Hahaha nee natuurlijk niet. Ooit je fobo wel eens gezien that's all.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is fijn! Ik wist geen eens dat je me had gezien.
Stalk je mij?
Je wilt plaatjes laten zettenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:56 schreef missbehavin het volgende:
Belastingdienst schiet eens op met mijn geld, ik wil uitgeven!
quote:
Ik ben nog lekkerder gewordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ja Godt, waar zijn je foto's, je was zo'n lekker ding
Ben ik het stalken niet waard soms?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha nee natuurlijk niet. Ooit je fobo wel eens gezien that's all.
Mja, niet zo'n massale. Zit hier met 8 man normaal gesproken.quote:
Wat ik me er van herinner wel hoor.quote:
Arm dingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mja, niet zo'n massale. Zit hier met 8 man normaal gesproken.Leuke vrouwen zitten kilometers verderop.
Dat affect heb jij op leuke vrouwen. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef Seikcid het volgende:
Leuke vrouwen zitten kilometers verderop.
Ze komen maar naar jou toequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ik me er van herinner wel hoor.
Ik ben gewoon te lief om te stalken
Is stalken niet lief? Dat is toch een teken van waardering?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef missbehavin het volgende:
Wat ik me er van herinner wel hoor.
Ik ben gewoon te lief om te stalken
Ja, jij houdt er wel van?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is stalken niet lief? Dat is toch een teken van waardering?
quote:
Ik heb ermee leren leven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat affect heb jij op leuke vrouwen. Niks aan te doen.
Nu is het de moeite niet meer waard, zo afgetakeld?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:21 schreef Seikcid het volgende:
Vroeger had ik ook zo'n stoer fotoboek. Zonder tieten, helaas.
Yep.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu is het de moeite niet meer waard, zo afgetakeld?
Tsssk, neem eens een voorbeeld aan godt!quote:
Heb jij niet nog een paar tietenfoto's?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk, neem eens een voorbeeld aan godt!
Dat is veel te hoog gegrepenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk, neem eens een voorbeeld aan godt!
quote:
Ja natuurlijk, ik moet ook fappen he.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een paar tietenfoto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |