abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 juni 2013 @ 15:20:52 #51
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128152064
quote:
10s.gif Op zondag 23 juni 2013 15:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Haha, thanks! Nog tips voor zielige ik? oO<
herhaal dat eerste maar 100 keer ;) haha thanks haha thanks lol
oh wacht even je had kiespijn he, soms helpt een stevige borrel wel
There is only one religion
pi_128155834
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 15:20 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

herhaal dat eerste maar 100 keer ;) haha thanks haha thanks lol
oh wacht even je had kiespijn he, soms helpt een stevige borrel wel
Als een boer! :X

Ik houd het altijd op: "Het komt, het is, het gaat". Dat, of: "Life happens". :)
  zondag 23 juni 2013 @ 17:48:04 #53
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128157236
quote:
14s.gif Op zondag 23 juni 2013 16:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Als een boer! :X

Ik houd het altijd op: "Het komt, het is, het gaat". Dat, of: "Life happens". :)
maar in ieder geval sterkte ermee, niks zo naar als pijn in je be...sorry mond.
There is only one religion
pi_128157523
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

maar in ieder geval sterkte ermee, niks zo naar als pijn in je be...sorry mond.
Thanks. :)

Ga vd week de tandarts maar es bellen. Die heb ik alweer een paar jaar niet gezien. Ook meteen maar kaakchirurgje doen; 3e verstandskies er ook maar es uit.
  zondag 23 juni 2013 @ 21:04:26 #55
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_128165850
Mondproblemen :r Ik ben vrijdag naar de tandarts geweest. 2 kleine gaatjes. Ze doen er nog niks aan. Ik heb inmiddels wel al 10 vullingen. En dat terwijl ik goed voor mijn gebit zorg ;(
Iedereen een leuk weekend gehad?
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  zondag 23 juni 2013 @ 22:17:27 #56
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_128170663
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 21:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ah zo! ^O^ Hoe oud ben jij dan eigenlijk als ik vragen mag RON1N?

[..]

Irritant hoe ze je allemaal onder druk lijken te zetten zeg! :(
Aanstaande Zaterdag alweer 42. Dat wordt dus on the road gevierd dit jaar ;)

Inmiddels in tromso aangekomen. Echt schitterend die fjorden hier, alleen wel erg wisselvallig weer. van 14 naar 24 graden en weer naar 16 met regen en nu weer 20 en bewolkt. op 1 dag. wel over 481 kilometer verspreid, maar toch ... ;)

en uiteraard midzomernacht zon op de noordkaap gehad, wat niet specifiek zo was geplanned *O*
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 23 juni 2013 @ 22:49:06 #57
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128172653
Tof RON1N!

Ja MissVanity, vandaag naar het Omniversum in Den Haag geweest met een vriend. Mooie films gezien daar. Jij ook een goed weekend gehad?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 23 juni 2013 @ 22:51:32 #58
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128172798
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:04 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat ik niet begrepen word (ook al is dat misschien niet zo) en dat er teveel van me verwacht word. Zo ga ik bijna iedere dag met een rotgevoel naar school, om vervolgens daar alles af te reageren. Nee, het gaat niet meer.
Ik ga Dinsdag gewoon met de psychiater praten, en ik hoop dat zij iets voor me kan regelen, zodat ik aan een ''depressie'' kan werken, die ik volgens haar heb. En die medicatie die ik er voor slik helpt ook niet goed, en eer die klote medicatie gaat werken ben je misschien weer 6 weken verder. Jaaa daaaaaaaag....zo lang houd ik het thuis echt niet meer vol.
Drama...

quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Dance99Vv het volgende:
"Of ik heb gewoon even pech. " Daar houd ik het maar op :Y

Ik heb de neiging om veel in je betoog /verklaring om te gaan draaien. ;)

Laat ik het er maar op houden dat wat betreft die "spirituele ontwikkeling" je nog een lange weg te gaan heb.
Lekker bijdehand.

quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Thanks. :)

Ga vd week de tandarts maar es bellen. Die heb ik alweer een paar jaar niet gezien. Ook meteen maar kaakchirurgje doen; 3e verstandskies er ook maar es uit.
Dat zou ik zeker doen inderdaad! Ik heb nog steeds wat geïrriteerd weefsel n.a.v. die ingreep bij mij twee maanden geleden. Het trekt maar langzaam weg...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_128174073
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:51 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Lekker bijdehand.
Daar issie niet verder op doorgegaan. :o
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Dance99Vv het volgende:
"Of ik heb gewoon even pech. " Daar houd ik het maar op :Y

Ik heb de neiging om veel in je betoog /verklaring om te gaan draaien. ;)

Laat ik het er maar op houden dat wat betreft die "spirituele ontwikkeling" je nog een lange weg te gaan heb.
Licht eens toe. O-)
  zondag 23 juni 2013 @ 23:17:09 #60
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128174137
Precies. ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 24 juni 2013 @ 00:07:59 #61
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_128176661
quote:
14s.gif Op zondag 23 juni 2013 16:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Als een boer! :X

Ik houd het altijd op: "Het komt, het is, het gaat". Dat, of: "Life happens". :)
Life is a bitch. So, fuck it. :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 24 juni 2013 @ 00:49:30 #62
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128178267
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Daar issie niet verder op doorgegaan. :o

[..]

Licht eens toe. O-)
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
Precies. ;)
Dat deed ik nou met opzet niet! O-)

Maar omdat het expliciet gevraagt wordt dan....
Hier begon het mee:
Verder niet zo hittebestendig hier: heb koorts, volgens mij door een ontstoken kaak/kies, want die doet ook pijn, boven én onder.

Dan zegt hij erachteraan het volgende:

Dat terwijl ik net gezonder ben gaan eten, volgens een niet strikt vegetarisch dieet. Ach ja, life is weird.

Dus hij heeft last van koorts is niet hitte bestendig (het is vandaag maar een graad of 17)en heeft een onsteking in kaak/kies zowel onder als boven.
Maar is welgezonder gaan eten volgens een niet strikt vegetarisch dieet.

Als er een relatie is tussen beiden(niet dat die er is maar als hij ineens veel meer harde noten en dergelijke gaat eten als vleesvervangers is die er ineens wel met eerder genoemde klachten) is mijn vraag logisch:
Je lichaam is in protest dus, tegen jouw "verbeterde"leefstyle?

Dan komt het

Protest... Ik denk dat het misschien ook wel andersom is, nl. dat m'n lijf gezonder wil gaan leven om ziekte te voorkomen in de toekomst. Wel vaker heb ik plotseling trek in heel specifieke voeding, waarbij kort erop een bijgaande situatie volgt. (Verkoudheid: broccoli, neerslachtigheid: chocola, maagzuur: frisdrank, etc)

Misschien dat de communicatie van lijf naar gedachten nu beter verloopt, wat ik als een belangrijk deel van m'n spirituele ontwikkeling zie. Na realisatie ben ik vrijwel direct begonnen aan actualisatie, aangezien het een van m'n eerste ingevingen was.

Of ik heb gewoon even pech.

Je ziet wel vaker dat mensen die ineens gezond gaan leven dat hun lichaam dat nog niet aankan en kuren gaat vertonen.
Het komt mij over dat of als hij verkouden is zin in broccolie heeft, als hij neerslachtig is zin in chocola heeften als hij last heeft van maagzuur naar de frisdrank grijpt wat nou juist een veroorzaker van maagzuur kan zijn, is dan de chocola ook een oorzaak van depressie of veroorzaakt broccolie verkoudheid?

Het lichaam vertoont dus lusten die hij als communicatie tussen zijn lichaam en geest als spirituele ontwikkeling ziet.
Terwijl er eerst een balans moet zijn tussen lichaam en geest om spirituele ontwikkeling mogelijk te maken, in het boedisme is de geest een mogelijke controller voor het lichaam wat als 2de gezien wordt, te bereiken door veel meditatie.
Daarnaast in het christendom wordt spirituele rijkdom verkregen door spiritueel voedsel, niet het brood en de wijn maar de geschriften en gebeden en god himself natuurlijk.
There is only one religion
  maandag 24 juni 2013 @ 09:19:38 #63
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128183505
Goede morgen c_/
There is only one religion
  maandag 24 juni 2013 @ 09:58:08 #64
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_128184179
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Tof RON1N!

Ja MissVanity, vandaag naar het Omniversum in Den Haag geweest met een vriend. Mooie films gezien daar. Jij ook een goed weekend gehad?
Omniversum! Leuk! Ik heb een prima weekend gehad.
Star Trek gezien in de bios. Toch kan ik niet echt ontspannen als ik niet bij mijn kindje ben...
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_128189963
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:49 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

[..]

Dat deed ik nou met opzet niet! O-)

Maar omdat het expliciet gevraagt wordt dan....
Hier begon het mee:
Verder niet zo hittebestendig hier: heb koorts, volgens mij door een ontstoken kaak/kies, want die doet ook pijn, boven én onder.

Dan zegt hij erachteraan het volgende:

Dat terwijl ik net gezonder ben gaan eten, volgens een niet strikt vegetarisch dieet. Ach ja, life is weird.

Dus hij heeft last van koorts is niet hitte bestendig (het is vandaag maar een graad of 17)en heeft een onsteking in kaak/kies zowel onder als boven.
Maar is welgezonder gaan eten volgens een niet strikt vegetarisch dieet.
Ben hartstikke hittebestendig! Zweette me alleen de peentjes, want koorts. Plus opvliegers. :)

quote:
Als er een relatie is tussen beiden(niet dat die er is maar als hij ineens veel meer harde noten en dergelijke gaat eten als vleesvervangers is die er ineens wel met eerder genoemde klachten) is mijn vraag logisch:
Je lichaam is in protest dus, tegen jouw "verbeterde"leefstyle?
Ja, dat zou kunnen, al lijkt het wel heel snel na 3-4 dagen. :P

quote:
Dan komt het

Protest... Ik denk dat het misschien ook wel andersom is, nl. dat m'n lijf gezonder wil gaan leven om ziekte te voorkomen in de toekomst. Wel vaker heb ik plotseling trek in heel specifieke voeding, waarbij kort erop een bijgaande situatie volgt. (Verkoudheid: broccoli, neerslachtigheid: chocola, maagzuur: frisdrank, etc)

Je ziet wel vaker dat mensen die ineens gezond gaan leven dat hun lichaam dat nog niet aankan en kuren gaat vertonen.
Het komt mij over dat of als hij verkouden is zin in broccolie heeft, als hij neerslachtig is zin in chocola heeften als hij last heeft van maagzuur naar de frisdrank grijpt wat nou juist een veroorzaker van maagzuur kan zijn, is dan de chocola ook een oorzaak van depressie of veroorzaakt broccolie verkoudheid?
Broccoli: vitamine C, chocola: theobromine en dopamine, koolzuur: zuurneutraliserend. De patronen pikte ik op en naderhand her en der wat informatie opgepakt. Zou het met regelmaat gebruikt worden, dan kan het ontwennen ervan de genoemde kwaaltjes veroorzaken, maar ik consumeer het met mate.

quote:
Het lichaam vertoont dus lusten die hij als communicatie tussen zijn lichaam en geest als spirituele ontwikkeling ziet.
Terwijl er eerst een balans moet zijn tussen lichaam en geest om spirituele ontwikkeling mogelijk te maken, in het boedisme is de geest een mogelijke controller voor het lichaam wat als 2de gezien wordt, te bereiken door veel meditatie.
Daarnaast in het christendom wordt spirituele rijkdom verkregen door spiritueel voedsel, niet het brood en de wijn maar de geschriften en gebeden en god himself natuurlijk.
De communicatie tussen lichaam en geest zie ik juist als een belangrijk onderdeel voor die balans. Want hoe ontstaat de balans als de twee geen invloed kunnen uitoefenen op elkaar via communicatie? ;)

Maar de geest een mogelijke controller voor het lichaam volgens het boeddhisme? Hm, nee. Controle is een concept dat ze daar niet erg aanhangen. Bovendien was het een belangrijk inzicht van de Boeddha dat het lichaam niet een instrument is voor de geest. Het is de tempel, het vlot dat je brengt naar de overkant. Het is om die reden dat de Boeddha het ascetisme verliet en ging bedelen voor voeding. Lichaam en geest vormen één realiteit, zo besefte de Boeddha. Mishandel de ene en je mishandelt de ander. De vrede in één is de vrede in de ander.

Van verlichte mensen wordt gezegd dat ze zo bewust zijn van hun lichaam, dat ze zelfs aanvoelen wanneer het gaat sterven.

Ik heb zeker nog een flink pad te begaan, al wel op een andere manier je denkt. :)
  maandag 24 juni 2013 @ 18:13:55 #66
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128203393
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Ben hartstikke hittebestendig! Zweette me alleen de peentjes, want koorts. Plus opvliegers. :)

[..]

Ja, dat zou kunnen, al lijkt het wel heel snel na 3-4 dagen. :P

[..]

Broccoli: vitamine C, chocola: theobromine en dopamine, koolzuur: zuurneutraliserend. De patronen pikte ik op en naderhand her en der wat informatie opgepakt. Zou het met regelmaat gebruikt worden, dan kan het ontwennen ervan de genoemde kwaaltjes veroorzaken, maar ik consumeer het met mate.

[..]

De communicatie tussen lichaam en geest zie ik juist als een belangrijk onderdeel voor die balans. Want hoe ontstaat de balans als de twee geen invloed kunnen uitoefenen op elkaar via communicatie? ;)

Maar de geest een mogelijke controller voor het lichaam volgens het boeddhisme? Hm, nee. Controle is een concept dat ze daar niet erg aanhangen. Bovendien was het een belangrijk inzicht van de Boeddha dat het lichaam niet een instrument is voor de geest. Het is de tempel, het vlot dat je brengt naar de overkant. Het is om die reden dat de Boeddha het ascetisme verliet en ging bedelen voor voeding. Lichaam en geest vormen één realiteit, zo besefte de Boeddha. Mishandel de ene en je mishandelt de ander. De vrede in één is de vrede in de ander.

Van verlichte mensen wordt gezegd dat ze zo bewust zijn van hun lichaam, dat ze zelfs aanvoelen wanneer het gaat sterven.

Ik heb zeker nog een flink pad te begaan, al wel op een andere manier je denkt. :)
Je bent er in ieder geval mee aan de slag gegaan, daarnaast ben je blijkbaar ook tot besef gekomen dat het dus inderdaad nog een lange weg is.
De manier waarop je die weg aflegt mag je van mij best zelf invullen hoor, iedereen is uniek en verschillend hebben ze mij geleerd. ^O^
There is only one religion
pi_128211914
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Je bent er in ieder geval mee aan de slag gegaan, daarnaast ben je blijkbaar ook tot besef gekomen dat het dus inderdaad nog een lange weg is.
De manier waarop je die weg aflegt mag je van mij best zelf invullen hoor, iedereen is uniek en verschillend hebben ze mij geleerd. ^O^
Wie zijn "ze"?
pi_128215369
Iedereen een goed weekend gehad?
  maandag 24 juni 2013 @ 22:03:33 #69
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128215613
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Wie zijn "ze"?
jehova getuigen
There is only one religion
pi_128215736
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

jehova getuigen
Ben jij jehova's getuige?
  maandag 24 juni 2013 @ 22:06:08 #71
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128215825
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Ben jij jehova's getuige?
nee , maar een paar goede vrienden van mij wel.
There is only one religion
pi_128216013
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:06 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

nee , maar een paar goede vrienden van mij wel.
Geloof jij (in iets)?
  maandag 24 juni 2013 @ 22:17:10 #73
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128216661
Ja , het best omschrijf ik dat met wat ik geloof met genesis 1.
Maar de rest van het oude testament vindt ik nogal teleurstellend en tegenstrijdig met het uitgangspunt (genesis1) ik noem me zelf eigenlijk een zoroastrist.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoroaster
There is only one religion
  maandag 24 juni 2013 @ 23:10:35 #74
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128220226
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:58 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Omniversum! Leuk! Ik heb een prima weekend gehad.
Star Trek gezien in de bios. Toch kan ik niet echt ontspannen als ik niet bij mijn kindje ben...
Goedenavond! Mooi, maar was Star Trek wel leuk/goed? :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_128226587
mogge! :O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')