Street fighter?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nu op de SNES dat spel waar C-C-Combo breaker vandaan komt![]()
Ik was je bijna iets komen brengen, ware het niet dat ik zelf geen auto heb morgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, ik heb wel m'n Essie neon bij me (alleen geen wit om te layeren).
Ahwquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was je bijna iets komen brengen, ware het niet dat ik zelf geen auto heb morgen.
jaaaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef Debsterr het volgende:
Zal ik paar uur vrij pakken en in de tuin gaan zitten?
Hoe laat wordt morgen de regen en onweer verwacht? Anders kun je 's avonds gaan? Lekker na een regenbui, velen zuurstofquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar om 6u opsta om te hardlopen ofzo
Geen idee maar als dat lang doorgaat dan kan ik niet. En ik ga sowieso niet met onweer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe laat wordt morgen de regen en onweer verwacht? Anders kun je 's avonds gaan? Lekker na een regenbui, velen zuurstof.
quote:De mooie groene kleur van Sherk. The It color is een van de 6 best verkochte kleuren uit de OPI collecties in de wereld en Amerika. Zeker 3 euro goedkoper dan in de winkel en dan heb je hem al in huis. Ophalen of verzenden vraag gerust probeer dezelfde dag nog te reageren.
who sherk you are is ook echt de advertentietitelquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
who sherk you are is ook echt de advertentietitel
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JE VAKER METENquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef Diconnected het volgende:
suikers doen altijd zo aids met dit weer, aargh
ik doe al 3x per dag prikken jongeuhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JE VAKER METEN
/sjon
hoard al the hypo'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef Diconnected het volgende:
suikers doen altijd zo aids met dit weer, aargh
Dat is iedereen met dit weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik doe al 3x per dag prikken jongeuhmaar dan heb ik 5 min gefietst met dit weer en dan ben ik wiebelig
ermahgerdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
eet alles yayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
Kut
Zo ontvangen? Nieuwe vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Kut
ffffuuuuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut
noooooooo. kan je em zelf nog pressen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
Jup...quote:
Kut
Godver ook precies die groeneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja verdommequote:
Je doet een Mss-jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga ze mailen met foto er bij... hoor wel wat ze zeggen...
Het is besmettelijk!quote:
dat ze van t elle girl forum komenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Debsterr het volgende:
Wat betekent EGF in Marktplaats omschrijvingen?
Elle Girl Forum blijkbaar (ik moest googelen)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Debsterr het volgende:
Wat betekent EGF in Marktplaats omschrijvingen?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat ze van t elle girl forum komen__!
ERMAHGERDquote:
ik zie je het nog doen ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef Mirjam het volgende:
ik ga honderdmiljoenmiljard advertenties maken en FOK! erchter zetten![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat ik ervan begrijp mogen ze op het Elle forum geen verkoop-topics meer openen, dus lossen ze het nu zo op
Vergeet kapot niet!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERDDan komen geen enkele pakjes meer aan... Of pas 3 jaar nadat ik besteld heb
En verkeerde producten!!1 En en en aaiiddddsssss
godsamme wat een sneuneuzerij zegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat ik ervan begrijp mogen ze op het Elle forum geen verkoop-topics meer openen, dus lossen ze het nu zo op
Wel snappen dat 'ie iets waard is, maar niet echt hoeveel danquote:Hoi Debsterr,
Ik heb al veel mailtjes gehad over Absolutely Alice! het is dan ook een collectors item ;-)
Laatste bod is 9,50 ex verzenden.Misschien wil je een bod doen via MP? ik heb ook een aparte advertentie voor Absolutely Alice. Aangezien de lak zo gewild is wacht ik nog even af wat voor biedingen er nog meer komen (zoals hopelijk je begrijpt...).
Net als bij Supernintendo spelletjesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel snappen dat 'ie iets waard is, maar niet echt hoeveel dan.
En mijn lakjes jat!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en de pakjesbezorger die je jukrjes aantrekt!!@3
quote:
Net als kauwgom op de middelbare school dat je zo onder je tafeltje voelt en dan over je nek gaatquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Net als kauwgom op de middelbare school dat je zo onder je tafeltje voelt en dan over je nek gaat
Even bij laten weten dat het van levensbelang is dat je hem zondag hebt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had em verwacht: Moet em retour sturen en dan sturen ze een nieuwe op. Straks maar meteen in de brievenbus dumpen en dan maar hopen dat ik op tijd een nieuwe krijg
Ja heb ik wel terug gemaild dat ik em dit weekend eik nodig had... Zal je zien dat zaterdag komt (en ik heb em op mijn werk laten afleveren; dus dan heb ik em alsnog nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even bij laten weten dat het van levensbelang is dat je hem zondag hebt?
doritoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Diconnected het volgende:
godver net gelakt en ik doe weer derp en nu een dikke chip erin
Shit ik heb geen stijl haarquote:出口总包直封封发, 上海国际, 荷兰
Total export package seal seal straight hair, Shanghai International, The Netherlands
Zelfde hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
Argh laatste uur gaat zo traaggggg... Heb zoooo geen zin meerEn het helpt niet dat ik dat om de 2 minuten in mijn hoofd herhaal
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
En vanavond:
http://www.sterren.nl/eve(...)eest-uden-evenement/
D'awwquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:16 schreef Puckzzz het volgende:
Skjoe en BB waren ff een bakkie komen doen omdat ze in de buurt waren
Nu maar binnen wat gaan doen daar is het lekker koel.
(dit is geen klacht maar een positieve draai aan de hitte geven)
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
En vanavond:
http://www.sterren.nl/eve(...)eest-uden-evenement/
Ghehehe absoluut niet mijn muziek, maar er hangt vaak wel een gezellig sfeertje.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Het is me iets te ver; maar als het in de buurt was geweest was ik zeker geweest
Toen mijn broers paar weken geleden bij ons waren voor voetbaltoernooi en ze 's avonds NL'se klassiekers draaiden; hebben mijn broers vaak met hun ogen zitten draaien "HOEZO KEN JIJ DIE MUZIEK. GIJ VERREKTE HOLLANDER GIJ"![]()
![]()
Uiteraard zong ik alles mee
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou je was anders nog Bels genoeg toen je aan het bellen was op Skjoe's bruiloft
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
K heb het liefste vriendje evah! Twee mooie manden met tuin planten erin omdat mijn evaluatie gesprek zo goed was gegaan
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
K heb het liefste vriendje evah! Twee mooie manden met tuin planten erin omdat mijn evaluatie gesprek zo goed was gegaan
Heb je nu zin in frietjes?quote:
Jawel, heb al een afspraak gemaaktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb juist totaal geen eetlust met zulk weer.
Zal toch wel gaan mm?
Cif moest ook lollerenquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:12 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom aperitief![]()
Cif hoefde bedanking niet van sq en bb. MINE OMNOMNOM
Joahhhh !quote:
Jup 1tje expres bewaardquote:
damn....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfffff lange dag is lang
Maar hopelijk ben ik om 8 uur dan ook een keer thuis
Bwuuuhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfffff lange dag is lang
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfffff lange dag is lang
Sup?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:16 schreef Maisnon het volgende:
Zo mijn vader draagt alleen maar meer motivatie aan om op mezelf te gaan wonen heerlijk dit
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef Maisnon het volgende:
Hij komt ergens rond 7 uur ineens thuis zonder van te voren te zeggen waar ie was.
Z'n telefoon doet het niet dus frustratie alom, want he even een stapje terug doen en 2 keer nadenken is geen optie, alles overhoop halen opzoek naar een andere telefoon.
Zeg ik: pak dan je eigen oude telefoon. Weet ie niet waar het is. Gaat ie mijn kast doorzoeken, waar bovenin een la met zooi zit.
Trekt ie die la open, alles over de grond, frustratie toppunt:
Nicky ruim jij op ik ga eten maken grmlbl
Trein van 19.02 vanuit Eindhoven die omquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke trein zit je nu?ik was net op Tilburg.
Niet tofquote:
Jeetje das ook kut zegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef Maisnon het volgende:
Hij komt ergens rond 7 uur ineens thuis zonder van te voren te zeggen waar ie was.
Z'n telefoon doet het niet dus frustratie alom, want he even een stapje terug doen en 2 keer nadenken is geen optie, alles overhoop halen opzoek naar een andere telefoon.
Zeg ik: pak dan je eigen oude telefoon. Weet ie niet waar het is. Gaat ie mijn kast doorzoeken, waar bovenin een la met zooi zit.
Trekt ie die la open, alles over de grond, frustratie toppunt:
Nicky ruim jij op ik ga eten maken grmlbl
Ja maar dan nog, het blijft een rare manier van doen, een la overhoop halen en dan zeggen dat jij het op mag ruimenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:29 schreef Maisnon het volgende:
Nou de zooi is opgeruimd, gelukkig waren dat oude familiefotos en kaarten en weetikveelwat want als het mijn eigen spullen waren was ik pissed
Ja tis een kast in de woonkamer waar ik de onderste helft van vol heb met spullen
Ik ga meestal naar .com. Gewoon, omdat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:37 schreef Maisnon het volgende:
Als jullie iets op ebay zoeken heah, gaan jullie dan naar ebay.com of ebay.co.uk of ebay.nl?
Alle resultaten zijn zo anders
Datquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar .com. Gewoon, omdat.
De enige die ik tot nu toe gekocht heb, was bij Sephora en die is nog lang niet op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh vraagje: kopen jullie je too faced primer ook via eBay? Mijne is bijna op en geen sephora in de buurt
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De enige die ik tot nu toe gekocht heb, was bij Sephora en die is nog lang niet op.Helpt het ook niet dat ik ook nog van Urban Decay heb liggen, want kleurdozen.
Ik heb deze week 1 op Ebay gekocht! Hoop dat ie echt is, of tenminste werkt..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh vraagje: kopen jullie je too faced primer ook via eBay? Mijne is bijna op en geen sephora in de buurt
Ja daar ben ik dus bang voor.... Vooral prijs technisch ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb deze week 1 op Ebay gekocht! Hoop dat ie echt is, of tenminste werkt..
HOE duur?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef Debsterr het volgende:
Zouden mensen dit kopen? http://nelly.com/nl/beaut(...)w-primer-308078-108/
Is best een redelijke prijs, weet alleen niet hoe lang die 2e goed blijft..?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Dan neig ik meer naar deze:
http://www.beautybay.com/cosmetics/toofaced/g/shadowinsurance/
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is best een redelijke prijs, weet alleen niet hoe lang die 2e goed blijft..?
ehm, toen ik keek was ie 26 dollar (of euro zelfs). Deze had ik ook nog wel gekocht inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Dan neig ik meer naar deze:
http://www.beautybay.com/cosmetics/toofaced/g/shadowinsurance/
Oh ja, die staat er ook tussen (hak nie gezien)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ooo je bedoelt als ik die dubbele zou kopen... Ja misschien dan voor die enkele gaan ofzo... Hmm,
Graagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
ehm, toen ik keek was ie 26 dollar (of euro zelfs). Deze had ik ook nog wel gekocht inderdaadAnders wacht je tot mijne binnen is? Dat ik vertel of die werkt?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:34 schreef Maisnon het volgende:
meh dipje. Hopelijk hoor ik snel wat van die kamer
Zou dat spul bederven ja, als het gewoon ongeopend blijft?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is best een redelijke prijs, weet alleen niet hoe lang die 2e goed blijft..?
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dankje
Zal blij zijn als ik straks in mn eigen bedje lig en heel deze rotperiode voorbij is
Vraag ik me idd af!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou dat spul bederven ja, als het gewoon ongeopend blijft?
Misschien kan ik die vraag binnenkort beantwoordenquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dankje
Zal blij zijn als ik straks in mn eigen bedje lig en heel deze rotperiode voorbij is
Nee maar ik wil wel iets met huisgenootjes heb ik gemerkt en ik heb ook gezegd dat ik sowieso wel wacht, en nu is ze ook andere mensen aan het zoekenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik. Weet je al meer over die kamer waar je iegenlijk uitsluitsel over moest geven - wilde ze wachten?
Aah okay.. wel goed dat je dat helder hebt nu voor jezelf!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee maar ik wil wel iets met huisgenootjes heb ik gemerkt en ik heb ook gezegd dat ik sowieso wel wacht, en nu is ze ook andere mensen aan het zoeken
Jepquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aah okay.. wel goed dat je dat helder hebt nu voor jezelf!
hear hearquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ga zo slapen, ben kapot. Was een fantastische avond8u thuis, ranten tegen B over alles wat fout ging vandaag, eten en andere zooi klaarleggen voor morgen en nu naar bed
quote:
quote:
het is (al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nicehet geeft altijd zo'n zee aan ruimte
yep, scheelt in de kosten en control freaks die wij zijn doen we het ook gewoon liever zelf dan aan een ander over latenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe je dat zelf allemaal? Lekker in je eigen tempo lekker prutsen
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wit kalken zijn we nooit meer aan toegekomen en nu beginnen we er ook niet meer aan
7 jaar deze maandquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen
Hoe lang wonen jullie nou hier?
ja, zo lopen dat soort dingen nu soms eenmaal he, en de tijd vliegt gewoon.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
7 jaar deze maand
Het was de bedoeling voor 2 a 3 jaar vandaar dat we er niet al te veel aan hebben gedaan. Wisten we toen dat we zo lang zouden blijven zitten dan hadden we wel een veranda gemaakt en buitenkeuken enzo
En nu wachten we maar ff af, we hopen voormeind van het jaar duidelijkheid te hebben over wat er nu gaat gebeuren
als ik zou mogen kiezen zou ik lekker achteraf gaan wonen i.p.v. in een woonwijk, zeker met kinderen, maar ik hou dan ook eigenlijk helemaal niet van mensen om me heenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja zo gaat dat. Maar ik heb er geen spijt van ofzo hoor, we wonen hier al 7 jaar voortreffelijk
Misschien verhuizen we nu wel naar een woonwijk, is voor de kinderen ook wel eens tof om alles en iedereen in de buurt te hebben
Jodokus is wel aan het solliciteren en hij heeft wel iets concreets lopen qua aanbod, hij gaat nu voor de derde keer op gesprek. Salarisonderhandelingen enzulks.
Maar hij twijfelt nog, want het is ver weg en dat is niet handig met mij :-/
Ik zou echt doodongelukkig worden als ik lange tijd in Den Haag moest wonenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:20 schreef Molo het volgende:
Ik droom van een oud mini boerderijtje wat we zelf wat opknappen tot knus plekje in Midden Delfland, maar zal blij zijn als we hier gewoon normaal de hypotheek kunnen blijven betalen in de toekomst dus das beheurlijk kansloos dromen
Ach, als je maar ergens woont en een keuken en badkamer hebt, das het belangrijkste
Ik moest wel lachen toen ik vertelde van de zolderverbouwing tegen een vriendin, die echt heel beteuterd keek en zei "oh, dus jullie blijven daar echt wonen?"
Die had verwacht dat we het na een paar jaar wel zat zouden zijn hier en weer naar Den Haag zouden verhuizen, maar dat doen we dus niet
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef Mss het volgende:
De hele avond in de tuin gezeten.
Morgen zwembadje opzetten
Brabant of weet ik het waar vind ik ook best hoor, maar wel beetje in de buurt van winkels en zulks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou echt doodongelukkig worden als ik lange tijd in Den Haag moest wonen
Wat dat betreft deel ik je droom, alleen niet per se in midden delfland
Mongolenmensenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:30 schreef Molo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/i(...)ien_lijk_niet__.html
Whutttt!!!!
Nee is potje, prime and fine eyeshadow base oidquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
is dat die lipgloss-achtige verpakking met kangaroopootje om aan te brengen Dico?
oh ja, die heb ik weleens zien liggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee is potje, prime and fine eyeshadow base oid
En dat..... En velen onweerquote:
Gats, das klotequote:Op woensdag 19 juni 2013 08:50 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh... bericht van schoonzus dat ze weer een terugval heeft van haar nek2 jaar geleden ongeluk gehad en whiplash er aan over gehouden. Toen lange revalidatie gehad en toen kon ze eindelijk haar nek weer bewegen.
Nu zit ze sinds deze week weer tijd en is het weer bij af... Nek staat weer fout zoals bij het ongeluk en ze heeft ondraaglijk veel pijn. Moet weer brace dragen en alles
Dit wordt echt zo'n verhaal voor het leven vrees ik....
[..]
En dat..... En velen onweergmrfpl
Wat klote zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:50 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh... bericht van schoonzus dat ze weer een terugval heeft van haar nek2 jaar geleden ongeluk gehad en whiplash er aan over gehouden. Toen lange revalidatie gehad en toen kon ze eindelijk haar nek weer bewegen.
Nu zit ze sinds deze week weer tijd en is het weer bij af... Nek staat weer fout zoals bij het ongeluk en ze heeft ondraaglijk veel pijn. Moet weer brace dragen en alles
[..]
Ai dat is echt kut.. Zeker aangezien het dan een vooruitzicht kan gaan wordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ohaiquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat ik dan wel weer stiekem grappig vind is dat het dan zo ineens flink gaat regenen en dat daar iedereen in zijn meest zomerse outfit loopt, zonder jas of paraplu en ineens algehele paniek want iiieeeeeh we worden nat.Ik heb dus altijd een jas bij me en een paraplu dus ik ben (op wat natte broekspijpen na, redelijk droog aangekomen
laat dat zwembad maar zitten! Dik onweer hier!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef Mss het volgende:
De hele avond in de tuin gezeten.
Morgen zwembadje opzetten
Dat is echt een klotesituatie dan!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ja het is nog niet zeker. Ze gaan er vanuit dat het voorbij gaat; maar ze hadden al gezegd dat het paar maanden kan aanhouden; maar net zo goed ook paar jaar of zelfs 10 jaar of.... Dus m.a.w: Géén idee!
Dus toen mijn zus na 3 kwart jaar er eindelijk vanaf was; dacht ze: Poeh gelukkig geen 10 jaar... En kreeg nu net bericht dat het weer helemaal fout zitVindt het zo sneu voor haar ook; want het is echt een werker en doet vanalles thuis enzo; en nu kan ze weer helemaal niks... En ze heeft nog geen vast contract dus ze is weer helemaal in paniek omdat ze deze week thuis zit met haar nek ook
aw wat kut Priemquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ja het is nog niet zeker. Ze gaan er vanuit dat het voorbij gaat; maar ze hadden al gezegd dat het paar maanden kan aanhouden; maar net zo goed ook paar jaar of zelfs 10 jaar of.... Dus m.a.w: Géén idee!
Dus toen mijn zus na 3 kwart jaar er eindelijk vanaf was; dacht ze: Poeh gelukkig geen 10 jaar... En kreeg nu net bericht dat het weer helemaal fout zitVindt het zo sneu voor haar ook; want het is echt een werker en doet vanalles thuis enzo; en nu kan ze weer helemaal niks... En ze heeft nog geen vast contract dus ze is weer helemaal in paniek omdat ze deze week thuis zit met haar nek ook
Mwah, ,als je em op je ogen doet smeert ie goed uitquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:33 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja, die heb ik weleens zien liggen.
Is die stroef bij aanbrengen?
Ik had een beeld van dat je dat spul op je oogbal smeertquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwah, ,als je em op je ogen doet smeert ie goed uitik vind hem echt fijn, zelfde effecr als TFSI alleen dan stukken goedkoper
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had een beeld van dat je dat spul op je oogbal smeert
Godverdomme ik moest lachenquote:
Ja, dat viel ook tegen toen ik vanmorgen wakker werd. Hoewel het hier nu wel steeds warmer en benauwder aan het worden is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
laat dat zwembad maar zitten! Dik onweer hier!
En verslapen
Bij deze mist het belangrijkste stuk!quote:
Vanmiddag is het denk ik wel weer wegquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
laat dat zwembad maar zitten! Dik onweer hier!
En verslapen
Van tevoren opzoeken en ervoor omrijdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Mss het volgende:
Zo shoppen in Duitsland. Wedden dat er geen DM in de buurt is?
Dat is het op alle plekken in Nederland waar het niet onweert.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:40 schreef Maisnon het volgende:
euhgeuhgeuhguehg tis muf en plakkerig hier
Heul nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is het op alle plekken in Nederland waar het niet onweert.
JAAAA.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd wie wilt mini lorren in een video zien die vroegah bij de EO is uitgezonden?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd wie wilt mini lorren in een video zien die vroegah bij de EO is uitgezonden?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb mijn hotpants net ingewisseld voor grijze rok die ik toevallig mee had (ivm training vanavond had ik extra kleren mee...)En mijn open schoen; gewisseld voor mijn allstars.
En andere panty aan![]()
![]()
Gelijk een echt wijf
Collega's keken raar
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik wist dat jij het hardste zou roepen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb mijn hotpants net ingewisseld voor grijze rok die ik toevallig mee had (ivm training vanavond had ik extra kleren mee...)En mijn open schoen; gewisseld voor mijn allstars.
En andere panty aan![]()
![]()
Gelijk een echt wijf
Collega's keken raar
Ik werd geinterviewdquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb een keer bij Prinsen en Prinsessen in het publiek gezeten!
*gaat kijken*
quote:
Ja daar moest ik ook om gnorkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:57 schreef Maisnon het volgende:
Dat is best wel vervelend want soms is dat best wel vervelend
uhuquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:57 schreef Maisnon het volgende:
Dat is best wel vervelend want soms is dat best wel vervelend
Jij b ent ook echt helemaal niets veranderd hequote:
WELLES ik ben nu veul groterderquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij b ent ook echt helemaal niets veranderd he
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dico is nog precies hetzelfde als vroegah![]()
![]()
ja dat was zo'n stomme vraag, want hij heeft zelf ook diabaidsquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
presentator met z'n "gaat dit nou volgend jaar over?"
DAT WEET JE BEST NEPKINDERVRIEND![]()
![]()
Ik zit nog steeds met mezelf in discussie over wat jouw UI nou eigenlijk zegtquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Maisnon het volgende:
God heeft ook diabeterrs die leeft met iedereen mee
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met mezelf in discussie over wat jouw UI nou eigenlijk zegt
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD HET MAAKT NIET UIT DAT JE DIABAIDS HEBT WANT GOD HOUDT VAN JE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moest je van tevoren vet veel oefenen! Als klas zijnde dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
en dan gingen ze die liedjes zingen, en alle kids daar (waren klassen) wisten dus die liedjes, behalve ik, dus ik moest steeds meelezen met de grote schermen![]()
jep, en ik kende dus geen enkel liedjequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat moest je van tevoren vet veel oefenen! Als klas zijnde dan.
Aaw, arme jij!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jep, en ik kende dus geen enkel liedje![]()
uhuquote:
Ik ook niet..quote:
plus ETERNAL FAMEEEEquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
uhu
maarr ik kreeg wel een goodiebag en een verzorgde lunch!
Kijk, die hadden wij dan weer niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
uhu
maarr ik kreeg wel een goodiebag en een verzorgde lunch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |