Kan iemand mij es uitleggen wat deze dame zo goed maakt dat heel hardstylend nederland met der wegloopt? ZO bijzonder is ze toch niet. Dit ligt meer aan de muziek die ze draait (makkelijk te mixen) wat mij betreft, maar please, leg mij het eens uit met goed onderbouwde meningen en niet reacties die neerkomen op: ZE STAMPT GEWOON LEKKER!!!
quote:ziet er inderdaad niet verkeerd uit maar is dit dan de enige reden? dj's staan meestel ver boven het publiek dus dit lijkt me niet de reden
Op dinsdag 17 september 2002 16:12 schreef SpaceCake het volgende:
Ach ja. Het is een 'lekker wijf' he.
quote:Dana (aka Lady Dana) is een DJ die vroeger hardcore draaide, toen over gestapt is naar Terror (extreme hardcore variant) en nu vooral bekend is omdat iedereen die hardstyle luisterd haar helemaal geweldig vind.
Op dinsdag 17 september 2002 16:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
foto's ben we; benieuwd naar dana, wie is dat eigenlijk?
pics staan hier: http://www.ladydana.nl/photoz/index.html
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 17-09-2002 16:17]
quote:onderbouw dat es....
Op dinsdag 17 september 2002 16:14 schreef -En4Cer- het volgende:
Zo knap vind ik haar niet maar ze draait gewoon supergoed...
kom op jongens......of is het 1 grote meeloperij?
Ik geef toe, wat ze doet is misschien niet zo origineel of vooruitstrevend, maar iig wel lekker, en daar gaat het toch om? Of dat nou de meest simpele hardstyle is, of de meest gecompliceerde techno, het gaat er om dat je er op feest!
quote:dat begrijp ik en feesten is idd het belangrijkste, maar nou weet ik NOG niet wat haar zo goed maakt
Op dinsdag 17 september 2002 16:33 schreef NiKos het volgende:
Ik vind de tegenstelling zo leuk, zo´n lief secretaressetypje qua uiterlijk, die dan qua stampgehalte ver boven andere hardstyle DJ´s staat.Ik geef toe, wat ze doet is misschien niet zo origineel of vooruitstrevend, maar iig wel lekker, en daar gaat het toch om? Of dat nou de meest simpele hardstyle is, of de meest gecompliceerde techno, het gaat er om dat je er op feest!
Kortom, het zal wel stoer gevonden worden om van Dana te houden en dat hard te roepen?
Ik heb haar nog nooit in het echt zien draaien, wel jammer, wil wel een x zien of ze nou live ook zo goed is. Alleen vind ik die Mc´s die erdoor blaten een beetje jammer.
Ik heb zelf een paar setjes van haar in m'n verzameling, niet écht top moet ik zeggen......met als laagtepunt toch wel de set op Sensation Black, wat is die zwaar ruk zeg!
quote:Dat wilde ik dus zeggen met mijn vorige reactie.
Op dinsdag 17 september 2002 16:21 schreef maupie het volgende:
Als ze een vent was geweest stond ze nu niet waar ze nu staat.
quote:whahah dat dacht ik ook ene Dana Int.
Op dinsdag 17 september 2002 16:34 schreef kamagurka het volgende:
Ze is transsexueel..?
Het is niet meer origineel.
bv. op sensation lette picotto niet op het publiek en draaide een vaste set zodoende zakte het publiek en enthusiastme ver in. toe dana kwam lette zij erg goed op publiek en kreeg ze weer uit hun dak
en dat maakt haar goed
die ene touch
quote:Dana is wel ok, maar ik heb geen respect meer voor de gemiddelde Dana fan die Chris Liebing op Sensation Black liep uit te joelen
Op dinsdag 17 september 2002 20:30 schreef PlaceR het volgende:
dana draait op 1 of andere manier dat ik (en vele andere met mij) gewoon op me stoel zin krijg om op een grgoot feest te staan. ze draait gewoon op een manier dat je niet stil kan blijven. lekker opzwepend en hard waaneer het moet en bouwt op feesten (waar ik ben geweest en zij ook) perfect op en let op publiekbv. op sensation lette picotto niet op het publiek en draaide een vaste set zodoende zakte het publiek en enthusiastme ver in. toe dana kwam lette zij erg goed op publiek en kreeg ze weer uit hun dak
en dat maakt haar goed
die ene touch
quote:Idd!!!! (Dat van Liebing dan!!!)
Op dinsdag 17 september 2002 20:32 schreef E_Motion het volgende:[..]
Dana is wel ok, maar ik heb geen respect meer voor de gemiddelde Dana fan die Chris Liebing op Sensation Black liep uit te joelen
quote:Hier ben ik volledig mee eens.
Op dinsdag 17 september 2002 20:13 schreef Robbel het volgende:
Draait alleen maar hitjes. Gewoon SUPERovergewaardeerd. Ik vind haar mixkunsten niet eens geweldig. Het is gewoon muziek voor "in-golf 2 gti-rijdende, 18-jarige ventjes die elkaar allemaal naspreken. Ik ken mensen die zeiden voor ze naar Sensation Black gingen; "Ik ga vet stampuh op Dana!". Nou jongen, die hadden haar nog nooit in het echt horen draaien. Ik vond Dana geen afSluiter, maar een afFluiter.Het is niet meer origineel.
quote:Zelfde overkwam mij
Op dinsdag 17 september 2002 20:09 schreef wizarddragon het volgende:[..]
whahah dat dacht ik ook ene Dana Int.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |