Is toch yolo mensen djoeken en knallen die bij je groot doen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vlindermes topic, alarmpistool topic. Wat ben jij van plan
En dan schiet jij jezelf de gevangenis in met je alarmpistooltje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef denizZ30 het volgende:
Bij mijn wijk doen al die chienboyz groot en komen nooit in hun eentje altijd met ze meerdere op 1
Hier, heb je een lolly...is gevaarlijk zat voor jou.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Is toch yolo mensen djoeken en knallen die bij je groot doen?
Nee dreigen en dan hou ik hun daarzo bel ik ff een paar maties en gijzel hunquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan schiet jij jezelf de gevangenis in met je alarmpistooltje?
Ja toch hoe moet je weten dat dit een neppe is het lijkt sprekend op een echtequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:16 schreef ontembare het volgende:
[..]
Als je dat ding op mij komt richten sla ik je hersens tot moes.
O wacht
Meen je dit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Ja toch hoe moet je weten dat dit een neppe is het lijkt sprekend op een echte
Volgens mij wil hij typen dat je je bek moet houden....hij kan blijkbaar de juiste letters niet vinden.quote:
Je topic gaat er niet beter op worden hoor als je onbegrijpelijke teksten gaat typen.quote:
Daarom heeft hij wapens nodig, voor de onvermijdelijke misverstanden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Je topic gaat er niet beter op worden hoor als je onbegrijpelijke teksten gaat typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |