abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127949427

quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!

Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!

En weer verder!

Er komt ook weer een meet aan:

TV / FMT Summermeet - Een meet van ongekende proporties

But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_127949698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Filmpje kijken bij 29 graden is wel zonde trouwens, dyon!
Ik ben niet gemaakt om buiten te zitten in de zon... en jammer genoeg is het bij mij binnen 29 graden...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_127949923
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Een 8 voor catfish is wel apart ja :P
Het is toch ook geen echte docu? Bleek toch achteraf veel ingestudeerd enzo?
Ik heb veel te maken gehad met dit soort mensen, en ik vond het echt een goede weergave van hoe dat soort dingen in hun werk gaan. Echt of niet, ik heb er genoeg van genoten om 'm nog eens te zien en aan anderen aan te raden. Dat is voor mij een 8.
pi_127949949
Heb je zovaak blauwtjes gelopen bij het online daten? :P
pi_127949993
Haha, nee. Ik heb heel lang een website/community beheerd waar een aantal van dit soort gekken bij zaten. Daarnaast is een meid met wie ik veel contact heb gruwelijk belazerd (duizenden euro's) door zo iemand, iets wat haar helaas nog steeds achtervolgt.
pi_127950122
vervelend voor d'r...
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:57:24 #7
401190 Silfen
Walking between worlds
pi_127950123
Ik ken Catfish alleen maar van MTV.
pi_127950153
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:57 schreef Silfen het volgende:
Ik ken Catfish alleen maar van MTV.
Is het zelfde, alleen is de catfish waar Pico het over heeft zijn eigen verhaal. En daarna is die zelfde persoon die serie gaan maken om anderen te helpen
pi_127950280
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:52 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik heb veel te maken gehad met dit soort mensen, en ik vond het echt een goede weergave van hoe dat soort dingen in hun werk gaan. Echt of niet, ik heb er genoeg van genoten om 'm nog eens te zien en aan anderen aan te raden. Dat is voor mij een 8.
Okee, ja ik vond hem ook wel leuk hoor. Het leek mij ook wel echt maar las later dat het nep zou zijn.

Die serie heb ik nog nooit gezien trouwens, is dat wat dyon?
Ik heb al vaak mensen die ik via internet kende ontmoet, nog nooit iemand tegengekomen die irl anders bleek geloof ik :P
pi_127950353
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Okee, ja ik vond hem ook wel leuk hoor. Het leek mij ook wel echt maar las later dat het nep zou zijn.

Ik heb al vaak mensen die ik via internet kende ontmoet, nog nooit iemand tegengekomen die irl anders bleek geloof ik :P
Tja weet niet. De docu vond ik goed en de serie, tja de afleveringen die ik heb gezien waren allemaal met van die vage trailer trash figuren die elkaar min of meer voor de gek hielden... ik vond het jammer dat het meer het zelfde slag mensen was...
pi_127950502
Oh okee, nou dan ga ik het niet proberen :P
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:10:41 #12
401190 Silfen
Walking between worlds
pi_127950658
Is mijn vraag te moeilijk of hebben jullie geen zin om deze te beantwoorden?
pi_127950664
ik weet hem niet
  Redactie Games dinsdag 18 juni 2013 @ 16:11:40 #14
206706 crew  Racerblade
pi_127950709
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:10 schreef dyonvbaal het volgende:
ik weet hem niet
Dat.
pi_127950771
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:11 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Dat.
Dit.
pi_127952027
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:52 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Wat een albumtitel... maar can't wait :D 4 juli, dat duurt nog maar 2 weken ofzo. En Kanye's nieuwe album is ook al gelekt :D nice :D :D :D
Dat klinkt als een vervroegd verjaardagscadeautje voor mezelf Dyon! *O*
pi_127952897
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Tja nep...

Het is wel zo dat veelal filmisch is neergezet door de makers om het aantrekkelijk te maken, en daar vind ik eigenlijk niks mis mee.
pi_127953549
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:04 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Tja nep...

Het is wel zo dat veelal filmisch is neergezet door de makers om het aantrekkelijk te maken, en daar vind ik eigenlijk niks mis mee.
Maar was het ook allemaal geacteerd? Want dat heb ik ook gelezen toen.
pi_127953763
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Maar was het ook allemaal geacteerd? Want dat heb ik ook gelezen toen.
Welk gedeelte?
pi_127953929
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Welk gedeelte?
Dat met die vrouw enzo..
pi_127954093
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:27 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat met die vrouw enzo..
Naja, ik twijfel zelf ook er aan, maar die vrouw was ook vrij geemotioneerd, dus dat zelf wel meevallen. Viel me wel op dat ze weinig tot niet in de camera keken, of was dit wel zo? De makers kunnen dit natuurlijk ook hebben weggesneden, en plus het feit dat de makers aan het 'eind' van hoe zoektocht de vrouw vinden en daar zelf redelijk makkelijk mee om weten te gaan kan ook komen doordat ze al zo in het proces zitten om de film die kant op te sturen zoals zij willen.
pi_127954436
Hm ja, ik weet het niet. Toen ik de film zag vond ik het wel oprecht overkomen, maar inderdaad, het feit dat ze weinig vragen stelt bij de camera vond ik wel vreemd. Maarja, het maakt de film natuurlijk niet per se slechter als het allemaal niet zo realistisch is als ze doen denken.
pi_127955260
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:45 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Dat klinkt als een vervroegd verjaardagscadeautje voor mezelf Dyon! *O*
Daar heb je helemaal gelijk in :P Heb je dat gelekte album van Kanye al geluisterd?
pi_127958131
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in :P Heb je dat gelekte album van Kanye al geluisterd?
Nog niet... Het zal me trouwens niet verbazen als z'n dochter dezelfde naam als z'n album krijgt. Hoezo mediahypen?!?
pi_127958174
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Nog niet... Het zal me trouwens niet verbazen als z'n dochter dezelfde naam als z'n album krijgt. Hoezo mediahypen?!?
Ik las dat Kanye juist heel erg gesteld is op privacy, en ook niet wild dat zijn kind in die show van Kim K komt enzo.. Dus in dat geval zal hij de naam misschien ook niet willen hypen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')