Dat zal voor die jonge gasten misschien te benauwend zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
Ik las ooit een interview met die Ingrid, waar hij toen een relatie mee had, en die zei dat hij de liefste 'verkering' was die ze ooit had gehad. Hij ging altijd met haar moeder lekker thee drinken en liet overal lieve briefjes achter voor haar enzo![]()
aaiiii kan er ook nog bijquote:
niet helemaal denk ik maar ik ben geen expertquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
Is dat echt een beetje hetzelfde, narcisme en behoefte aan waardering?
Ik dacht altijd dat een narcist iemand die zichzelf op de borst klopt is, en dat vind ik hem eigenlijk niet. Ik vind hem iemand die zichzelf helemaal niet zo hoog heeft zitten en juist heel veel zelfspot heeft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
Is dat echt een beetje hetzelfde, narcisme en behoefte aan waardering?
Ja dit dus, daarom verbaasde het me een beetjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een narcist iemand die zichzelf die zichzelf op de borst klopt is, en dat vind ik hem eigenlijk niet. Ik vind hem iemand die zichzelf helemaal niet zo hoog heeft zitten en juist heel veel zelfspot heeft.
Die recensent heeft toch wel een beetje gelijk?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
Ja fijn, thuis in je eentje huilen steeds
Sowieso mensen die anderen gaan analyseren vanaf een grote afstand vind ik altijd een beetje engig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit dus, daarom verbaasde het me een beetje
Een beetje... maar als hij zegt 'Dat gehuil kan toch ook lekker thuis in je eentje' dan denk ik 'Hij heeft kennelijk behoefte aan warmte en steun en dat mensen hem lief en zacht vinden' en in je eentje tegen de muur janken helpt ook niet altijdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die recensent heeft toch wel een beetje gelijk?
Het is maar de mening van 1 manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje... maar als hij zegt 'Dat gehuil kan toch ook lekker thuis in je eentje' dan denk ik 'Hij heeft kennelijk behoefte aan warmte en steun en dat mensen hem lief en zacht vinden' en in je eentje tegen de muur janken helpt ook niet altijd
True, maar ik moet, net als 16,9 miljoen anderen, ook gewoon thuis huilen. Als er tenminste wat te huilen is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje... maar als hij zegt 'Dat gehuil kan toch ook lekker thuis in je eentje' dan denk ik 'Hij heeft kennelijk behoefte aan warmte en steun en dat mensen hem lief en zacht vinden' en in je eentje tegen de muur janken helpt ook niet altijd
Tuurlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
True, maar ik moet, net als 16,9 miljoen anderen, ook gewoon thuis huilen. Als er tenminste wat te huilen is.
Recensent van de Volkskrant?, iig een krant.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:09 schreef CherryOnTop het volgende:
wie is deze man eigenlijk, die wat 'm steeds zit te bekritiseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |