Is toch yolo mensen djoeken en knallen die bij je groot doen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vlindermes topic, alarmpistool topic. Wat ben jij van plan
En dan schiet jij jezelf de gevangenis in met je alarmpistooltje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef denizZ30 het volgende:
Bij mijn wijk doen al die chienboyz groot en komen nooit in hun eentje altijd met ze meerdere op 1
Hier, heb je een lolly...is gevaarlijk zat voor jou.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Is toch yolo mensen djoeken en knallen die bij je groot doen?
Nee dreigen en dan hou ik hun daarzo bel ik ff een paar maties en gijzel hunquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan schiet jij jezelf de gevangenis in met je alarmpistooltje?
Ja toch hoe moet je weten dat dit een neppe is het lijkt sprekend op een echtequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:16 schreef ontembare het volgende:
[..]
Als je dat ding op mij komt richten sla ik je hersens tot moes.
O wacht
Meen je dit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Ja toch hoe moet je weten dat dit een neppe is het lijkt sprekend op een echte
Stoere boiiiquote:
wa?quote:
Volgens mij wil hij typen dat je je bek moet houden....hij kan blijkbaar de juiste letters niet vinden.quote:
Je topic gaat er niet beter op worden hoor als je onbegrijpelijke teksten gaat typen.quote:
Daarom heeft hij wapens nodig, voor de onvermijdelijke misverstanden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Je topic gaat er niet beter op worden hoor als je onbegrijpelijke teksten gaat typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |