abonnement Unibet Coolblue
pi_127937196
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
pi_127937220
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Djahaa het volgende:

[..]

Die 700 is echt een gelukstreffer, ik heb een blog en met 1 bepaalde post scoorde ik onverwachts hoog in Google..maar ook op andere posts komen langzamerhand meer bezoekers dus verwacht nog wel groei...nadeel van mijn blog is dat het me iedere dag veel tijd kost.

Daarom wil ik nu werken aan meerdere statische pagina's....zoals ik al aangaf hierboven. Denk ook dat ik met mn nieuwe idee ook 50 tot 100 per dag moet kunnen halen...wat levert jou die bezoekersaantallen nu op?
Ik zit nu op ongeveer 450 euro per maand, maar heb wel hoger gezeten, ik zat in februari op een recordhoogte van 1051 euro.

Moet wel zeggen dat er 1 site bij zat die niet heel netjes is, maar blijkbaar goedgekeurd door Google.

Je komt binnen op een soort frontpage:

========

Welkom op ...

ADBLOCK
ADBLOCK -> (dikke pijl in de advertentie)
ADBLOCK

Klik hier om verder te gaan.

========

A, ik ben 1 positie gezakt met die site en B, Google is heel veel kliks aan het afkeuren de laatste tijd.
pi_127938358
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:26 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik zit nu op ongeveer 450 euro per maand, maar heb wel hoger gezeten, ik zat in februari op een recordhoogte van 1051 euro.

Moet wel zeggen dat er 1 site bij zat die niet heel netjes is, maar blijkbaar goedgekeurd door Google.

Je komt binnen op een soort frontpage:

========

Welkom op ...

ADBLOCK
ADBLOCK -> (dikke pijl in de advertentie)
ADBLOCK

Klik hier om verder te gaan.

========

A, ik ben 1 positie gezakt met die site en B, Google is heel veel kliks aan het afkeuren de laatste tijd.
Wat?! zoveel met zo weinig bezoekers? Kun je mij niet helpen met meer inkomsten ? :-D
pi_127938495
Nog beter, geef gewoon je rekeningnummer even door dan maakt JDX je iedere maand wel wat over :')
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:09:54 #5
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127938499
Ik heb op mijn frontpage een script gezet die kijkt hoeveel procent van de bezoekers een adblocker heeft geinstalleerd. Eens zien waarom die bedragen echt drastisch zijn gekelderd,
Ben benieuwd naar het resultaat vanavond/morgen.
Ik weet dat mensen met een adblocker vaak toch niet klikken, maar omdat ik gister een digibeet met adblocker in een toolbar zag, baart het mij zorgen. :P

En volgens mij is één van de poorten op mijn router kapot want elke keer klapt mn lan verbinding er uit. Kabels boven al nagemeten, ook bij de patches verderop... beneden eens kijken.. irritant als je bezig bent.
Ondertussen zie ik met speedtest wel dat Ziggo hier al de snelheden heeft verdubbeld ipv over 2 weken.. NICE! ^O^
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:12:40 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_127938593
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Nog beter, geef gewoon je rekeningnummer even door dan maakt JDX je iedere maand wel wat over :')
Heb ik ook gedaan en dit werkt uitstekend.

Gr. Vriendin van JDx
pi_127938638
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef JK het volgende:
Ik heb op mijn frontpage een script gezet die kijkt hoeveel procent van de bezoekers een adblocker heeft geinstalleerd. Eens zien waarom die bedragen echt drastisch zijn gekelderd,
Ben benieuwd naar het resultaat vanavond/morgen.
Ik weet dat mensen met een adblocker vaak toch niet klikken, maar omdat ik gister een digibeet met adblocker in een toolbar zag, baart het mij zorgen. :P

En volgens mij is één van de poorten op mijn router kapot want elke keer klapt mn lan verbinding er uit. Kabels boven al nagemeten, ook bij de patches verderop... beneden eens kijken.. irritant als je bezig bent.
Ondertussen zie ik met speedtest wel dat Ziggo hier al de snelheden heeft verdubbeld ipv over 2 weken.. NICE! ^O^
Soms gaan routers ook gewoon stuk, dan worden ze steeds trager enzo. Ze staan immers iedere dag en nacht aan :P

Leuk om te kijken hoeveel mensen een adblocker hebben maar ja wat kan je met het resultaat? Stel blijken veel mensen dat te gebruiken, dan zou je alleen nog kunnen uitwijken met tekstlinks icm affiliates ofzo... maar ja dat is niet altijd mogelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan en dit werkt uitstekend.

Gr. Vriendin van JDx
Hahaha jaaa maar die betaalt het in natura wel weer terug ;)
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:13:57 #8
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127938645
Denk dat ik beter morgenavond pas kan kijken, omdat het script pas net draait en nu al op 60% staat met 42 bezoekers (vanaf 0.00u) waarvan ik het 1x testte met een adblocker.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:15:50 #9
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127938714
Routers kunnen stuk gaan ja, het is ook een oudje. Een WRT54GL met DDWRT. Maar die dingen werken prima en ik heb toch geen n-wireless nodig.

Wat kan ik met die gegevens? In elk geval begrijpen waarom de inkomsten echt drastisch omlaag zijn gegaan. Het is het bijna niet waard om er heel veel tijd in te steken (in deze niche). Of met affiliates dan werken idd, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk.

Ik ga nog even wat kabels doormeten. :+
pi_127938842
Ah die linksysjes gaan inderdaad stuk na een jaar of 2, is mijn ervaring. Zijn goeie routers, maar op een gegeven moment houden ze er gewoon mee op! Heb er 3 ofzo versleten.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:20:10 #11
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127938894
Deze gaat al een jaar of... 4 zeker mee.
pi_127940496
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef JK het volgende:
Denk dat ik beter morgenavond pas kan kijken, omdat het script pas net draait en nu al op 60% staat met 42 bezoekers (vanaf 0.00u) waarvan ik het 1x testte met een adblocker.
Dat is wel erg veel. Bij mij sluiten de ad views wel redelijk goed aan op het aantal bezoekers dus denk dat het bij mij niet meer dan 5% is ofzo.
pi_127940563
Het gaat hier juist de afgelopen maanden weer wat beter; aan het begin van het jaar was er een dipje. Het was toen maar de vraag of ik de hostingkosten voor die maand eruit zou halen, deze maand zijn die er nu al uit dus dat is een goed teken :). Nu enkel nog winst maken/sparen :P.

De hogere inkomsten zijn te danken aan een website die het steeds beter doet. Zo goed als vaste nummer twee posities momenteel op de belangrijkste zoekwoorden, plus erg hoog op vele variaties op deze woorden/relevante woordgroepen. Of die website mijn beste site kan verslaan qua inkomsten, betwijfel ik: precies dezelfde CTR, met slechts de helft van de CPC van m'n beste site :{.
Get stoned
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:05:55 #14
131603 Afwazig
Serious business
pi_127940778
Ik heb al heel lang het idee om een SEO gerelateerde website te maken. Ik heb mijn scriptie geschreven over dit onderwerp en heb dus iets van 15.000 woorden en een boel grafieken en plaatjes content m.b.t. dit onderwerp. Heb alleen geen zin om de site alleen te maken en bij te houden :D.

Er zal ook iets van een blog bij moeten komen voor verse en relevante content. Misschien een idee om deze site met een groepje van hier te maken?
pi_127941217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:05 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb al heel lang het idee om een SEO gerelateerde website te maken. Ik heb mijn scriptie geschreven over dit onderwerp en heb dus iets van 15.000 woorden en een boel grafieken en plaatjes content m.b.t. dit onderwerp. Heb alleen geen zin om de site alleen te maken en bij te houden :D.

Er zal ook iets van een blog bij moeten komen voor verse en relevante content. Misschien een idee om deze site met een groepje van hier te maken?
Denk dat een SEO gerelateerde site erg lastig is om hoog mee te scoren, maar als jij een goed plan hiervoor hebt dan wil ik me wel aansluiten
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:44:07 #16
131603 Afwazig
Serious business
pi_127942196
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:17 schreef Djahaa het volgende:

[..]

Denk dat een SEO gerelateerde site erg lastig is om hoog mee te scoren, maar als jij een goed plan hiervoor hebt dan wil ik me wel aansluiten
Natuurlijk is dat zo maar dat is juist de uitdaging. Verder is er natuurlijk een eindeloze stroom content waar je blogposts over kan schrijven.
pi_127945181
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:17 schreef Djahaa het volgende:

[..]

Denk dat een SEO gerelateerde site erg lastig is om hoog mee te scoren, maar als jij een goed plan hiervoor hebt dan wil ik me wel aansluiten
als dat zo is is je eigen seo ook niet zo goed dus...

Ik word letterlijk dagelijks gebeld door van die bureautjes die graag willen ondersteunen in de seo.. Maar daar word je echt heel verdrietig van.. Als je niet eens op P1 staat op online marketing / seo/ seo marketing of what ever kwak ik de hoorn er op.. Maar goed.. zelfs als ze wel ergens staan is het soms dermate bedroevend..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:59:54 #18
131603 Afwazig
Serious business
pi_127945338
Ik vind het mooiste nog van die SEO bedrijven die je een nummer één positie garanderen _O_.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:01:25 #19
340341 Blester
Membre très utile
pi_127945403
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Afwazig het volgende:
Ik vind het mooiste nog van die SEO bedrijven die je een nummer één positie garanderen _O_.
En dan binnen twee dagen een blacklist hebben uit Google met je website _O_.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127945404
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Afwazig het volgende:
Ik vind het mooiste nog van die SEO bedrijven die je een nummer één positie garanderen _O_.
tsja dat kan op zich ook wel.. al mijn sites ranken ook op 1 op het belangrijkste keyword. Op zich is daar niet al te veel voor nodig..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:03:59 #21
340341 Blester
Membre très utile
pi_127945519
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

tsja dat kan op zich ook wel.. al mijn sites ranken ook op 1 op het belangrijkste keyword. Op zich is daar niet al te veel voor nodig..
Zonder dat ze een keyword weten kunnen ze al een nummer één positie garanderen, dat lijkt mij heel knap. Wil ik wel eens uittesten hoor op het keyword 'Hypotheek' of 'Lening'
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:05:30 #22
131603 Afwazig
Serious business
pi_127945585
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:03 schreef Blester het volgende:

[..]

Zonder dat ze een keyword weten kunnen ze al een nummer één positie garanderen, dat lijkt mij heel knap. Wil ik wel eens uittesten hoor op het keyword 'Hypotheek' of 'Lening'
Precies. Je kan nooit een positie garanderen. Anders had ik jou ingehuurd om een website van mij op de duurste keywords te ranken :P.
pi_127945661
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:03 schreef Blester het volgende:

[..]

Zonder dat ze een keyword weten kunnen ze al een nummer één positie garanderen, dat lijkt mij heel knap. Wil ik wel eens uittesten hoor op het keyword 'Hypotheek' of 'Lening'
jah, maar vergeet niet dat ze van te voren heus wel ff je website hebben bekeken, en dan weten ze vast wel wat jouw belangrijkste keyword is.. En mocht het zoiets zijn, dan zeggen ze het vast niet..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:08:16 #24
131603 Afwazig
Serious business
pi_127945705
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:07 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

jah, maar vergeet niet dat ze van te voren heus wel ff je website hebben bekeken, en dan weten ze vast wel wat jouw belangrijkste keyword is.. En mocht het zoiets zijn, dan zeggen ze het vast niet..
Nee die bedrijven adverteren ermee op hun website. Dus zonder voorkennis zeggen dat ze jouw website op 1 krijgen. Bullshit.
pi_127945718
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nee die bedrijven adverteren ermee op hun website. Dus zonder voorkennis zeggen dat ze jouw website op 1 krijgen. Bullshit.
er staat dan vast een * bij denk ik :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:15:18 #26
340341 Blester
Membre très utile
pi_127945976
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

er staat dan vast een * bij denk ik :)
Nee, ik zie ze vaak zat hoor, die garanderen echt een positie 1 zonder het keyword gezien te hebben. Er zijn niet veel meer van deze 'SEO bedrijven' maar ze zijn er nog wel.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127948168
De 10e verjaardag van Adsense kan nu worden gevierd met de officiële game. Beetje jammer dat er geen prijs aan vast zit als je wint :7.

Get stoned
pi_127948217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef Blester het volgende:

[..]

Nee, ik zie ze vaak zat hoor, die garanderen echt een positie 1 zonder het keyword gezien te hebben. Er zijn niet veel meer van deze 'SEO bedrijven' maar ze zijn er nog wel.
Ze kunnen zoveel garanderen, maar dan zal de factuur er waarschijnlijk ook naar zijn. Uiteindelijk is alles mogelijk met geld. :P
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:09:09 #29
340341 Blester
Membre très utile
pi_127948235
Ik krijg steeds meer mails binnen van 'linkbuilders' voor linkruil e.d. via mijn website, nu van dezelfde website (is een van de grootste website's op een heel groot gebied) krijg ik nu binnen een week al van 3 medewerkers de vraag of er iets te regelen valt voor een linkplaats op de website, en dan ook precies met dezelfde inhoud in het mailtje :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:11:04 #30
340341 Blester
Membre très utile
pi_127948312
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ze kunnen zoveel garanderen, maar dan zal de factuur er waarschijnlijk ook naar zijn. Uiteindelijk is alles mogelijk met geld. :P
Ik acht zulke bedrijven niet in staat op zulke keywords een nummer 1 positie te behalen. Voor een nummer 1 positie op het keyword 'Hypotheek' betalen mensen makkelijk een paar ton.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127950655
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Blester het volgende:
Ik krijg steeds meer mails binnen van 'linkbuilders' voor linkruil e.d. via mijn website, nu van dezelfde website (is een van de grootste website's op een heel groot gebied) krijg ik nu binnen een week al van 3 medewerkers de vraag of er iets te regelen valt voor een linkplaats op de website, en dan ook precies met dezelfde inhoud in het mailtje :')
Ik ook af en toe en dan reageer ik maar laten ze niets van zich horen.... rare bende. Sommige komen ook erg onprofessioneel over. Ik zou me schamen als ik zo'n bedrijf betaald had voor de linkbuilding.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:12:20 #32
340341 Blester
Membre très utile
pi_127950732
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:10 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik ook af en toe en dan reageer ik maar laten ze niets van zich horen.... rare bende. Sommige komen ook erg onprofessioneel over. Ik zou me schamen als ik zo'n bedrijf betaald had voor de linkbuilding.
Bij een interessant aanbod doe ik soms wel eens een voorstel, krijg ik een reactie terug 'Ik ben helaas niet bevoegd om die beslissing te nemen, fijne dag nog'.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:15:30 #33
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127953417
ik had laatst aan link-exchanging gedaan, een aantal gerelateerde sites hadden op hun site staan dat je hun kon mailen hierover, dat ze controleren of je een link erop heb staan, en als jij hun link hebt staan ze ook teruglinken.

dit bij 3 sites geprobeerd en nu na een week van alle 3 nog niets teruggehoord. ik heb alle links naar hun op rel="nofollow" gezet, pas als ik mijn link terugziet gaat dat weg.
<hr>
pi_127956234
Ja waarom denk je dat ze neerzetten dat je zelf eerst de link moet plaatsen :P Zo krijgen ze gratis backlinks en als ze gewoon niet reageren blijven er altijd wel een aantal staan :')
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:49:31 #35
340341 Blester
Membre très utile
pi_127956634
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja waarom denk je dat ze neerzetten dat je zelf eerst de link moet plaatsen :P Zo krijgen ze gratis backlinks en als ze gewoon niet reageren blijven er altijd wel een aantal staan :')
Als je nou echt een link wilt op zulke websites (wat meestal gewoon kwalitatief uitermate teleurstellende links zijn) maak je gewoon 1 dump domeinnaam met alleen een indexpagina en duw je al die links hierop, vervolgens laat je door hun gewoon links plaatsen (dit is ook ideaal voor die 'link aanmeld' website's die een link willen hebben en die dmv automatische scripts worden gecontroleerd). Gewoon paar honderd links op knallen dan, maargoed, je moet het maar willen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:54:42 #36
400910 Yasse.
Vrager & Aanbieder
pi_127959237
Hoe kan je een ad plaatsen naast de header in de wordpress theme twenty twelve?
pi_127961955
Ik heb enkele maanden geleden een site gemaakt en die ging een maand geleden zeer goed lopen en nu heb ik per dag ~700 bezoekers.
Nu wil ik er geld aan gaan verdienen ik word helaas niet toegelaten door google bij adsense weet iemand hier een goed alternatief voor?

[ Bericht % gewijzigd door Danny op 18-06-2013 22:11:29 ]
asfdasdf
pi_127963046
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:58 schreef ditismijnaccountnaam het volgende:
Ik heb enkele maanden geleden een site gemaakt en die ging een maand geleden zeer goed lopen en nu heb ik per dag ~700 bezoekers.
Nu wil ik er geld aan gaan verdienen ik word helaas niet toegelaten door google bij adsense weet iemand hier een goed alternatief voor?
wat is de reden van afwijzing?

Alternatieven zijn mogelijk maar ligt er ook aan waar ne website over gaat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 18-06-2013 22:11:31 ]
pi_127963976
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

wat is de reden van afwijzing?

Alternatieven zijn mogelijk maar ligt er ook aan waar ne website over gaat.
quote:
Uw aanvraag is afgekeurd om de volgende redenen.

Problemen:
- Auteursrechtelijk beschermd materiaal
Wat nogal gek is aangezien er soortgelijke sites zijn die exact hetzelfde doen en wel gebruik mogen maken van google adsense..

[ Bericht % gewijzigd door Danny op 18-06-2013 22:11:39 ]
asfdasdf
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:07:43 #40
340341 Blester
Membre très utile
pi_127965054
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:42 schreef ditismijnaccountnaam het volgende:

[..]


[..]

Wat nogal gek is aangezien er soortgelijke sites zijn die exact hetzelfde doen en wel gebruik mogen maken van google adsense..
Die hebben een goedkeuring op een ander domein gekregen en riskeren nu simpelweg een ban.

[ Bericht % gewijzigd door Danny op 18-06-2013 22:11:49 ]
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127965993
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:42 schreef ditismijnaccountnaam het volgende:

[..]


[..]

Wat nogal gek is aangezien er soortgelijke sites zijn die exact hetzelfde doen en wel gebruik mogen maken van google adsense..
keuring aanvragen met andere content vervolgens je site omgooien, riskeer je wel een ban.
pi_127966176
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Blester het volgende:
[ Bericht % gewijzigd door Danny op 18-06-2013 22:11:49 ]
Huh waarom loopt Danny hier te wijzigen :P
Facts don't care about your feelings
pi_127966207
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:32 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Huh waarom loopt Danny hier te wijzigen :P
:D BB
pi_127966495
Zit net een promotopic door te lezen op Sitedeals. 'Linkbuilding is net als sex'. Wel om moeten lachen gezien zijn vergelijking verder nergens in zijn promopraatje te vinden is. Iemand enig idee wat linkbuilding met sex te maken heeft, want ik ben het even kwijt.

Pijnlijk vind ik ook dat dit soort 'bedrijven' vervolgens niet zelf op nummer een staan op simpele zoekopdrachten als 'hoog in google scoren'.
pi_127966825
Het enige dat ik kan bedenken is de vergelijking dat je voor veel geld goede sex kan krijgen :')
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:46:33 #46
131603 Afwazig
Serious business
pi_127966945
Sowieso al die vergelijkingen. SEO is net als ... en backlinks zijn net als ... . Al die vergelijkingen slaan finaalde plank mis vaak :').

Voor echt goede SEO tips: http://fuckingseotips.com/
pi_127967079
8-)
Facts don't care about your feelings
pi_127969022
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef Hinder het volgende:
De 10e verjaardag van Adsense kan nu worden gevierd met de officiële game. Beetje jammer dat er geen prijs aan vast zit als je wint :7.

[ afbeelding ]
10 jaar joh? Mijn eerste klik was op 20 maart 2004 en was maarliefst 13 cent :P

Dan was ik er wel vroeg bij, zou je toch zeggen dat ik beter ben in dit. Jammer alleen dat ik er 8 jaar uit ben geweest haha. Was ik al die tijd maar fanatiek ;)
pi_127969821
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:26 schreef JDx het volgende:

[..]

10 jaar joh? Mijn eerste klik was op 20 maart 2004 en was maarliefst 13 cent :P

Dan was ik er wel vroeg bij, zou je toch zeggen dat ik beter ben in dit. Jammer alleen dat ik er 8 jaar uit ben geweest haha. Was ik al die tijd maar fanatiek ;)
Mijn eerste klik was op 24 oktober 2011, goed voor ¤0,47. Was toen nog niet zo lang 18, dus veel eerder mocht ik ook nog niet mee doen :P.
Get stoned
  woensdag 19 juni 2013 @ 00:08:14 #50
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127970985
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:58 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Dat is wel erg veel. Bij mij sluiten de ad views wel redelijk goed aan op het aantal bezoekers dus denk dat het bij mij niet meer dan 5% is ofzo.
Alleen op de index pagina tot nu toe voor vandaag 55,8% van de bezoekers die een adblocker aan heeft staan. Tussen 22 en 23 uur op die pagina had 68% een adblocker actief.
Nu klikken dit soort mensen toch niet op de reclames, maar denk wel even aan je CPM inkomsten. Je hoeft namelijk niet te klikken om te verdienen. Sommige sites hebben irritante pop-ups etc. ik verwerk de reclame netje tussen de tekst. Inkomsten vandaag zijn wel aardig, maar jammer om te zien hoeveel mensen alles gratis willen en geen reclames willen zien. Zonder inkomsten vallen er websites weg, maar dat willen ze blijkbaar niet begrijpen. Je zou toch bijna een donate knop op je site zetten. :P Het kost mij ook geld om artikelen te maken.

Ohja, router is denk ik nog wel goed, denk dat mijn Grandstream GXP2000 voip toestel naar de haaien is. PC stond daar op doorgezet. Heb de netwerkkabel nu rechtstreeks in de PC (terwijl ik een 'network down' melding had) en PC werkt prima, denk dat die telefoon naar het grof vuil kan.

[ Bericht 5% gewijzigd door JK op 19-06-2013 00:26:53 ]
  woensdag 19 juni 2013 @ 07:42:44 #51
340341 Blester
Membre très utile
pi_127974813
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:32 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Huh waarom loopt Danny hier te wijzigen :P
Hmm, snap er ook niets van, want er staat nog precies hetzelfde bericht hoor :P
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:53:07 #52
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127977242
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 07:42 schreef Blester het volgende:

[..]

Hmm, snap er ook niets van, want er staat nog precies hetzelfde bericht hoor :P
It's a conspiracy (8>
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:55:23 #53
131603 Afwazig
Serious business
pi_127979180
Danny heeft een alert aanstaan op het woord Adblock. Als je dat typt dan komt hij neurotisch shit editten in het topic.
pi_127979262
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef Afwazig het volgende:
Danny heeft een alert aanstaan op het woord Adblock. Als je dat typt dan komt hij neurotisch shit editten in het topic.
misschien moest het wel van justitie, weet jij veel..
en anders deze er nog ff bij:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:15:04 #55
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_127979901
Weer een site in de lucht die voorlopig zo'n 12 euro per maand oplevert tot nu toe, gebeurt ook weinig spannends op. Heb nu echt al een berg aan sites die dergelijke bedragen binnen harken, tikt bij elkaar toch lekker aan zo.

Straks alleen nog maar meer tijd om dergelijke kleine projecten op te starten en nog steeds bezig met een groter project dat serieuzere bedragen moet opleveren naast m'n huidige grote project.
pi_127980499
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef JK het volgende:

[..]

Alleen op de index pagina tot nu toe voor vandaag 55,8% van de bezoekers die een adblocker aan heeft staan. Tussen 22 en 23 uur op die pagina had 68% een adblocker actief.
Nu klikken dit soort mensen toch niet op de reclames, maar denk wel even aan je CPM inkomsten. Je hoeft namelijk niet te klikken om te verdienen. Sommige sites hebben irritante pop-ups etc. ik verwerk de reclame netje tussen de tekst. Inkomsten vandaag zijn wel aardig, maar jammer om te zien hoeveel mensen alles gratis willen en geen reclames willen zien. Zonder inkomsten vallen er websites weg, maar dat willen ze blijkbaar niet begrijpen. Je zou toch bijna een donate knop op je site zetten. :P Het kost mij ook geld om artikelen te maken.
ik heb de policy om je site te laten whitelisten nagelopen, maar weet nu niet wat wijsheid is, er mogen bv geen ads in tekst staan, geen geanimeerde ads en de ads moeten duidelijk te onderscheiden zijn van de inhoud.

je kunt bij adsens niet aangeven dat je alleen afbeeldingen/tekst wilt. dus dan moet je al wel kiezen voor alleen tekst. en dan zou ik de ads tussen de berichten uit moeten halen en onderaan of bovenaan plaatsen.

Volgens mij is dat wel slecht voor je CTR, maar als deze lijn door blijft zetten lijkt het mij dat je het wel moet doen.

jullie een idee hierover?
<hr>
pi_127981404
Kan je je site whitelisten voor een adblocker? Waar is dat? Het lijkt mij overigens vrij zinloos gezien er zoveel verschillende zijn. Dan liever maar geen content tonen wanneer er een adblocker gedetecteerd wordt.
pi_127981897
Lijkt me zinloos, als mensen reclames niet willen zien, is de kans ook zeer klein dat ze niet gaan klikken. Komt op hetzelfde neer... maakt je CTR zelfs nog slechter ;)
Facts don't care about your feelings
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:02:06 #59
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127984240
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Lijkt me zinloos, als mensen reclames niet willen zien, is de kans ook zeer klein dat ze niet gaan klikken. Komt op hetzelfde neer... maakt je CTR zelfs nog slechter ;)
Wel eens van CPM of CPT gehoord? Die inkomsten krijg je wel minder snel.
Ze hoeven van mij niet te klikken, maar ze zorgen er wel voor dat je inkomsten lager zijn. Als ze geen reclames willen, moeten ze gewoon helemaal niet komen.
Zie het als een restaurant waar er mensen komen die komen vreten maar niet willen betalen, omdat ze al brandstof moeten betalen om er te kunnen komen. Ik doe mijn stinkende best voor extra content, besteed er mijn vrije dagen aan en wat krijg ik terug? Een kneus met adblocker omdat ie zo'n vrek is. Gun me op z'n minst de CPM in ruil voor de enorme bak aan info die ik geef.

Ik heb nu een script draaien die 5% van de adblockers een bericht stuurt en vraagt om het aan te zetten, eens zien wat daar uit komt (zal wel niets mee gebeuren). 5% per dag krijgt zo'n bericht boven aan de pagina en ze hoeven 'm niet aan te klikken, alleen als ze het aanklikken krijgen ze het verzoek. Mijn reclames zijn niet irritant, geen popups, alles netjes er in verwerkt om niet storend te zijn. Bij Tweakers krijg je wel irritante popups etc. Gebruikers met adblockers moeten wel nadenken dat ze hun eigen gratis internet kapot maken, maar daar komen ze pas achter als diverse sites stoppen. Ik laat die 'appeal' een maand draaien en dan haal ik die weg, maar ik blijf wel monitoren op adblockers op de frontpage om een inzicht te krijgen.

Ik schrok er gister echt van, van de 47 reclame vertoningen op de frontpage (de meesten komen elders binnen) in één uur werden er 32 geblokkeerd en 15 getoond. Mis ik alleen al voor deze pagina in dat uur 32 cpm 'punten'. De hele site bestaat uit 150 pagina's. Niet dat CPM zoveel oplevert, maar bekijk het eens over een jaar...

Huidige aantal blockers vandaag (61 bezoekers) is 33,3%, 1 persoon heeft al zo'n appeal gekregen. Er hebben dus 20 mensen een adblocker aan, ik vind het veel.

Zo, ik ben uitgepist. :P
pi_127984553
Bijna al m'n MFA sites zijn aan het verdwijnen uit Google. De sites die ik ooit gemaakt heb als hobbysite en later ads op heb gezet staan nog steeds op dezelfde plaats of zelfs hoger.

Op zich geen slechte ontwikkeling.
pi_127984570
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:02 schreef JK het volgende:

[..]

Wel eens van CPM of CPT gehoord? Die inkomsten krijg je wel minder snel.
Ze hoeven van mij niet te klikken, maar ze zorgen er wel voor dat je inkomsten lager zijn. Als ze geen reclames willen, moeten ze gewoon helemaal niet komen.
Zie het als een restaurant waar er mensen komen die komen vreten maar niet willen betalen, omdat ze al brandstof moeten betalen om er te kunnen komen. Ik doe mijn stinkende best voor extra content, besteed er mijn vrije dagen aan en wat krijg ik terug? Een kneus met adblocker omdat ie zo'n vrek is. Gun me op z'n minst de CPM in ruil voor de enorme bak aan info die ik geef.

Ik heb nu een script draaien die 5% van de adblockers een bericht stuurt en vraagt om het aan te zetten, eens zien wat daar uit komt (zal wel niets mee gebeuren). 5% per dag krijgt zo'n bericht boven aan de pagina en ze hoeven 'm niet aan te klikken, alleen als ze het aanklikken krijgen ze het verzoek. Mijn reclames zijn niet irritant, geen popups, alles netjes er in verwerkt om niet storend te zijn. Bij Tweakers krijg je wel irritante popups etc. Gebruikers met adblockers moeten wel nadenken dat ze hun eigen gratis internet kapot maken, maar daar komen ze pas achter als diverse sites stoppen. Ik laat die 'appeal' een maand draaien en dan haal ik die weg, maar ik blijf wel monitoren op adblockers op de frontpage om een inzicht te krijgen.

Ik schrok er gister echt van, van de 47 reclame vertoningen op de frontpage (de meesten komen elders binnen) in één uur werden er 32 geblokkeerd en 15 getoond. Mis ik alleen al voor deze pagina in dat uur 32 cpm 'punten'. De hele site bestaat uit 150 pagina's. Niet dat CPM zoveel oplevert, maar bekijk het eens over een jaar...

Huidige aantal blockers vandaag (61 bezoekers) is 33,3%, 1 persoon heeft al zo'n appeal gekregen. Er hebben dus 20 mensen een adblocker aan, ik vind het veel.

Zo, ik ben uitgepist. :P
ben de bron kwijt maar was gisteren aan het lezen op een grote techsite, waarvan de maker ook een oproep had gedaan aan zijn trouwe bezoekers om blockers uit te zetten, hieruit bleek dat ongeveer 2% dat deed en de rest zoiets van /care had.

Er zijn inderdaad ook nog eens verschillende programmas voor, sommige kun je dus wel whitelisten maar dan moet je je ads wel buiten de content zitten wat natuurlijk minder clicks betekent
<hr>
pi_127984641
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:02 schreef JK het volgende:

[..]

Wel eens van CPM of CPT gehoord? Die inkomsten krijg je wel minder snel.
Ze hoeven van mij niet te klikken, maar ze zorgen er wel voor dat je inkomsten lager zijn. Als ze geen reclames willen, moeten ze gewoon helemaal niet komen.
Zie het als een restaurant waar er mensen komen die komen vreten maar niet willen betalen, omdat ze al brandstof moeten betalen om er te kunnen komen. Ik doe mijn stinkende best voor extra content, besteed er mijn vrije dagen aan en wat krijg ik terug? Een kneus met adblocker omdat ie zo'n vrek is. Gun me op z'n minst de CPM in ruil voor de enorme bak aan info die ik geef.

Ik heb nu een script draaien die 5% van de adblockers een bericht stuurt en vraagt om het aan te zetten, eens zien wat daar uit komt (zal wel niets mee gebeuren). 5% per dag krijgt zo'n bericht boven aan de pagina en ze hoeven 'm niet aan te klikken, alleen als ze het aanklikken krijgen ze het verzoek. Mijn reclames zijn niet irritant, geen popups, alles netjes er in verwerkt om niet storend te zijn. Bij Tweakers krijg je wel irritante popups etc. Gebruikers met adblockers moeten wel nadenken dat ze hun eigen gratis internet kapot maken, maar daar komen ze pas achter als diverse sites stoppen. Ik laat die 'appeal' een maand draaien en dan haal ik die weg, maar ik blijf wel monitoren op adblockers op de frontpage om een inzicht te krijgen.

Ik schrok er gister echt van, van de 47 reclame vertoningen op de frontpage (de meesten komen elders binnen) in één uur werden er 32 geblokkeerd en 15 getoond. Mis ik alleen al voor deze pagina in dat uur 32 cpm 'punten'. De hele site bestaat uit 150 pagina's. Niet dat CPM zoveel oplevert, maar bekijk het eens over een jaar...

Huidige aantal blockers vandaag (61 bezoekers) is 33,3%, 1 persoon heeft al zo'n appeal gekregen. Er hebben dus 20 mensen een adblocker aan, ik vind het veel.

Zo, ik ben uitgepist. :P
Ik ben het grotendeels wel met je eens, ik ken lui die echt zeggen van, jaaaa AdBlocker is ideaal man, maar adblockers zorgen er wel voor dat gratis content straks helemaal weg is. Zo irritant zijn ads ook weer niet en sites die ads in m'n gezicht gooien ga ik sowieso niet meer heen.

Dan moet je het doen met Wikipedia ofzo. Maar die kan ook niet leven zonder giften.

Ik weet bijvoorbeeld dat Yoshi een super handige informatieve site heeft, maar als die meer zou kosten dan zou opleveren zou hij die denk ik uit de lucht halen.
pi_127985091
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik ben het grotendeels wel met je eens, ik ken lui die echt zeggen van, jaaaa AdBlocker is ideaal man, maar adblockers zorgen er wel voor dat gratis content straks helemaal weg is. Zo irritant zijn ads ook weer niet en sites die ads in m'n gezicht gooien ga ik sowieso niet meer heen.

Dan moet je het doen met Wikipedia ofzo. Maar die kan ook niet leven zonder giften.

Ik weet bijvoorbeeld dat Yoshi een super handige informatieve site heeft, maar als die meer zou kosten dan zou opleveren zou hij die denk ik uit de lucht halen.
ja maar zo zijn mensen niet, echt 95% boeit het niet, die gaan hun blocker niet uitzetten ook al veroorzaakt het de armageddon
<hr>
pi_127985309
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ja maar zo zijn mensen niet, echt 95% boeit het niet, die gaan hun blocker niet uitzetten ook al veroorzaakt het de armageddon
Gelukkig bestaat er nog zoiets als statistiek (of hoe zeg je dat), van de zoveel bezoekers klikt altijd wel zoveel procent, dus meer is beter.

En thank god voor kinderen en vrouwen, die klikken op alles wat knippert :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:37:38 #65
131603 Afwazig
Serious business
pi_127985731
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef JDx het volgende:

[..]

Gelukkig bestaat er nog zoiets als statistiek (of hoe zeg je dat), van de zoveel bezoekers klikt altijd wel zoveel procent, dus meer is beter.

En thank god voor kinderen en vrouwen, die klikken op alles wat knippert :')
ik bedoelde ook 95% van de adblock gebruikers
<hr>
pi_127985829
quote:
Alleen zijn de resultaten crap. Sta wel op 1 op enkele zoekwoorden trouwens. Maar zwaar onduidelijke site haha, jezus wat een kutding :P
pi_127986117
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:02 schreef JK het volgende:

[..]

Wel eens van CPM of CPT gehoord? Die inkomsten krijg je wel minder snel.
Ze hoeven van mij niet te klikken, maar ze zorgen er wel voor dat je inkomsten lager zijn. Als ze geen reclames willen, moeten ze gewoon helemaal niet komen.
Zie het als een restaurant waar er mensen komen die komen vreten maar niet willen betalen, omdat ze al brandstof moeten betalen om er te kunnen komen. Ik doe mijn stinkende best voor extra content, besteed er mijn vrije dagen aan en wat krijg ik terug? Een kneus met adblocker omdat ie zo'n vrek is. Gun me op z'n minst de CPM in ruil voor de enorme bak aan info die ik geef.

Ik heb nu een script draaien die 5% van de adblockers een bericht stuurt en vraagt om het aan te zetten, eens zien wat daar uit komt (zal wel niets mee gebeuren). 5% per dag krijgt zo'n bericht boven aan de pagina en ze hoeven 'm niet aan te klikken, alleen als ze het aanklikken krijgen ze het verzoek. Mijn reclames zijn niet irritant, geen popups, alles netjes er in verwerkt om niet storend te zijn. Bij Tweakers krijg je wel irritante popups etc. Gebruikers met adblockers moeten wel nadenken dat ze hun eigen gratis internet kapot maken, maar daar komen ze pas achter als diverse sites stoppen. Ik laat die 'appeal' een maand draaien en dan haal ik die weg, maar ik blijf wel monitoren op adblockers op de frontpage om een inzicht te krijgen.

Ik schrok er gister echt van, van de 47 reclame vertoningen op de frontpage (de meesten komen elders binnen) in één uur werden er 32 geblokkeerd en 15 getoond. Mis ik alleen al voor deze pagina in dat uur 32 cpm 'punten'. De hele site bestaat uit 150 pagina's. Niet dat CPM zoveel oplevert, maar bekijk het eens over een jaar...

Huidige aantal blockers vandaag (61 bezoekers) is 33,3%, 1 persoon heeft al zo'n appeal gekregen. Er hebben dus 20 mensen een adblocker aan, ik vind het veel.

Zo, ik ben uitgepist. :P
Ik snap dat het een probleem kan zijn, maar dan moet je maar op andere manieren proberen geld te verdienen en niet gaan janken. Het is nou eenmaal vooruitgang en in de toekomst zullen nog wel meer mensen adblockers gebruiken. Las vandaag op tweakers dat op een HTC toestel nu ook al een standaard adblocker stond.

Bovendien zijn (volgens mij) jouw inkomen zo laag dat dit nog totaal geen probleem, als je 1000en per maand verdiend zou het misschien een uitkomst wezen.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik weet bijvoorbeeld dat Yoshi een super handige informatieve site heeft, maar als die meer zou kosten dan zou opleveren zou hij die denk ik uit de lucht halen.
Tja, ik heb de site nooit gemaakt met de intentie om geld te verdienen, ik vond het toen gewoon leuk om websites te maken en het onderwerp interessant. Natuurlijk zou ik nu niet echt meer vrolijk worden als ik voor die site meer aan hosting kwijt ben maar goed. Dat is dan weer het andere uiterste. Het verbaast me eerlijk gezegd nog steeds hoeveel mensen op ads klikken. Ik doe het zelf ZELDEN en gebruik geen adblocker. Sites zien er zo kaal uit zonder ads, vind ik :P
Facts don't care about your feelings
pi_127986373
Haha ja en het verneukt de opzet vaak.
pi_127986622
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:53 schreef JDx het volgende:
Haha ja en het verneukt de opzet vaak.
je kan instellen dat de ruimte opgevuld wordt. ik gebruik zelf ook een adblocker, vond de reclame op youtube te erg worden. klikte toch echt nooit op google ads (zie nooit wat interessants), dus niemand loopt wat mis.

wel blij dat niet al mijn bezoekers dat ook hebben :P
pi_127987112
Ik heb trouwens een vet theme gevonden, maar die is responsive, dat wil ik niet, waar zit dat ergens in de CSS? Die check of het mobile is?
pi_127987462
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:10 schreef JDx het volgende:
Ik heb trouwens een vet theme gevonden, maar die is responsive, dat wil ik niet, waar zit dat ergens in de CSS? Die check of het mobile is?
@media all and (max-width: 1000px) {}
pi_127988096
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

@media all and (max-width: 1000px) {}
Thanks ik zie het:

/* Menu toggles */

@media only screen and (min-width: 768px) { .site-navigation .nav-menu { display: block; } }

@media only screen and (max-width: 767px) { .menu-toggle { display: block; } }

/* Tablet (portrait) */

@media only screen and (min-width: 768px) and (max-width: 959px) {

.wrap { max-width: 728px; }

.widget .search-form input[type="text"] { width: 87%; }

.widget table { font-size: 0.8333333333333333em; }

#sidebar-subsidiary { width: 100% }

#sidebar-subsidiary .widget table { width: 90%; }

.home .hentry:hover .read-more, .page-template-front .hentry:hover .read-more, .archive .hentry:hover .read-more, .search .hentry:hover .read-more { display: none; }

}

/* Phone (portrait) */

@media only screen and (max-width: 767px) {..............code.............}


Weet je zo welk deel ik aan moet passen om op de phone/tablet de gewone versie te laten zien? Waarschijnlijk alleen ergens een min-width...
pi_127989194
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:10 schreef JDx het volgende:
Bijna al m'n MFA sites zijn aan het verdwijnen uit Google. De sites die ik ooit gemaakt heb als hobbysite en later ads op heb gezet staan nog steeds op dezelfde plaats of zelfs hoger.

Op zich geen slechte ontwikkeling.
Wel goede content? Ben 4 MFAs met EMD kwijt en 1 hobbysite, allen wel met goede content. Ik ga nog wel wat onderzoek doen wat het verschil nou is want heb 2 EMDs met gelijke opzet die wel op 1/2 blijven staan.
pi_127989343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Wel goede content? Ben 4 MFAs met EMD kwijt en 1 hobbysite, allen wel met goede content. Ik ga nog wel wat onderzoek doen wat het verschil nou is want heb 2 EMDs met gelijke opzet die wel op 1/2 blijven staan.
het gaat om JDx he, die doet niet aan content :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_127990598
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef JDx het volgende:

[..]

Weet je zo welk deel ik aan moet passen om op de phone/tablet de gewone versie te laten zien? Waarschijnlijk alleen ergens een min-width...
zo te zien kan dat allemaal weg, dit wel laten staan:

.site-navigation .nav-menu { display: block; }

ligt er een beetje aan wat er verder nog in de css staat. alles met max-width kan weg zodat je alleen het allerbreedste overhoudt. maar voor zoiets kan je beter in het html en css topic zijn.
pi_127990712
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

zo te zien kan dat allemaal weg, dit wel laten staan:

.site-navigation .nav-menu { display: block; }

ligt er een beetje aan wat er verder nog in de css staat. alles met max-width kan weg zodat je alleen het allerbreedste overhoudt. maar voor zoiets kan je beter in het html en css topic zijn.
Ja was ook gewoon even een vraagje of je het snel wist. Ben niet zo van de CSS.
pi_127992012
Denken jullie niet dat Google zelf ook bezig is om het blocken van ads tegen te gaan? Ze verdienen er flink aan en het zal ongetwijfeld mogelijk moeten zijn? (Zal natuurlijk wel een kat-muis spelletje worden dan)
pi_127992413
Ik zie ze in ieder geval niet snel een adblocker standaard op Google Chrome installeren ;)
Facts don't care about your feelings
pi_127992511
quote:
5s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:08 schreef 4823321 het volgende:
Denken jullie niet dat Google zelf ook bezig is om het blocken van ads tegen te gaan? Ze verdienen er flink aan en het zal ongetwijfeld mogelijk moeten zijn? (Zal natuurlijk wel een kat-muis spelletje worden dan)
google heeft wel gezegd meer te gaan richten op native advertising, ads die lijken niet lijken op ads, tussen andere berichten door. iets wat geenstijl o.a. ook al een tijdje doet.

daar kan ik nog wel mee leven, al is het soms wel misleidend. sites als techcrunch maken ook veel reclame zonder dat het er bij staat. denk je dat ze een bepaalde website of product gemeend aanprijzen, is het gewoon voor het geld... waardeloos dus.
pi_127993129
Klote AdSense, lol is er wel af zo, zit vandaag op 2,69 :') een maand geleden had ik nog regelmatig over de 50 euro per dag en m'n doel was om steady 45 euro per dag te halen.

Binnenkort eerst maar eens even een paar dagen op vakantie, daarna weer uithuilen en opnieuw proberen. Ben blij als het de komende maanden op 10+ euro per dag blijft.
pi_127993314
hier was het vorige maand ook minder (maar nog steeds een gratis vakantie), deze maand weer beter tot nu toe. ik word wel lui van dat gratis geld, veel met andere dingen bezig nu. over een maandje toch maar weer aan de slag :+
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:43:14 #83
131603 Afwazig
Serious business
pi_127993352
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:37 schreef JDx het volgende:
Klote AdSense, lol is er wel af zo, zit vandaag op 2,69 :') een maand geleden had ik nog regelmatig over de 50 euro per dag en m'n doel was om steady 45 euro per dag te halen.

Binnenkort eerst maar eens even een paar dagen op vakantie, daarna weer uithuilen en opnieuw proberen. Ben blij als het de komende maanden op 10+ euro per dag blijft.
Het zat er natuurlijk wel aan te komen hoe kut het ook is. Ik bedoel als je eerlijk bent dan kreeg je voor die bezoekersaantallen wel erg veel geld. En dat met subdomeinen met 0 backlinks en magere content.

Komt vanzelf wel goed, heb je weer een doel om naartoe te werken ;).
pi_127993491
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het zat er natuurlijk wel aan te komen hoe kut het ook is. Ik bedoel als je eerlijk bent dan kreeg je voor die bezoekersaantallen wel erg veel geld. En dat met subdomeinen met 0 backlinks en magere content.

Komt vanzelf wel goed, heb je weer een doel om naartoe te werken ;).
CTR is nog steeds even hoog hoor, daar ligt het niet aan, er zijn gewoon geen bezoekers meer :P

En de beste website natuurlijk, die van plek 3 naar 4 is gegaan in Google.
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:56:51 #85
131603 Afwazig
Serious business
pi_127993843
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:46 schreef JDx het volgende:

[..]

CTR is nog steeds even hoog hoor, daar ligt het niet aan, er zijn gewoon geen bezoekers meer :P

En de beste website natuurlijk, die van plek 3 naar 4 is gegaan in Google.
Je positie lag vast omdat er geen concurrentie was. Nu er één concurrent is bijgekomen sta je gelijk onder hem. Dat komt doordat je geen backlinks hebt, gebruik maakt van een subdomein en je content matig is. En dan hebben we het nog niet eens over de gebruiksvriendelijkheid van de eerste pagina (wat ook je hoge CTR veroorzaakt). Dus het is niet alsof het uit de lucht komt vallen :P.
pi_127994116
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je positie lag vast omdat er geen concurrentie was. Nu er één concurrent is bijgekomen sta je gelijk onder hem. Dat komt doordat je geen backlinks hebt, gebruik maakt van een subdomein en je content matig is. En dan hebben we het nog niet eens over de gebruiksvriendelijkheid van de eerste pagina (wat ook je hoge CTR veroorzaakt). Dus het is niet alsof het uit de lucht komt vallen :P.
Je hebt het nu over 1 site, met alle andere sites haalde ik nog altijd 10+ per dag. Dat die site zou zakken ooit dat wist ik. Die heb ik al jaren, kwam vorig jaar opeens hoog zonder dat ik er iets aan heb gedaan en verdwijnt nu net zo snel weer.

Maar goed, boeit ook niet, heb toch zo'n 8000 euro gecashed de afgelopen 12 maanden. Het ging goed zo lang het goed ging.

Ik ga me de komende tijd alleen maar storten op het helpen van m'n vriendin met haar sites, zij heeft geen ander inkomen dus geen gezeik met belastingen straks, ik hield sowieso maar 58% over van de inkomsten. Wellicht "geef" ik de rest van de sites ook maar aan haar, die 100/200 euro kan zij goed gebruiken, voor mij is het maar 50-100 na belastingen.
pi_127994737
Och JDx, hier is het ook kommer en kwel hoor.. mijn conversies zijn de afgelopen 2 dagen met bijna 70% gezakt.. maar al mn posities zijn nog in tact.. t is gewoon het weer ofzo :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_127994839
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:21 schreef RanTheMan het volgende:
Och JDx, hier is het ook kommer en kwel hoor.. mijn conversies zijn de afgelopen 2 dagen met bijna 70% gezakt.. maar al mn posities zijn nog in tact.. t is gewoon het weer ofzo :)
Dat is het enige wat ik wil horen "hier is het OOK KUT!" :D
pi_127994924
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:24 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat is het enige wat ik wil horen "hier is het OOK KUT!" :D
jah man, heb gisterneen vandaag tot nu maar iets van 40 euro, das echt dramatisch... :(
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:41:48 #90
131603 Afwazig
Serious business
pi_127995394
Nou JDx hier is het ook flink minder :P.
pi_127995640
Bij mij ook niets bijzonders...

¤ 449,87
Deze maand tot dusver
Facts don't care about your feelings
pi_127995916
Het mag van mij wel vaker zulk weer zijn, want hier ervaar ik de (tot nu toe) op één na beste dag ooit. Extreem hoge gemiddelde CPC, en daardoor vandaag al meer dan ¤4,50 verdiend. Echt fantastisch 8-).
Get stoned
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:32:05 #93
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127999681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:47 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik snap dat het een probleem kan zijn, maar dan moet je maar op andere manieren proberen geld te verdienen en niet gaan janken. Het is nou eenmaal vooruitgang en in de toekomst zullen nog wel meer mensen adblockers gebruiken. Las vandaag op tweakers dat op een HTC toestel nu ook al een standaard adblocker stond.

Bovendien zijn (volgens mij) jouw inkomen zo laag dat dit nog totaal geen probleem, als je 1000en per maand verdiend zou het misschien een uitkomst wezen.
De CPM zal je met minder bezoekers natuurlijk minder snel oplopen, maar ook met lage verdiensten loop je gewoon wel wat mis. En dat het vooruitgang is weet ik niet. Is 'illegaal' downloaden van films ook vooruitgang voor die branche? Feit blijft dat veel sites draaien op advertenties en als daar minder binnen komt, er personeel uit moet, je minder kan innoveren (want minder geld om uit te geven) en er uiteindelijk ook minder goede websites overblijven.

Sites die echt duizenden euro's verdienen zullen dit inderdaad veel meer merken, die bedragen verdienen we hier met z'n allen niet. Maar ik vind het een beetje respectloos naar de webmasters toe om adblockers te gebruiken. Kijk gewoon om de advertenties heen, ik heb ze totaal niet storend op mijn site staan, maar er bestaan natuurlijk ook genoeg sites die echt vervelend in beeld komen. Tweakers is er daar één van, maar ook daar gebruik ik geen adblocker. Nu klik ik ook heeeeeel zelden op een ad, als het 1x per maand is, is het veel, maar met views van advertenties krijg je dus ook geld en dat loop je gewoon hierdoor mis.

Andere manieren van geld verdienen ben ik mee bezig, affiliates bijv. maar dat loopt niet echt lekker.
Maargoed, er komt meer binnen dan de site op dit moment aan kosten met zich mee brengt, maar ik steek er wel een hele berg vrije tijd in, ik werk zelfs een dag in de week minder om bezig te zijn met nieuwe artikelen voor de site, hiervoor moet ik op diverse locaties voorwerpen testen en er verslagen over schrijven. Vandaag weer een nieuwe importeur weten te bemachtigen, nog leuker was dat ze met mij contact opnamen in plaats van andersom. Dat is gewoon een veer in de kont krijgen.

Maargoed, we gaan gewoon vrolijk verder. Persoonlijk heeft mijn site voor mijzelf vele voordelen en die zijn misschien nog wel belangrijker dan de verdiensten..

Even wat anders; in Webmaster Tools zie ik veel minder links naar mijn site terug. Dit waren er een stuk of 60 (unieke sites, had wel iets van 25.000 links onder meer door berichten/handtekening op fora), nu zie ik er nog maar 3. Hebben andere mensen hier ook last van?
pi_128001489
De test met de 970x70 banner in plaats van de 728x90 banner zegt mij voldoende. Google is blijkbaar niet zo intelligent als sommigen denken, op de Ipad en Samsung Galaxy S3 zag ik alleen nog tekstbanners verschijnen dus geen afbeeldingen meer. Na circa 10 dagen getest te hebben was de conclusie dat de inkomsten per positie met ongeveer 20% tot 25% zijn afgenomen. Op zich logisch als er bijna geen afwisseling meer is in de banners op mobiele apparaten.
pi_128013636
Heb maar even wat onderzoek gedaan. Ik heb 6 EMDs waarvan er 4 naar SERP 100+ gegaan zijn, de 2 andere staan op 1 en 2 waar voorheen alle 6 in de top 10 stonden. Al deze 6 sites hebben eenzelfde opbouw, een site met 5 pagina's over de niche elk bestaande uit 500+ woorden per stuk. Geen van al deze sites hebben backlinks, de concurrentie die er nauwelijks is, ook niet.

Ik kwam als eerste deze site tegen, waar je goed kan zien dat EMDs en PMDs sinds de update minder de top 10 bezetten, dus daar zijn aanpassingen geweest: http://mozcast.com/metrics

Verder lijkt de ideale keyword density anders te zijn, bekeken met http://tools.seobook.com/general/keyword-density/
Alle sites richten op ten minste 2 Word Phrases, de helft op 3. De 2 goed lopende zitten op 2,5 tot 3% op de 2 Word Phrases en de slecht scorende op 3 tot 4%.

Dit zegt natuurlijk niet alles maar ik ga in iedergeval m'n content er op aanpassen en kijken of het resultaat gaat geven. De verschillen zijn wel consistent tussen de 2 wel goed scorende en de 4 die dat niet doen. Verder nog eens kijken of er verschillen tussen de keywords in H1/H2 zijn.
pi_128014187
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:32 schreef JK het volgende:

[..]
Even wat anders; in Webmaster Tools zie ik veel minder links naar mijn site terug. Dit waren er een stuk of 60 (unieke sites, had wel iets van 25.000 links onder meer door berichten/handtekening op fora), nu zie ik er nog maar 3. Hebben andere mensen hier ook last van?
Zie dat momenteel niet maar heb het in het half jaar dat ik bezig ben met sites wel 2x eerder gezien, het lijkt er op dat deze soms gewoon niet goed weergegeven worden, bij mij was het naar een paar weken weer als voorheen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:57:22 #97
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128016368
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Zie dat momenteel niet maar heb het in het half jaar dat ik bezig ben met sites wel 2x eerder gezien, het lijkt er op dat deze soms gewoon niet goed weergegeven worden, bij mij was het naar een paar weken weer als voorheen.
Ik zal het eens in de gaten houden. Voor een andere site laat hij helemaal geen links meer zien. Zal wel een foutje zijn. Vond het altijd wel leuk om te zien waar het nu exact vandaan kwam. Nouja, komt wel weer terug. Ik zie wel nieuw op Adsense dat er een scorekaart bij is gekomen.
pi_128016497
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef JK het volgende:

[..]

Ik zal het eens in de gaten houden. Voor een andere site laat hij helemaal geen links meer zien. Zal wel een foutje zijn. Vond het altijd wel leuk om te zien waar het nu exact vandaan kwam. Nouja, komt wel weer terug. Ik zie wel nieuw op Adsense dat er een scorekaart bij is gekomen.
Deze is wel goed met een (gratis) account, door wat te sorteren kan je vrijwel alles zien: https://www.majesticseo.com/ GWT laat standaard al veel van mijn backlinks niet zien maar ken ze wel door gebruik van de wp-slimstat plugin in wordpress.
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:02:35 #99
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128016689
Zal er eens een account op maken. Die ziet nu zonder registreren al ruim 26.000 backlinks. Dat lijkt er meer op. Zitten heel veel forumberichten tussen.
pi_128021317
Gaat steeds beter, zit nu al op 85% van wat ik afgelopen maand heb verdiend. Wordt een record :)
pi_128022046
Ik heb ook weer een record, ¤ 2,68 op 1 dag. Ben nog nooit eerder boven de 2 euro uit gekomen :P

Gister hard bezig geweest met een nieuw projectje...heb een mooie domeinnaam (exact aan keyword waar ik op wil scoren) en al ff de nodige content geschreven mbt het keyword.
Hoe zijn jullie ervaringen met het vanzelf ranken in Google met de juiste content? Heb nog geen backlinks gemaakt.
pi_128022803
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 07:13 schreef Djahaa het volgende:
Ik heb ook weer een record, ¤ 2,68 op 1 dag. Ben nog nooit eerder boven de 2 euro uit gekomen :P

Gister hard bezig geweest met een nieuw projectje...heb een mooie domeinnaam (exact aan keyword waar ik op wil scoren) en al ff de nodige content geschreven mbt het keyword.
Hoe zijn jullie ervaringen met het vanzelf ranken in Google met de juiste content? Heb nog geen backlinks gemaakt.
Ik heb vrij veel sites zonder backlinks. Een redelijk aantal staat gewoon op plek 1, er staat echter wel redelijk veel content op die sites. Denk wel dat sneller kan gaan als je wel een paar backlinks hebt maar met veel en goede content komen die backlinks vaak vanzelf.
pi_128024488
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:43 schreef ecila het volgende:

[..]

Ik heb vrij veel sites zonder backlinks. Een redelijk aantal staat gewoon op plek 1, er staat echter wel redelijk veel content op die sites. Denk wel dat sneller kan gaan als je wel een paar backlinks hebt maar met veel en goede content komen die backlinks vaak vanzelf.
Thanks, dat motiveert me! Ik kan er nog wel meer content op zetten en ga ik ook zeker doen. Backlinken is niet bepaald de leukste klus, dus als het met content gaat dan ben ik gelukkig
pi_128026907
Godver, wat een irritante gast waarvan ik een site wil kopen. Eerst zegt ie wat bied je, zeg ik een paar honderd euro, zegt ie nee wil niet verkopen is wel meer waard dan een paar honderd.

Dan zeg ik ok, nouja ik zie dat ie aardig hoog staat in Google, wat wil je er voor hebben dan, ben wel bereid 1000+ er voor te geven.

Krijg ik een mailtje: "wie is je opdrachtgever?".

Ik terugsturen, hoezo, dat ben ik zelf, ik wil je site graag kopen, als je me laat weten wat je ervoor wil hebben kunnen we praten.

Krijg ik nu een mailtje, hmmm ik hou de site zelf wel.

WTF :')

(zijn site is trouwens nutteloos in deze vorm, geen ruimte voor ads, maar ik wil hem aanpassen naar een beter verdienmodel :P hij heeft er trouwens helemaal geen ads op dat begrijp ik ook niet echt)
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:41:36 #105
340341 Blester
Membre très utile
pi_128027510
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef JDx het volgende:
Godver, wat een irritante gast waarvan ik een site wil kopen. Eerst zegt ie wat bied je, zeg ik een paar honderd euro, zegt ie nee wil niet verkopen is wel meer waard dan een paar honderd.

Dan zeg ik ok, nouja ik zie dat ie aardig hoog staat in Google, wat wil je er voor hebben dan, ben wel bereid 1000+ er voor te geven.

Krijg ik een mailtje: "wie is je opdrachtgever?".

Ik terugsturen, hoezo, dat ben ik zelf, ik wil je site graag kopen, als je me laat weten wat je ervoor wil hebben kunnen we praten.

Krijg ik nu een mailtje, hmmm ik hou de site zelf wel.

WTF :')

(zijn site is trouwens nutteloos in deze vorm, geen ruimte voor ads, maar ik wil hem aanpassen naar een beter verdienmodel :P hij heeft er trouwens helemaal geen ads op dat begrijp ik ook niet echt)
Als ze geen vraagprijs willen noemen moet je er sowieso niet meer op reageren. En beginnen met een bod van een paar honderd euro en in de volgende mail al meteen zeggen wel 1000+ euro ervoor te willen betalen, niet echt onderhandelskills zo te lezen :P

Overigens zojuist m'n scripter de opdracht gegeven een redelijk groot script te ontwikkelen voor een nieuwe website, ben weer eens benieuwd :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128028620
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef Blester het volgende:

[..]

Als ze geen vraagprijs willen noemen moet je er sowieso niet meer op reageren. En beginnen met een bod van een paar honderd euro en in de volgende mail al meteen zeggen wel 1000+ euro ervoor te willen betalen, niet echt onderhandelskills zo te lezen :P

Overigens zojuist m'n scripter de opdracht gegeven een redelijk groot script te ontwikkelen voor een nieuwe website, ben weer eens benieuwd :P
Hij vond het meer waard dan een paar honderd euro, duh, maar had stille hoop op een idioot die denkt dat 100 euro veel is voor een site. Ben wel bereid er veel meer voor te geven dan 1000 euro.

Wie is je scripter, ik doe zelf ook veel met scripts. Ga binnenkort ook weer een vette site maken met veel automatische shit erin.

BTW, op Facebook hebben ze nu ook hashtags. Daar kan je flink misbruik van maken volgens mij hahaha, ben het aan het uitzoeken!
pi_128033641
Ik heb weer eens iets geschreven voor de geinteresseerden:

1
2
3
<?php
Wordt niet gewaardeerd hier
.
?>

Krijg je niet! :6

[ Bericht 11% gewijzigd door JDx op 20-06-2013 15:19:23 ]
pi_128033926
nice, ik gebruik de plugin easy adsense, dan kun je via een menu in wp gewoon de codes plakken vanuit adsense

in je post type je dan [easy_adsense1] of[ easy_adsense2] etc
&lt;hr&gt;
pi_128033949
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
nice, ik gebruik de plugin easy adsense, dan kun je via een menu in wp gewoon de codes plakken vanuit adsense

in je post type je dan [easy_adsense1] of[ easy_adsense2] etc
Ik vertrouw plugins niet zo omdat ze vaak 5% van de shows hun eigen ad laten zien ;)

Maar ik zou het kunnen uitbrengen als een plugin inderdaad en ook ergens in de kleine lettertjes zetten, 2% van de shows zijn mijn ads ofzo :P
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:27:55 #110
131603 Afwazig
Serious business
pi_128034139
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik vertrouw plugins niet zo omdat ze vaak 5% van de shows hun eigen ad laten zien ;)

Maar ik zou het kunnen uitbrengen als een plugin inderdaad en ook ergens in de kleine lettertjes zetten, 2% van de shows zijn mijn ads ofzo :P
Je wilt het zelf niet maar dan toch zelf ook doen als je de plugin uitbrengt :D.
pi_128034336
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:27 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je wilt het zelf niet maar dan toch zelf ook doen als je de plugin uitbrengt :D.
Ja waarom zou ik het voor niks doen als zij er geld aan verdienen?

Ik deel het gratis met jullie trouwens ;)
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:36:45 #112
131603 Afwazig
Serious business
pi_128034505
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja waarom zou ik het voor niks doen als zij er geld aan verdienen?

Ik deel het gratis met jullie trouwens ;)
Ik ben meer een type die iets goeds gratis aanbied en als het dan aanslaat kijkt hoe er geld mee te verdienen is. Zie bijvoorbeeld de WP plugin van Yoast. Voor mijn gevoel werkt zoiets het best.
pi_128034620
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik ben meer een type die iets goeds gratis aanbied en als het dan aanslaat kijkt hoe er geld mee te verdienen is. Zie bijvoorbeeld de WP plugin van Yoast. Voor mijn gevoel werkt zoiets het best.
Ik heb tot nu toe alles gratis gedeeld, weet niet of jij ook die Analytics tool van mij gebruikt, die overview?

Maar je kan niet alles gratis blijven doen ;)
pi_128034707
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe alles gratis gedeeld, weet niet of jij ook die Analytics tool van mij gebruikt, die overview?

Maar je kan niet alles gratis blijven doen ;)
hoeft ook niet maar om dan sneaky je eigen ads te tonen is not done, als je het aangeeft of geld vraagt voor iets, dat is iets heel anders
&lt;hr&gt;
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:45:16 #115
131603 Afwazig
Serious business
pi_128034825
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe alles gratis gedeeld, weet niet of jij ook die Analytics tool van mij gebruikt, die overview?

Maar je kan niet alles gratis blijven doen ;)
Nee gebruik ik niet. Wat is dat dan?
pi_128034931
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:42 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

hoeft ook niet maar om dan sneaky je eigen ads te tonen is not done, als je het aangeeft of geld vraagt voor iets, dat is iets heel anders
Dat doe ik niet, dat doen diverse plugins.

Vandaar dat ik het zelf geschreven heb.
pi_128035701
<P ALIGN=".$jdads_alignment.">

Echt? :{ Maak er dan een div van met style-parameters...
pi_128036198
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef CasB het volgende:
<P ALIGN=".$jdads_alignment.">

Echt? :{ Maak er dan een div van met style-parameters...
Als we allemaal alleen maar commentaar gaan leveren dan wis ik het wel weer.
pi_128036387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef JDx het volgende:
Ik vertrouw plugins niet zo omdat ze vaak 5% van de shows hun eigen ad laten zien

lijkt me een fabeltje, als dat zo is kan je dat zelf zien in de broncode en zal ie snel verwijderd worden.
pi_128036417
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

lijkt me een fabeltje, als dat zo is kan je dat zelf zien in de broncode en zal ie snel verwijderd worden.
Jij leest alle broncode van plugins die je gebruikt?
pi_128036479
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:23 schreef JDx het volgende:

[..]

Jij leest alle broncode van plugins die je gebruikt?
als ik bang ben dat iemand zijn adsense code erin zet wel ja. maar ik zou voor zoiets simpels als een adsense blok uberhaupt geen plugin gebruiken, of anders zelf maken.
pi_128036605
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

als ik bang ben dat iemand zijn adsense code erin zet wel ja. maar ik zou voor zoiets simpels als een adsense blok uberhaupt geen plugin gebruiken, of anders zelf maken.
Wat ik dus heb gedaan :)
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:36:13 #123
131603 Afwazig
Serious business
pi_128036904
Ik hardcode mijn adsense code op mijn sites :P.
pi_128037841
Goedemiddag Adsensei's

Helaas kan ik geen wordpress topic vinden dus moet ik hier maar mijn technische vraag stellen;

Ik ben de template "Elegant" van moonthemes*com aan het testen met als doel deze voor meerdere adense sites te gebruiken. Op mijn testdomein heb ik Wordpress ge-upgrade naar versie 3.5.1 waardoor alle images niet meer werken. Deze images werden getoond door de Post "Custom Field" van de template zelf in te vullen en werkt met PHPthumb en JQuery. (De "Featured Image" optie in posts bestaat niet met deze template).

Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd wat ik kon bedenken: 777 rechten gechecked, alle combinaties van de image URL's in de post custom field, een plugin voor de Featured Images terug te krijgen getest, De Featured images code geplakt in de Functions.php etc etc maar het wil helaas niet baten.

Ik heb redelijke kennis van html/css maar helaas de ballen verstand van Jquery en PHP ;(
Als iemand me de juiste weg op kan wijzen (Waarom zouden de Post page images van een template niet meer werken in de nieuwste versie van Wordpress?) of tegen een vergoeding dit weer werkende kan krijgen dan ben ik daar zeer content mee!

WP installatie/Server gegevens evt via PM :)
pi_128037912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:57 schreef Pr0blame het volgende:
Goedemiddag Adsensei's

Helaas kan ik geen wordpress topic vinden dus moet ik hier maar mijn technische vraag stellen;

Ik ben de template "Elegant" van moonthemes*com aan het testen met als doel deze voor meerdere adense sites te gebruiken. Op mijn testdomein heb ik Wordpress ge-upgrade naar versie 3.5.1 waardoor alle images niet meer werken. Deze images werden getoond door de Post "Custom Field" van de template zelf in te vullen en werkt met PHPthumb en JQuery. (De "Featured Image" optie in posts bestaat niet met deze template).

Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd wat ik kon bedenken: 777 rechten gechecked, alle combinaties van de image URL's in de post custom field, een plugin voor de Featured Images terug te krijgen getest, De Featured images code geplakt in de Functions.php etc etc maar het wil helaas niet baten.

Ik heb redelijke kennis van html/css maar helaas de ballen verstand van Jquery en PHP ;(
Als iemand me de juiste weg op kan wijzen (Waarom zouden de Post page images van een template niet meer werken in de nieuwste versie van Wordpress?) of tegen een vergoeding dit weer werkende kan krijgen dan ben ik daar zeer content mee!

WP installatie/Server gegevens evt via PM :)
DIG / [Wordpress] Algemeen topic deel 8
pi_128037977
quote:
Thanks! Wel wat vreemd dat ie binnen DIG subfora niet te vinden is (Ctrl+F) :)

Edit; Ik weet overigens niet of dit al voorbij is gekomen, maar de Keywordtool krijgt binnenkort een upgrade: Zoekwoordenplanner
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:17:04 #127
340341 Blester
Membre très utile
pi_128045679
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

als ik bang ben dat iemand zijn adsense code erin zet wel ja. maar ik zou voor zoiets simpels als een adsense blok uberhaupt geen plugin gebruiken, of anders zelf maken.
Zou wel grappig zijn, scriptje erin dat de helft van de tijd de AdSense van de maker wordt weergegeven en dan de plugin als gratis op het internet gooien :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128045744
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Blester het volgende:

[..]

Zou wel grappig zijn, scriptje erin dat de helft van de tijd de AdSense van de maker wordt weergegeven en dan de plugin als gratis op het internet gooien :P
denk dat je er heel rijk mee kan worden, maar google zal wel achterdochtig worden als jouw code op 10.000 sites staat ;)
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:21:19 #129
131603 Afwazig
Serious business
pi_128045884
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

denk dat je er heel rijk mee kan worden, maar google zal wel achterdochtig worden als jouw code op 10.000 sites staat ;)
Denk dat je inderdaad gauw een ban te pakken hebt.
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:21:27 #130
340341 Blester
Membre très utile
pi_128045891
Ik heb op dit moment één affiliate vakantiewebsite in m'n beheer die nu ondertussen goed begint te lopen, kijk zojuist even in het overzicht en heb 4 sales gehad vandaag, in totaal ¤200, toch leuk. Is ook een van de enige affiliates die ik beheer, niet echt mijn branche :P
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:21:53 #131
340341 Blester
Membre très utile
pi_128045910
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:21 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Denk dat je inderdaad gauw een ban te pakken hebt.
Die kans is aanwezig inderdaad, want je AdSense komt ook op websites waar je het liever niet wilt hebben denk ik.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128047112
vergeet ook niet dat de plugins getest worden voordat ze toegelaten worden en daarnaast is er een zeer grote community, denk dat je niet heel lang ongestoord dat kunt doen, en daarna heb je 18% van het internet achter je aan zitten
&lt;hr&gt;
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:31:48 #133
340341 Blester
Membre très utile
pi_128049135
Haha, geweldig toch hoe wanhopig sommige mensen zijn, heb nu in ruil voor 1 link op een PR 0 pagina 10 relevante backlinks voor een nieuwe website gekregen, met allemaal PR 3 TM PR 5 _O- Die linkmailtjes worden steeds wanhopiger :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128055050
Kort vraagje over WP:

Als ik een WP-website verkoop, hoe gaat het dan in zijn werk met het wp-config.php bestand? Daar staan nu namelijk mijn wachtwoord (en dit wachtwoord gebruik ik vaker). Die kan ik nu weghalen, klopt?

De nieuwe eigenaar importeert immers de SQL-database en voegt de gegevens en het wachtwoord van zijn host toe. Heb ik dit goed? (Heb 3 weken geleden nog een WP-site naar een andere host verhuisd, maar niet goed genoeg opgelet aangezien dit voor mijzelf was).

En het 'gewone' wachtwoord (waarmee ik in de admin van WP inlog op url/wp-admin kan ik zelf handmatig nu veranderen. Right? :7
pi_128055977
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef 4823321 het volgende:

En het 'gewone' wachtwoord (waarmee ik in de admin van WP inlog op url/wp-admin kan ik zelf handmatig nu veranderen. Right? :7
die wachtwoorden in je wp-config zijn je database, database user en je wachtwoord, dit ligt aan je hosting, als je een cpanel hebt kun je zelf deze aanmaken, je kunt dus een tijdelijke user met wachtwoord aanmaken en aan de database toevoegen en dat in de wp-config zetten.
&lt;hr&gt;
pi_128057164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

die wachtwoorden in je wp-config zijn je database, database user en je wachtwoord, dit ligt aan je hosting, als je een cpanel hebt kun je zelf deze aanmaken, je kunt dus een tijdelijke user met wachtwoord aanmaken en aan de database toevoegen en dat in de wp-config zetten.
Got it. Thanks!
pi_128062236
Ik las laatst ergens dat je moet linken naar grotere websites (bijv wikipedia), waarom is dat? Is uitgaande links ook belangrijk dan?
pi_128063167
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:52 schreef xaban06 het volgende:
Ik las laatst ergens dat je moet linken naar grotere websites (bijv wikipedia), waarom is dat? Is uitgaande links ook belangrijk dan?
Voor een normaal linkprofiel is dat wel van belang ja. Zelf plaats ik ook wel eens een linkje naar een gewone pagina als ik daar gebruik van heb gemaakt. Ik gebruik dan een paar regeltjes en verwijs voor meer info naar die site. Ik plaats dus een eerlijk verdiende link voor een ander. Dat doe ik vrij bewust om een normaal linkprofiel te houden. Ik stuur de beheerder soms wel even een mailtje dat ik dat heb gedaan.
pi_128064610
@JK, als je toch een scriptje hebt om adblockers te detecteren, kan je dan niet gewoon beter twee soorten ads gaan tonen? Adsense voor de mensen zonder blocker en voor de mensen met blocker affiliate banners of banners die je zelf per x pageviews verkoopt.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 06:44:01 #140
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128068374
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:43 schreef jeronald het volgende:
@JK, als je toch een scriptje hebt om adblockers te detecteren, kan je dan niet gewoon beter twee soorten ads gaan tonen? Adsense voor de mensen zonder blocker en voor de mensen met blocker affiliate banners of banners die je zelf per x pageviews verkoopt.
Mij teveel werk, bovendien blijven banners van bijv daisycon volgens mij wel zichtbaar met een blocker aan.
Losse adverteerders zou je zelf content aan kunnen laten leveren en zelf hosten, om zichtbaar te zijn, om achteraf het aantal views te berekenen. Maar de inkomsten zitten weer in de lift...
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:40:27 #141
340341 Blester
Membre très utile
pi_128070230
Dat Google.nl logo van vandaag _O-
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128070310
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:40 schreef Blester het volgende:
Dat Google.nl logo van vandaag _O-


Had wel gewoon weer 18 euro gisteren, dus die regen vind ik niet zo heel erg :P
  vrijdag 21 juni 2013 @ 10:00:29 #143
340341 Blester
Membre très utile
pi_128070715
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:44 schreef JDx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Had wel gewoon weer 18 euro gisteren, dus die regen vind ik niet zo heel erg :P
Ik heb hier helemaal niets gehad :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128070976
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 10:00 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik heb hier helemaal niets gehad :P
Is in Emmen, waar m'n ouders wonen (foto is in de straat waar mijn koophuis staat), woon zelf in Den Haag. Maar volgens mij is het allemaal droog gebleven.
pi_128071556
Dat Google logo klopt wel, kinderen zwemmen in de straten :P
Facts don't care about your feelings
pi_128072123
Was het nou eigenlijk ook mogelijk om exact te zien van welke pagina een klik komt? Ik heb nu voor elke site aparte banners: NVus Skyscraper Links, NVus Banner in Post, NVus Widget Blok, ga zo maar door.

Maar ik wil graag exact weten op welke pagina men klikt op een ad, dus welke post zeg maar.
pi_128072475
Als je Adsense en Analytics hebt gecombineerd kan je het zien in Analytics bij Inhoud > Adsense > Adsense pagina's.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:07:13 #148
400910 Yasse.
Vrager & Aanbieder
pi_128072515
Op hoeveel euro staan jullie tot dusver?
pi_128072522
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:06 schreef jeronald het volgende:
Als je Adsense en Analytics hebt gecombineerd kan je het zien in Analytics bij Inhoud > Adsense > Adsense pagina's.
Ja, maar dat is in mijn geval niet mogelijk. Ik bedoel dat je zeg maar een ID mee geeft in de AdSense code.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:24:11 #150
131603 Afwazig
Serious business
pi_128073171
Over 2 weken heb ik vakantie en alle tijd. Alleen heb nog weinig (lees: geen) ideeën voor websites. ;(
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:33:54 #151
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_128073539
Wat is dit nou weer. Google Webmaster Tools zegt dat mijn robots.txt niet te bereiken is. Als ik zelf browse naar url\robots.txt dan opent die hem netjes.

Toch kan Google hem niet vinden als ik bijvoorbeeld Fetchen als Google gebruik naar een URL. Dan geeft die als foutmelding dat "robots.txt onbereikbaar" is. -O-

Hoe kan ik dit oplossen?
pi_128074184
En weer een zooi nieuwe likes op m'n Facebook pagina na een share:

Triệu NgọcDcs
Con Mèo Béo
Hoang Lai
Heri Setiawan
Viet Idea
Quoc Nguyen
Huy Nguyen
Lâm Thái Thành
Nguyen Nhat
Thành Long
Hoàng Tiến
Quyên Nguyễn
Ha Viet
Yen Thanh
Tram Dang
Thiết Kế Kiến Trúc
Trẻ Đồng Xanh
Lê Trần Tấn Đạt

Speciale tekens anyone? :')
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:54:09 #153
340341 Blester
Membre très utile
pi_128074280
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:51 schreef JDx het volgende:
Thiết Kế Kiến TrúcTrẻ Đồng Xanh
Dafuq

Thiết Kế Kiến Trúc
Trẻ Đồng Xanh

Hoe spreek je dat uit? :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:56:00 #154
131603 Afwazig
Serious business
pi_128074338
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:54 schreef Blester het volgende:

[..]

Dafuq

Thiết Kế Kiến Trúc
Trẻ Đồng Xanh

Hoe spreek je dat uit? :')
Fries voor Jaap en Sietze.
pi_128074359
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:07 schreef Yasse. het volgende:
Op hoeveel euro staan jullie tot dusver?
¤ 3,82
Vandaag tot nu toe

:P
Facts don't care about your feelings
pi_128074618
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef ursel het volgende:
Wat is dit nou weer. Google Webmaster Tools zegt dat mijn robots.txt niet te bereiken is. Als ik zelf browse naar url\robots.txt dan opent die hem netjes.

Toch kan Google hem niet vinden als ik bijvoorbeeld Fetchen als Google gebruik naar een URL. Dan geeft die als foutmelding dat "robots.txt onbereikbaar" is. -O-

Hoe kan ik dit oplossen?
ben je aan het chmodden geweest? met andere woorden. Heb je de rechten veranderd?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_128074674
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef ursel het volgende:
Wat is dit nou weer. Google Webmaster Tools zegt dat mijn robots.txt niet te bereiken is. Als ik zelf browse naar url\robots.txt dan opent die hem netjes.

Toch kan Google hem niet vinden als ik bijvoorbeeld Fetchen als Google gebruik naar een URL. Dan geeft die als foutmelding dat "robots.txt onbereikbaar" is. -O-

Hoe kan ik dit oplossen?
Toevallig bij pcx gehost? Was laatste een storing, wat dit als gevolg had.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:08:31 #158
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_128074789
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:05 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Toevallig bij pcx gehost? Was laatste een storing, wat dit als gevolg had.
Helaas wel ja. Maar de file staat er nog steeds en kan hem in de browser nog gewoon openen.
Ff de chmod rechten nog bekijken.
pi_128074884
Ach het ging al een tijdje goed, ik zit met 1 website op premium hosting en opeens was alles 2 weken terug gegaan ofzo. Gelukkig mail en database niet dus de schade viel mee, volgens mij hadden ze ook nog wel backups. Robots hadden ze ff uit gezet. Lees hier meer: https://community.pcextreme.nl/forum/viewtopic.php?id=844&p=2
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:23:28 #160
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_128075343
Dus eigenlijk nog even wachten dus en kan ik er zelf weinig aan veranderen. :P
pi_128078359
Inderdaad zoals hij zegt: Alle bots zijn zijn momenteel geblokkeerd, en krijgen een 503 melding (dat ze later terug moeten komen). Dit doen we omdat we willen voorkomen dat er verkeerde resultaten geïndexeerd worden (bij mensen die bijv. bestanden missen) en omdat dit simpelweg 20% meer load op de servers geeft.

Ik ga er vanuit dat Google/Bing deze week nog gewoon kunnen indexeren. Het zou verder geen problemen voor je SEO moeten geven, omdat we niet zeggen dat de bestanden er niet zijn, we zeggen alleen dat het "tijdelijk" niet beschikbaar is.
Facts don't care about your feelings
pi_128079682
Betaling nog steeds niet onderweg? Mailtje zal er morgenvroeg wel zijn dat er een betaling is gedaan. Tenminste dat hoop ik, ik wacht erop, moet de belasting betalen :')
pi_128080265
Sloeber :')
Facts don't care about your feelings
pi_128081430
Godver ik ben aan het brainstormen, wil graag een site met user created content, maar ik kom niet verder dan ideeen als goeievraag.nl enzo. Alles bestaat gewoon al :P

Nja tering zeg, dacht dat ik nu echt een goed idee had, maar wilde ik hier niet vertellen, even op onderzoek gegaan, bestaat ook al... bleh...
  vrijdag 21 juni 2013 @ 15:06:21 #165
340341 Blester
Membre très utile
pi_128081865
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:54 schreef JDx het volgende:
Godver ik ben aan het brainstormen, wil graag een site met user created content, maar ik kom niet verder dan ideeen als goeievraag.nl enzo. Alles bestaat gewoon al :P

Nja tering zeg, dacht dat ik nu echt een goed idee had, maar wilde ik hier niet vertellen, even op onderzoek gegaan, bestaat ook al... bleh...
Hoe is het met je AdSense vervanger?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128082319
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:06 schreef Blester het volgende:

[..]

Hoe is het met je AdSense vervanger?
Die staat klaar om gebruikt te worden, maar de spam checker (valse kliks) krijg ik niet waterdicht.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 15:21:17 #167
131603 Afwazig
Serious business
pi_128082424
Leuke microniche gevonden met een leuke CPC (+- 1,50) maar ik vind de exacte maandelijkse zoekopdrachten beetje aan de magere kant dus ik twijfel. Het gaat om 3 keywords alle 3 zo rond de 4000 / 4500 zoekopdrachten maandelijks.

Wat zeggen jullie ervan?
pi_128082483
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef Afwazig het volgende:
Leuke microniche gevonden met een leuke CPC (+- 1,50) maar ik vind de exacte maandelijkse zoekopdrachten beetje aan de magere kant dus ik twijfel. Het gaat om 3 keywords alle 3 zo rond de 4000 / 4500 zoekopdrachten maandelijks.

Wat zeggen jullie ervan?
Doen uiteraard!
pi_128082504
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef Afwazig het volgende:
Leuke microniche gevonden met een leuke CPC (+- 1,50) maar ik vind de exacte maandelijkse zoekopdrachten beetje aan de magere kant dus ik twijfel. Het gaat om 3 keywords alle 3 zo rond de 4000 / 4500 zoekopdrachten maandelijks.

Wat zeggen jullie ervan?
Mager? Meer dan genoeg voor een microniche site.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 15:24:47 #170
131603 Afwazig
Serious business
pi_128082555
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Doen uiteraard!
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:23 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Mager? Meer dan genoeg voor een microniche site.
Vergeten bij te vermelden dat de concurrentie redelijk is. Niet superhoog maar ook echt niet laag. Maar bedankt voor de feedback, ga nu opzoek naar een passende domeinnaam ;).
  vrijdag 21 juni 2013 @ 15:25:43 #171
340341 Blester
Membre très utile
pi_128082588
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef Afwazig het volgende:
Leuke microniche gevonden met een leuke CPC (+- 1,50) maar ik vind de exacte maandelijkse zoekopdrachten beetje aan de magere kant dus ik twijfel. Het gaat om 3 keywords alle 3 zo rond de 4000 / 4500 zoekopdrachten maandelijks.

Wat zeggen jullie ervan?
Gewoon doen, de meeste niches met zulke zoekopdrachten zijn niet erg moeilijk en leveren uiteindelijk voldoende op. En anders stuur maar door :P
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 21 juni 2013 @ 16:48:02 #172
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128085965
hoe zoek je waarbij je ook de cpc ziet?

zoeken jullie naar niches waar je ook wat mee hebt of wat over weet, of zoek je gewoon een niche en /care waar het over gaat?

Ikzelf probeer wel iets te vinden waar ik wat mee heb, zodat content ervoor maken wel leuk blijft. content maken voor iets wat me niet interesseert vind ik echt slopend
&lt;hr&gt;
pi_128086331
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
hoe zoek je waarbij je ook de cpc ziet?

[..]
Dit kun je zien met de Keyword Tool van Google. Let wel dat het hier om een geschatte CPC binnen het Zoeknetwerk gaat, en dus niet om het Display netwerk. En 'Concurrentie' zegt wat over het aantal AdWords gebruikers die met het opgegeven zoekwoord adverteren. Het zegt niets over concurrentie binnen de zoekmachine.
Get stoned
  vrijdag 21 juni 2013 @ 17:04:52 #174
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128086604
Ah mijn links zijn weer terug in Webmaster Tools. Volgende week een nieuw product een aantal dagen testen, dus dat levert ook wel weer extra kliks op (op YouTube) en vast wel weer extra verkeer op de site. Denk dat ik dit weekend alvast wat voorwerk doe, scheelt me volgende week weer.
pi_128088037
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:07 schreef Yasse. het volgende:
Op hoeveel euro staan jullie tot dusver?
hoe bedoel je?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 17:50:32 #176
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128088178
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:57 schreef Hinder het volgende:

[..]

Dit kun je zien met de Keyword Tool van Google. Let wel dat het hier om een geschatte CPC binnen het Zoeknetwerk gaat, en dus niet om het Display netwerk. En 'Concurrentie' zegt wat over het aantal AdWords gebruikers die met het opgegeven zoekwoord adverteren. Het zegt niets over concurrentie binnen de zoekmachine.
Ik voel me erg dom dit te vragen maar ik zie bij die keyword tool nergens cpc staan, kun je zeggen waar dit staat ?

daarnaast erg handige info, ik wist dat van die concurrentie dus niet, meende dat dat concurrentie van de zoekmachine was. Maar hoe vindt men dan een niche? dan moet je toch weten hoeveel concurrentie er is
&lt;hr&gt;
pi_128088320
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:50 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Ik voel me erg dom dit te vragen maar ik zie bij die keyword tool nergens cpc staan, kun je zeggen waar dit staat ?

daarnaast erg handige info, ik wist dat van die concurrentie dus niet, meende dat dat concurrentie van de zoekmachine was. Maar hoe vindt men dan een niche? dan moet je toch weten hoeveel concurrentie er is
rechts zit een knop om kolommen aan en uit te zetten.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 17:59:06 #178
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128088445
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

rechts zit een knop om kolommen aan en uit te zetten.
ahhh nu heb ik hem... en ja ik voel me dom maar toch bedankt :)
&lt;hr&gt;
pi_128088468
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:50 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Ik voel me erg dom dit te vragen maar ik zie bij die keyword tool nergens cpc staan, kun je zeggen waar dit staat ?



Dit kun je dus met die kolommen laten tonen (hoewel het standaard wordt weergegeven heb ik het idee; ik heb niets veranderd).

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:50 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

daarnaast erg handige info, ik wist dat van die concurrentie dus niet, meende dat dat concurrentie van de zoekmachine was. Maar hoe vindt men dan een niche? dan moet je toch weten hoeveel concurrentie er is
Met die Keyword Tool kun je wel kijken hoeveel keer er maandelijks op het zoekwoord wordt gezocht. Aan de hand van de resultaten in Google op de eerste pagina's kun je wel inschatten hoe de concurrentie is (content, kwaliteit, SEO). Men kan bijvoorbeeld ook de backlinks van sites bekijken met bepaalde tools.
Get stoned
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:04:18 #180
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128088593
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:59 schreef Hinder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit kun je dus met die kolommen laten tonen (hoewel het standaard wordt weergegeven heb ik het idee; ik heb niets veranderd).

[..]

Met die Keyword Tool kun je wel kijken hoeveel keer er maandelijks op het zoekwoord wordt gezocht. Aan de hand van de resultaten in Google op de eerste pagina's kun je wel inschatten hoe de concurrentie is (content, kwaliteit, SEO). Men kan bijvoorbeeld ook de backlinks van sites bekijken met bepaalde tools.
had de kolom al gevonden, maar ik heb ook niets veranderd en hier stond hij uit... strange. maar bedankt. Met deze info in gedachte ga ik nog eens kritisch kijken wat ik kan verbeteren.

Mijn vorige verbeterronde heeft ongeveer 100 bezoekers per dag meer opgeleverd, dus zeker de moeite waard. thanks
&lt;hr&gt;
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:15:25 #181
340341 Blester
Membre très utile
pi_128088891
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:59 schreef Hinder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die afbeelding laat ook wel duidelijk de stomiteit van mensen zien, wie zoekt er nou op 'Google' in Google? :') Bijna 10 miljoen mensen dus....
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128089038
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:15 schreef Blester het volgende:

[..]

Die afbeelding laat ook wel duidelijk de stomiteit van mensen zien, wie zoekt er nou op 'Google' in Google? :') Bijna 10 miljoen mensen dus....
Geeft wel een mooie exacte CPC ^O^!

concurrentie is er nauwelijks hoorde ik
Get stoned
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:29:29 #183
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128089393
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:15 schreef Blester het volgende:

[..]

Die afbeelding laat ook wel duidelijk de stomiteit van mensen zien, wie zoekt er nou op 'Google' in Google? :') Bijna 10 miljoen mensen dus....
Zo zie ik vaker dat men niet www.voorbeeld.nl in de adresbalk typt, maar het intypt in google en dan op het betreffende google resultaat ervan klikt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dawnbreaker op 21-06-2013 18:40:09 ]
&lt;hr&gt;
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:56:00 #184
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128092988
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Zo zie ik vaker dat men niet www.voorbeeld.nl in de adresbalk typt, maar het intypt in google en dan op het betreffende google resultaat ervan klikt.
Soms voer je m in de adresbalk in, maar dan duurt het te lang en kom je bij je zoekmachine uit... en dat zie jij in je analytics.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:59:00 #185
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128093124
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef JK het volgende:

[..]

Soms voer je m in de adresbalk in, maar dan duurt het te lang en kom je bij je zoekmachine uit... en dat zie jij in je analytics.
nee dat bedoel ik niet, ik zie soms dat mensen dit doen, dus gewoon een volledig adres intypen in google
&lt;hr&gt;
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:01:51 #186
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128093268
Oh die ken ik niet. :) Ach, zo lang ze maar klikken.
pi_128096550
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:54 schreef JDx het volgende:
Godver ik ben aan het brainstormen, wil graag een site met user created content, maar ik kom niet verder dan ideeen als goeievraag.nl enzo. Alles bestaat gewoon al :P

Nja tering zeg, dacht dat ik nu echt een goed idee had, maar wilde ik hier niet vertellen, even op onderzoek gegaan, bestaat ook al... bleh...
Zooooo herkenbaar.... :(
  vrijdag 21 juni 2013 @ 21:43:25 #188
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128098329
ik heb een redelijk leuk idee waarvan er geen echte concurrentie is, alleen weet ik nog niet hoe ik het moet verwezenlijken, aangezien het redelijk technisch zou moeten zijn. Maar als ik dat ga rondvragen ben ik bang mn idee kwijt te zijn
&lt;hr&gt;
pi_128098708
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

nee dat bedoel ik niet, ik zie soms dat mensen dit doen, dus gewoon een volledig adres intypen in google
Dat doen heel veel mensen. M'n ouders ook trouwens, aangezien google ook altijd de startpagina is, of ze rechtsboven zo'n google zoekbalk hebben, typen ze altijd daar de url in en nooit in de adresbalk. Tja, je kan dan in ieder geval geen typfouten ofzo maken want google laat je 99 van de 100 keer wel de goeie website zien.

Wat ik alleen vreemd vind en weleens zie, is dat ze bijvoorbeeld: www.voorbeeld nl in typen. dus zonder die laatste punt. Maar ze komen dat op een site van mij uit, die totaal niet die domeinnaam is. Blijkbaar ziet google het dan gewoon als een keyword ofzo? Geen flauw idee...
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 21 juni 2013 @ 21:54:34 #190
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128098871
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:51 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat ik alleen vreemd vind en weleens zie, is dat ze bijvoorbeeld: www.voorbeeld nl in typen. dus zonder die laatste punt. Maar ze komen dat op een site van mij uit, die totaal niet die domeinnaam is. Blijkbaar ziet google het dan gewoon als een keyword ofzo? Geen flauw idee...
je bedoelt dus dat ze www.voorbeeld nl intypen, en dan niet op www.voorbeeld.nl uitkomen maar op een andere website (van jou in dit geval)?

Dat is best vreemd, kan zijn dat www.voorbeeld.nl dan heel slechte content ofzo heeft en jouw website veel beter wordt beschouwd ofzo, maar toch vreemd ja.

zo snap ik niet waarom ik nog steeds geen sitelinks heb op een website, na 1,5 jaar terwijl er best veel backlinks zijn en de site op bepaalde keywords hoog scoort.
&lt;hr&gt;
pi_128098953
Inderdaad... naja het kan natuurlijk altijd als ze gewoon verder kijken naar de 5e positie ofzo, maar ik snap niet precies waarom ze spatie nl doen ipv punt nl. Of is dat een soort fout in analytics ofzo?
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 21 juni 2013 @ 22:28:35 #192
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128100442


[ Bericht 100% gewijzigd door Dawnbreaker op 21-06-2013 23:38:23 ]
&lt;hr&gt;
pi_128111337
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:51 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat doen heel veel mensen. M'n ouders ook trouwens, aangezien google ook altijd de startpagina is, of ze rechtsboven zo'n google zoekbalk hebben, typen ze altijd daar de url in en nooit in de adresbalk. Tja, je kan dan in ieder geval geen typfouten ofzo maken want google laat je 99 van de 100 keer wel de goeie website zien.

Wat ik alleen vreemd vind en weleens zie, is dat ze bijvoorbeeld: www.voorbeeld nl in typen. dus zonder die laatste punt. Maar ze komen dat op een site van mij uit, die totaal niet die domeinnaam is. Blijkbaar ziet google het dan gewoon als een keyword ofzo? Geen flauw idee...
Ouders en internet, eerst de bril op, dan rustig de letters zoeken waaruit de pagina bestaat, die met 1 vinger intypen en alsnog op de verkeerde pagina terechtkomen door een type fout :')

Net als met mobiele telefoons trouwens, Ma is typing... nou dan kan je wel een broodje gaan pakken ofzo, want dat duurt wel even :D
pi_128111374
Haha nou m'n moeder kan wel heel snel typen, maar ik zie ze dan weleens google en dan drukken ze op het bovenste resultaat. Ik zeg: dat is reclame, je moet onder dat gele vakje kijken dat zijn de zoekresultaten. Oh... :')

Ach ja, door dat soort mensen verdienen wij nog geld :P
Facts don't care about your feelings
pi_128111509
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Ouders en internet, eerst de bril op, dan rustig de letters zoeken waaruit de pagina bestaat, die met 1 vinger intypen en alsnog op de verkeerde pagina terechtkomen door een type fout :')

Net als met mobiele telefoons trouwens, Ma is typing... nou dan kan je wel een broodje gaan pakken ofzo, want dat duurt wel even :D
Zo herkenbaar inderdaad :D
En als je dan iets voor doet, hoe iets simpeler kan, kijken ze met een gezicht alsof ze 10 miljoen gewonnen hebben, terwijl jezelf van binnen zo'n gezicht trekt :')
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:42:02 #196
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128112986
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:20 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Zo herkenbaar inderdaad :D
En als je dan iets voor doet, hoe iets simpeler kan, kijken ze met een gezicht alsof ze 10 miljoen gewonnen hebben, terwijl jezelf van binnen zo'n gezicht trekt :')
bij mijn ouders moet ik vooral doseren, dus iets nieuws uitleggen en ze dan eerst 2 weken daarmee laten omgaan, want als ik een paar dingen tegelijk uitleg komt er maar de helft van binnen.

Ik begrijp het wel dat het een generatie is die pas laat in aanraking kwamen met computers/smartphoes etc. Als mijn kids later in virtual reality zitten ze schwoombakke weet ik ook niet hoe ik de loavonom moet verslaan
&lt;hr&gt;
pi_128113722
quote:
Mijn vorige verbeterronde heeft ongeveer 100 bezoekers per dag meer opgeleverd, dus zeker de moeite waard. thanks
Wat hield die verbeterronde dan in :p?
  zaterdag 22 juni 2013 @ 12:25:12 #198
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128113920
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:16 schreef jeronald het volgende:

[..]

Wat hield die verbeterronde dan in :p?
Nou vooral aanpassingen maken van oude content, wat ik aanpaste was;

-meer zoekwoorden toevoegen
-betere tags toevoegen
-betere category toevoegen
-titel aanpassen naar zoektype
-meta titel/beschrijving aanpassen

Dit omdat ik merkte veel oudere content van een jaar of 2/3 geleden, nog helemaal niet goed opgezet was, dus maar 1 tag en 1 categorie en 3 zoekwoorden en geen meta titel of beschrijving.

Dus was zeer effectief voor mij. Als jij al helemaal SEO bent, dan zal het minder resultaat opleveren, maar indien je ook nog niet alles hebt ingevoerd zou ik dit zeker doen
&lt;hr&gt;
pi_128114081
@Dawnbreaker Thanks. Bij m'n nieuwe pagina's heb ik dat wel in orde, maar ik heb er inderdaad ook nog wel 10 - 20 oudere pagina's waarvoor ik wat beter naar de zoekwoorden moet kijken.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 12:39:39 #200
340341 Blester
Membre très utile
pi_128114267
Zo, nog even 2 uur flink aan linkbuilding gedaan voor wat nieuwe websites, die pak ik bij de aanstaande PR update mooi even mee :)

Ik verwacht bij de aanstaande PR update ook enkele PR 6 en misschien PR 7's, verder heel wat PR 3, PR 4 en PR 5.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 22 juni 2013 @ 12:54:06 #201
340341 Blester
Membre très utile
pi_128114584
Ben ook benieuwd hoe de website met het volgende backlinkprofiel uit gaat pakken bij de PR update:



Allemaal unieke IP en relevant, ook nog tig aantal PR 2, PR 1 en PR 0.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 22 juni 2013 @ 13:12:08 #202
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128115032
Ja, wanneer komt die PR update nou? Ik ben benieuwd of ik naar PR4 ga. Mag onderhand wel.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 13:16:42 #203
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128115144
Wat denken jullie? gebruikt google de keywords nu wel of niet? trouwens blester, waarvandaan komt die screenshot?
&lt;hr&gt;
pi_128116797
Wanneer komt die update nou :(
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:17:03 #205
340341 Blester
Membre très utile
pi_128116993
Update komt tussen 30 juni en 7 juli denk ik zo, precies als ik op vakantie ben :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128117010
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:17 schreef Blester het volgende:
Update komt tussen 30 juni en 7 juli denk ik zo, precies als ik op vakantie ben :P
Iedereen had begin juni verwacht, zal wel begin juli worden idd.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:19:58 #207
340341 Blester
Membre très utile
pi_128117056
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:17 schreef JDx het volgende:

[..]

Iedereen had begin juni verwacht, zal wel begin juli worden idd.
Deze website heeft het bijna elk jaar goed gehad tot nu toe:

http://www.myblogtips.org(...)update-schedule.html
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:42:25 #208
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128117644
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:39 schreef Blester het volgende:
Zo, nog even 2 uur flink aan linkbuilding gedaan voor wat nieuwe websites, die pak ik bij de aanstaande PR update mooi even mee :)

hoe ga je te werk als ik vragen mag? ik heb zelf gerelateerde websites benaderd maar ik hoor never nooit iets terug. doe jij dit ook zo of anders?
&lt;hr&gt;
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:49:18 #209
340341 Blester
Membre très utile
pi_128117804
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:42 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

hoe ga je te werk als ik vragen mag? ik heb zelf gerelateerde websites benaderd maar ik hoor never nooit iets terug. doe jij dit ook zo of anders?
In de loop der jaren heb ik veel contacten opgebouwd met andere grote webmasters die veelal honderden websites in beheer hebben, vaak bestaat het dus gewoon uit onderhandelen: jij krijgt dit, dan krijg ik dat.

Verder ook interne linkbuilding, beheer heel veel websites dus kan heel veel aan elkaar linken

Ook krijg ik dagelijks tientallen linkaanvragen binnen, deze behandel ik vaak in één keer, bijvoorbeeld per week, dit valt dan ook onder linkbuilding.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 22 juni 2013 @ 15:04:56 #210
131603 Afwazig
Serious business
  zaterdag 22 juni 2013 @ 19:55:24 #211
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_128126165
Kan ik adsense uitlaten betalen via paypal?
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zaterdag 22 juni 2013 @ 21:30:05 #212
131603 Afwazig
Serious business
pi_128129684
Nee. Alleen via bankoverschrijving of voedselbonnen.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 22:53:29 #213
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_128132909
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 21:30 schreef Afwazig het volgende:
Nee. Alleen via bankoverschrijving of voedselbonnen.
Voedselbonnen serieus? :P
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_128134580
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Voedselbonnen serieus? :P
ja. Maar alleen in te leveren bij de spar.. komt omdat dat een mondiale retail keten is..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  zaterdag 22 juni 2013 @ 23:37:26 #215
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_128134750
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 23:32 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ja. Maar alleen in te leveren bij de spar.. komt omdat dat een mondiale retail keten is..
Helaas geen spar hier :(
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_128136228
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Helaas geen spar hier :(
Je kunt die voedselbonnen ook door verkopen op marktplaats.. krijg je ongeveer 80%van de waarde. Zoek maar. Veel jochies van onder de 16 doen dat zo omdat ze nog geen bankrekening hebben enzo. De bonnen worden rond de 5e vd maand opgestuurd door google.. overschrijvingen zijn vaak rond de 21ste.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_128136531
Inderdaad, ik kocht laatst ook zo'n voedselbon van marktplaats, bleek ik gescammed te zijn. Was een fake Chinese voedselbon, kon je alleen inwisselen bij de toko ;( Zit nu aan de noodles met tsingtao.
Facts don't care about your feelings
  zondag 23 juni 2013 @ 00:24:35 #218
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_128136535
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Je kunt die voedselbonnen ook door verkopen op marktplaats.. krijg je ongeveer 80%van de waarde. Zoek maar. Veel jochies van onder de 16 doen dat zo omdat ze nog geen bankrekening hebben enzo. De bonnen worden rond de 5e vd maand opgestuurd door google.. overschrijvingen zijn vaak rond de 21ste.
Had het inderdaad gezien. Bedankt voor de hulp!
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zondag 23 juni 2013 @ 00:46:19 #219
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128137428
Ja de 21e, dus gister mail gehad dat ze weer een ton storten deze komende week!
  zondag 23 juni 2013 @ 09:35:21 #220
340341 Blester
Membre très utile
pi_128141982
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:46 schreef JK het volgende:
Ja de 21e, dus gister mail gehad dat ze weer een ton storten deze komende week!
Succes met die ton afval die ze bij je komen storen.

~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128142012
pi_128142208
Facts don't care about your feelings
  zondag 23 juni 2013 @ 10:16:40 #223
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128142401
Hahaha, ja zoiets. Je moet blijven dromen he. Maar het is wel de 21e geweest... zal er donderdag wel op staan dan.
pi_128142868
quote:
Ook krijg ik dagelijks tientallen linkaanvragen binnen, deze behandel ik vaak in één keer, bijvoorbeeld per week, dit valt dan ook onder linkbuilding.
Werk je met linkpagina's of plaats je de links gewoon in artikelen? Sinds ik mijn linkpagina bij een bepaalde website verwijderd heb, krijg ik nooit meer linkaanvragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door jeronald op 23-06-2013 14:22:10 ]
pi_128143291
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:16 schreef JK het volgende:
Hahaha, ja zoiets. Je moet blijven dromen he. Maar het is wel de 21e geweest... zal er donderdag wel op staan dan.
Donderdag? Het is gisteren overgemaakt, maandagmiddag staat het op je rekening.
  zondag 23 juni 2013 @ 11:30:50 #226
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_128143481
Waar controleren jullie je PageRank?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 23 juni 2013 @ 11:53:36 #227
340341 Blester
Membre très utile
pi_128143923
quote:
5s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar controleren jullie je PageRank?
Browser plugin, maar http://www.prchecker.info/check_page_rank.php werkt ook prima.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 23 juni 2013 @ 13:49:38 #228
340341 Blester
Membre très utile
pi_128147726
Vandaag 10 nieuwe domeinnamen overgenomen, waaronder één domeinaam die iemand in dit topic graag wilt hebben denk ik zo :P

In ieder geval weer zat te doen in de aankomende weken.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 23 juni 2013 @ 14:48:44 #229
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128150338
Maandag al? Ik check m'n rekening ook niet elke dag... maar laat maar komen hoor, Adcenten, salaris en nog een extra bonusuitkering van het werk. Dat moet uitgegeven worden. :P
  zondag 23 juni 2013 @ 14:52:00 #230
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128150518
Godverdomme, net m'n site overhoop. Ik was aan het kijken voor theme, en wilde eentje testen, daarvoor een plugin geinstalleerd waarbij je als admin een theme kunt testen en bezoekers gewoon het huidige theme zien.

Maar die plugin werkte niet, dus gedeactiveerd en verwijderd en boom, alle settings van het huidige theme overhoop, terwijl er best veel mensen online waren. :r

nu gelukkig weer opgelost... maar was niet fijn. iemand nog een tip hoe ik een theme kan testen en aanpassen (css/widgets etc) terwijl bezoekers nog de huidige site zien?
&lt;hr&gt;
  zondag 23 juni 2013 @ 14:54:14 #231
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128150639
Misschien gewoon offline testen met een webserver met php-ondersteuning? XAMPP, USBwebserver v8 etc. Ik test helemaal niets online. Alles offline voor het live gaat.
  zondag 23 juni 2013 @ 14:54:24 #232
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_128150654
Wat is een beetje de gemiddelde prijs van een goed klinkende 5 letter .com domeinnaam ? Ik zie sommige zeggen dat ze niks waard zijn, en anderen hebben het over prijzen tot aan de 5000$. Hebben jullie misschien ervaring met de koop/verkoop van dit soort domeinnamen?
  zondag 23 juni 2013 @ 14:54:58 #233
131603 Afwazig
Serious business
pi_128150680
Ik heb gewoon een subdomein met testomgeving die ik niet laat indexeren door zoekmachines.
  zondag 23 juni 2013 @ 15:29:48 #234
340341 Blester
Membre très utile
pi_128152439
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
Godverdomme, net m'n site overhoop. Ik was aan het kijken voor theme, en wilde eentje testen, daarvoor een plugin geinstalleerd waarbij je als admin een theme kunt testen en bezoekers gewoon het huidige theme zien.

Maar die plugin werkte niet, dus gedeactiveerd en verwijderd en boom, alle settings van het huidige theme overhoop, terwijl er best veel mensen online waren. :r

nu gelukkig weer opgelost... maar was niet fijn. iemand nog een tip hoe ik een theme kan testen en aanpassen (css/widgets etc) terwijl bezoekers nog de huidige site zien?
De magische tip:

Registreer een testdomein als: rsaergsetrgsetgethg.nl (en dan eentje die je kunt onthouden) en deel deze als volgt in:

Project1.rsaergsetrgsetgethg.nl
Project2.rsaergsetrgsetgethg.nl
etc.

Vervolgens zorg je ervoor dat Google het gehele domein niet ziet waardoor je ook geen duplicate content zooi hebt.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 23 juni 2013 @ 15:31:49 #235
340341 Blester
Membre très utile
pi_128152525
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:54 schreef YazooW het volgende:
Wat is een beetje de gemiddelde prijs van een goed klinkende 5 letter .com domeinnaam ? Ik zie sommige zeggen dat ze niks waard zijn, en anderen hebben het over prijzen tot aan de 5000$. Hebben jullie misschien ervaring met de koop/verkoop van dit soort domeinnamen?
Ligt eraan he, de meeste 5 letter .com zijn niets waard (volgens mij zijn er nog heel veel vrij zelfs!), ligt ook aan de betekenis, de lettercombinatie, de traffic, de pagerank, de geschiedenis van het domein, het aantal backlinks, mogelijkheden met de domeinnaam en dan uiteindelijk nog wat iemand ervoor wilt betalen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128152770
Inderdaad, zijn misschien wat bekende merken met 5 letters en het is gemakkelijk te onthouden, maar ja er zijn wel 26*26*26*26*26 = 11.881.376 combinaties mogelijk, waarvan heel veel bullshit zijn.
Facts don't care about your feelings
  zondag 23 juni 2013 @ 15:44:45 #237
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128153070
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef Blester het volgende:

[..]

De magische tip:

Registreer een testdomein als: rsaergsetrgsetgethg.nl (en dan eentje die je kunt onthouden) en deel deze als volgt in:

Project1.rsaergsetrgsetgethg.nl
Project2.rsaergsetrgsetgethg.nl
etc.

Vervolgens zorg je ervoor dat Google het gehele domein niet ziet waardoor je ook geen duplicate content zooi hebt.
ja ik heb dat al :) maar het is gewoon gekut dat je het na het testen nog moet omzetten, exporten en importen. met die plugin zou je het allemaal real-time kunnen doen, dus gewoon het nieuwe theme aanpassen en als je klaar bent dat theme live zetten. maar goed, wijze les, ik ga lekker weer gewoon testen in mijn testomgeving. Dacht alleen dat jullie misschien een goed alternatief hadden om het eenvoudiger te maken
&lt;hr&gt;
  zondag 23 juni 2013 @ 15:55:01 #238
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128153478
Mooi om te zien dat hoe meer filmpjes je op YT zet, hoe langzaam aan de inkomsten maandelijks ook stijgen. En dan voeg ik 1 a 2 filmpjes per maand toe. Leeft MaGNeT nou eigenlijk nog? Hij had een keer klachten over hoe Adsense nu ging en ging stoppen met zijn kanaal terwijl hij 1500 euro per maand verdiende?
  zondag 23 juni 2013 @ 16:29:25 #239
340341 Blester
Membre très utile
pi_128154797
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 15:44 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ja ik heb dat al :) maar het is gewoon gekut dat je het na het testen nog moet omzetten, exporten en importen. met die plugin zou je het allemaal real-time kunnen doen, dus gewoon het nieuwe theme aanpassen en als je klaar bent dat theme live zetten. maar goed, wijze les, ik ga lekker weer gewoon testen in mijn testomgeving. Dacht alleen dat jullie misschien een goed alternatief hadden om het eenvoudiger te maken
Export maken = 5 sec werk, importeren = 5 sec werk (en dan de wachttijd waarin je niets doet), bestanden intern overzetten = 5 sec en config veranderen = 5 sec voor Wordpress.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 23 juni 2013 @ 16:30:58 #240
340341 Blester
Membre très utile
pi_128154873
Zit nu de concepten uit te denken voor de 10 gekochte domeinnamen, heb alles wel duidelijk nu maar gaat nog wel wat werk worden :P Zijn geen gigantische niches verder, alle zoekvolumes bij elkaar is ongeveer 150.000 exact per maand, zitten wel heel wat EMD's tussen, dat is dan wel weer mooi.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128156330
150.000 is bepaald niet weinig of ligt het aan mij? Je moet alleen wel even voor 10 sites content maken haha. Daar gaat wel weer even tijd in zitten.

Voordeel van keywords met minder bezoekers: je hebt ook minder concurrentie en de concurrenten zien zo'n niche niet zitten dus de kans is groot dat je voor lange tijd alleen aan de top staat. Na een paar maanden/jaren levert het toch leuk geld op.

eens/oneens?
  zondag 23 juni 2013 @ 17:23:22 #242
340341 Blester
Membre très utile
pi_128156574
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:14 schreef ecila het volgende:
150.000 is bepaald niet weinig of ligt het aan mij? Je moet alleen wel even voor 10 sites content maken haha. Daar gaat wel weer even tijd in zitten.

Voordeel van keywords met minder bezoekers: je hebt ook minder concurrentie en de concurrenten zien zo'n niche niet zitten dus de kans is groot dat je voor lange tijd alleen aan de top staat. Na een paar maanden/jaren levert het toch leuk geld op.

eens/oneens?
Klopt hoor :)

Maar heb bijvoorbeeld een EMD op een affiliate product erbij zitten, levert ¤50 per sale op ofzo, dat is toch wel leuk. Weekje doordoen nadat ik op vakantie ben geweest en dan is het allemaal klaar voor gebruik :)

Deze set kan wel 1k per maand erbij brengen. Veel werk is het niet, 2000 - 2500 woorden per uur dus dan ben je er een keer doorheen :) Maar ook bij deze websites weer, je kunt er zoveel tijd in besteden als je zelf wilt. Ik kan de mogelijkheden eens uitgebreid bekijken, zijn allemaal zeer interessante domeinen waar ik veel verschillende kanten mee op kan, ben de concepten een beetje aan het uitschrijven.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128157102
Tsja, met zoveel woorden per uur ga je wel hard. Ik haal dat in de verste verte niet. Het gaat wel al een beetje sneller dan een jaar geleden. 1K per maand erbij is wel wat werk waard en als ik het zo lees ram je het er vrij snel uit. Een ROI waar de meeste bedrijven van dromen.

Zelf heb ik weinig sites met mega veel bezoekers, allemaal vrij kleine niches maar met een aantal sta ik al 2 jaar op plek 1-5 zonder er verder nog naar om te kijken. Ik richt me graag op dat soort sites maar merk wel dat de grotere sites die ik heb het relatief beter doen. Ik schrijf max 5 artikeltjes op een dag dus een hele grote site kost me relatief veel tijd om te maken. Daarom kies ik vaak voor iets kleins en accepteer dat het geen honderden euro's per jaar op zal leveren maar die sites heb ik tenminste wel binnen een paar dagen helemaal af (voor zover helemaal af bestaat in website land)
  zondag 23 juni 2013 @ 18:24:44 #244
340341 Blester
Membre très utile
pi_128158373
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:43 schreef ecila het volgende:
Tsja, met zoveel woorden per uur ga je wel hard. Ik haal dat in de verste verte niet. Het gaat wel al een beetje sneller dan een jaar geleden. 1K per maand erbij is wel wat werk waard en als ik het zo lees ram je het er vrij snel uit. Een ROI waar de meeste bedrijven van dromen.

Zelf heb ik weinig sites met mega veel bezoekers, allemaal vrij kleine niches maar met een aantal sta ik al 2 jaar op plek 1-5 zonder er verder nog naar om te kijken. Ik richt me graag op dat soort sites maar merk wel dat de grotere sites die ik heb het relatief beter doen. Ik schrijf max 5 artikeltjes op een dag dus een hele grote site kost me relatief veel tijd om te maken. Daarom kies ik vaak voor iets kleins en accepteer dat het geen honderden euro's per jaar op zal leveren maar die sites heb ik tenminste wel binnen een paar dagen helemaal af (voor zover helemaal af bestaat in website land)
Klein voorbeeldje:

Stel ik heb de keuze uit 20 kleine niches met allemaal 3000 exacte lokale zoekresultaten, allemaal zeer lage concurrentie, maar ik heb ook de keuze uit 1 grote niche met 60.000 lokale exacte zoekresultaten met (zeer) moeilijke concurrentie. Dan kies ik liever voor die grote niche, daar waar jij misschien voor de 20 kleine niches zal kiezen.

Redenen:
- Minder werk voor het opzetten
- Minder werk voor teksten
- Minder werk voor marktonderzoek, omdat ik anders 20 niches moet onderzoeken en in dit geval maar 1
- Minder werk voor het onderhouden (focus op 1 website, niet 20 websites die je op 'drops' in de gaten moet houden
- Overzichtelijke concurrentie, ga de concurrenten van 20 websites maar eens in de gaten houden terwijl het ook met één website kan
- Duidelijke focus op één doelgroep (en hier alles op aanpassen)

En zo kan ik nog wel tal van voordelen bedenken
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 23 juni 2013 @ 18:52:16 #245
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128159278
klopt het dat je geen adsense advertentieblokken kunt verwijderen, alleen verbergen?
&lt;hr&gt;
  zondag 23 juni 2013 @ 18:56:08 #246
340341 Blester
Membre très utile
pi_128159420
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
klopt het dat je geen adsense advertentieblokken kunt verwijderen, alleen verbergen?
Zeg, je plaatst wel AdSense van Google op je website(s), maar weigert zelf een keer de Google zoekmachine te gebruiken? Al die vragen de laatste tijd staan gewoon letterlijk in Google hoor...

http://tinyurl.com/n5y6j64
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 23 juni 2013 @ 18:58:41 #247
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128159522
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:56 schreef Blester het volgende:

[..]

Zeg, je plaatst wel AdSense van Google op je website(s), maar weigert zelf een keer de Google zoekmachine te gebruiken? Al die vragen de laatste tijd staan gewoon letterlijk in Google hoor...

http://tinyurl.com/n5y6j64
je hebt gelijk, krijg de laatste tijd zoveel goede tips hier dat ik eigenlijk automatisch aan dit topic dacht ipv het op te gaan zoeken
&lt;hr&gt;
  zondag 23 juni 2013 @ 19:02:23 #248
340341 Blester
Membre très utile
pi_128159660
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:58 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

je hebt gelijk, krijg de laatste tijd zoveel goede tips hier dat ik eigenlijk automatisch aan dit topic dacht ipv het op te gaan zoeken
Vragen stellen mag, maar dan wel nuttige vragen waarvan het antwoord niet binnen 5 seconde gevonden kan worden.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 23 juni 2013 @ 19:34:37 #249
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_128160877
Kan ik dan ook gewoon een of ander onwijs crappy ebook schrijven. En dan laten verkopen via zo'n affiliatie website? Als ik de verkopers dan gewoon een hele hoge marge geef. Zodat zij hun best gaan doen om mijn crappy e-book te verkopen?

crappy ebook --> affliate marketeers --> profit.
  zondag 23 juni 2013 @ 19:39:35 #250
340341 Blester
Membre très utile
pi_128161096
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:34 schreef borbit het volgende:
Kan ik dan ook gewoon een of ander onwijs crappy ebook schrijven. En dan laten verkopen via zo'n affiliatie website? Als ik de verkopers dan gewoon een hele hoge marge geef. Zodat zij hun best gaan doen om mijn crappy e-book te verkopen?

crappy ebook --> affliate marketeers --> profit.

Of je schrijft een goed eboek, geeft hoge marges en hebt tevreden klanten die het doorvertellen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Blester op 23-06-2013 20:31:37 ]
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 23 juni 2013 @ 19:49:13 #251
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128161570
Ik blijf maar kloten met responsive design icm ads, zoals het momenteel werkt is het gewoon kut, er is wel een scriptje voor dynamische ads weer te geven (grote resolutie leaderbord, kleinere groot vierkant etc) maar ook dat is niet optimaal.

Het wordt tijd dat adsense met een optie komt dat ze ads serveren op maat gemaakt, dus dat er wordt gekeken naar de beschikbare hoogte na responsive laden, en daarop een ad serveren.

Ik wil mijn bezoekers wel een beetje leuke ervaring geven en niet alleen met grote ads gevulde pagina's tonen... dus dan maar even niet responsive gaan totdat adsense een alternatief heeft.

hoe doen jullie het momenteel? niet responsive of responsive?
&lt;hr&gt;
  zondag 23 juni 2013 @ 20:10:27 #252
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_128162729
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:39 schreef Blester het volgende:

[..]

Of je schrijft een goek eboek, geeft hoge marges en hebt tevreden klanten die het doorvertellen?
Ja maar zou het werken? Ik ben te lui om een goed dan wel slecht ebook te schrijven.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:31:50 #253
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128164006
Of je schrijft een heel goed ebook en ineens vind je 'm op usenet. :)
  zondag 23 juni 2013 @ 21:47:26 #254
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128168747
integratie op internet lukt wel
&lt;hr&gt;
pi_128169284
Ff vraagje voor de experts...

3 jaar geleden heb ik een kleine website gehad, adsense erop gepleurd, wist van niks etc.
serieus 1 keer op eigen advertentie geklikt (stomste wat je kan doen) en natuurlijk gebanned.

Nu 3 jaar later heb ik een website met ongeveer 10k unieke bezoekers per dag en stijgend.

Is er ook maar enige kans dat ik ooit weer adsense kan gebruiken of is de policy nog steeds "een ban voor het leven lol, misschien next life"? :%
  zondag 23 juni 2013 @ 22:08:40 #256
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128170128
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef Michaelvanb het volgende:
Ff vraagje voor de experts...

3 jaar geleden heb ik een kleine website gehad, adsense erop gepleurd, wist van niks etc.
serieus 1 keer op eigen advertentie geklikt (stomste wat je kan doen) en natuurlijk gebanned.

Nu 3 jaar later heb ik een website met ongeveer 10k unieke bezoekers per dag en stijgend.

Is er ook maar enige kans dat ik ooit weer adsense kan gebruiken of is de policy nog steeds "een ban voor het leven lol, misschien next life"? :%
het lijkt mij sterk dat ze je bannen voor 1 klik, maar heb je een appeal ingediend? anders weet ik het niet, misschien heb je een vrouw of ouders waarop je het kunt zetten
&lt;hr&gt;
pi_128175722
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef Michaelvanb het volgende:
Ff vraagje voor de experts...

3 jaar geleden heb ik een kleine website gehad, adsense erop gepleurd, wist van niks etc.
serieus 1 keer op eigen advertentie geklikt (stomste wat je kan doen) en natuurlijk gebanned.

Nu 3 jaar later heb ik een website met ongeveer 10k unieke bezoekers per dag en stijgend.

Is er ook maar enige kans dat ik ooit weer adsense kan gebruiken of is de policy nog steeds "een ban voor het leven lol, misschien next life"? :%
Ik kan mijne erop zetten, verdelen we de winst 50/50 :)
Facts don't care about your feelings
  maandag 24 juni 2013 @ 08:08:53 #258
131603 Afwazig
Serious business
pi_128182723
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:49 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik kan mijne erop zetten, verdelen we de winst 50/50 :)
:')
pi_128183759
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef Michaelvanb het volgende:
Ff vraagje voor de experts...

3 jaar geleden heb ik een kleine website gehad, adsense erop gepleurd, wist van niks etc.
serieus 1 keer op eigen advertentie geklikt (stomste wat je kan doen) en natuurlijk gebanned.
Bullshit :)
pi_128184047
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:36 schreef JDx het volgende:

[..]

Bullshit :)
Inderdaad, ik heb wel eens vaker dan één keer per ongeluk een advertentie op mijn site aangeklikt. Natuurlijk als een gek weer wegklikken ;) maar op een mobiele telefoon heb je dat al snel dat je net mis zit.
  maandag 24 juni 2013 @ 10:03:02 #261
131603 Afwazig
Serious business
pi_128184294
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:52 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb wel eens vaker dan één keer per ongeluk een advertentie op mijn site aangeklikt. Natuurlijk als een gek weer wegklikken ;) maar op een mobiele telefoon heb je dat al snel dat je net mis zit.
Alleen als je mensen aanspoort te klikken of mensen misleidt door Adsense als navigatie te gebruiken krijg je relatief snel een ban. Een paar eigen kliks worden waarschijnlijk gewoon afgekeurd en daarmee is de kous af.
pi_128185816
Trouwens, zaterdag(?) is er uitbetaald:

Recentste betaling
22 jun. 2013

*O* *O* *O*
pi_128186149
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:59 schreef WebBeestje het volgende:
Trouwens, zaterdag(?) is er uitbetaald:

Recentste betaling
22 jun. 2013

*O* *O* *O*
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:20 schreef JDx het volgende:

[..]

Donderdag? Het is gisteren overgemaakt, maandagmiddag staat het op je rekening.
Kan het nog niet checken, Rabo Bankieren krijgt geen verbinding met de server :P
pi_128186981
Nog even iets constructiefs, banners IN de content, dus echt tussen alinea's werkt goed!

Een site van m'n vriendin ging van 8-9 kliks per maand naar 8-9 kliks in 1 week.
pi_128188919
In de content werkt inderdaad goed, ik heb deze nu nog wisselend als afbeelding/tekst, maakt dit ook nog uit? Even de laatste pagina's terug gelezen en inderdaad de uitbetaling was al aangegeven :) Zal deze maand uit Adsense minder zijn dan voorheen maar met een verkochte bannerruimte die maandelijks redelijk in de buurt komt van 1 maand Adsense hoef ik niet te klagen :)

Ondertussen ook de eerste betaling van Bol binnen, dan zorg je voor sales van een paar honderd euro en ontvang je ongeveer 10 euro }:|

[ Bericht 17% gewijzigd door WebBeestje op 24-06-2013 12:45:11 ]
pi_128189434
Haha ik ook commissie van bol.com binnen ¤25 :D gemiddeld percentage 4%.
Facts don't care about your feelings
  maandag 24 juni 2013 @ 13:00:18 #267
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128189827
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ik ook commissie van bol.com binnen ¤25 :D gemiddeld percentage 4%.
is dit per maand of per kwartaal? ik vraag mij af of het zin heeft dit op mijn site te doen, maar volgens mij heb jij veel meer bezoekers
&lt;hr&gt;
pi_128189898
Ik had het over ongeveer een kwartaal maar ik richt me er niet op, dat kruimelwerk zet geen zoden aan de dijk en voor een paar tientjes in een kwartaal ga ik niet al te veel tijd investeren.
  maandag 24 juni 2013 @ 13:06:12 #269
131603 Afwazig
Serious business
pi_128190018
Ik heb één affiliate site waarmee ik ongeveer 25 / 30 euro per maand mee binnenhark via Tradetracker. Onderhoudsvrije site dus dat is allemaal prima. Krijg 7% commisie over een sale.
pi_128190166
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:00 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

is dit per maand of per kwartaal? ik vraag mij af of het zin heeft dit op mijn site te doen, maar volgens mij heb jij veel meer bezoekers
Dit was een kwartaal ongeveer ja. Ging om een site die maar zo'n 100 a 200 bezoekers per dag heeft en nu ook voornamelijk zanox aff. links ipv bol.
Facts don't care about your feelings
  maandag 24 juni 2013 @ 13:10:38 #271
340341 Blester
Membre très utile
pi_128190168
Site 1/10 is af en staat helemaal online :) Is wel weer een schoonheid geworden, al zeg ik het zelf. Ik haat het om websites te maken die er niet uitzien of die niet bij het onderwerp passen, ben dan ook erg blij met dit resultaat.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128190404
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:10 schreef Blester het volgende:
Site 1/10 is af en staat helemaal online :) Is wel weer een schoonheid geworden, al zeg ik het zelf. Ik haat het om websites te maken die er niet uitzien of die niet bij het onderwerp passen, ben dan ook erg blij met dit resultaat.
Mijn nieuwste site is weer zo lelijk als een aap zonder gouden ring! :D
pi_128190432
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:18 schreef JDx het volgende:

[..]

Mijn nieuwste site is weer zo lelijk als een aap zonder gouden ring! :D
That's your style 8-)
Facts don't care about your feelings
  maandag 24 juni 2013 @ 13:23:51 #274
340341 Blester
Membre très utile
pi_128190570
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:18 schreef JDx het volgende:

[..]

Mijn nieuwste site is weer zo lelijk als een aap zonder gouden ring! :D
:')

Ik erger me er kapot aan als ik zelf zulke websites bezoek, dus dan ga ik het niet verder verspreiden :')

Dit was bijvoorbeeld een HTML/PHP website, normaal laat ik bijvoorbeeld ook die afgekaaide linkjes zoals de volgende staan:

www.domein.nl/pagina-naam.php

Maar nu daar gewoon even overal een rewrite van gemaakt naar:

www.domein.nl/pagina-naam

Verder gewoon weer een mooie website ervan gemaakt, kan weer enkele jaren mee zonder ook maar eenmaal te updaten, dat is dan wel weer het voordeel van netjes afwerken.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128190712
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:23 schreef Blester het volgende:

[..]

:')

Ik erger me er kapot aan als ik zelf zulke websites bezoek, dus dan ga ik het niet verder verspreiden :')

Dit was bijvoorbeeld een HTML/PHP website, normaal laat ik bijvoorbeeld ook die afgekaaide linkjes zoals de volgende staan:

www.domein.nl/pagina-naam.php

Maar nu daar gewoon even overal een rewrite van gemaakt naar:

www.domein.nl/pagina-naam

Verder gewoon weer een mooie website ervan gemaakt, kan weer enkele jaren mee zonder ook maar eenmaal te updaten, dat is dan wel weer het voordeel van netjes afwerken.
Heb ik laatst ook gedaan.

Site: Presidenten
Filename: president.php?land=amerika

Is nu:

presidenten.nl/president/amerika/

PS... is een voorbeeldje.
pi_128191034
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:23 schreef Blester het volgende:

[..]

:')

Ik erger me er kapot aan als ik zelf zulke websites bezoek, dus dan ga ik het niet verder verspreiden :')

Dit was bijvoorbeeld een HTML/PHP website, normaal laat ik bijvoorbeeld ook die afgekaaide linkjes zoals de volgende staan:

www.domein.nl/pagina-naam.php

Maar nu daar gewoon even overal een rewrite van gemaakt naar:

www.domein.nl/pagina-naam

Verder gewoon weer een mooie website ervan gemaakt, kan weer enkele jaren mee zonder ook maar eenmaal te updaten, dat is dan wel weer het voordeel van netjes afwerken.
Ja heb ik laatst ook aangepast bij wat oude sites van me. Probleem was alleen dat er natuurlijk nog veel backlinks naar de .php pagina's gingen, maar in principe blijft ie die ook wel pakken ondanks de mod rewrite. Heb toen apart nog een redirect naar zonder .php gedaan, waardoor het nu (duurde wel ff) in google vrijwel allemaal aangepast is.
Facts don't care about your feelings
  maandag 24 juni 2013 @ 13:36:32 #277
340341 Blester
Membre très utile
pi_128191118
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja heb ik laatst ook aangepast bij wat oude sites van me. Probleem was alleen dat er natuurlijk nog veel backlinks naar de .php pagina's gingen, maar in principe blijft ie die ook wel pakken ondanks de mod rewrite. Heb toen apart nog een redirect naar zonder .php gedaan, waardoor het nu (duurde wel ff) in google vrijwel allemaal aangepast is.
90% van mijn website's draaien op Wordpress of een custom gemaakt CMS script, echter voor die 10% wil ik nu ook alles qua links netjes maken, al men in Google zoekt staat deze URL ook gewoon een stuk netter, daarnaast is het lekker SEO vriendelijk.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 24 juni 2013 @ 13:41:20 #278
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_128191353
Adsense en Youtube _O_
maar nu hebben ze een nieuwe update gedaan ofzo en kun je je inkomsten gewoon in je Youtube opties zien inplaats van naar Adsense te gaan. :{
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_128191600
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Blester het volgende:

[..]

90% van mijn website's draaien op Wordpress of een custom gemaakt CMS script, echter voor die 10% wil ik nu ook alles qua links netjes maken, al men in Google zoekt staat deze URL ook gewoon een stuk netter, daarnaast is het lekker SEO vriendelijk.
Ik heb wel een probleem met veel sites, die halen hun data uit een database met info als:

ID, land, naam
1, Amerika, John F. Kennedy

Hij gaat nu naar president.php?id=1

Maar eigenlijk wil je president/john-f-kennedy, want gebruik van spaties, punten en speciale tekens gaat kut, moet je dus alles omzetten naar slugs.
  maandag 24 juni 2013 @ 13:59:59 #280
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_128192261
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:46 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb wel een probleem met veel sites, die halen hun data uit een database met info als:

ID, land, naam
1, Amerika, John F. Kennedy

Hij gaat nu naar president.php?id=1

Maar eigenlijk wil je president/john-f-kennedy, want gebruik van spaties, punten en speciale tekens gaat kut, moet je dus alles omzetten naar slugs.
Dat kan jij toch ook wel wegprogrammeren? :')
pi_128192734
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef ursel het volgende:

[..]

Dat kan jij toch ook wel wegprogrammeren? :')
Ik wel, alles geautomatiseerd, maar niet iedereen kan dat, is nogal een klus als je handmatig slugs aan moet maken voor 20+ sites.
pi_128193687
Maar ja mensen die dat niet kunnen gebruiken dus vaak WP/Joomla of andere CMS'en die standaard mod rewriten.
Facts don't care about your feelings
pi_128197365
Ik zit al op 125% vergeleken met afgelopen maand *O*
pi_128199003
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef xaban06 het volgende:
Ik zit al op 125% vergeleken met afgelopen maand *O*
Ik haal nog niet eens 60% van vorige maand denk ik, ik ga de 500 euro wel halen, maar dat komt door het begin van de maand, toen had ik nog een aantal 20+ dagen en een 30+ dag.

Volgende maand schat ik op zo'n 400-450 euro.

Gelukkig gaat het wel relatief goed met de sites van m'n vriendin, dat houdt me positief :P

Plus het volgende feit natuurlijk: meer sites -> meer geld.
pi_128199525
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:26 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik haal nog niet eens 60% van vorige maand denk ik, ik ga de 500 euro wel halen, maar dat komt door het begin van de maand, toen had ik nog een aantal 20+ dagen en een 30+ dag.

Volgende maand schat ik op zo'n 400-450 euro.

Gelukkig gaat het wel relatief goed met de sites van m'n vriendin, dat houdt me positief :P

Plus het volgende feit natuurlijk: meer sites -> meer geld.
Met 20/maand is het ook makkelijk om 125% te halen :P
pi_128199727
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef Basxt het volgende:
Adsense en Youtube _O_
maar nu hebben ze een nieuwe update gedaan ofzo en kun je je inkomsten gewoon in je Youtube opties zien inplaats van naar Adsense te gaan. :{
Je kunt ze ook gewoon via Adsense zien?
pi_128199798
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Met 20/maand is het ook makkelijk om 125% te halen :P
wat haal jij tegenwoordig?
  maandag 24 juni 2013 @ 16:50:35 #288
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_128200093
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je kunt ze ook gewoon via Adsense zien?
Ja maar je inkomsten niet meer.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_128200114
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef Basxt het volgende:

[..]

Ja maar je inkomsten niet meer.
Jawel.
  maandag 24 juni 2013 @ 16:51:37 #290
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_128200149
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jawel.
Hmm bij mij staat X aantal clicks en geen inkomsten, terwijl mijn youtube wel aangeeft.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_128200169
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:51 schreef Basxt het volgende:

[..]

Hmm bij mij staat X aantal clicks en geen inkomsten, terwijl mijn youtube wel aangeeft.
Je doet het fout.

Welke taal is je adsense interface?
  maandag 24 juni 2013 @ 16:52:33 #292
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_128200191
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je doet het fout.

Welke taal is je adsense interface?
Nederlands
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  maandag 24 juni 2013 @ 16:52:46 #293
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_128200201
Sinds 1 april 2013 wordt rapportage voor op YouTube gehoste AdSense voor inhoud beheerd op YouTube Analytics. Meer informatie.
staat boven de geschatten inkomsten van adsense
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  maandag 24 juni 2013 @ 16:53:40 #294
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_128200230
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_128200237
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Basxt het volgende:

[..]

Nederlands
1. Klik op prestatierapporten.
2. Daarna linkermenu 'producten'
3. Daarna Gehoste Adsense mid-onderin.
pi_128200251
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:36 schreef JDx het volgende:

[..]

Bullshit :)
Nee geen bullshit, ik had een nieuw account met nog geen enkele klik. Toen heb ik 1 klik zelf gedaan, en paar uur later verscheen die in de account. Dag erna account ban voor het leven.

Anyway, het stoort me dat Google mensen geen tweede kans geeft. Zelfs niet na 3 jaar. En dat het onmogelijk is om iemand te spreken die er werkt. Heb vanmorgen zelfs nog een adwords medewerker gebeld (zowat de enige afdeling die wel te bellen is) en kon me niet doorverbinden, of ook maar enig antwoord geven over adsense.
  maandag 24 juni 2013 @ 16:56:50 #297
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_128200364
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:54 schreef Michaelvanb het volgende:

[..]

Nee geen bullshit, ik had een nieuw account met nog geen enkele klik. Toen heb ik 1 klik zelf gedaan, en paar uur later verscheen die in de account. Dag erna account ban voor het leven.

Anyway, het stoort me dat Google mensen geen tweede kans geeft. Zelfs niet na 3 jaar. En dat het onmogelijk is om iemand te spreken die er werkt. Heb vanmorgen zelfs nog een adwords medewerker gebeld (zowat de enige afdeling die wel te bellen is) en kon me niet doorverbinden, of ook maar enig antwoord geven over adsense.
Ze kijken denk ik ook naar de ratio dus bijv 100 clicks van allemaal een ander persoon, en 1 van jou, wat wel kan.
En indd is het erg slecht dat er geen 2e kans wordt gegeven, mijn video's zijn geflagged door een grote groep voor niets, en heb ik een reclaim gedaan. Na 3 weken nog steeds mijn video's gedisabled..
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_128200410
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat haal jij tegenwoordig?
Sinds wanneer doe jij aan websites :o

Ik haal 2-3 tientjes / maand.

Binnenkort een groot project online zetten..
pi_128200441
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:57 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Sinds wanneer doe jij aan websites :o

Ik haal 2-3 tientjes / maand.
Jarennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Netjes. :o
pi_128200449
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:56 schreef Basxt het volgende:

[..]

Ze kijken denk ik ook naar de ratio dus bijv 100 clicks van allemaal een ander persoon, en 1 van jou, wat wel kan.
En indd is het erg slecht dat er geen 2e kans wordt gegeven, mijn video's zijn geflagged door een grote groep voor niets, en heb ik een reclaim gedaan. Na 3 weken nog steeds mijn video's gedisabled..
Gelukt?
pi_128200506
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jarennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Netjes. :o
Netjes? Wat is daar netjes aan :(

Aan hoeveel zit jij?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')