Ik neem dat risico niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Ja toch hoe moet je weten dat dit een neppe is het lijkt sprekend op een echte
Het is wachten op problemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Daarom heeft hij wapens nodig, voor de onvermijdelijke misverstanden.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef denizZ30 het volgende:
Maar mag een alarmpistool wel ja of nee iemand?
Een die op een echt wapen lijkt sowieso niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef denizZ30 het volgende:
Da's een goeie. Hoe wil hij daarvoor zorgen? Door een neppistool in m'n gezicht te duwen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij typen dat je je bek moet houden....hij kan blijkbaar de juiste letters niet vinden.
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's een goeie. Hoe wil hij daarvoor zorgen? Door een neppistool in m'n gezicht te duwen?
jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef denizZ30 het volgende:
Als jij niet weet dat het nep is kan ik gewoon jou kantelen maar niet alleen daarom in mijn wijk komen ze met meer dus meer money als ik hun allemaal kantelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's een goeie. Hoe wil hij daarvoor zorgen? Door een neppistool in m'n gezicht te duwen?
Jammer dat hij mij dan treftquote:
Ja op straat dreig ik jou ga jij dan zeggen '' sorry, maar mag ik ff naar huis even een pistooltje pakken? ''quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jammer dat hij mij dan treftIk heb op vergunning veel zwaarder spul in huis
Nee, ik zie dat het nepspul is, en dan loop ik lachend weg en dan breek ik je benen met m'n auto. Kantel me maar danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Ja op straat dreig ik jou ga jij dan zeggen '' sorry, maar mag ik ff naar huis even een pistooltje pakken? ''
Je kan het zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik zie dat het nepspul is, en dan loop ik lachend weg en dan breek ik je benen met m'n auto. Kantel me maar dan
Ja, je moet zo'n ding eens in het echt zien. Ik heb genoeg vuurwapens gezien om het onderscheid te kunnen maken, gangster.quote:
Kan dan maar de mesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, je moet zo'n ding eens in het echt zien. Ik heb genoeg vuurwapens gezien om het onderscheid te kunnen maken, gangster.
Wat?quote:
Ik vermoed: "Dat kan, dan gebruik ik maar het mes."quote:
Dan moet je maar steken. Moet je me echter niet laten gaan want dan ben je per definitie te laat.quote:
Ligt eraan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:50 schreef denizZ30 het volgende:
Ey maar je mag toch wel een pistool hebben die niet meer schiet dus het niet meer doet maar dan zonder vergunning?
Of ik laat jou ik pak alleen mensen die mij willen pakkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan moet je maar steken. Moet je me echter niet laten gaan want dan ben je per definitie te laat.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die jou willen pakken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:52 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Of ik laat jou ik pak alleen mensen die mij willen pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |