tot over twee weken!!!!
Yvet
je weet wat ik gezegd heb "veel plezier in Salou en ik wil ook jou niet sexend op tv zien "
knuffel en geniet ervan!!
Mzzzlsssss.....
hihi
-Of Arma is later (al sexend) te zien bij programma's als: Tis hier fantastisch, De heeste plekjes, door het lint enz.
-Of Yvet belt Giel Beelen zaterdagnacht om haar Arma te checken en hoort vervolgens dat ie is vreemdgegaan
-Of Arma zegt niks maar is toch vreemdgegaan
Welke van de drie zal het worden?
Fijne vakantie iig Armageddon!
nu ga ik de komende twee weken heel erg in spanning zitten, Dig, niet leuk...
boehoe...ik weet het niet meer.....ik ... ik ... ik .... ga Arma missen en heel veel naar van die stomme vakantie programma's kijken
boehoe
quote:
op 06-26-2000 om 08:36 PM schreef Armageddon het volgende:
Arma gaat niet vreeheemd!! <blablabla> Als Arma vreemd gaat <blablabla>
Je komt al snel op je woorden terug he? Ik zou um niet vertrouwen hoor Yvet, de combinatie Salou en Hei****** kan rare dingen doen met een man, ook al is ie geen vrijgezel.
* DIGGER stopt Armageddon een pakje durex toe.
Fijne vakantie hoor!
nee, maar ik vertrouw Arma nog steeds...mocht dat vals vertrouwen blijken als hij terug komt....dan is dat erg jammer, maar kan ik daar niets aan doen. (maar volgens mij zal dat niet gebeuren!)
nogmaals, fijne vakantie Arma en tot over twee weken.
quote:
op 06-26-2000 om 09:04 PM schreef Iefje het volgende:
ik vertrouw Arma nog steeds...erg jammer, maar kan ik daar niets aan doen.
Nee, kun jij niet zo veel aan doen maar wees gerust, dat doet hij wel voor je deze 2 weken en over 2 weken piep je dan wel anders
Quote van de chat: * Armageddon is ff bier pakken! ff in de vakantie stemming komen ;-)
Ik zal de quote van ut oefenen met ut afrollen van condooms waar Armageddon daarna mee bezig ging voor deze keer (ik ben de lulligste niet) maar achterwege laten.
quote:
op 06-26-2000 om 08:31 PM schreef DIGGER het volgende:
Een paar mogelijkheden:-Of Arma is later (al sexend) te zien bij programma's als: Tis hier fantastisch, De heeste plekjes, door het lint enz.
-Of Yvet belt Giel Beelen zaterdagnacht om haar Arma te checken en hoort vervolgens dat ie is vreemdgegaan
-Of Arma zegt niks maar is toch vreemdgegaanWelke van de drie zal het worden?
![]()
Fijne vakantie iig Armageddon!
Of Digger heeft al een eigen scenario en dit is alvast héél subtiel, stap 1.
[Dit bericht is gewijzigd door Drazzy® (Datum 26 Juni 2000).]
hihi
Iefje
quote:
op 06-27-2000 om 02:02 PM schreef DIGGER het volgende:
(zoals je ziet, ik ben echt de lulligste niet).
Dat lijkt maar zo zeker?
enne, DIG...wat ben je veel bezig met vreemd gaan? Moet ik me zorgen gaan maken?
quote:
op 06-27-2000 om 05:08 PM schreef Iefje het volgende:
Jammer je teleur te stellen Dig, maar hij ging met het vliegtuig.
Dan hoop ik maar voor hem dat ie niet in alle geiligheid met die meid de deur tussentijds open doet om naar buiten te gaan...
Yvet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |