Kan iemand mij es uitleggen wat deze dame zo goed maakt dat heel hardstylend nederland met der wegloopt? ZO bijzonder is ze toch niet. Dit ligt meer aan de muziek die ze draait (makkelijk te mixen) wat mij betreft, maar please, leg mij het eens uit met goed onderbouwde meningen en niet reacties die neerkomen op: ZE STAMPT GEWOON LEKKER!!!
quote:ziet er inderdaad niet verkeerd uit maar is dit dan de enige reden? dj's staan meestel ver boven het publiek dus dit lijkt me niet de reden
Op dinsdag 17 september 2002 16:12 schreef SpaceCake het volgende:
Ach ja. Het is een 'lekker wijf' he.
quote:Dana (aka Lady Dana) is een DJ die vroeger hardcore draaide, toen over gestapt is naar Terror (extreme hardcore variant) en nu vooral bekend is omdat iedereen die hardstyle luisterd haar helemaal geweldig vind.
Op dinsdag 17 september 2002 16:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
foto's ben we; benieuwd naar dana, wie is dat eigenlijk?
pics staan hier: http://www.ladydana.nl/photoz/index.html
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 17-09-2002 16:17]
quote:onderbouw dat es....
Op dinsdag 17 september 2002 16:14 schreef -En4Cer- het volgende:
Zo knap vind ik haar niet maar ze draait gewoon supergoed...
kom op jongens......of is het 1 grote meeloperij?
Ik geef toe, wat ze doet is misschien niet zo origineel of vooruitstrevend, maar iig wel lekker, en daar gaat het toch om? Of dat nou de meest simpele hardstyle is, of de meest gecompliceerde techno, het gaat er om dat je er op feest!
quote:dat begrijp ik en feesten is idd het belangrijkste, maar nou weet ik NOG niet wat haar zo goed maakt
Op dinsdag 17 september 2002 16:33 schreef NiKos het volgende:
Ik vind de tegenstelling zo leuk, zo´n lief secretaressetypje qua uiterlijk, die dan qua stampgehalte ver boven andere hardstyle DJ´s staat.Ik geef toe, wat ze doet is misschien niet zo origineel of vooruitstrevend, maar iig wel lekker, en daar gaat het toch om? Of dat nou de meest simpele hardstyle is, of de meest gecompliceerde techno, het gaat er om dat je er op feest!
Kortom, het zal wel stoer gevonden worden om van Dana te houden en dat hard te roepen?
Ik heb haar nog nooit in het echt zien draaien, wel jammer, wil wel een x zien of ze nou live ook zo goed is. Alleen vind ik die Mc´s die erdoor blaten een beetje jammer.
Ik heb zelf een paar setjes van haar in m'n verzameling, niet écht top moet ik zeggen......met als laagtepunt toch wel de set op Sensation Black, wat is die zwaar ruk zeg!
quote:Dat wilde ik dus zeggen met mijn vorige reactie.
Op dinsdag 17 september 2002 16:21 schreef maupie het volgende:
Als ze een vent was geweest stond ze nu niet waar ze nu staat.
quote:whahah dat dacht ik ook ene Dana Int.
Op dinsdag 17 september 2002 16:34 schreef kamagurka het volgende:
Ze is transsexueel..?
Het is niet meer origineel.
bv. op sensation lette picotto niet op het publiek en draaide een vaste set zodoende zakte het publiek en enthusiastme ver in. toe dana kwam lette zij erg goed op publiek en kreeg ze weer uit hun dak
en dat maakt haar goed
die ene touch
quote:Dana is wel ok, maar ik heb geen respect meer voor de gemiddelde Dana fan die Chris Liebing op Sensation Black liep uit te joelen
Op dinsdag 17 september 2002 20:30 schreef PlaceR het volgende:
dana draait op 1 of andere manier dat ik (en vele andere met mij) gewoon op me stoel zin krijg om op een grgoot feest te staan. ze draait gewoon op een manier dat je niet stil kan blijven. lekker opzwepend en hard waaneer het moet en bouwt op feesten (waar ik ben geweest en zij ook) perfect op en let op publiekbv. op sensation lette picotto niet op het publiek en draaide een vaste set zodoende zakte het publiek en enthusiastme ver in. toe dana kwam lette zij erg goed op publiek en kreeg ze weer uit hun dak
en dat maakt haar goed
die ene touch
quote:Idd!!!! (Dat van Liebing dan!!!)
Op dinsdag 17 september 2002 20:32 schreef E_Motion het volgende:[..]
Dana is wel ok, maar ik heb geen respect meer voor de gemiddelde Dana fan die Chris Liebing op Sensation Black liep uit te joelen
quote:Hier ben ik volledig mee eens.
Op dinsdag 17 september 2002 20:13 schreef Robbel het volgende:
Draait alleen maar hitjes. Gewoon SUPERovergewaardeerd. Ik vind haar mixkunsten niet eens geweldig. Het is gewoon muziek voor "in-golf 2 gti-rijdende, 18-jarige ventjes die elkaar allemaal naspreken. Ik ken mensen die zeiden voor ze naar Sensation Black gingen; "Ik ga vet stampuh op Dana!". Nou jongen, die hadden haar nog nooit in het echt horen draaien. Ik vond Dana geen afSluiter, maar een afFluiter.Het is niet meer origineel.
quote:Zelfde overkwam mij
Op dinsdag 17 september 2002 20:09 schreef wizarddragon het volgende:[..]
whahah dat dacht ik ook ene Dana Int.
En lullig doen dat ze er alleen maar staat omdat ze een vrouw is, das klote. En dan scoor je zelf ni helemaal.
quote:En dit vinden sommigen van jullie een lekker wijf
Op donderdag 19 september 2002 08:50 schreef Enemyforce het volgende:
* Enemyforce met dana
[afbeelding]
Nee grapje, ik heb het ook al een keer gehoor op Decibel Outdoor. Ik vind het gewoon leuke muziek tijdens uitgaan, maar ik hoor echt niet dat zij ''beter'' draait dan een andere prof dj in dat genre. Dat zij vaak speciaal genoemd wordt lijkt mij toch wel het feit dat ze een vrouw is. I kzeg niet dat ze zo bekend is omdat ze een vrouw is, haar dj kwaliteiten zullen gewoon goed zijn. Maar dat ze vaak apart wordt genoemd heeft wel te maken met het feit dat ze een vrouw is denk ik. Wat ik trouwens verschrikkelijk begin te vinden is die term ''stampen, stoempen, stampeuhhhhhhh'' of nog meer varianten daarvan. Is echt een sjaakwoord geworden . Ik heb t ook nooit gebruikt, en ga t ook niet gebruiken
.
quote:Prachtterm, die ga ik vaker gebruiken !!!
...Is echt een sjaakwoord geworden...
[/offtopic]
Maar bovendien haar draaikunsten zijn ECHT afgenomen, zij wordt de vrouwelijke DJ Jean. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat zij draait wat ze goed vindt. Ik heb haar dit jaar alleen maar hitjes horen draaien (dmv livesets)
De laatste keer dat ik haar zag live draaien was op Shockers begin dit jaar
imho beste Nederlandse vrouwelijke dj> Lady Aida en dat is niet omdat ze zo'n lekker stuk is
De populariteit die ze oogst heeft ze IMO te danken aan haar hardcoreperiode. Daar was ze één van de weinige vrouwelijk DJ's die scoorde en dat heeft z'n weerslag op de hardstyle waar veel (ex)gabbers hun heil hebben gezocht.
quote:is die een nederlander?
Op zondag 10 november 2002 23:55 schreef Ener-G het volgende:
ze IS al de vrouwelijke jean... mixcdtje bij id&t, staat zo'n beetje op elk feest geplanned maar bijna niemand die ook echt met goeie argumenten kan onderbouwen waarom ze nou zo goed isimho beste Nederlandse vrouwelijke dj> Lady Aida en dat is niet omdat ze zo'n lekker stuk is
mijn favo is trouwens Miss Djax
quote:mwha djax is betere optie dan dana maar wat puur draaien betreft nou nee, daar geldt hetzelfde voor als dana eigenlijk, 'ze stampt goed' maar voor de rest is er niet veel bijzonders aan
Op maandag 11 november 2002 00:20 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
is die een nederlander?
mijn favo is trouwens Miss Djax
en Aida is zeker nederlandse.. lees m'n post nog eens.. beste vrouwelijke NL dj imho
Monika Kruse
Mistress Barbara
Mar-Y-Sol
Dana
Grappig inderdaad dat als je liefhebbers van Dana over het 'waarom' vraagt dat er dan totaal niks anders uitkomt dan 'lekker BeuQen' of 'stampt lekker weg'
De weinige positieve reacties in dit topic zijn dan ook weer veelzeggend.
quote:monika kruse
Op maandag 11 november 2002 07:38 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Dana een babe, *proest*Monika Kruse
[afbeelding]Mistress Barbara
[afbeelding]Mar-Y-Sol
[afbeelding]Dana
[afbeelding]Grappig inderdaad dat als je liefhebbers van Dana over het 'waarom' vraagt dat er dan totaal niks anders uitkomt dan 'lekker BeuQen' of 'stampt lekker weg'
De weinige positieve reacties in dit topic zijn dan ook weer veelzeggend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |