Geloof ik niks vanquote:
Ohquote:
Beter trek je iemand afquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ohdan zeg je het niet, vroeg het me gewoon ineens af
Neuhquote:
Ja sorryquote:
Je hebt ook altijd wel iets te zeuren he?quote:
Ik vraag me gewoon af waarom je dat niet wil doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd wel iets te zeuren he?
Nou ja, ik zit nu op kantoor he, alleen, valt sowieso weinig te trekken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom je dat niet wil doen
Ik kan 'm gewoon eruit slingeren natuurlijk, kijken wie interesse heeft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit nu op kantoor he, alleen, valt sowieso weinig te trekken.
Logisch!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:59 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, ik zit nu op kantoor he, alleen, valt sowieso weinig te trekken.
Fijn!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Logisch!
Ik snap het nu helemaal na deze onderbouwing
Jij zit in zo'n kantoortuintje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik kan 'm gewoon eruit slingeren natuurlijk, kijken wie interesse heeft.
gekkerdquote:
Oh zo oud al ja? Had jonger gedachtquote:
Omdat ik mijn huid goed verzorgquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zo oud al ja? Had jonger gedacht
Dat zal het zijn.quote:
Ik heb jou al een tijd niet gezien, maar ik geloof je op je woord.quote:
Dat is fijn! Ik wist geen eens dat je me had gezien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb jou al een tijd niet gezien, maar ik geloof je op je woord.
Hahaha nee natuurlijk niet. Ooit je fobo wel eens gezien that's all.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is fijn! Ik wist geen eens dat je me had gezien.
Stalk je mij?
Je wilt plaatjes laten zettenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:56 schreef missbehavin het volgende:
Belastingdienst schiet eens op met mijn geld, ik wil uitgeven!
quote:
Ik ben nog lekkerder gewordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ja Godt, waar zijn je foto's, je was zo'n lekker ding
Ben ik het stalken niet waard soms?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha nee natuurlijk niet. Ooit je fobo wel eens gezien that's all.
Mja, niet zo'n massale. Zit hier met 8 man normaal gesproken.quote:
Wat ik me er van herinner wel hoor.quote:
Arm dingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mja, niet zo'n massale. Zit hier met 8 man normaal gesproken.Leuke vrouwen zitten kilometers verderop.
Dat affect heb jij op leuke vrouwen. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef Seikcid het volgende:
Leuke vrouwen zitten kilometers verderop.
Ze komen maar naar jou toequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ik me er van herinner wel hoor.
Ik ben gewoon te lief om te stalken
Is stalken niet lief? Dat is toch een teken van waardering?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef missbehavin het volgende:
Wat ik me er van herinner wel hoor.
Ik ben gewoon te lief om te stalken
Ja, jij houdt er wel van?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is stalken niet lief? Dat is toch een teken van waardering?
quote:
Ik heb ermee leren leven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat affect heb jij op leuke vrouwen. Niks aan te doen.
Nu is het de moeite niet meer waard, zo afgetakeld?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:21 schreef Seikcid het volgende:
Vroeger had ik ook zo'n stoer fotoboek. Zonder tieten, helaas.
Yep.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu is het de moeite niet meer waard, zo afgetakeld?
Tsssk, neem eens een voorbeeld aan godt!quote:
Heb jij niet nog een paar tietenfoto's?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk, neem eens een voorbeeld aan godt!
Dat is veel te hoog gegrepenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk, neem eens een voorbeeld aan godt!
quote:
Ja natuurlijk, ik moet ook fappen he.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een paar tietenfoto's?
37quote:
Ik borduur gewoon door op de vragen die eerder aan bod waren.quote:
Ah oke.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik borduur gewoon door op de vragen die eerder aan bod waren.
Weinig inspiratie voor nieuwe. Ook totaal geen zin om te denken vandaag.
Genoeg gedaan deze week
Ik ben blij als mij sollicitaties doorlopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik ken het, blij dat ik zo weekend heb
Moet je ander werk, of wil je gewoon zelf wat anders?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben blij als mij sollicitaties doorlopen
Ik wil uit mezelf iets anders. En drie goed passende vacatures gezien en hopen dat ik op 1 van de 3 mag startenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je ander werk, of wil je gewoon zelf wat anders?
Dat is al heel wat tegenwoordig, 3 vacatures, lukt mij nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil uit mezelf iets anders. En drie goed passende vacatures gezien en hopen dat ik op 1 van de 3 mag starten
Wil je iets anders doen dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is al heel wat tegenwoordig, 3 vacatures, lukt mij niet
Maar duimen dus idd! Jij doet iets it'erings toch?
Ja, ik wil vooral meer uren kunnen maken, wat meer verdienen.. wel handig met een puber in huisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil je iets anders doen dan?
Ja, ik ging net kijken en toen kwamen er in 1 week drie passende functies en ook allemaal in eigen stad. Dus dat zou vrij ideaal zijn.
Ik ben of wil zijn afdelings/lijnmanager in de ict van een technischbeheer of infrastructuurteam
Hoeveel uren werk je nu dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik wil vooral meer uren kunnen maken, wat meer verdienen.. wel handig met een puber in huis![]()
Wel lekker dat het allemaal in de regio is ook. Succes!
20, plus wat uren thuis, maar not nearly enough. Het is lastig, kan met die autist ook niet te ver uit de regio, die kan ik echt geen hele dagen alleen thuis laten.quote:
Dat schijnt.quote:
Yoghurt, bevroren banaan, aardbei en versgeperste sinaasappelsap. En een klein beetje honing.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
CL paas mij eens een goed smoothie recept?
De festivalpeoples willen vast wel een gezond drankje
tnx!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yoghurt, bevroren banaan, aardbei en versgeperste sinaasappelsap. En een klein beetje honing.
Of versgeperste sinaasappelsap met bevroren frambozen.
Of bevroren banaan met kokosmelk, ananas en een klein beetje kaneel.
neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:42 schreef Tegan het volgende:
Rhu, ga je nu naar Best Kept Secret of niet?
quote:
Ja hoi keukenprinsesjes. Vertel mij eens, waarom zijn keukenmachines zo belachelijk duur?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
CL paas mij eens een goed smoothie recept?
De festivalpeoples willen vast wel een gezond drankje
Nu al 300% meer posts dan zaterdag anders.quote:
Zoveel, je kunt het amper bijhouden?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al 300% meer posts dan zaterdag anders.
Omdat sommige blonde meisjes ze iedere keer binnen een jaar slopen waardoor ze er veel meer moeten leveren dan ze verkopen.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ja hoi keukenprinsesjes. Vertel mij eens, waarom zijn keukenmachines zo belachelijk duur?
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
En: Wow, mensen id de R&P SC in het weekend!
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
En: Wow, mensen id de R&P SC in het weekend!
Geen idee. Ik ben er ook niet blij mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ja hoi keukenprinsesjes. Vertel mij eens, waarom zijn keukenmachines zo belachelijk duur?
Het is een gave.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat sommige blonde meisjes ze iedere keer binnen een jaar slopen waardoor ze er veel meer moeten leveren dan ze verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |