is ts dus gewoon een onzekere kanker knurft.
hij heb gewoon gelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij bent 17? "Kanker knurft" stoer man.
Hoezo ga je pas in augustus op? Of is het al een tijdje geleden aangevraagd? Anyway, succes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is m`n theorie.
M`n instructeur zegt dat hij er 100% zeker van is dat ik in Augustus met vlag en wimpel slaag.
Maak geen fouten meer, geen ingrepen meer, rij nagenoeg goed
M`n 2e x theorie haal ik hem gewoon. Hell, ik ken mensen die 4-5x over hun Theorie hebben gedaan, Als het nou hun praktijk was, dan had ik nog wel begrepen dat ze een gevaar op de weg zijn.. Maar je theorie.
Het gaat om voortuig beheersing/besturing, dan is je theorie inprincipe niet echt van belang.
Tuurlijk, je moet hem hebben, maar je gaat door het halen van je theorie opeens niet rijden als Schumacher of Barichello
Ja schiet ik niks mee op. Ik vind rijden an sich al doodeng en mijn instructeur wekt alleen maar een geïrriteerde indruk door de reacties die je krijgt als je antwoord krijgt op je vragen. Sowieso geen humor te vinden in zijn werk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, wil je hulp dan moet je het vragen.
Het fijne is dat ik ook gewoon met m`n instructeur praat tijdens het lessen, en dat kan echt over van alles zijn.
Laatst bij een stoplicht remde ik iets te hard, toen zei hij "@#()*$# Doe nou toch eens rustig met die koppeling * Schud me door elkaar * Ik schiet er helemaal vol van"
En toen lagen we zo`n beetje de rest van de rijles dubbel om die opmerking.
En het fijne is ook, het is niet zo`n chaggerijnige vent. *Zet muziek wat harder* * Maakt opmerking over meid van 21+ * * Imiteert soms een surinaams accent * * Heeft een scheithekel aan petjes marokkanen en wilt niet dat ze bij hem komen lessen, omdat je ze heel veel moet afleren *
1) Eerste rijles was op 28 maart. Als je 'm in augustus haalt heeft het sowieso langer dan 4 maanden geduurd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef Braddie het volgende:
Ik leer "Wat" langzamer.. maar heb hem sowieso met 4 maanden wel, niet 10-12
HOmo!quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:12 schreef R-woud88 het volgende:
Rijbewijs gehaald na 24 lesuren, toch best netjes dacht ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |