Mono?quote:
Geen idee, heb er nu een Rean Silver cable tussen, ik ga nu eentje van Fender proberenquote:
hey, heb je de humbuckers al op de post gedaan ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:14 schreef The_Dean het volgende:
Niet perongeluk een 5U? Dat is een moment-switch en schakelt alleen zolang je hem ingedrukt houd. 5L is wel aan/uit, zou moeten werken.
Het is een 5L, en volgens mij heb ik wel een verkeerde kabel maar dat weet ik niet zeker. Ik gebruik dus een gewone instrumentenkabel, en geen speciale stereokabel oidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:14 schreef The_Dean het volgende:
Niet perongeluk een 5U? Dat is een moment-switch en schakelt alleen zolang je hem ingedrukt houd. 5L is wel aan/uit, zou moeten werken.
Voor thuisgebruik en kleine kroegen prima geluid en volume met een volledig buizen versterker. Vaak gebruikt bij Gibson Les Paul modellen.quote:
je moet hem gewoon horen in combinatie met je gitaar, horen is er gevoel bij krijgen of de sound bij jouw belevingswereld past.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:31 schreef Marnixos het volgende:
Ga morgen even bij de muziekwinkel informeren, toch bedankt
Post uit context trekkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je moet hem gewoon horen in combinatie met je gitaar, horen is er gevoel bij krijgen of de sound bij jouw belevingswereld past.
Iemand heeft me ooit vertelt dat niet goed was en meer kwaad dan goed deed?quote:
Nu nog een Parker Maxxfly DF824VR en een shitload aan pedalen en je kunt zo mee met Living Colour.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:26 schreef The_Dean het volgende:
GAS kruipt waar het niet gaan kan, dus onderweg naar huis van het wegbrengen van een mooie (her)starterskit even wat nieuws opgepikt. Mijn twee backupamps zijn transistors, en dat red het toch net niet op hogere volumes, zeker als enige gitarist. Straks ook weer in de verkoop als ik echt gestopt ben met de band.
Sneakpeak:
[ afbeelding ]
Je vergeet de shitload talent.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nu nog een Parker Maxxfly DF824VR en een shitload aan pedalen en je kunt zo mee met Living Colour.
Oh jaquote:
Nice.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een covertje opgenomen
Lekkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een covertje opgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |