abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 september 2002 @ 16:11:02 #1
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5845557
maar es een apart topicje openen over deze dame.

Kan iemand mij es uitleggen wat deze dame zo goed maakt dat heel hardstylend nederland met der wegloopt? ZO bijzonder is ze toch niet. Dit ligt meer aan de muziek die ze draait (makkelijk te mixen) wat mij betreft, maar please, leg mij het eens uit met goed onderbouwde meningen en niet reacties die neerkomen op: ZE STAMPT GEWOON LEKKER!!!

dinsdag 17 september 2002 @ 16:12:10 #2
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5845582
Ach ja. Het is een 'lekker wijf' he.
pi_5845595
foto's ben we; benieuwd naar dana, wie is dat eigenlijk?
Billie Holiday is Lady Day!
  dinsdag 17 september 2002 @ 16:13:08 #4
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5845596
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 16:12 schreef SpaceCake het volgende:
Ach ja. Het is een 'lekker wijf' he.
ziet er inderdaad niet verkeerd uit maar is dit dan de enige reden? dj's staan meestel ver boven het publiek dus dit lijkt me niet de reden
pi_5845611
Zo knap vind ik haar niet maar ze draait gewoon supergoed...
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  dinsdag 17 september 2002 @ 16:14:54 #6
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5845620
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 16:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
foto's ben we; benieuwd naar dana, wie is dat eigenlijk?
Dana (aka Lady Dana) is een DJ die vroeger hardcore draaide, toen over gestapt is naar Terror (extreme hardcore variant) en nu vooral bekend is omdat iedereen die hardstyle luisterd haar helemaal geweldig vind.

pics staan hier: http://www.ladydana.nl/photoz/index.html

[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 17-09-2002 16:17]

dinsdag 17 september 2002 @ 16:15:23 #7
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5845632
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 16:14 schreef -En4Cer- het volgende:
Zo knap vind ik haar niet maar ze draait gewoon supergoed...
onderbouw dat es....
pi_5845743
Niet bijzonder, maar wel leuk.
Als ze een vent was geweest stond ze nu niet waar ze nu staat.
Geef mij maar technoboy.
  dinsdag 17 september 2002 @ 16:28:58 #9
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5845892
vreemd, als er een topic voorbij komt over dj's of hardstyle loopt iedereen te blaten DANA DANA DANA!!! maar als er nu echt iets gevraagd wordt over haar kunnen is iedereen stil?

kom op jongens......of is het 1 grote meeloperij?

pi_5845982
Ik vind de tegenstelling zo leuk, zo´n lief secretaressetypje qua uiterlijk, die dan qua stampgehalte ver boven andere hardstyle DJ´s staat.

Ik geef toe, wat ze doet is misschien niet zo origineel of vooruitstrevend, maar iig wel lekker, en daar gaat het toch om? Of dat nou de meest simpele hardstyle is, of de meest gecompliceerde techno, het gaat er om dat je er op feest!

pi_5846008
Ze is transsexueel..?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 17 september 2002 @ 16:35:31 #12
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5846023
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 16:33 schreef NiKos het volgende:
Ik vind de tegenstelling zo leuk, zo´n lief secretaressetypje qua uiterlijk, die dan qua stampgehalte ver boven andere hardstyle DJ´s staat.

Ik geef toe, wat ze doet is misschien niet zo origineel of vooruitstrevend, maar iig wel lekker, en daar gaat het toch om? Of dat nou de meest simpele hardstyle is, of de meest gecompliceerde techno, het gaat er om dat je er op feest!

dat begrijp ik en feesten is idd het belangrijkste, maar nou weet ik NOG niet wat haar zo goed maakt
pi_5846113
Ik weet niet of ze de beste is, maar ze is in ieder geval goed, en makkelijk te "bereiken" ze draait overal wel eens en de meesten zagen haar wel eens draaien ergens. Misschien vinden mensen Dana helemaal niet het best, maar omdat die door veel mensen gekend wordt geef je daarmee direct aan dat je van hardstyle houdt. En het is lekker herkenbaar. Zij is toch wel het voorbeeld in de hardstyle wereld.

Kortom, het zal wel stoer gevonden worden om van Dana te houden en dat hard te roepen?

Ik heb haar nog nooit in het echt zien draaien, wel jammer, wil wel een x zien of ze nou live ook zo goed is. Alleen vind ik die Mc´s die erdoor blaten een beetje jammer.

pi_5846232
Ik ben van mening dat de Nederlandse "jeugd" een beetje uitgekeken raakt op het hele trance gebeuren van de afgelopen 3 a 4 jaar en in Dana een nét iets hardere versie heeft gevonden.

Ik heb zelf een paar setjes van haar in m'n verzameling, niet écht top moet ik zeggen......met als laagtepunt toch wel de set op Sensation Black, wat is die zwaar ruk zeg!

dinsdag 17 september 2002 @ 16:48:30 #15
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5846261
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 16:21 schreef maupie het volgende:
Als ze een vent was geweest stond ze nu niet waar ze nu staat.
Dat wilde ik dus zeggen met mijn vorige reactie.
pi_5847290
K vind haar sets van Qlimax wel goed, maar die van Sensation ook niets nee, alleen de intro is goed
pi_5848614
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 16:34 schreef kamagurka het volgende:
Ze is transsexueel..?
whahah dat dacht ik ook ene Dana Int.
pi_5848704
Draait alleen maar hitjes. Gewoon SUPERovergewaardeerd. Ik vind haar mixkunsten niet eens geweldig. Het is gewoon muziek voor "in-golf 2 gti-rijdende, 18-jarige ventjes die elkaar allemaal naspreken. Ik ken mensen die zeiden voor ze naar Sensation Black gingen; "Ik ga vet stampuh op Dana!". Nou jongen, die hadden haar nog nooit in het echt horen draaien. Ik vond Dana geen afSluiter, maar een afFluiter.

Het is niet meer origineel.

Drop them [b]FUNK[/b] on me, it ain't to heavy!!!
pi_5849048
dana draait op 1 of andere manier dat ik (en vele andere met mij) gewoon op me stoel zin krijg om op een grgoot feest te staan. ze draait gewoon op een manier dat je niet stil kan blijven. lekker opzwepend en hard waaneer het moet en bouwt op feesten (waar ik ben geweest en zij ook) perfect op en let op publiek

bv. op sensation lette picotto niet op het publiek en draaide een vaste set zodoende zakte het publiek en enthusiastme ver in. toe dana kwam lette zij erg goed op publiek en kreeg ze weer uit hun dak

en dat maakt haar goed

die ene touch

pi_5849096
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 20:30 schreef PlaceR het volgende:
dana draait op 1 of andere manier dat ik (en vele andere met mij) gewoon op me stoel zin krijg om op een grgoot feest te staan. ze draait gewoon op een manier dat je niet stil kan blijven. lekker opzwepend en hard waaneer het moet en bouwt op feesten (waar ik ben geweest en zij ook) perfect op en let op publiek

bv. op sensation lette picotto niet op het publiek en draaide een vaste set zodoende zakte het publiek en enthusiastme ver in. toe dana kwam lette zij erg goed op publiek en kreeg ze weer uit hun dak

en dat maakt haar goed

die ene touch

Dana is wel ok, maar ik heb geen respect meer voor de gemiddelde Dana fan die Chris Liebing op Sensation Black liep uit te joelen
pi_5850306
Goh, beoordelen we artiesten tegenover aan de hand van hun fans?
pi_5853746
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 20:32 schreef E_Motion het volgende:

[..]

Dana is wel ok, maar ik heb geen respect meer voor de gemiddelde Dana fan die Chris Liebing op Sensation Black liep uit te joelen

Idd!!!! (Dat van Liebing dan!!!)
Drop them [b]FUNK[/b] on me, it ain't to heavy!!!
pi_5854144
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 20:13 schreef Robbel het volgende:
Draait alleen maar hitjes. Gewoon SUPERovergewaardeerd. Ik vind haar mixkunsten niet eens geweldig. Het is gewoon muziek voor "in-golf 2 gti-rijdende, 18-jarige ventjes die elkaar allemaal naspreken. Ik ken mensen die zeiden voor ze naar Sensation Black gingen; "Ik ga vet stampuh op Dana!". Nou jongen, die hadden haar nog nooit in het echt horen draaien. Ik vond Dana geen afSluiter, maar een afFluiter.

Het is niet meer origineel.

Hier ben ik volledig mee eens.
pi_5854932
Ze is niet lekker en ze draait ook nog eens slechte muziek IMO
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_5872222
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 20:09 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

whahah dat dacht ik ook ene Dana Int.

Zelfde overkwam mij
Denk al: NL loopt met d'r weg...
pi_5872293
* Enemyforce met dana
pi_5874534
K ben met mn vriend naar Mysteryland geweet en heb Lady Dana toen voor t eerst gehoord. Ze draait lekker en je gaat gewoon helemaal uit je dak als je daar vooraan staat. Maja, zij is ni de enige goeie.

En lullig doen dat ze er alleen maar staat omdat ze een vrouw is, das klote. En dan scoor je zelf ni helemaal.

pi_5908344
quote:
Op donderdag 19 september 2002 08:50 schreef Enemyforce het volgende:
* Enemyforce met dana
[afbeelding]
En dit vinden sommigen van jullie een lekker wijf
pi_5911060
Jah zoals soms al word gezegd gewoon lekkere muziek , tsja , en of het nou wel of niet simpel is gemixst , gewoon kwelle muziek en gelukkig niet zo soft.
games dont make people violent, lag does
pi_6712527
House muziek luister liever naar metal .

Nee grapje, ik heb het ook al een keer gehoor op Decibel Outdoor. Ik vind het gewoon leuke muziek tijdens uitgaan, maar ik hoor echt niet dat zij ''beter'' draait dan een andere prof dj in dat genre. Dat zij vaak speciaal genoemd wordt lijkt mij toch wel het feit dat ze een vrouw is. I kzeg niet dat ze zo bekend is omdat ze een vrouw is, haar dj kwaliteiten zullen gewoon goed zijn. Maar dat ze vaak apart wordt genoemd heeft wel te maken met het feit dat ze een vrouw is denk ik. Wat ik trouwens verschrikkelijk begin te vinden is die term ''stampen, stoempen, stampeuhhhhhhh'' of nog meer varianten daarvan. Is echt een sjaakwoord geworden . Ik heb t ook nooit gebruikt, en ga t ook niet gebruiken .

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zondag 10 november 2002 @ 22:56:28 #31
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_6732038
[offtopic]
quote:
...Is echt een sjaakwoord geworden...
Prachtterm, die ga ik vaker gebruiken !!!

[/offtopic]

"Van voor naar achter, van links naar TON"
  zondag 10 november 2002 @ 23:49:33 #32
36657 macabre
slikken kreng!
pi_6733147
ik vind haar niet eens lekker

Maar bovendien haar draaikunsten zijn ECHT afgenomen, zij wordt de vrouwelijke DJ Jean. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat zij draait wat ze goed vindt. Ik heb haar dit jaar alleen maar hitjes horen draaien (dmv livesets)

De laatste keer dat ik haar zag live draaien was op Shockers begin dit jaar

pi_6733231
ze IS al de vrouwelijke jean... mixcdtje bij id&t, staat zo'n beetje op elk feest geplanned maar bijna niemand die ook echt met goeie argumenten kan onderbouwen waarom ze nou zo goed is

imho beste Nederlandse vrouwelijke dj> Lady Aida en dat is niet omdat ze zo'n lekker stuk is

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 11 november 2002 @ 00:13:56 #34
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_6733477
Voor zover ik dat kan zien is er niets bijzonders aan Dana. Ik vind haar wel lekker draaien en vooral op Sensation Black heb ik erg van haar genoten (alleen hadden ze die MC-aap moeten Alt-F4'en)

De populariteit die ze oogst heeft ze IMO te danken aan haar hardcoreperiode. Daar was ze één van de weinige vrouwelijk DJ's die scoorde en dat heeft z'n weerslag op de hardstyle waar veel (ex)gabbers hun heil hebben gezocht.

"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_6733556
quote:
Op zondag 10 november 2002 23:55 schreef Ener-G het volgende:
ze IS al de vrouwelijke jean... mixcdtje bij id&t, staat zo'n beetje op elk feest geplanned maar bijna niemand die ook echt met goeie argumenten kan onderbouwen waarom ze nou zo goed is

imho beste Nederlandse vrouwelijke dj> Lady Aida en dat is niet omdat ze zo'n lekker stuk is

is die een nederlander?

mijn favo is trouwens Miss Djax

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_6734049
quote:
Op maandag 11 november 2002 00:20 schreef Trance4Ever het volgende:

[..]

is die een nederlander?

mijn favo is trouwens Miss Djax

mwha djax is betere optie dan dana maar wat puur draaien betreft nou nee, daar geldt hetzelfde voor als dana eigenlijk, 'ze stampt goed' maar voor de rest is er niet veel bijzonders aan

en Aida is zeker nederlandse.. lees m'n post nog eens.. beste vrouwelijke NL dj imho

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_6734814
Dana een babe, *proest*

Monika Kruse

Mistress Barbara

Mar-Y-Sol

Dana

Grappig inderdaad dat als je liefhebbers van Dana over het 'waarom' vraagt dat er dan totaal niks anders uitkomt dan 'lekker BeuQen' of 'stampt lekker weg'

De weinige positieve reacties in dit topic zijn dan ook weer veelzeggend.

[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
  maandag 11 november 2002 @ 10:04:22 #38
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_6735649
quote:
Op maandag 11 november 2002 07:38 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Dana een babe, *proest*

Monika Kruse
[afbeelding]

Mistress Barbara
[afbeelding]

Mar-Y-Sol
[afbeelding]

Dana
[afbeelding]

Grappig inderdaad dat als je liefhebbers van Dana over het 'waarom' vraagt dat er dan totaal niks anders uitkomt dan 'lekker BeuQen' of 'stampt lekker weg'

De weinige positieve reacties in dit topic zijn dan ook weer veelzeggend.

monika kruse en ze draait nog lekkere techno ook
nee persoonlijk vind ik dana niet zo bijzonder
Luna,technoboy,pila draaien imo toch stukje fijner
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
pi_6735683
Ik denk dat het de combinatie is van het Studentiekose/Tuttige uiterlijk en de licht tot redelijk agressief te noemen muziek stijl.
Geweldig.. en wolf in schaapskleren zeg maar.
If things don't go right, turn left!
  maandag 11 november 2002 @ 10:16:35 #40
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_6735802
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
  maandag 11 november 2002 @ 10:26:06 #41
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_6735923
Ben zelf absoluut geen fan maar het is wel makkelijk om een verklaring te geven voor haar populariteit. Ze draait gewoon verschrikkelijk makkelijke muziek. Oude nummers in een hardstyle jasje en nieuwe pakkende deuntjes. Bij de gemiddelde jonge discobezoeker gaat dat er in als koek (of pillen weet het niet meer zo zeker tegenwoordig). En Dana is zelf ook niet gek, die weet waar haar aanhang zit (in die disco's dus) en staat dus elk weekend wel in zo'n boerengehucht met uit de kluiten gewassen disco.
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')