ERICA? BEN JIJ DIT ???quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef lsi het volgende:
*Zit met het linkje voor de foto in het reactiescherm*'
Twijfeltwijfeltwijfel. Ik ben niet herkenbaar, mijn omgeving ook niet. Ik ben ook niet te traceren via dit account. Toch durf ik niet helemaal.
Heeft ze ook een pittig kapsel dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, korte rokjes, vrouw, te dik... Alle elementen aanwezig, op seks na, voor een stormloop topic.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van 1.80? Grote kabouters dan, mattie.
Aha, toch een vriend gescoord dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef lsi het volgende:
[..]
Ik sport nooit, ik ben eigenaar van een scooter (fiets staat te verstoffen) en ik heb net de eindexamens gehaald, dus ik zit vrijwel alleen thuis.
Mijn vriend neemt me in de auto mee op stedentripjes en koopt ijs, koffie bij DE en weet ik veel wat nog meer voor me.![]()
(Ben ik alleen, dan eet ik eigenlijk alleen fruit en groenten) Hij heeft een goed gewicht.
Als je dit echt een issue vindt, dan staat jouw scooter in plaats van fiets te verstoffen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef lsi het volgende:
[..]
Ik sport nooit, ik ben eigenaar van een scooter (fiets staat te verstoffen) en ik heb net de eindexamens gehaald, dus ik zit vrijwel alleen thuis.
Mijn vriend neemt me in de auto mee op stedentripjes en koopt ijs, koffie bij DE en weet ik veel wat nog meer voor me.![]()
(Ben ik alleen, dan eet ik eigenlijk alleen fruit en groenten) Hij heeft een goed gewicht.
Heel veel kudos voor het niet gebruiken van het woord 'volslank'. Dat dan wel weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef Piye het volgende:
Een kaftan een optie?
Ik vind trouwens wel dat je veel verkleinwoorden voor je lichaamsdelen gebruikt, als beerin van 1,80 met 105 kilo.
Dan ben jij ook een kabouterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van 1.80? Grote kabouters dan, mattie.
De vriend van TS is duidelijk een feeder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
Aha, toch een vriend gescoord dus.Wat vind hij van je gewicht? Die houdt daar wel van?
![]()
als jij je er niet goed bij voelt gewoon niet doen danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef lsi het volgende:
Twijfeltwijfeltwijfel. Ik ben niet herkenbaar, mijn omgeving ook niet. Ik ben ook niet te traceren via dit account. Toch durf ik niet helemaal.
Gast, ik ben geen 1.80, wat denk je? Dat ik een kabouter ben?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een kabouter
Maar dan heeft FOK! niks om op te fappenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
als jij je er niet goed bij voelt gewoon niet doen dan
Elke dag met de auto langs de McDonalds.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De vriend van TS is duidelijk een feeder.![]()
![]()
Zit jij TS eens niet zo op te jutten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
als jij je er niet goed bij voelt gewoon niet doen dan
Als je 1.80 groot vind dan ben je zelf een kabouterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast, ik ben geen 1.80, wat denk je? Dat ik een kabouter ben?
Gewoon doen joh. #yolo #swag #ftw #BFquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef lsi het volgende:
Stedentripsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke dag met de auto langs de McDonalds.
fokkers fappen alleen op skinny bitches toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar dan heeft FOK! niks om op te fappen
'Elk stadje een ander patatje' is het motto.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef Differ het volgende:
[..]
Stedentrips![]()
In elk stadje heb je een MAC
Hij liep altijd met me hard als ik wilde afvallen, hij kookt gezond eten voor me (zelfs als hij het zelf niet lust en gewoon spareribs naar binnen wil werken), hij koopt rivella voor me als ik twijfel of ik wel of niet een terrasje opdruf. Hij is lief. Geen feeder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De vriend van TS is duidelijk een feeder.![]()
![]()
Precies ja!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef Differ het volgende:
[..]
Stedentrips![]()
In elk stadje heb je een MAC
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
'Elk stadje een ander patatje' is het motto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |