Kanker veelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die jou willen pakken.
Moeilijk te vervoeren naar nederland ga wel dit jaar proberenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef ukga het volgende:
Dreigem met een alarm pistoolkoop dan een replica CO2 pistool in belgie
En dan hopen dat hij de mazzel heeft iemand in het gezicht te raken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef ukga het volgende:
Dreigem met een alarm pistoolkoop dan een replica CO2 pistool in belgie
ts woont aan een homostrandjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die jou willen pakken.
Nee man maar ben hier 1x bijna gekantelt en ik had toen wel veel money bij me maar had hun geflashd en was wegquote:
Misschien moet jij eerst eens uitzoeken waarom jij met iedereen ruzie krijgt ipv het uit te vechten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:10 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Nee man maar ben hier 1x bijna gekantelt en ik had toen wel veel money bij me maar had hun geflashd en was weg
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:03 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Moeilijk te vervoeren naar nederland ga wel dit jaar proberen
Marokkanen spreken dan ook Engels beter.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
En in het Engels gebruikt hij plotseling wel leestekens!
Zullen we het op jou hoofd testen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef ontembare het volgende:
[..]
ik wil mijn nieuwe luchtbuks testen. Biedt jij jouw leeg hoofd aan?
Ik ben turk laan!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:16 schreef ontembare het volgende:
[..]
Marokkanen spreken dan ook Engels beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |